Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Bekijk resultaten enquête: Bent U bang?
Ja, maar dat was ik voor de aanslagen in Parijs ook al 3 5,36%
Ja, sinds de aanslagen in Parijs 2 3,57%
Neen 40 71,43%
Ongerust maar niet bang 11 19,64%
Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 18 januari 2015, 12:51   #81
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je hebt dus met schade en schande ondervonden dat al je moeite en inzet NIETS heeft opgeleverd.

Ik heb dat 20 jaar geleden ook al ondervonden, maar werd voor racist uitgescholden omdat ik de enig juiste conclusie trok uit mijn persoonlijke ervaringen met zogenaamd "gematigde" moslims.

Zet er je geestelijke én lichamelijke gezondheid niet voor op het spel, en maak dat je zo vlug mogelijk weg geraakt uit die verloren stad. De stad waarvan ik al heel lang voorspel dat we ze moeten loslaten, want dat ze als eerste van het land zal branden.
En ze zal véél harder branden dan een kleine twee eeuwen geleden.
Blijf van de zware antidepressiva af en genees jezelf.
Zoek zinvol werk, maar vertrek hoe dan ook uit de gedoemde omgeving die je ziek maakt.
Een fanatieke moslim pleegt een zelfmoordaanslag.
Een gematigde moslim stuurt een 6 jarig meisje met een bommengordel in een menigte en laat, vanop afstand, de bommen & het meisje ontploffen.
Boduo is offline  
Oud 18 januari 2015, 13:01   #82
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik vrees dat het hiervoor te laat is.
En wat met vrijheid van GODSDIENST?
Het is nooit telaat, maar de wil is er nog altijd niet om de problemen die veroorzaakt worden door de islam aan de wortel aan te pakken.

Enkele voorbeeldjes van waar het mis ging, en nog steeds g�*�*t.

Maggi De Block werd de hemel in geprezen. Maar....

In het Belgisch staatsblad van DINSDAG 21 MEI 2013 kan men 122 BLADZIJDEN nieuwe Belgen vinden. De overgrote meerderheid uit moslimlanden.

http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...ralisaties.pdf

Moslims kregen al zendtijd op de BRT, maar het is nooit genoeg. Nu wordt er geklaagd dat er niet genoeg Marokkanen te zien zijn op tv. En dat zijn OOK moslims.

De godsdiensten hoeven niet afgeschaft te worden. Wel hun sponsoring met belastinggeld, het godsdienstonderricht op onze scholen, en de uitzendtijd op radio en tv. Wie door de regels van een onbestaande Godheid, Allah of Jahwhe wil gedomineerd worden betaalt daar maar zélf voor.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 13:16   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Een fanatieke moslim pleegt een zelfmoordaanslag.
Een gematigde moslim stuurt een 6 jarig meisje met een bommengordel in een menigte en laat, vanop afstand, de bommen & het meisje ontploffen.
Je bedoelt dat het geen fanatieke moslims waren die in Parijs hebben huisgehouden?

Je bedoelt dat moslims die andermans dochtertje met een bommengordel de menigte in sturen "gematigde" moslims zijn?

Kan je niet beter gewoon toegeven dat er geen gematigde moslims bestaan?
De islam IS GEEN gematigde godsdienst.
Omdat de katholieken (met le roi de Belgique op kop) hun privileges zouden kunnen behouden moeten we er de islam op de koop toe bijnemen. Dit onder het mom dat iedereen gelijk moet zijn voor de wet.
Verder hoef je niet te zoeken.

Moslimlanden hebben echter lak aan democratie en gelijkheid voor iedereen. In de westerse landen waar die regels wél gelden maken zij gebruik van de geboden gelegenheid om ons, langzaam maar zeker, aan HUN regels te onderwerpen.

Lang hoeven we daar niet meer op te wachten gezien in grote steden zoals Brussel en Antwerpen al meer dan de helft van de schoolgaande kinderen van allochtone afkomst is. Binnen minder dan tien jaar hebben die stemplicht, en stemmen ze HUN leiders op democratische wijze aan de macht.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 13:18   #84
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je bedoelt dat het geen fanatieke moslims waren die in Parijs hebben huisgehouden?

Je bedoelt dat moslims die andermans dochtertje met een bommengordel de menigte in sturen "gematigde" moslims zijn?

Kan je niet beter gewoon toegeven dat er geen gematigde moslims bestaan?
De islam IS GEEN gematigde godsdienst.
Omdat de katholieken (met le roi de Belgique op kop) hun privileges zouden kunnen behouden moeten we er de islam op de koop toe bijnemen. Dit onder het mom dat iedereen gelijk moet zijn voor de wet.
Verder hoef je niet te zoeken.

Moslimlanden hebben echter lak aan democratie en gelijkheid voor iedereen. In de westerse landen waar die regels wél gelden maken zij gebruik van de geboden gelegenheid om ons, langzaam maar zeker, aan HUN regels te onderwerpen.

Lang hoeven we daar niet meer op te wachten gezien in grote steden zoals Brussel en Antwerpen al meer dan de helft van de schoolgaande kinderen van allochtone afkomst is. Binnen minder dan tien jaar hebben die stemplicht, en stemmen ze HUN leiders op democratische wijze aan de macht.
Knuppel
sarcasme & cynisme zijn hier toegelaten & van toepassing.
Evengoed als cartoons.
Boduo is offline  
Oud 18 januari 2015, 13:19   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Knuppel
sarcasme & cynisme zijn hier toegelaten & van toepassing.
Evengoed als cartoons.
Is dat alles wat je te zeggen hebt?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 13:34   #86
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Even een poll, deze is anoniem dus graag eerlijk antwoorden. Afgaande op sommige commentaren en reacties heb ik de indruk dat er effectief wel angst is in België voor terreur aanslagen.

Bent U bang? Vrees je dat je vandaag meer gevaar loopt dan gisteren?
Een open geest in een gezond lichaam heeft veel grond in de voeten tegenover een gesloten geest in een ongezond lichaam die het meestal van sceptisme, liegen en dat zelfs nog als een persoonlijke aanval op te vatten...dat is werkelijke radicalisme !

Wil je iemand zijn die iets te leren heeft dan pas je automatisch je houding aan...maar het verschil in bovenstaande stuk is in mijn geval gevoelig op te merken..maar daar stoor ik mij niet meer aan...een gesloten geest zal zich nooit kunnen openstellen dat de meeste van diens angsten of bangheid relatief is aan onzekerheid van je eigen zelfbeeld en identiteit !
Kristof Piessens is offline  
Oud 18 januari 2015, 14:57   #87
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Een open geest in een gezond lichaam heeft veel grond in de voeten tegenover een gesloten geest in een ongezond lichaam die het meestal van sceptisme, liegen en dat zelfs nog als een persoonlijke aanval op te vatten...dat is werkelijke radicalisme !

Wil je iemand zijn die iets te leren heeft dan pas je automatisch je houding aan...maar het verschil in bovenstaande stuk is in mijn geval gevoelig op te merken..maar daar stoor ik mij niet meer aan...een gesloten geest zal zich nooit kunnen openstellen dat de meeste van diens angsten of bangheid relatief is aan onzekerheid van je eigen zelfbeeld en identiteit !
Wat een gebral!
Een open geest volstaat voor wie wil leren. Daar hoeft niemand "automatisch" zijn houding voor aan te passen.
Wat jij bepleit is het verder pamperen van zij wiens brein zodanig is volgestouwd met nonsens dat er zelfs geen plekje meer over is om open te zetten voor iets anders.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:01   #88
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Amon_Re's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 februari 2006
Berichten: 19.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Dat heb ik tot mijn grote teleurstelling, spijt en ergernis de voorbije dagen mogen ondervinden

Zelfs leerlingen die ik er tot voor kort nog van durfde te verdenken meer dan gemiddeld intelligent te zijn blijken niet(s) te (willen?) begrijpen, voor zover ze al bereid zijn ook eens een andere klok te horen dan deze die hun diverse goeroes van verschillend pluimage laten luiden.

En néén, ik heb het hier niet uitsluitend over 'moslim(a)s'.
Ik heb al genoeg discussies gehad met creationisten en dergelijke om maar al te goed te snappen wat je bedoelt.

Citaat:
Ik begin er héél ernstig over na te denken een andere job te zoeken omdat ik absoluut geen zin heb in een toestand van totale depressie domme dingen te gaan doen.

Deze namiddag ben ik bij de spoeddiensten van een ziekenhuis alhier hulp gaan zoeken.

Ik kreeg, naast de raad komende maandag een afspraak te regelen met een psycholoog, een "xanaxke"
Snel beterschap!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
politiek België lijkt meer op een inktvis met veel grabbelende armen in de staatskas en inkt spuitend omdat niemand het zou zien.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:10   #89
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een gebral!
Een open geest volstaat voor wie wil leren. Daar hoeft niemand "automatisch" zijn houding voor aan te passen.
Wat jij bepleit is het verder pamperen van zij wiens brein zodanig is volgestouwd met nonsens dat er zelfs geen plekje meer over is om open te zetten voor iets anders.
pluralisme heeft juist daarmee te maken, of je gaat in discussie of je gaat de discussie uit de weg...er is geen dwingende regel die uitmaakt dat iemand ALTIJD gelijk heeft.

Dat een open geest voldoende is, is geen reden om het over een andere boeg te gooien, wie jij ook bent maakt mij niet uit, als je houdt van discussie dan kan ik uitstekend aanvoelen dat iemand dwingend eenzijdig opleggend reageert op de omstandigheden die er bekend zijn geworden, identiteit en je ware gezicht bepalen grotendeels dat je geen behoefte voelt om een discussie te voeren die niet vrij is van enige evenwichtige begrip over de context van de gegeven omstandigheden.

Kijk, als ik discussie voer en daar neutraal bij ben, ga ik grotendeels ook af op mijn ervaring en op hetgeen wat ik geleerd heb, maar als ik aanvoel dat iemand toch nog gesloten is qua spreken en doen, haak ik af...die les heeft menigmaal mensen waarmee ik in contact mee gekomen ben nog steeds niet geleerd...als ik afhaak weet je dat je eigen identiteit onder de angsten vrijwel onbeperkt zijn en een indicatie vormen dat diens denken nog onder invloed staat van die energie die ongeconcentreerd op grenzen stuit, ze kennen de differentiatie niet tussen 'relatief' en 'realiteit' omdat het egocentrisme hen in de weg staat !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 18 januari 2015 om 15:12.
Kristof Piessens is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:16   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Even een poll, deze is anoniem dus graag eerlijk antwoorden. Afgaande op sommige commentaren en reacties heb ik de indruk dat er effectief wel angst is in België voor terreur aanslagen.

Bent U bang? Vrees je dat je vandaag meer gevaar loopt dan gisteren?
Natuurlijk is er angst in Belgique voor terreuraanslagen. En met reden vermits de meest recente terroristische aanslag op drie uur rijden met de wagen plaatsvond, en een geplande aanslag nog veel dichterbij nipt kon voorkomen worden.
Als er tot nu toe in hoofdzaak latente angst was omdat de aanslagen ver van ons bed plaatsvonden, dan is dat vandaag niet meer het geval. Dat zal er niet op verbeteren met steeds meer noodzakelijk blauw, en zelfs het leger op straat. We worden er op die manier immers voortdurend mee geconfronteerd d�*t we gevaar lopen.

Iedereen hoopt natuurlijk dat "anderen" het slachtoffer zullen worden van de volgende aanslag van moslimextremisten. Zoals rokers zichzelf wijsmaken dat niet zij, maar "de anderen" long-of keelkanker krijgen.

Van het Europese opengrenzenbeleid, en het onvoorwaardelijk toelaten van véél teveel moslims, wordt echter iedereen op een dag het slachtoffer. Ook degenen met een "open mind".
In feite ZIJN we daar al j�*ren slachtoffer van.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:24   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
pluralisme heeft juist daarmee te maken, of je gaat in discussie of je gaat de discussie uit de weg...er is geen dwingende regel die uitmaakt dat iemand ALTIJD gelijk heeft.

Dat een open geest voldoende is, is geen reden om het over een andere boeg te gooien, wie jij ook bent maakt mij niet uit, als je houdt van discussie dan kan ik uitstekend aanvoelen dat iemand dwingend eenzijdig opleggend reageert op de omstandigheden die er bekend zijn geworden, identiteit en je ware gezicht bepalen grotendeels dat je geen behoefte voelt om een discussie te voeren die niet vrij is van enige evenwichtige begrip over de context van de gegeven omstandigheden.

Kijk, als ik discussie voer en daar neutraal bij ben, ga ik grotendeels ook af op mijn ervaring en op hetgeen wat ik geleerd heb, maar als ik aanvoel dat iemand toch nog gesloten is qua spreken en doen, haak ik af...die les heeft menigmaal mensen waarmee ik in contact mee gekomen ben nog steeds niet geleerd...als ik afhaak weet je dat je eigen identiteit onder de angsten vrijwel onbeperkt zijn en een indicatie vormen dat diens denken nog onder invloed staat van die energie die ongeconcentreerd op grenzen stuit, ze kennen de differentiatie niet tussen 'relatief' en 'realiteit' omdat het egocentrisme hen in de weg staat !
Zever nog maar wat door over pluralisme, open geesten, egocentrisme, en de differentiatie tussen relatief en realiteit.

We hebben dat al allemaal gehad, en kijk waar het ons gebracht heeft.
Wat jij aanhaalt is nuttig als het van twee kanten komt, en dat is alles behalve het geval met godsdienstig én politiek geïndoctrineerden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:35   #92
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Zever nog maar wat door over pluralisme, open geesten, egocentrisme, en de differentiatie tussen relatief en realiteit.

We hebben dat al allemaal gehad, en kijk waar het ons gebracht heeft.
Wat jij aanhaalt is nuttig als het van twee kanten komt, en dat is alles behalve het geval met godsdienstig én politiek geïndoctrineerden.
Erken je het feit dat jij zelf de bron bent van je eigen geposte materiaal ?

Of beter besef er van...als je dat buiten je eigen weten om doet zonder erkenning dat dit samenloopt met gedrag, dan kun je zeker zijn dat degene die zwaar zit te vitten op het overtuigen van een woord niet opvat dat gedrag en denken samenwerken...als je je gedrag uit voordat je er over nagedacht hebt uit overwegingen om het beter niet te doen, dan weet je dat je jezelf corrigeert.

Iemand die eerst denkt zal eerder bezwaar hebben tegen gedrag dat niet past binnen het kader van beschaafdheid en omgang met andere mensen of omgeving, dat laatste is een factor dat bepalend is, dat dient begrenst te worden en aangepakt...als je volledig niets wilt begrijpen, heb je gedrag dat gevolgen kent en "egocentrisme" doet precies dat door middel van gedrag waarbij niet is nagedacht, het heeft veel meer weg van "ze doen maar op !" (tevens is egocentrisme ook onbeperkt en onbegrenst, het voedt gedrag omdat de eigen "verlangens" niet ingewilligd worden, en het perspectief van het individu ten overstaan van de groepsgeest is letterlijk dat wat de vrijheid beperkt om een mening te hebben omdat het individu ondergeschikt is aan het groepsdenken)

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 18 januari 2015 om 15:40.
Kristof Piessens is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:49   #93
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Dat haten deed hij voordien ook al tegen alle ongelovigen. Hij voelde zich betrapt op zijn vunzige jihadisme. Niet anoniem surfen? Een jihadist weet daar wel raad op. Op dat gebied zijn ze heel inventief.
Zoals ik al eerder zei....ons forumlid heeft een jihadist op heterdaad betrapt in de openbare bibliotheek.Hij was er zeker van dat het een jihadist was want hij droeg een handschoen.Het was vandaag om 6 uur in de ochtend.Hoe die jihadist op een zondagochtend om dat uur binnenraakte in de openbare bibliotheek weet niemand..Hij is wel gaan lopen nadat ons dapper forumlid hem er attent op maakte dat hij gefilmd werd.......ons forumlid weet niet waar hij heen is gevlucht. Het was nog donker zo vroeg in de ochtend...alleszins weer een aanslag die werd verijdeld proficiat aan dit lid
fred vanhove is offline  
Oud 18 januari 2015, 15:51   #94
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Even een poll, deze is anoniem dus graag eerlijk antwoorden. Afgaande op sommige commentaren en reacties heb ik de indruk dat er effectief wel angst is in België voor terreur aanslagen.

Bent U bang? Vrees je dat je vandaag meer gevaar loopt dan gisteren?
Ongeruster...
Ondanks dat er een "verhoogd alarm" is...
Ondanks dat er extra agenten aan den diamant staan...
Ondanks dat er para's aan den diamant staan...
Ondanks dat politiebureaus extra beveiliging krijgen...
Ondanks dat gebouwen van de overheid meer controle krijgen...

Ik blijf een beetje zitten met de vraag "en de rest dan?"
manta is offline  
Oud 18 januari 2015, 18:38   #95
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Is dat alles wat je te zeggen hebt?
Oui, et alors ?
Boduo is offline  
Oud 18 januari 2015, 18:40   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Erken je het feit dat jij zelf de bron bent van je eigen geposte materiaal ?

Of beter besef er van...als je dat buiten je eigen weten om doet zonder erkenning dat dit samenloopt met gedrag, dan kun je zeker zijn dat degene die zwaar zit te vitten op het overtuigen van een woord niet opvat dat gedrag en denken samenwerken...als je je gedrag uit voordat je er over nagedacht hebt uit overwegingen om het beter niet te doen, dan weet je dat je jezelf corrigeert.

Iemand die eerst denkt zal eerder bezwaar hebben tegen gedrag dat niet past binnen het kader van beschaafdheid en omgang met andere mensen of omgeving, dat laatste is een factor dat bepalend is, dat dient begrenst te worden en aangepakt...als je volledig niets wilt begrijpen, heb je gedrag dat gevolgen kent en "egocentrisme" doet precies dat door middel van gedrag waarbij niet is nagedacht, het heeft veel meer weg van "ze doen maar op !" (tevens is egocentrisme ook onbeperkt en onbegrenst, het voedt gedrag omdat de eigen "verlangens" niet ingewilligd worden, en het perspectief van het individu ten overstaan van de groepsgeest is letterlijk dat wat de vrijheid beperkt om een mening te hebben omdat het individu ondergeschikt is aan het groepsdenken)
Wat een godgeklaagd gewauwel!

Zeg toch gewoon dat jij de enige bent die nadenkt, die niet hoeft begrensd en aangepakt te worden, die beschaafd is in de omgang, die geen bepaald gedrag voedt, die niet egocentrisch is, en meer van dat soort crap.

Jou laatste paragraaf is perfect van toepassing op moslimextremisten, maar dat zullen wel de laatsten zijn die jij in gedachten hebt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 18 januari 2015, 20:14   #97
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.957
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Wat een godgeklaagd gewauwel!

Zeg toch gewoon dat jij de enige bent die nadenkt, die niet hoeft begrensd en aangepakt te worden, die beschaafd is in de omgang, die geen bepaald gedrag voedt, die niet egocentrisch is, en meer van dat soort crap.

Jou laatste paragraaf is perfect van toepassing op moslimextremisten, maar dat zullen wel de laatsten zijn die jij in gedachten hebt.
Is dit een vorm van vrouwelijke "logica" ?
Boduo is offline  
Oud 18 januari 2015, 23:02   #98
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Bang ??
https://www.youtube.com/watch?v=WFnSxeDfENk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Wees blij dat we nu met een centrum rechtse regering zitten. Hadden we nog met vorige regering gezeten dan pas hadden we de overtreffende trap van hypocrisie leren kennen.
Links en/of rechts , ALLEMAAL dezelfde zeikpot !!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 19 januari 2015, 00:58   #99
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Is dit een vorm van vrouwelijke "logica" ?
Ben jij een seksist?

Wie belet jou om zélf te reageren als je dat gewauwel de moeite vindt?
In tegenstelling tot jou heb ik mij tenminste de moeite gedaan om het te lezen, en er op te reageren.
Dat gewauwel raakt wal nog kant, maar je mag mij altijd uitleggen wat jij ervan begrepen hebt, en waarom je het wel of niet ergens mee eens bent.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 januari 2015 om 01:04.
Knuppel is offline  
Oud 19 januari 2015, 01:04   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Oui, et alors ?
Kon je niet wat korter reageren?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be