Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 15 juni 2014, 22:03   #201
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Euh, de volgende ministeres van Onderwijs heet Tinne, voor zover je dat nog niet wist. Zij voldoet aan alle estetische normen en waarden die gelden binnen de tsjevenclub.

Bijlage 94509
N-VA eist de ministerpost voor onderwijs op.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 17 juni 2014, 18:03   #202
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Nice try ...
.. nice ? .. meer dan aardig zouik zeggen .. u doet mij en mijn venijn echt wel oneer aan .. jij kon je vinger alvast niet van de trekker houden .. tussen ons gezegd en gezwegen .. ben jij toevalligerwijs niet met kathleen keutels getrouwd ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 17 juni 2014 om 18:04.
4x10E6 is offline  
Oud 17 juni 2014, 18:08   #203
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
N-VA eist de ministerpost voor onderwijs op.
.. allé Vief .. weet jij daniets wat wij niet weten .. ik meende begrepen te hebben van Zwarte Heert uit Izzeghem dat er niet getemporiseerd wordt (watdefok dat ook moge zeggen wil) en van quasi alle andere vlaems-nazionalistische pieffen dat het nv-a helemaal niet begaan is met postjes .. kan iemand me vertellen waarom ik nu niet verbaasd ben ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 17 juni 2014, 18:38   #204
schietboog
Minister
 
schietboog's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juli 2008
Berichten: 3.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. nice ? .. meer dan aardig zouik zeggen .. u doet mij en mijn venijn echt wel oneer aan .. jij kon je vinger alvast niet van de trekker houden .. tussen ons gezegd en gezwegen .. ben jij toevalligerwijs niet met kathleen keutels getrouwd ?
Zo'n goeie was het nu ook weer niet

Nee, ik ben niet met haar getrouwd, maar ken haar man wel goed.
__________________
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin)
schietboog is offline  
Oud 18 juni 2014, 18:08   #205
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schietboog Bekijk bericht
Zo'n goeie was het nu ook weer niet

Nee, ik ben niet met haar getrouwd, maar ken haar man wel goed.
.. allright ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 3 juli 2014, 19:16   #206
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

.. dedecker (peter) op de radio vanavond .. "ik heb altijd al gezegd dat de staatswaarborg niet haalbaar is .. er moet een oplossing komen voor de arco coöperanten" ..

.. geens (koen) op canvas vanavond .. "ik ben een redelijk consistent man .. ik heb altijd gezegd dat in het kader van de regeringsonderhandelingen een oplossing gevonden moet worden opdat de arco spaarders - en als u zegt arco coöperanten daar ga ik geen ruzie over maken met u - hun inleg terug zouden krijgen .. "

.. kortom de vlaems-nazionalisten hebben zoals steeds geen idee hoe iets op te lossen en kijken dan maar naar geens ..

dot net
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 3 juli 2014 om 19:19.
4x10E6 is offline  
Oud 3 juli 2014, 20:05   #207
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.820
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
8<
.. kortom de vlaems-nazionalisten hebben zoals steeds geen idee hoe iets op te lossen en kijken dan maar naar geens ..
Van wie is het probleem eigenlijk, beste trolleman?
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill
hamac is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:46   #208
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. dedecker (peter) op de radio vanavond .. "ik heb altijd al gezegd dat de staatswaarborg niet haalbaar is .. er moet een oplossing komen voor de arco coöperanten" ..

.. geens (koen) op canvas vanavond .. "ik ben een redelijk consistent man .. ik heb altijd gezegd dat in het kader van de regeringsonderhandelingen een oplossing gevonden moet worden opdat de arco spaarders - en als u zegt arco coöperanten daar ga ik geen ruzie over maken met u - hun inleg terug zouden krijgen .. "

.. kortom de vlaems-nazionalisten hebben zoals steeds geen idee hoe iets op te lossen en kijken dan maar naar geens ..

dot net
Beste trollemans, Beweging.net moet meebetalen volgens NVA, da's hun oplossing.
Maar CD&V is tegen. Aan hun geld wordt niet geraakt!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 4 juli 2014 om 10:47.
Nierika is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:47   #209
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Beste trollemans, Beweging.net moet meebetalen volgens NVA, da'shun oplossing.
Maar CD&V is tegen. Aan hun geld wordt niet geraakt!
Bron ?
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:48   #210
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

http://www.knack.be/nieuws/belgie/ar...=2079934128043
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:50   #211
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?
Kijk eens op de website van de Knack en lees het artikel Arco en de vraag van 1,2 miljard: NVA of CD&V zal moeten inbinden...

Niet verder vertellen hé!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:51   #212
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Merci, was te lui om te linken met m'n I-phone.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juli 2014, 10:53   #213
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Bron ?
Wist je dat trouwens écht niet?
Het valt me op dat jij en bepaalde geestesgenoten altijd de laatsten zijn om zaken op te pikken. Bepaalde zaken tenminste...
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 4 juli 2014, 11:54   #214
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wist je dat trouwens écht niet?
Het valt me op dat jij en bepaalde geestesgenoten altijd de laatsten zijn om zaken op te pikken. Bepaalde zaken tenminste...
Selectieve (ver)blindheid heet dat.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 juli 2014, 13:26   #215
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Wist je dat trouwens écht niet?
Het valt me op dat jij en bepaalde geestesgenoten altijd de laatsten zijn om zaken op te pikken. Bepaalde zaken tenminste...
Dat is me nog niet opgevallen. Bedankt voor de feedback. Kan je dat eens concreet duiden ? Ik leer graag bij, ook al zijn het zaken die de mindere kantjes van mijn persoonlijkheid betreffen.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 4 juli 2014, 13:28   #216
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Kijk eens op de website van de Knack en lees het artikel Arco en de vraag van 1,2 miljard: NVA of CD&V zal moeten inbinden...

Niet verder vertellen hé!
Lees ook eens wat er in het bericht staat. Ik lees tegenwoordig liever De Tijd dan de Knack. Als het over miljarden gaat geeft De Tijd een meer abstracte weergave dan de doorsnee dag- en weekbladen die hun verslaggeving laten leiden door de emotie van de dag.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 4 juli 2014, 13:40   #217
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Het gaat hier niet over wat jij liever leest maar over wat er in de Knack te lezen staat, . en dat is alles behalve wat jij in een aantal draden hebt zitten bijeen te trollen.

Citaat:
N-VA wil dat de christelijke zuil mee opdraait voor de ARCO-waarborgregeling. CD&V wijst dat af.

CD&V wil dat de gedupeerden een waarborg krijgen. N-VA wil dat ook, maar voor de Vlaams-nationalisten moet Beweging.net - het oude ACW - mee opdraaien daarvoor.

En dus is de vraag van 1,2 miljard - de kost van het ARCO-debacle: wie slikt de woorden en eisen in? CD&V of N-VA? Beiden zetten zich schrap, schrijft De Morgen. 'Het ACW is niet schuldig aan de ondergang van Dexia (wat uiteindelijk het ARCO-debacle veroorzaakte, red),' maakt CD&V duidelijk in de krant. 'Dedecker weet trouwens heel goed dat het ACW niet genoeg geld heeft om alle gedupeerden terug te betalen. Ze spelen een spel.'

Maar ook N-VA zal niets cadeau geven: 'Het is niet omdat we graag een centrumrechtse regering willen vormen, dat we al onze uitspraken zomaar gaan inslikken. Zo werkt het niet met onze partij.'

__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 4 juli 2014, 13:49   #218
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het gaat hier niet over wat jij liever leest maar over wat er in de Knack te lezen staat, . en dat is alles behalve wat jij in een aantal draden hebt zitten bijeen te trollen.
Als het op politieke uitspraken lees ik liever degelijke opinies of letterlijke citaten dan de Knack. Ik heb De Tijd gelezen omtrent waar dezelfde Arco communicatie werd verslagen.
__________________
ViveLaBelgique is offline  
Oud 4 juli 2014, 18:24   #219
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Als het op politieke uitspraken lees ik liever degelijke opinies of letterlijke citaten dan de Knack. Ik heb De Tijd gelezen omtrent waar dezelfde Arco communicatie werd verslagen.

dedecker (Jean-Marie) vandaag in DM : "De nv-a heeft zich voor de verkiezingen geprofileerd als aanklager van de acw-graaicultuur. ZAl die zich nu neerleggen bij de wijsheid van de EC of zijn ziel verkopen op het altaar van de regeringsvorming. Wordt de vlaamse leeuw een haan en zal hij drie keer kraaien?"

dedecker (Peter) vandaag in DS : "het is nu geen tijd om politieke spelletjes te spelen"

.. wat bij mij tot het volgende appel aan meneer dedecker (peter) leidt : wanneer was de tijd wel opportuun voor u om politieke spelletjes te spelen ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 4 juli 2014, 18:24   #220
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.289
Standaard

Een korte samenvatting uit De Tijd.


Geens beweert dat coöperatieve deelbewijzen als een spaarproduct moeten beschouwd worden en is het om die reden niet eens met het oordeel van de Europese Commissie. Volgens hem kan Europa enkel staatssteun aan vennootschappen verbieden, maar niet aan natuurlijke personen zoals de coöperanten. Vreemd want een coöperatie IS een vennootschap van natuurlijke en/of rechtspersonen dat tot doel heeft winst te maken. Het Belgische rechtskader bepaalt duidelijk dat financiële coöperaties vennootschappen zijn.

"Bijdragen in het kapitaal van dergelijke coöperaties gebeuren in de vorm van eigen-vermogens en dragen dus ook het risico dat aan eigen vermogen verbonden is", luidt het oordeel van de Europese commissie. De waarborgregeling voor de Arco-coöperanten van de Belgische regering is volgens de EC om die reden niet verenigbaar met de Europese staatssteunregels.
In principe zullen de Arco-beleggers hun centen die ze door het Dexia-debacle zijn verloren dus niet terugzien.


Geens werkt achter de schermen al aan een plan B om de Arco-coöperanten schadeloos te stellen. Maar dat moet nog concreet uitgewerkt worden door de volgende federale regering.
Sommige advocaten betwijfelen echter of er nog wel een oplossing mogelijk is. Eender welke regeling zal als staatssteun worden beschouwd, luidt het.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 juli 2014 om 18:25.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be