Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 september 2008, 13:07   #1
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard seksagenda hindoehoer

Topic: seksagenda Hindoehoer


Normale werkdag uit de seksagenda van een Hindoeh.o.e.r

6 uur opstaan, vagina wassen, tanden poetsen

7-8 yoga, mediteren en vegetarisch ontbijt

8-9 tien minuten voor klanten met een ochtendlul, pijpen, neuken, beffen

9-10 mediteren, vagina reinigings en ontspanningsoefeningen, erotische yoga en TM

10-11 zes klanten oraal afwerken, alleen pijpen en likken

11-12 vegetarische lunch en mediteren met vele erotische yoga oefeningen, om de vagina soepel en nauw te maken

12-13 Gratis seva seksuurtje, slechts zes minuten per klant beschikbaar en alleen vluggertjes, zonder gesprekken.

13-16 vijf afspraken huisbezoeken, enkele vaste, rijke klanten afwerken. Alles inclusief, inclusief sekstherapeutische gesprekken. Betalingen met mobiele pinapparaat.

16-18 mediteren, vegetarische snacks, romige melk en wat verse vruchten eten en uitrusten.

18-20 sekslessen, Hindoehoeren filosofie, theorie en praktijk, geven aan jonge hindoemeisjes die in opleiding zijn tot Hindoeh.o.e.r

20-22 huisbezoeken paar rijke klanten, allemaal vrij afwerken

22-23 uur: Een uur lang voor het altaar thuis, voor tientallen beelden van Hindoe goden en godinnen, luidop alle Hindoehoeren mantras en sutras uit de heilige hindoe boeken reciteren in zuiver Sanskriet, met spirituele muziek op de achtergrond om de werkdag af te sluiten. Daarna douchen en vagina goed reinigen. Afsluiten met lichte avondmaaltijd, thee en lichte broodjes eten met kaas en groenten, met daal als erwtensoepje achteraf. Ook dagelijkse dosis vitaminepillen slikken.

23 - 06 mediteren voor slapen, dan alleen naar bed gaat in koude kamer.


let op: hele Tekst van ruim 20 pag. is gepubliceerd op website kritisch podium dewanand

titel tekst
De perfecte Hindoeh.o.e.r

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1260
Offerdatum 18 augustus 2008

Waarschuwing vooraf
Hierbij worden normale vrouwen geadviseerd om deze tekst geheel te negeren en zich niet teveel te laten beïnvloeden erdoor. Consumptie van deze heilige tekst geschiedt geheel op eigen risico en uit vrije wil.

Inhoud
Waarschuwing vooraf
1. Inleiding
2.1. (citaat) Karmaleer voor de hindoeh.o.e.r
2.2. (citaat) Absoluut geloof koelieh.o.e.rtjes
2.3. (citaat) Nauwe synthetische vagina
4. Hindoeh.o.e.rtje vanaf jeugdjaren merkbaar
5. Hoeren zijn noodzakelijk in elke maatschappij
6. De natuurlijke h.o.e.r
7. De bewuste keus om Hindoeh.o.e.r te worden
8. De Hindoeh.o.e.r offert haar lichaam op
9. De meeste Hindoeh.o.e.ren zijn vegetarisch
10. De vagina van een Hindoeh.o.e.r
11. De Hindoeh.o.e.r schenkt verlichting aan de man
12. Rijkdom en uurtarief van de Hindoehoer
13. Gratis seva-seks uurtjes van Hindoehoeren
14. De Hindoehoer bidt eerst voor zij zich laat uitnaaien
15. De Hindoehoer is een godin op aarde
16. De Hindoehoer weet alles over seks
17. Het reine lichaam van de Hindoehoer
18. De perfecte Hindoehoer is een asceet
19. De Hindoehoer wordt sannyasin na haar vijftigste
20. Mantras en verzen van de Hindoehoer
21. Ter besluit
22. Disclaimer Dewanand

Hier een citaat uit deze lange tekst:
Sommige Hindoehoeren stralen magnetiserende krachten uit met hun vagina en kunnen elke penis betoveren en revitaliseren. Zelfs impotente mannen kunnen een erectie krijgen, als zij hun slappe penis in de buurt van de vagina van een Hindoehoer brengen en kunnen dan neuken als de besten ter wereld. De vagina van oudere Hindoehoeren krijgt op den duur magische krachten en krijgt een hemelse aura. Er komt vaak zoete nectar uit de magische vagina van een oudere Hindoehoer en dit kan een man revitaliseren als hij het inslikt door het op te likken.

Hier een mantra voor de Hindoehoer uit deze tekst, die zij altijd reciteert als zij aan het naaien is met een behoeftige klant.

1. Weledele Shiva, Vishnu, Brahman, Agni, Hanuman en Ganesh, schenk mij kracht om vandaag het leven van tientallen mannen te zuiveren en hen te verlossen uit het rad van geboorte en dood. Geef elke man de potentie van een paard om mij helemaal krachtig en hard uit te naaien vandaag en verlos hem. Ik dank u hiervoor. Aum Namah Shiva.

Bron: website, Kritisch Podium Dewanand (zoek het met google)
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 15:11   #2
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Zalig
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 15:56   #3
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
C2C's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 december 2006
Berichten: 10.572
Standaard

Dit was lange tijd het meest gedeelde nieuwsbericht op de BBC-news website:

Condoms 'too big' for Indian men
Friday, 8 December 2006, 13:08 GMT

A survey of more than 1,000 men in India has concluded that condoms made according to international sizes are too large for a majority of Indian men.

The study found that more than half of the men measured had penises that were shorter than international standards for condoms.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6161691.stm
Niet moeilijk dus om als blanke man in India een "diepe indruk" na te laten op Hindoehoertjes.
__________________
Citaat:
The world is one big spreadsheet.
"Capitalism is the extraordinary belief that the nastiest of men, for the nastiest of motives will somehow work for the benefit of all" ― John Maynard Keynes
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:08   #4
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Dit was lange tijd het meest gedeelde nieuwsbericht op de BBC-news website:

Condoms 'too big' for Indian men
Friday, 8 December 2006, 13:08 GMT

A survey of more than 1,000 men in India has concluded that condoms made according to international sizes are too large for a majority of Indian men.

The study found that more than half of the men measured had penises that were shorter than international standards for condoms.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/6161691.stm
Niet moeilijk dus om als blanke man in India een "diepe indruk" na te laten op Hindoehoertjes.
Het is misschien de blanke man met een minderwaardigheidscomplex die naar Indië trekt. Dan weet je meteen wat je kan vragen aan je vriend als die aankondigt op reis te gaan naar Indië.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:14   #5
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard



De willekeurigheid is gewoon briljant.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:20   #6
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard

Er kan maar een ras superieur zijn.

Statistische combinatie internationaal: lang, intelligent, groot geschapen, hoog ontwikkeld, rijk en potent komt het meest voor in West Europa en toevallig zijn dit dus de blanke mannen.

Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit:

op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst.

dewanand

ps
nu snap je waarom Hindoemeisjes gewoon een blanke man moeten aanbidden als een hogere afgod.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:24   #7
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Waar kan ik mij inschrijven voor die massabevruchting? Ik voldoe aan al je criteria, behalve dat ik niet erg groot ben. Is dat erg?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:28   #8
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Ge moet die werkdag eens bestuderen. Dat is slavenarbeid dat hier gepromoveerd wordt.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 23 juni 2011 om 16:30.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:31   #9
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlaanderen Boven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 mei 2003
Locatie: Leuven, Vlaanderen
Berichten: 12.732
Standaard

Ik snap ook niet goed waarom ze moeten slapen in een 'koude kamer'. Vergeet nooit: een blije hindoehoer is een efficiënte hindoehoer.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:36   #10
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Waar kan ik mij inschrijven voor die massabevruchting? Ik voldoe aan al je criteria, behalve dat ik niet erg groot ben. Is dat erg?
Ik ken mensen die zelf maar 1m65 waren, maar een zoon kregen van 1m90.
Ik ken ook mensen die oerdom zijn, maar een kleine kregen die het unief gemak plat liep. Omgekeerd ken ik er ook (Slimme ouders, domme kleine).

Dus waarom niet? Omdat jij superieur bent, wil nog niet zeggen dat je zaad en je nakomelingen superieur zijn. Omgekeerd is ook iets
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 16:37   #11
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Er kan maar een ras superieur zijn.

Statistische combinatie internationaal: lang, intelligent, groot geschapen, hoog ontwikkeld, rijk en potent komt het meest voor in West Europa en toevallig zijn dit dus de blanke mannen.

Een andere super interessante bewustwording van mij was dit feit:

op dit moment is het een hard feit dat het superieure, het beste, meest ontwikkelde en rijkste genetische materiaal (menselijke DNA pool global) feitelijk geconcentreerd is in West Europa. De statistische combinatie lang, intelligent, ontwikkeld, geleerd en rijk komt het meest voor in West Europa en dit zijn nu toevallig voor 90 procent blanke heteroseksuele mannen. Wat ik heel erg vind en een heel groot genetisch verlies vind voor de mensheid is dat juist deze populatie zich nu minimaal voortplant en internationaal het minste aantal vrouwen bevrucht, dus dit rijke en hoogkwalitatieve genetische materiaal kan over 30 jaar totaal verloren zijn; Als kriticus, wetenschapper, hindoe fundamentalist en niet blanke keur ik dit echt af en is het mijn wens dat men hier snel wat aan doet. Dus stem ik voor het verplicht bevruchten (natuurlijk he, zonder condoom) van 100 miljoen hindoemeisjes in India met het zaad van deze net genoemde populatie (lange, blanke, rijke, hoogontwikkelde) heteroseksuele mannen, puur om hun superieure genetische materiaal niet verloren te laten gaan voor de mensheid uit de toekomst.

dewanand

ps
nu snap je waarom Hindoemeisjes gewoon een blanke man moeten aanbidden als een hogere afgod.
Zijn westerse mannen ook vruchtbaarder dan Indische, of is er geen verschil?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:02   #12
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Er kan maar een ras superieur zijn.
En dat waren de Neanderthalers. Grotere spieren, sterkere botten, grotere hersenen, joegen op mammoeten zonder werp- of schietwapens. En wat hebben die verdome kut-Europeanen daarmee gedaan? Uitsterven moeten ze.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:08   #13
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard

Kakkerlakken overleven een nucleaire oorlog op aarde, dus kakkerlakken zijn het superieure ras op aarde.

dewanand
hindoe fundamentalist
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:08   #14
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
En dat waren de Neanderthalers. Grotere spieren, sterkere botten, grotere hersenen, joegen op mammoeten zonder werp- of schietwapens. En wat hebben die verdome kut-Europeanen daarmee gedaan? Uitsterven moeten ze.
Neanderthalers waren toch niet intelligent?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:10   #15
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Topic: seksagenda Hindoehoer


Normale werkdag uit de seksagenda van een Hindoeh.o.e.r

6 uur opstaan, vagina wassen, tanden poetsen

7-8 yoga, mediteren en vegetarisch ontbijt

8-9 tien minuten voor klanten met een ochtendlul, pijpen, neuken, beffen

9-10 mediteren, vagina reinigings en ontspanningsoefeningen, erotische yoga en TM

10-11 zes klanten oraal afwerken, alleen pijpen en likken

11-12 vegetarische lunch en mediteren met vele erotische yoga oefeningen, om de vagina soepel en nauw te maken

12-13 Gratis seva seksuurtje, slechts zes minuten per klant beschikbaar en alleen vluggertjes, zonder gesprekken.

13-16 vijf afspraken huisbezoeken, enkele vaste, rijke klanten afwerken. Alles inclusief, inclusief sekstherapeutische gesprekken. Betalingen met mobiele pinapparaat.

16-18 mediteren, vegetarische snacks, romige melk en wat verse vruchten eten en uitrusten.

18-20 sekslessen, Hindoehoeren filosofie, theorie en praktijk, geven aan jonge hindoemeisjes die in opleiding zijn tot Hindoeh.o.e.r

20-22 huisbezoeken paar rijke klanten, allemaal vrij afwerken

22-23 uur: Een uur lang voor het altaar thuis, voor tientallen beelden van Hindoe goden en godinnen, luidop alle Hindoehoeren mantras en sutras uit de heilige hindoe boeken reciteren in zuiver Sanskriet, met spirituele muziek op de achtergrond om de werkdag af te sluiten. Daarna douchen en vagina goed reinigen. Afsluiten met lichte avondmaaltijd, thee en lichte broodjes eten met kaas en groenten, met daal als erwtensoepje achteraf. Ook dagelijkse dosis vitaminepillen slikken.

23 - 06 mediteren voor slapen, dan alleen naar bed gaat in koude kamer.


let op: hele Tekst van ruim 20 pag. is gepubliceerd op website kritisch podium dewanand

titel tekst
De perfecte Hindoeh.o.e.r

Offeraar Dewanand
Offercode wfor1260
Offerdatum 18 augustus 2008

Waarschuwing vooraf
Hierbij worden normale vrouwen geadviseerd om deze tekst geheel te negeren en zich niet teveel te laten beïnvloeden erdoor. Consumptie van deze heilige tekst geschiedt geheel op eigen risico en uit vrije wil.

Inhoud
Waarschuwing vooraf
1. Inleiding
2.1. (citaat) Karmaleer voor de hindoeh.o.e.r
2.2. (citaat) Absoluut geloof koelieh.o.e.rtjes
2.3. (citaat) Nauwe synthetische vagina
4. Hindoeh.o.e.rtje vanaf jeugdjaren merkbaar
5. Hoeren zijn noodzakelijk in elke maatschappij
6. De natuurlijke h.o.e.r
7. De bewuste keus om Hindoeh.o.e.r te worden
8. De Hindoeh.o.e.r offert haar lichaam op
9. De meeste Hindoeh.o.e.ren zijn vegetarisch
10. De vagina van een Hindoeh.o.e.r
11. De Hindoeh.o.e.r schenkt verlichting aan de man
12. Rijkdom en uurtarief van de Hindoehoer
13. Gratis seva-seks uurtjes van Hindoehoeren
14. De Hindoehoer bidt eerst voor zij zich laat uitnaaien
15. De Hindoehoer is een godin op aarde
16. De Hindoehoer weet alles over seks
17. Het reine lichaam van de Hindoehoer
18. De perfecte Hindoehoer is een asceet
19. De Hindoehoer wordt sannyasin na haar vijftigste
20. Mantras en verzen van de Hindoehoer
21. Ter besluit
22. Disclaimer Dewanand

Hier een citaat uit deze lange tekst:
Sommige Hindoehoeren stralen magnetiserende krachten uit met hun vagina en kunnen elke penis betoveren en revitaliseren. Zelfs impotente mannen kunnen een erectie krijgen, als zij hun slappe penis in de buurt van de vagina van een Hindoehoer brengen en kunnen dan neuken als de besten ter wereld. De vagina van oudere Hindoehoeren krijgt op den duur magische krachten en krijgt een hemelse aura. Er komt vaak zoete nectar uit de magische vagina van een oudere Hindoehoer en dit kan een man revitaliseren als hij het inslikt door het op te likken.

Hier een mantra voor de Hindoehoer uit deze tekst, die zij altijd reciteert als zij aan het naaien is met een behoeftige klant.

1. Weledele Shiva, Vishnu, Brahman, Agni, Hanuman en Ganesh, schenk mij kracht om vandaag het leven van tientallen mannen te zuiveren en hen te verlossen uit het rad van geboorte en dood. Geef elke man de potentie van een paard om mij helemaal krachtig en hard uit te naaien vandaag en verlos hem. Ik dank u hiervoor. Aum Namah Shiva.

Bron: website, Kritisch Podium Dewanand (zoek het met google)
Ge weet toch dat het verboden is om reclame te maken voor uw diensten. En daarbij ik denk niet dat uw kutje nog strak zal staan. Kan ik beter bij de paterkes is gaan horen.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:10   #16
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.609
Standaard

wist je dat de Indiase ambassade elke vrijdag na het middaggebed hindoemeisjes verkoopt voor massabevruchting door blanke mannen? Bel hen eens op en informeer naar Ahmed bij INdiase ambassade en zeg dat je een Hindoemeisje wil bevruchten als blanke man, dan krijg je een nummer toegewezen. Uiteraard zal je wel 1 lakh roepias hiervoor moeten betalen he, want in India kost alles zwart geld.

dewanand
hindoe fundamentalist
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:14   #17
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wist je dat de Indiase ambassade elke vrijdag na het middaggebed hindoemeisjes verkoopt voor massabevruchting door blanke mannen? Bel hen eens op en informeer naar Ahmed bij INdiase ambassade en zeg dat je een Hindoemeisje wil bevruchten als blanke man, dan krijg je een nummer toegewezen. Uiteraard zal je wel 1 lakh roepias hiervoor moeten betalen he, want in India kost alles zwart geld.

dewanand
hindoe fundamentalist
Ik wil geen gang bang doen met u. Laat staan dat ik chocotofkes wil maken.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:16   #18
bgf324
Secretaris-Generaal VN
 
bgf324's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2008
Locatie: Rijks-Vlaanderen
Berichten: 21.712
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
wist je dat de Indiase ambassade elke vrijdag na het middaggebed hindoemeisjes verkoopt voor massabevruchting door blanke mannen? Bel hen eens op en informeer naar Ahmed bij INdiase ambassade en zeg dat je een Hindoemeisje wil bevruchten als blanke man, dan krijg je een nummer toegewezen. Uiteraard zal je wel 1 lakh roepias hiervoor moeten betalen he, want in India kost alles zwart geld.

dewanand
hindoe fundamentalist
Je moet betalen om je kostbare zaad weg te geven?
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:35   #19
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Zijn westerse mannen ook vruchtbaarder dan Indische, of is er geen verschil?
Bijlange niet. De Indiërs zijn met een miljard. Die Westerse mannen komen nog niet eens aan de enkels van de vruchtbaarheid van de Indiërs.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2011, 18:54   #20
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Neanderthalers waren toch niet intelligent?
In tegendeel. Neanderthalers liepen in het begin voor op onze voorouders waar het bijvoorbeeld werktuigen betrof. Later is die voorsprong verdwenen, en toen ze beiden in Europa leefden kende "wij" dingen als genaaide kleding, erg handig. Waardoor dat kwam kan ik niet zeggen, misschien was het gewoon wel toeval dat iemand het ergens in die honderdduizenden jaren had uitgevonden, misschien kwam et wel omdat Neanderthalers enkel van de jacht leefden en dus met minder mensen op dezelfde plek konden wonen, waardoo ze zich cultureel minder ontwikkelden. Dom waren ze hoe dan ook niet. Hun hersenen waren wat groter dan die van ons, en er zijn ook bewjzen gevonden van een soort van begrafenisceremonie met bloemen. Zelfs de benosigdheden voor spraak lijken aanwezig te zijn (er zijn stukken die nog ontbreken, maar er is ook geen duidelijk bewijs dat die delen er ook echt niet waren, de fossielen zijn simpelweg te fragmentarisch.

Ik weet eigenlijk maar één ding zeker: ze waren absoluut cooler dan wij. En onderzoek suggereert dat er misschien wel 1 tot 4% Neanderthaler of andere oermens in alle niet-Afrikaanse rassen zit ingebakken, dus weten we meteen weer waarom negers zo stom zijn.





Noot: dit laatste is natuurlijk een slechte grap.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be