Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 augustus 2009, 14:51   #61
Kadee
Administrator
 
 
Kadee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 december 2004
Locatie: aan de andere kant van uw scherm.
Berichten: 1.696
Standaard

Citaat:
Omdat fora nog niet echt een rendabel iets zijn en steunen op vrijwilligers werk zie je niet veel Nederlandse fora maar zie je wel veel Nederlanders op Belgische fora alwaar ze hun asociale extreem rechtse protestantse angelsaksische levenswijze promoten en opdringen door middel van heldere niet-surrealistische redenaties.

Nu de uitdieping van de Schelde wederom op de lange baan wordt geschoven en we overgaan tot het ons onthouden van het eten van de zeeuwse mossel stel ik voor om ook op dit forum tot actie over te gaan en alle Nederlanders te verbannen tot Nederland ervoor zorgt dat onze levensader terug in ere hersteld wordt.

Desnoods verbannen we ook alle heelnederlanders die zijn blijven hangen in een 19de eeuwse romantische idee en al jaren oproepen tot collaboratie met een broedervolk dat er ons al jaren onder houdt en laatst nog in het begin van de 20 ste eeuw weigerde van ons bij te staan tegen den Duitsch en zelfs deze eeuw nog duistere financiele transacties tegen 's lands belangen in uitvoerde.

Ik stel dus voor om de eerste groep met onmiddelijke uitgang en de tweede indien ze teveel noten op haar zang krijgt , weliswaar tijdelijk, te verbannen.

Het is spijtig dat het zo moet gaan maar de maat is vol en onze kop niet toe.



PS : ik zou alleen de (heel)Nederlandse mannen bannen daar er hier sowiso weinig vrouwen zijn op dit forum

PS2 : ik zou ook alle forummers willen oproepen om zich op weinige nederlandse fora waar ze lid zijn tijdelijk te laten uitschrijven tot Nederland de overeengekomen internationale verdragen nakomt
Wij verbannen enkel degenen die meerdere malen de forumregels overtreden. Het spreekt voor zich dat de moderatie zich niet gaat bezig houden met het uitzoeken en verbannen van mensen met een bepaalde nationaliteit. Kan u ons trouwens garanderen dat u zelf geen Nederlander bent? Wij zouden daar graag bewijs voor zien, gelieve u met uw geldige identiteitskaart bij ons aan te bieden... .
Kadee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 21:45   #62
Mountain Dew
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juli 2009
Locatie: NE1 3UG, Newcastle(UK)
Berichten: 205
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door skaldis Bekijk bericht
.... protestantse angelsaksische levenswijze . ..
Als er iets associaal is vent dan is het wel die Roomse schijnheiligheid van lekker een kindje te misbruiken. Vaticaanstadt zit vol met van die lui. Ik vermoed alleen al dat ze de 2 neergepende woorden hier "kindje" en "misbruik" lezen daar, dit al genoeg aanleiding is om met hun als bezetenen aan hun flieter te sleuren. Habemus papa....fellatio.....

By the way: Alle Angelsaxische samenlevingen zijn de motor van de wereldeconomie die de Latijnse luiaards aan hun uitkering helpen...

Laatst gewijzigd door Mountain Dew : 21 augustus 2009 om 21:47.
Mountain Dew is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 augustus 2009, 22:29   #63
BWarrior
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
BWarrior's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2009
Locatie: België
Berichten: 17.568
Standaard

Ik vind niet dat alle Nederlanders moeten verbannen worden. Wel mogen ze zich niet bezighouden met subversieve activiteiten tegen de Belgische staat.
BWarrior is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 18:30   #64
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ik vind niet dat alle Nederlanders moeten verbannen worden. Wel mogen ze zich niet bezighouden met subversieve activiteiten tegen de Belgische staat.

Wij kunnen niet subversief zijn tegen de Belgische staat. De Belgische staat is niet ons bevoegd gezag.
U kunt dat wél.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 augustus 2009, 19:05   #65
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht

Wij kunnen niet subversief zijn tegen de Belgische staat. De Belgische staat is niet ons bevoegd gezag.
U kunt dat wél.
Echt een goeie. Vlaams-nationalisten, separatisten en andere tisten kunnen subversief zijn t.o.v. de belgische staat. Maar onze dappere belgische krijger? Ik weet het, het is warm voor iedereen. Maar toch...
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 01:35   #66
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadee Bekijk bericht
Kan u ons trouwens garanderen dat u zelf geen Nederlander bent? Wij zouden daar graag bewijs voor zien, gelieve u met uw geldige identiteitskaart bij ons aan te bieden... .

een voorstel dat het steunen waard is, en dat voor alle nicks
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 augustus 2009 om 01:35.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2009, 09:52   #67
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN
 
Jaani_Dushman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 32.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Ik vind niet dat alle Nederlanders moeten verbannen worden. Wel mogen ze zich niet bezighouden met subversieve activiteiten tegen de Belgische staat.
subversieve activiteiten!
__________________
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be