Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 januari 2016, 11:36   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Is het niet gewoon wat stoere taal omwille van de hete adem van UKIP en BNP?
Als er al iets van doorgevoerd zal worden , je zal het zien, iedereen zal slagen die yes , no en shit kan zeggen.
Natuurlijk.

De schapen moeten af & toe wat toegeworpen krijgen opdat ze verder zonder al teveel morren verder meeblaten en blij zijn met elke dooie mus.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2016, 14:55   #22
PORSCHE
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 15 oktober 2014
Berichten: 2.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...s-praten.dhtml

Vrouwen die hun echtgenoot vervoegen en na 2,5 jaar niet slagen in een examen Engels willen ze voortaan het land uitzetten, ook al hebben ze ondertussen kinderen in het VK.

Deportaties.
Is een mooi begin. Maar dan zouden ze ook hun man mee buiten moeten zwieren. Beter zou zijn om ze dan enkele jaren dwangarbeid te laten doen. Om de gemaakte kosten terug te betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door orfeus5412 Bekijk bericht
Wat denk je dat ik nu in mijn straat al hoor: turks gebrabbel. Die wijven vertikken het gewoon om ook maar een woordje nederlands te leren. Bovendien heeft Erdogan ook gezegd van hun cultuur en taal te behouden.
Niets ergerlijk dan dat. Ik zeg dan gewoon dat ze in België zijn en moeten stoppen met hun vreemde taal. Dat zouden meer mensen moeten doen in plaats van er in een boog rond te gaan. Blijven ze in hun taal verder gaan dan roep ik enkele mooie woorden in het Nederlands

Over Erdogan : dictator en oorlogstoker. Ofwel de Amerikanen ofwel de Russen zouden daar beter een grote bom op smijten. Een arrogante zak die ze beter zoals Sadam zouden lynchen.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be