Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 december 2014, 15:56   #21
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Je kan ze dus ook al niet beschuldigen van een gebrek aan collegialiteit
Tja, ze zijn allemaal corrupt.

En diegenen die het niet zijn blijven niet lang, die worden eruit gepest.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 01:54   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Amai, ik lees hier nogal eens wat .....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 07:11   #23
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt toen ik zestien jaar was.

Maar later heb ik ook wel drugs verkocht aan flikken, trouwens, op een keer toen ik met een kwekerij gepakt was vroeg eerst-aanwezend commissaris X van de gerechtelijke politie me naar mijn klanten, want, zo zei hij, je verkocht toch niet alles aan de koffieshop.

Ik stelde hem daarop voor om een lijstje te maken van de politiemensen en toen nog rijkswachters die drugs kochten bij mij. Ik zei hem dat hij dan eerst die mensen kon opsluiten, en daarna zou ik hem de rest van de klanten geven.
Het was plots niet meer zo dringend, we hebben het er later nog wel eens over, vertelde hij me.

U raadt het al, er is nooit meer naar de klantenlijst gevraagd geweest.
Xenophon uit de kast
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 09:53   #24
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Amai, ik lees hier nogal eens wat .....
En dat eenzaam in de eerste nacht van het nieuwe jaar.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 09:56   #25
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.045
Standaard

Wat vindt u dan hiervan?
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20141228_0...oek-in-hasselt

HBVL 29-12-2014

Hasselt - Een ongeluk komt nooit alleen. Mira Neven vergat haar portefeuille op de trein. De geldbeugel werd teruggevonden, maar het noodlot wilde blijkbaar dat de dienst Verloren Voorwerpen hem toch weer kwijtspeelde, vooraleer hij aan Mira kon worden teruggegeven.









“Ik liet mijn portefeuille liggen in de trein van Leuven naar Gent”, zegt de studente rechten. “Ik heb meteen melding gemaakt van het verlies.” Tot haar grote vreugde, werd de portefeuille snel gevonden. Maar toen ging het mis. “De portefeuille werd per abuis naar Hasselt in plaats van naar Leuven gestuurd”, zegt ze. En toen was hij weg. Noch in Hasselt, noch in Leuven vinden ze de portefeuille terug.

“Mira heeft het verlies bij de politie aangegeven. Daar garandeerden ze haar dat ze die portefeuille zouden terugvinden, maar voorlopig zonder resultaat”, zegt haar vader Rik.

De NMBS zit verlegen met de zaak. Mira kreeg intussen de financiële inhoud van de portefeuille terug: 35 euro. Maar identiteitskaart en andere documenten is ze mogelijk voorgoed kwijt. Een en ander doet onwillekeurig terugdenken aan het verhaal van Katrijn Luts, dat in maart bij Voor U Opgelost verscheen. Katrijn verloor haar gsm in de trein naar Brussel. Het toestel werd gevonden, verloren, opnieuw gevonden en uiteindelijk weer verloren op weg naar de eigenares in Hasselt. Toeval, of is er meer aan de hand? De NMBS is alvast een intern onderzoek gestart om uit te spitten waarom de voorwerpen in Hasselt verdwijnen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2015, 17:59   #26
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.401
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat vindt u dan hiervan?
http://www.hbvl.be/cnt/dmf20141228_0...oek-in-hasselt

HBVL 29-12-2014

Hasselt - Een ongeluk komt nooit alleen. Mira Neven vergat haar portefeuille op de trein. De geldbeugel werd teruggevonden, maar het noodlot wilde blijkbaar dat de dienst Verloren Voorwerpen hem toch weer kwijtspeelde, vooraleer hij aan Mira kon worden teruggegeven.









“Ik liet mijn portefeuille liggen in de trein van Leuven naar Gent”, zegt de studente rechten. “Ik heb meteen melding gemaakt van het verlies.” Tot haar grote vreugde, werd de portefeuille snel gevonden. Maar toen ging het mis. “De portefeuille werd per abuis naar Hasselt in plaats van naar Leuven gestuurd”, zegt ze. En toen was hij weg. Noch in Hasselt, noch in Leuven vinden ze de portefeuille terug.

“Mira heeft het verlies bij de politie aangegeven. Daar garandeerden ze haar dat ze die portefeuille zouden terugvinden, maar voorlopig zonder resultaat”, zegt haar vader Rik.

De NMBS zit verlegen met de zaak. Mira kreeg intussen de financiële inhoud van de portefeuille terug: 35 euro. Maar identiteitskaart en andere documenten is ze mogelijk voorgoed kwijt. Een en ander doet onwillekeurig terugdenken aan het verhaal van Katrijn Luts, dat in maart bij Voor U Opgelost verscheen. Katrijn verloor haar gsm in de trein naar Brussel. Het toestel werd gevonden, verloren, opnieuw gevonden en uiteindelijk weer verloren op weg naar de eigenares in Hasselt. Toeval, of is er meer aan de hand? De NMBS is alvast een intern onderzoek gestart om uit te spitten waarom de voorwerpen in Hasselt verdwijnen.
Ik herinner me iemand die bij de NMBS op de dienst verloren voorwerpen werkt. Die ging regelmatig bij de joden aan het Centraalstation wat juwelen verkopen als oud goud dat hij "gevonden" had.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2015, 02:13   #27
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik herinner me iemand die bij de NMBS op de dienst verloren voorwerpen werkt. Die ging regelmatig bij de joden aan het Centraalstation wat juwelen verkopen als oud goud dat hij "gevonden" had.
Amai! Wat een gangsters allemaal!
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2015, 12:31   #28
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard rechercheurs aan de drugs

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bron

Detail tekst:

En dat zijn dan die goedbetaalde mensen waar je nog respect zou moeten voor hebben ook.
Vertegenwoordigers van de wet zijn ook maar mensen. Ze moeten dus ook worden behandeld als een werkende mens.
Controleurs begaan ook overtredingen.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be