Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2010, 19:21   #3481
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
ben jij ooit in de gaskamers geweest in 40-45? zoniet, hoe weet jij dan dat daar 6 miljoen mensen zijn gestorven?
Ik weet niet of het er precies zes miljoen mensen zijn gestorven, maar ik ben in Birkenau geweest, heb daar met een Holocaustoverlevende gepraat, die nu in Israël woont.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 19:23   #3482
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
je zegt vlakaf dat joden sympathieker zijn als moslims enkel en alleen omwille van hun geloof. ik noem dat religieus racisme maar jouw berichten zijn daarvan doordrongen.
Het is mijn ervaring, en ja, dat komt deels door hun geloof. De Islam is zelfs in milde vorm nog zeer conservatief. Bij andere religies is dat minder, die staan meer open voor andere ideeën. Hoe denkt u dat het komt dat quasi elk moslimland de Sharia heeft ingevoerd?

U mag dat racisme noemen, ik hou me liever bezig met feiten. De waarheid is de waarheid, zelfs als die in uw ogen racistisch is.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 20:39   #3483
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Bent u er ooit geweest, ja of nee? Zo niet, moet u uw muil houden. Dit soort foto's zeggen helemaal niets. Zoals reeds gezegd, kan men van de andere partij ook zulke foto's maken. Zelfs van Nederlandse soldaten.

Het is een bekend feit dat Palestijnen vervalste foto's maken.
Ik denk dat veel holocaustoverlevers uw negationisme niet kunnen ruiken omdat het hen aan een bepaalde soort ideologie doet denken..
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 20:42   #3484
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Ik denk dat veel holocaustoverlevers uw negationisme niet kunnen ruiken omdat het hen aan een bepaalde soort ideologie doet denken..
Welk negationisme? Ik ontken 0 doden die gemaakt zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:04   #3485
1207
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 5 januari 2009
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is mijn ervaring, .
Jouw gekleurde ervaring die zegt dat een hele religieuze groep onsympathiek is omwille van geloof en omdat je dat geloof niet kunt rieken of zien. zo'n beetje zoals joden ongedierte zijn volgens Goebbels omdat hij dat geloof nietk on rieken of zien, ook simpelweg omwille van hun geloof. wedden dat Goebbels de ervaring had gemaakt dat ...
en wedden dat hij dat ook 'de waarheid' of 'feiten' noemde

en omdat moslims onsympathiek zijn mogen de joden hen in een ghetto opsluiten en er gifgas op gooien. ah ja, want 800°c heet fosfor op een 6 jarige meisje gooien is tenslotte zelfverdediging.
en jij hebt recht van spreken omdat je ooit met een holocaustoverlevende gepraat hebt.

is dat zo'n beetje jouw argumentatie?
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:10   #3486
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Jouw gekleurde ervaring die zegt dat een hele religieuze groep onsympathiek is omwille van geloof en omdat je dat geloof niet kunt rieken of zien.
Dat zei ik dus niet. Ik had het over een groot gedeelte. Om groepen met elkaar te kunnen vergelijken, moet je generalisaties kunnen maken; met respect voor de onderscheiden binnen elke groep, natuurlijk.
Citaat:
zo'n beetje zoals joden ongedierte zijn volgens Goebbels omdat hij dat geloof nietk on rieken of zien, ook simpelweg omwille van hun geloof. wedden dat Goebbels de ervaring had gemaakt dat ...
en wedden dat hij dat ook 'de waarheid' of 'feiten' noemde
Onzin. De nazi's vervolgden de Joden niet om hun geloof, maar om hun ras. Om die reden had Hitler de Nürnberger Gesetze bedacht. Maar dit gaat niet om rassenleer, het gaat om ideeën en meningen. En ik houd van mensen die openstaan voor andere ideeën.
Citaat:
en omdat moslims onsympathiek zijn mogen de joden hen in een ghetto opsluiten en er gifgas op gooien. ah ja, want 800°c heet fosfor op een 6 jarige meisje gooien is tenslotte zelfverdediging.
en jij hebt recht van spreken omdat je ooit met een holocaustoverlevende gepraat hebt.

is dat zo'n beetje jouw argumentatie?
Niet dus. Israël vermoordt de Palestijnen niet op grote schaal. U weet dat, de hele wereld weet dat. Woorden als genocide gebruiken, is misbruik maken van de werkelijkheid voor uw eigen miserabele politieke gelijk. Die u overigens niet heeft.

Zo, en nu gaat u op mijn negeerlijst. Ik heb genoeg poco-plattitudes gelezen vandaag.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:22   #3487
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Niet dus. Israël vermoordt de Palestijnen niet op grote schaal. U weet dat, de hele wereld weet dat.
De statistieken spreken u tegen.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:25   #3488
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
De statistieken spreken u tegen.
Oh, kunt u mij deze 'statistieken', die over genocide spreken, laten zien? Genocide is uitroeiing van een volk, hè? Het moet dus minstens in de tientallen procenten vallen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:31   #3489
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

"Genocide (of volkerenmoord) is een oorlogsmisdaad die verboden is volgens het internationaal recht. Onder genocide wordt tevens massamoord verstaan, die het gevolg is van xenofobie.

De Verenigde Naties namen in 1948 het Verdrag inzake de voorkoming en de bestraffing van genocide aan, waarin genocide wordt verboden. Deze conventie definieert in artikel 2 genocide als:
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'. "
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:34   #3490
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

U ontkracht uw eigen bewering. Goed zo.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:40   #3491
Tamam
Minister-President
 
Tamam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2003
Berichten: 5.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U ontkracht uw eigen bewering. Goed zo.
Ik denk eigenlijk, om mij beleefd uit te drukken, dat jij "ergens bent blijven steken".
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:57   #3492
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
"Genocide (of volkerenmoord) is een oorlogsmisdaad die verboden is volgens het internationaal recht. Onder genocide wordt tevens massamoord verstaan, die het gevolg is van xenofobie.

De Verenigde Naties namen in 1948 het Verdrag inzake de voorkoming en de bestraffing van genocide aan, waarin genocide wordt verboden. Deze conventie definieert in artikel 2 genocide als:
any of the following acts committed with intent to destroy, in whole or in part, a national, ethnic, racial or religious group, as such: 'Killing members of the group; Causing serious bodily or mental harm to members of the group; Deliberately inflicting on the group conditions of life calculated to bring about its physical destruction in whole or in part; Imposing measures intended to prevent births within the group; and forcibly transferring children of the group to another group'. "
Kerel het aantal Palestijnen is met ongeveer 300% gestegen sinds 1948, dus flikker een eind op met je genocide.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 21:58   #3493
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN
 
liberalist_NL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2006
Berichten: 28.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Kerel het aantal Palestijnen is met ongeveer 300% gestegen sinds 1948, dus flikker een eind op met je genocide.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 22:15   #3494
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Kerel het aantal Palestijnen is met ongeveer 300% gestegen sinds 1948, dus flikker een eind op met je genocide.

Ah zo; als een populatie zich herstelt, kan er de facto volgens jou nooit sprake zijn van een genocide onder hun groep.

Je medejoden zullen dat graag horen.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 12 augustus 2010 om 22:16.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:37   #3495
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik weet niet of het er precies zes miljoen mensen zijn gestorven, maar ik ben in Birkenau geweest, heb daar met een Holocaustoverlevende gepraat, die nu in Israël woont.
Ja en?.... maakt dat het verhaal iets geloofwaardiger?....
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:39   #3496
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Ik weet niet of het er precies zes miljoen mensen zijn gestorven, maar ik ben in Birkenau geweest, heb daar met een Holocaustoverlevende gepraat, die nu in Israël woont.
...Oh, kunt u mij deze 'statistieken', die over genocide spreken, laten zien? Genocide is uitroeiing van een volk, hè? Het moet dus minstens in de tientallen procenten vallen.
Gevaarlijke uitleg liberalist... gevaarlijke uitleg.... Het aantal joden voor wereldoorlog II was nagenoeg hetzelfde als NA wereldoorlog II. Enig probleem daarmee?.... Vanaf het ogenblik dat een volk voor 19% uitgeroeid wordt is dit volgens dit volgens de theorie van dit stukske liberalist geen genocide meer. Zielig!

Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 12 augustus 2010 om 23:53.
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:48   #3497
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Jouw gekleurde ervaring die zegt dat een hele religieuze groep onsympathiek is omwille van geloof en omdat je dat geloof niet kunt rieken of zien. zo'n beetje zoals joden ongedierte zijn volgens Goebbels omdat hij dat geloof nietk on rieken of zien, ook simpelweg omwille van hun geloof. wedden dat Goebbels de ervaring had gemaakt dat ...
en wedden dat hij dat ook 'de waarheid' of 'feiten' noemde

en omdat moslims onsympathiek zijn mogen de joden hen in een ghetto opsluiten en er gifgas op gooien. ah ja, want 800°c heet fosfor op een 6 jarige meisje gooien is tenslotte zelfverdediging.
en jij hebt recht van spreken omdat je ooit met een holocaustoverlevende gepraat hebt.

is dat zo'n beetje jouw argumentatie?
Waar haal jijzelf je recht om joden te bashen vandaan ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:48   #3498
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het is een bekend feit dat Palestijnen vervalste foto's maken.
Zionisten hebben de geschiedenis altijd vervalst... vanaf de val van Jeruzalem... Zogezegd om te bewijzen dat ze altijd vervolgd werden ZONDER reden!
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:49   #3499
Jean-Pierre
Staatssecretaris
 
Jean-Pierre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Locatie: Zaventem
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Waar haal jijzelf je recht om joden te bashen vandaan ?
Waar halen de joden het recht om de Palestijnen te bashen?...
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2010, 23:50   #3500
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
De statistieken spreken u tegen.
" De " statistieken ? Wat voor statistieken ? Wie heeft die opgesteld ? In welke omstandigheden, onder wiens toezicht ? Wat is de geloofwaardigheidsgraad daarvan ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be