Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 24 juli 2009, 13:50   #1
Labia minor
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 6
Standaard permanente ban

Ik ben voor de zoveelste maal verbannen.
Hoe is het allemaal begonnen? Wel, ik had op een bepaald moment de avatar van een ander (verbannen) forumlid over genomen. Dit verbannen forumlid bleek niemand minder dan mijn broer te zijn. Een aantal mensen hebben ten onrechte hieruit geconcludeerd ddat ik een dubbelnick moet zijn en hebben dan ook niet gelaten om dit aan de moderatie te melden,
Resultaat: een ferme ban aan mijn been en die bleek dan nog permanent te zijn.
Heb dan een mail gezonden naar de moderatie en zij hebben geantwoord dat de bewijslast bij mij ligt.
Ik heb nog een uitgebreide mail gestuurd naar de moderatie met allerlei argumenten en zelfs het e-mailadres van mijn broer.
Mijn broer heeft dan op zijn beurt een bericht gepost waarin hij uitlegt dat ik helemaal geen dubbelnick ben van Sn00py, Floppy of wie dan ook...
De moderatie heeft op dit bericht geantwoord dat ik eerstdaags een mail zou ontvangen met uitleg... Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik deze mail nooit ontvangen heb.
Ik hoop dat de moderatie eindelijk eens zal inzien dat het om een vergissing gaat. Men kan toch de IP-adressen controleren? Men ziet dan toch dat het 2 verschillende adressen zijn? Of is het zo moeilijk om een vergissing toe te geven....?
Labia minor is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:02   #2
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Labia minor Bekijk bericht
Ik ben voor de zoveelste maal verbannen.
Hoe is het allemaal begonnen? Wel, ik had op een bepaald moment de avatar van een ander (verbannen) forumlid over genomen. Dit verbannen forumlid bleek niemand minder dan mijn broer te zijn. Een aantal mensen hebben ten onrechte hieruit geconcludeerd ddat ik een dubbelnick moet zijn en hebben dan ook niet gelaten om dit aan de moderatie te melden,
Resultaat: een ferme ban aan mijn been en die bleek dan nog permanent te zijn.
Heb dan een mail gezonden naar de moderatie en zij hebben geantwoord dat de bewijslast bij mij ligt.
Ik heb nog een uitgebreide mail gestuurd naar de moderatie met allerlei argumenten en zelfs het e-mailadres van mijn broer.
Mijn broer heeft dan op zijn beurt een bericht gepost waarin hij uitlegt dat ik helemaal geen dubbelnick ben van Sn00py, Floppy of wie dan ook...
De moderatie heeft op dit bericht geantwoord dat ik eerstdaags een mail zou ontvangen met uitleg... Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik deze mail nooit ontvangen heb.
Ik hoop dat de moderatie eindelijk eens zal inzien dat het om een vergissing gaat. Men kan toch de IP-adressen controleren? Men ziet dan toch dat het 2 verschillende adressen zijn? Of is het zo moeilijk om een vergissing toe te geven....?
vakbond,ombudsman en clubje oprichten van gedupeerden
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)
globalmedia is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:05   #3
Labia minor
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 6
Standaard

De waarheid kent gewoon zijn rechten!
Labia minor is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:05   #4
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Andro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Locatie: Spanje/La Nucia
Berichten: 11.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Labia minor Bekijk bericht
Men kan toch de IP-adressen controleren? Men ziet dan toch dat het 2 verschillende adressen zijn?
Dat valt nog steeds te omzeilen met Multiproxy, Anonymizing Server, Ghost IP, Dynamisch IP--> modem resetten...enzv.



Doei!
__________________
"We did not know that child abuse was a crime." - Catholic archbishop Rembert G Weakland

Laatst gewijzigd door Andro : 24 juli 2009 om 14:08.
Andro is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:07   #5
Labia minor
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Dat valt nog steeds te omzeilen met multiproxy, Ghost IP, dynamisch IP--> modem resetten...enzv.



Doei!
Andro, doe misschien eens de moeite om mijn bericht eens deftig te lezen ipv onmiddellijk op het rode driehoekje te klikken. Jij en nog een aantal andere mensen op dit forum scheppen er een waar genoegen in om bepaalde mensen systematisch te weren van dit forum. De toon in jouw bericht zegt al genoeg. Alsof ik me ga bezig houden met het omzeilen via multiproxy...
Mijn broer heeft zijn e-mailadres achter gelaten waarop ze hem kunnen contacteren.

Laatst gewijzigd door Labia minor : 24 juli 2009 om 14:09.
Labia minor is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:24   #6
Duvelke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Duvelke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2005
Locatie: Earth
Berichten: 10.121
Standaard

je broer, lol, yeah right
en je broer zit dan ook niet toevallig eens op uw account?
__________________
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen.
Duvelke is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:31   #7
Labia minor
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juli 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duvelke Bekijk bericht
je broer, lol, yeah right
en je broer zit dan ook niet toevallig eens op uw account?
We wonen ongeveer een 100 km van elkaar. Mijn broer laat zich hier trouwens niet meer zien op dit forum. Hij is het gewoon beu om er voortdurend af gegooid te worden. Verwacht niet van mij hetzelfde. Het gaat mij om het principe.
Persoonlijk vind ik dat ik er ten onrechte van gegooid ben. Dat is ook de reden van mijn hardnekkigheid.

Laatst gewijzigd door Labia minor : 24 juli 2009 om 14:33.
Labia minor is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:34   #8
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Labia minor Bekijk bericht
Ik ben voor de zoveelste maal verbannen.
Hoe is het allemaal begonnen? Wel, ik had op een bepaald moment de avatar van een ander (verbannen) forumlid over genomen. Dit verbannen forumlid bleek niemand minder dan mijn broer te zijn. Een aantal mensen hebben ten onrechte hieruit geconcludeerd ddat ik een dubbelnick moet zijn en hebben dan ook niet gelaten om dit aan de moderatie te melden,
Resultaat: een ferme ban aan mijn been en die bleek dan nog permanent te zijn.
Heb dan een mail gezonden naar de moderatie en zij hebben geantwoord dat de bewijslast bij mij ligt.
Ik heb nog een uitgebreide mail gestuurd naar de moderatie met allerlei argumenten en zelfs het e-mailadres van mijn broer.
Mijn broer heeft dan op zijn beurt een bericht gepost waarin hij uitlegt dat ik helemaal geen dubbelnick ben van Sn00py, Floppy of wie dan ook...
De moderatie heeft op dit bericht geantwoord dat ik eerstdaags een mail zou ontvangen met uitleg... Ik kan in eer en geweten zeggen dat ik deze mail nooit ontvangen heb.
Ik hoop dat de moderatie eindelijk eens zal inzien dat het om een vergissing gaat. Men kan toch de IP-adressen controleren? Men ziet dan toch dat het 2 verschillende adressen zijn? Of is het zo moeilijk om een vergissing toe te geven....?
Maak gewoon een nieuwe nick aan, schijf iets minder expliciet over Fabiola en niemand op dit forum die doorheeft wie je bent. Maar neen, liever nog wat komen zagen over iets waar de moderatie toch niet op terugkomt zodat je er binnen het uur toch weer uit ligt.

Aandachtshoer.
Zwartengeel is offline  
Oud 24 juli 2009, 14:35   #9
anoniempje
Gouverneur
 
anoniempje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 1.214
Standaard

Wie ben je eigenlijk?
En die perm bans, ik heb het daar zo niet voor. Als je nu spamt, tot daar aan toe. Maar toch niet omwille van een afwijkende mening?
anoniempje is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be