Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 6 juni 2009, 11:14   #21
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht

Misschien was Skoebidoe inderdaad geen dubbelnick van Snoopy, maar wel van iemand anders. Ik denk bijvoorbeeld aan baseballpolitieker of aan migrantenjong, die beiden hetzelfde kinderachtige gedrag vertoonden dat we hier van Skoebidoe te zien kregen.
Mss was het ook gewoon een nieuwe forummer wiens stijl je niet aanstond ???
Citaat:
Jammer genoeg geeft de moderatie geen nadere toelichting (meer) over haar banbeleid.
Idd , vroeger was er een draad waar je uitleg kon vragen . Hoewel die op de duur een boeltje werd ...
manta is offline  
Oud 6 juni 2009, 11:17   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Mss was het ook gewoon een nieuwe forummer wiens stijl je niet aanstond ???
Misschien komt Sinterklaas binnen een paar maanden.
Raf is offline  
Oud 6 juni 2009, 12:41   #23
born2bewild
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 februari 2006
Locatie: 2000
Berichten: 21.703
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Misschien was Skoebidoe hier ten onrechte en onder invloed van bepaalde valselijke verdachtmakingen gebannen.
Als dit waar is rest de vraag wie zich bezig houd met dergelijke valse achterbakse streken.
wat een vraag.
Wie zijn hier de capo's?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2009 om 12:43.
born2bewild is offline  
Oud 6 juni 2009, 13:48   #24
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
MaGNiFiCaT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2007
Locatie: overal en nergens
Berichten: 13.555
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lepralijder Bekijk bericht
Ik ben zeer verontwaardigd over het feit dat ik hier verbannen ben. Ik zal maar meteen bekennen dat ik Skoebidoe ben. De moderatie geeft me echter geen andere keus dan op deze manier te werk te gaan. Gisteren nog een mail gestuurd naar [email protected] met mijn uitleg dat het om een vergissing gaat … Het blijft echter opvallend stil...
Het is toch niet omdat ik een avatar gebruik die sterk lijkt op een avatar van een banneling(Sn00py, floppy) dat ik die persoon ook daadwerkelijk ben? Als jullie ook maar eens naar de datum zouden gekeken hebben wanneer ik me voor het eerst geregistreerd heb, dan zouden jullie duidelijk zien dat ik niet Sn00py, floppy ben. Wat ik niet ontken, is dat ik Sn00py en floppy heel goed ken! Ik moet trouwens de groeten doen aan iedereen…
Blijkbaar maken er een aantal mensen op dit forum hier een sport van om mensen die niet in hun kraam passen te laten bannen…
Ik ga tenminste niet op het rode driehoekje duwen als ik belaagd wordt met PB. Diegene op wie het van toepassing is, weet maar al te goed waarover ik het heb. Dat die persoon dit op dit forum dan nog flagrant durft ontkennen is pas triest.
Hopelijk ziet de moderatie zijn fout vlug in en kan ik terug online gaan…


Túúúrlijk zijde gij floppy, wie anders.......

Eigenlijk vind ik deze post een sterk staaltje van gebrek aan respect tov je medeforummers, alsof zij zo naiëf zouden zijn dat niet te doorgronden. Denk jij echt dat zij zo idioot zijn?

Nu, ook ik ben tegen het gebruik van de rode driehoekjes, vind het nogal achterbaks, en ik vind permanente bannen helemaal geen oplossing.

Indien Skoebidoe iets mispeuterd heeft had hij een ban moeten krijgen comform de aard van zijn slechte gedragingen, maar een permban is helemaal geen oplossing, want nu krijgen we dit hier als gevolg.........

Neen, door hier te ontkennen dat skoebidoe niet floppy is, hou jij je medeformmers echt voor de lul.


Trouwens de datum van het bestaan van skoebidoe doet hier echt niet ter zake, de dubbelnick skoebidoe zal eens aangemaakt geworden geweest zijn, zonder echt veel gebruikt te zijn geweest, en is op een gegeven moment goed van toepassing gekomen.

Trouwens, geef toe, skoebidoe, dat je bepaalde forummers wel erg uidtdaagde, en dat je zelf duidelijke aanwijzingen gaf als zou jij floppy zou zijn.

Iedereen wist het, en liet het zo.

Dubbelnicks en overbruggingsnicks zijn mogelijk, zolang je niemand, en de moderatie in het bijzonder, niet gaat uitdagen.

En laat dit laaste nu net een groot probleem voor jou wezen, skoebidoe. Je bent me er eentje.....
__________________
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!!
MaGNiFiCaT is offline  
Oud 6 juni 2009, 21:18   #25
Lepralijder
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 juni 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Túúúrlijk zijde gij floppy, wie anders.......

Eigenlijk vind ik deze post een sterk staaltje van gebrek aan respect tov je medeforummers, alsof zij zo naiëf zouden zijn dat niet te doorgronden. Denk jij echt dat zij zo idioot zijn?

Nu, ook ik ben tegen het gebruik van de rode driehoekjes, vind het nogal achterbaks, en ik vind permanente bannen helemaal geen oplossing.

Indien Skoebidoe iets mispeuterd heeft had hij een ban moeten krijgen comform de aard van zijn slechte gedragingen, maar een permban is helemaal geen oplossing, want nu krijgen we dit hier als gevolg.........

Neen, door hier te ontkennen dat skoebidoe niet floppy is, hou jij je medeformmers echt voor de lul.


Trouwens de datum van het bestaan van skoebidoe doet hier echt niet ter zake, de dubbelnick skoebidoe zal eens aangemaakt geworden geweest zijn, zonder echt veel gebruikt te zijn geweest, en is op een gegeven moment goed van toepassing gekomen.

Trouwens, geef toe, skoebidoe, dat je bepaalde forummers wel erg uidtdaagde, en dat je zelf duidelijke aanwijzingen gaf als zou jij floppy zou zijn.

Iedereen wist het, en liet het zo.

Dubbelnicks en overbruggingsnicks zijn mogelijk, zolang je niemand, en de moderatie in het bijzonder, niet gaat uitdagen.

En laat dit laaste nu net een groot probleem voor jou wezen, skoebidoe. Je bent me er eentje.....
Feit is dat ik floppy en Sn00py, die zoals jullie weten één en dezelfde persoon is, heel goed ken! Ik heb enkele dagen geleden zijn vervormde avatar gebruikt en daaruit kwam onmiddellijk door een aantal forummers de conclusie dat ik Sn00py zou zijn. Dat ik geen respect zou hebben voor de forummers vind ik een persoonlijke belediging. Er zijn hier een aantal mensen voor wie ik ondertussen niet veel respect meer heb, dit is waar. Waarom zou ik voor een aantal mensen nog respect moeten tonen als ze constant anderen gaan ridiculiseren? Maar het gaan veralgemenen vind ik er toch een beetje over.
Waar heb ik de moderatie trouwens uitgedaagd? Kun je mij daar eens voorbeelden van geven?

Laatst gewijzigd door Lepralijder : 6 juni 2009 om 21:19.
Lepralijder is offline  
Oud 8 juni 2009, 06:18   #26
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Exit lepralijder.
Raf is offline  
Oud 8 juni 2009, 07:08   #27
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Het heeft nog lang geduurd.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 12 juni 2009, 13:53   #28
floopy
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 juni 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Exit lepralijder.
Hoe gefrustreerd moet je niet zijn om plezier te scheppen in iemand wiens ONTERECHTE verbanning je bewerkstelligd hebt.

En dat voor een volwassen vent.
floopy is offline  
Oud 12 juni 2009, 20:38   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floopy Bekijk bericht
Hoe gefrustreerd moet je niet zijn om plezier te scheppen in iemand wiens ONTERECHTE verbanning je bewerkstelligd hebt.

En dat voor een volwassen vent.
Ik heb er waarlijk van genoten! Op het randje van een orgasme af zelfs!
Raf is offline  
Oud 13 juni 2009, 01:24   #30
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Ik snap er niets van, maar vind het wel jammer dat een puike username als Lepralijder nu teloorgaat. Is die niet op de een of andere manier te recupereren?
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 13 juni 2009, 05:48   #31
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Ik snap er niets van, maar vind het wel jammer dat een puike username als Lepralijder nu teloorgaat. Is die niet op de een of andere manier te recupereren?
Die verkopen ze nog in de bruine internet riolen.
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Oud 30 juni 2009, 15:51   #32
opglabbeek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik blijf erbij: Skoebidoe is iemand anders dan ik (ik ben sn00py, floppy, spa-bruin, nick dobbelaere, watersport, meulenaere). Ik ben terecht verbannen, ik heb mij hier misdragen, dus daarover gaat dit niet.

Maar Skoebidoe, die mijn broer is, is geen dubbelnick. We kunnen ook niet hetzelfde IP-adres hebben, want we wonen zo een 100 km van elkaar. Het feit dat men niet reageert op de mail van mijn broer, zegt genoeg.
Skoebidoe heeft zich soms provocerend uitgelaten, maar wat dan te zeggen van Raf? Die doet niets anders? Hoe kinderachtig moet je bovendien niet zijn om een preusse-fanclub in je sig te zetten? Of is het ALLEEN door gebrek aan inhoudelijke argumenten t.o.v. preusse en niet door kinderachtigheid?
Er klopt iets niet aan heel dat verhaal van Skoebidoe. Volgens mij is Raf lid van de moderatie, ofwel heeft hij daar een goeie vriend. De verbanning van Skoebidoe was een vergissing van de moderatie, maar blijkbaar weigert die dit te erkennen.

Ik word nu weer gebannen. Vaarwel! (Niet dat ik het erg vind, indien mensen als Raf en co hier de plak kunnen zwaaien en bepalen wie wel en wie niet welkom is)
opglabbeek is offline  
Oud 30 juni 2009, 15:53   #33
Pieter Vandoorne
Coördinator
 
 
Pieter Vandoorne's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2005
Berichten: 990
Standaard

Zie mail (die er vandaag wel zal aankomen).
Pieter Vandoorne is offline  
Oud 30 juni 2009, 15:56   #34
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

joenge bol het is af, we weten allemaal dat gij één en dezelfde persoon zijt.
Doe niet zo zielig en ga elders uwe praat verkopen.
Ge hebt uw kans gehad, en ge hebt ze verkloot !
Daaaaaaaaaaag !
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 30 juni 2009, 16:16   #35
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door opglabbeek Bekijk bericht

Ik word nu weer gebannen. Vaarwel!
Adieu!

Welke nick gaat hij nu weer nemen?
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland
Andro is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be