Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 22 augustus 2009, 13:47   #181
straddle
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Conclusie ...

Een vraag aan de moderatie wordt hier dus gebruikt om een hele hoop zeik en zever te posten tegen een forummer of om te zeggen dat iemand die niet volcontinu in dezelfde draad blijft discussiëren maar naar k&k moet afzakken ...
Neen, dat is helemaal niet de bedoeling. De bedoeling is om eens aan te duiden wat niet gedaan wordt op een degelijk discussieforum. Geen jazeker hetze en ook geen vete. U kan zelf vaststellen via mijn links dat hij het op een volwassen manier had kunnen regelen, maar verkoos van het niet te doen. blijkbaar kan u dat ook niet objectief vaststellen, is dat nu zo moeilijk?

blijkbaar weet u ook niet wat flamebaiten is...en dat dit op andere fora direct tot permabans leidt. het kan me geen zak schelen wat ie doet of hoe kinderachtig ie doet. wat me wel kan schelen is dat dit op serieuze draden bij herhaling gebeurt. stel u misschien eens de vraag waarom kwaliteit steeds verder te zoeken is op het discussieforum? Ik zie de klachten op dat vlak toenemen.
__________________
6666. Closing off.
straddle is offline  
Oud 22 augustus 2009, 13:58   #182
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Neen, dat is helemaal niet de bedoeling. De bedoeling is om eens aan te duiden wat niet gedaan wordt op een degelijk discussieforum. Geen jazeker hetze en ook geen vete. U kan zelf vaststellen via mijn links dat hij het op een volwassen manier had kunnen regelen, maar verkoos van het niet te doen. blijkbaar kan u dat ook niet objectief vaststellen, is dat nu zo moeilijk?

blijkbaar weet u ook niet wat flamebaiten is...en dat dit op andere fora direct tot permabans leidt. het kan me geen zak schelen wat ie doet of hoe kinderachtig ie doet. wat me wel kan schelen is dat dit op serieuze draden bij herhaling gebeurt. stel u misschien eens de vraag waarom kwaliteit steeds verder te zoeken is op het discussieforum? Ik zie de klachten op dat vlak toenemen.
Het is niet echt abnormaal als iemand een reactie plaatst en pas na een tijd terug in diezelfde draad komt kijken . Niet iedereen zit een hele tijd te F5'en in dezelfde draad , er staan er honderden ...
Indien de moderatie echt zou willen kunnen ze de helft van de forummers trouwens bannen wegens flamebaiten , zelfs in deze draad staan er voorbeelden genoeg ...
Er zijn er zelfs die er een spelletje van maken om zoveel mogelijk "tegenstanders" op die manier op te jutten en ze zo te laten bannen ...

IMO is het grote probleem op 't forum (niet k&k , daar is't om lol te maken na de discussie) dat de forummers vastgeroest zijn in hun meningen en dat er geen ruimte meer is voor discussie , er is van geen van beide kanten nog openheid genoeg om op een gezonde manier te praten , 't is wit of zwart ...
manta is offline  
Oud 22 augustus 2009, 15:19   #183
Maximus Aurelius
Staatssecretaris
 
Maximus Aurelius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 december 2008
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Berichten: 2.694
Standaard

Ik heb besloten, om jazeker een hart onder de riem te steken, hij heeft het al moeilijk genoeg (werkt voor de overheid (dixit zijn vrienden), buitensporiggeweld in de familie meestal na geslaagde BBQs (dixit hemzelf), etc).

Bijgevolg zal ik uit solidariteit ook even offline blijven.

Ave!
__________________
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011.
Maximus Aurelius is offline  
Oud 22 augustus 2009, 15:33   #184
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Hmmz. Ok, maar hij zegt er tenminste niet bij dat "de IQ test van zijn vorige en huidige werkgever hem een resultaat van iets tussen de 150 en 170 opleverde". LOL.


Hoe blazé kun je niet zijn, snoeven met een onrealistisch hoog IQ waar Einstein nog jaloers op zou zijn, en tegelijk werken voor de "staatsveiligheid". LOL


Moest hij nu nog een reden tot opscheppen hebben, maar neen. Zelfs niet.
1. Een dergelijk hoog IQ is helemaal niet zo uitzonderlijk als jij wel schijnt te denken.

2. Als je je wil vrolijk maken over een tikfout van een ander, moet je zelf wel foutlous kunnen schrijven: het is blasé, niet blazé - eigenaardig wel dat het net dit woord is waar je moeite mee hebt.
kiko is offline  
Oud 22 augustus 2009, 16:15   #185
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

de nick van iemand zegt anders ook veel over het iq
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
Oud 22 augustus 2009, 16:49   #186
Zeikstraal
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 augustus 2009
Berichten: 2.798
Standaard

Is dat zo?
Zeikstraal is offline  
Oud 22 augustus 2009, 16:57   #187
the_dude
Eur. Commissievoorzitter
 
the_dude's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 augustus 2005
Locatie: Ekeren
Berichten: 8.149
Standaard

volgens mij, hoe grappiger de naam hoe hoger, hoe gewichter de naam hoe lager het iq
__________________
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming
nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën
hebben die niet.''
the_dude is offline  
Oud 24 augustus 2009, 16:00   #188
Kadee
Administrator
 
 
Kadee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 december 2004
Locatie: aan de andere kant van uw scherm.
Berichten: 1.696
Standaard

De laatste berisping van Jazeker was wegens een niet mis te verstane en ondubbelzinnige scheldpartij. En hij had eerder al enkele berispingen gekregen. Het gaat overigens om een tijdelijke ban.
Kadee is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be