Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2019, 01:13   #181
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik geloof letterlijk geen woord van wat gij beweert.
Mambo moet al stokoud zijn

(ahja gij kunt mij niet zien hé)
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 02:54   #182
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.073
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Erg dat de Dempers deze wereld zich obsessief-compulsief willen distantiëren van 'slechte dingen' door de personen die 'slechte dingen' doen en groot label ("moslim', 'homo', 'sos' etc) op te kleven waaruit mag blijken dat ze tot een andere groep zouden horen dan zijzelf.

Of dat nu gaat over kindermisbruik, moord & doodslag, diefstal, etc
Begint toch al v d speelplaats? Groepjes, kliekjes.

Dan moest de leraar altijd weer beginnen opsplitsen of straffen uitdelen om de boel onder controle te houden.

Nu allemaal stuk braver de jeugd. Nemen wat pilletjes s weekends en de rest boeit hen niet zoveel.

Vroeger veel meer aflap gezien. Gelukkig is dat nu wat minder. Altijd maar vechten... Zal ik mij daarvan distantiëren dan, de korte lontjes en de overdreven moraalridders?

Moraalridders snappen niet dat er een zekere discipline nodig is of hele structuren kunnen eroderen tot een zoo.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 11:15   #183
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
D?*t wordt echt wel te gek voor woorden, mambo
café Strange zeker ?

Gij vergeet dat homo's vroeger 'verplicht' werden in zulke cafés en wijken te vertoeven en dat een bordeeltherapie (men geloofde dat echt) hun wel goed zou doen
Je denkt dat het gek is en dat is het ook.
Maar ik heb het opgezocht inmiddels.
Het is gestart in 1978 met een subsidie van 800000bfr.

Vanwaar ik zei dus.

Het resultaat inmiddels zie je nu zelf.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 oktober 2019 om 11:16.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 13:53   #184
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Begint toch al v d speelplaats? Groepjes, kliekjes.

Dan moest de leraar altijd weer beginnen opsplitsen of straffen uitdelen om de boel onder controle te houden.

Nu allemaal stuk braver de jeugd. Nemen wat pilletjes s weekends en de rest boeit hen niet zoveel.

Vroeger veel meer aflap gezien. Gelukkig is dat nu wat minder. Altijd maar vechten... Zal ik mij daarvan distantiëren dan, de korte lontjes en de overdreven moraalridders?

Moraalridders snappen niet dat er een zekere discipline nodig is of hele structuren kunnen eroderen tot een zoo.
uiteraard is dat van alle tijden ... zo-ook zijn de dempers van alle tijden ... en ze zijn met zeer veel ... en vaak zijn de gevolgen zeer zwaar
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 14:03   #185
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Je denkt dat het gek is en dat is het ook.
Maar ik heb het opgezocht inmiddels.
Het is gestart in 1978 met een subsidie van 800000bfr.

Vanwaar ik zei dus.

Het resultaat inmiddels zie je nu zelf.
.. en hebt ge er ditmaal bronnen van of hebt ge dat uit een stukje uit één of ander gazetje dat inmiddels wee bij het oude papier is geraakt

't Is gewoon dat we dat even kunnen checken en verifiëren dat ge weer geen spoken of grootste complotten ziet.
Want het kan best zijn dat er ooit in 1978 een som van 800.000 BEF zou gedoneerd zijn voor één of andere organisatie of doel
(800000 geraak je niet ver mee hé tot in 2019 )
...of dit ook tot doel had de bevolking te 'sensibiliseren' ( je bedoelt waarschijnlijk : indoctrineren ) om homo te worden is maar zeer de vraag ... en dat ga je moeten aantonen
Nog een grotere vraag is of dat het dan gelukt is om de bevolking te 'sensibiliseren' om homo te worden ... 't schijnt dat het veranderen van seksuele geaardheid door de omgeving gen sinecure is ...anders had Tom Van Grieken er toch al lang een verplicht therapietje voor uitgeschreven in zijn verkiezingscampagne, begot
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 14:22   #186
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

@mambo

ik vond alvast dit
Een brochure van 44 pagina's lang
En schuinweg doorgenomen vind ik niet meteen dat keerpunt van 1978 terug waarover ge het hebt.
Wel véél andere keerpunten beginnende vanaf 1953, een vrouw, onder het pseudoniem Suzan Daniel met de oprichting van het CCB

en wat te denken van een heuse TV-uitzending ‘Diagnose van het Anders-Zijn’,
op 1 december 1966 ... lijkt me wel wat beweging teweeg gebracht te hebben

... en hier iets over 1978 : Athis -> een groepje lesbiennes...misschien hebben die ons wel 'gesensibiliseerd' om homo te worden ?

...echt man wat een complot is me datte als ge dat zo allemaal leest..zelfs tot op nationaal niveau heeft men ons blijkbaar 'gesensibileerd' om homo te worden
Niet moeilijk dat er plots zoveel uit de kast gekomen zijn...die zijn als heteroman in die kast gekropen en als homoman eruit gekomen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:01   #187
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Homofielen geilen zich kapot op kleine jongetjes...
Dat is een regelrechte leugen. De meeste pedo's zijn hetero's . Niet dat er geen homo's zijn die evengoed pedofiel zijn, maar de meesten zijn dit dus niet, net zoals de meeste hetero's dit niet zijn.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:02   #188
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht


Blijkbaar zijt ge Demper al eens tegen het lijf gelopen of hebt ge er een bepaalde voorstelling van
Nou nee, en dat ook liever niet!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:03   #189
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het waren toch de homo's die zich aan de schoolpoort stelden met foldertjes . Ik dacht dat begonnen was in de jaren 80. Iets van liever spruitjes dan ?????. Ben vergeten wat er juist op stond. Toen waren het nog geen pedofielen als ze over 14 jarigen hun billen wreven.
En gewreven hebben ze.
En het mogen dan misschien geen pedofielen meer zijn, ze houden toch die knapen dicht in het oog om ze op dag van hun wettelijke leeftijd te verschalken.
Geen idee waar u het over heeft en nog minder wat de link met mijn stellingname zou zijn.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:04   #190
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Paul de leeuw...en u denkt dat dit bewijst dat de man een pedo is?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:06   #191
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ja en dan ?
Net zoals het 'feministen' waren/zijn die aan de schoolpoorten staan met folderkes "baas in eigen buik", groene jongens die daar staan met folderkes "meer bomen" en VB-jongeren met folderkes "'t Is allemaal de schuld van de illegalen en de Walen"


Hebt ge het nu over al die tantes op het lentefeest ?


ah ze zijn onderwijl geëvolueerd en gedragen zich nu als hetero-mannen steeds op zoek naar een groen blaadje ?

...stop toch eens met die onzin, mambo

Pedoseksualiteit ( <> pedofilie) komt nu eenmaal mer voor bij mannen ( schatting tot 5%) ( althans zóver we weten ) of dat nu gaat over jongens of meisjes ( 't is blijkbaar minder gedifferentieerd ... logisch ook ) en uit zich in situaties waar er plats en ruimte voor is : machtsposities dus : kostscholen, kerkinstituut en niet te vergeten gezin ( ruimschoots de hoofdmoot )

Dus ge vertelt complete nonsens met uw beeldtenis van kinderlokker aan de schoolpoort
Merci , bedankt voor uw commentaar.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:26   #192
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een regelrechte leugen. De meeste pedo's zijn hetero's . Niet dat er geen homo's zijn die evengoed pedofiel zijn, maar de meesten zijn dit dus niet, net zoals de meeste hetero's dit niet zijn.
...ik vrees dat ik je daarop moet tegenspreken, alice

Louter statistisch komt het meer (relatief % dus ) voor bij homo's
In omgekeerde zin is het zelfs bijna een gegeven : pedoseksueel die als hij iets aangaat met een volwassene voor een homofiele relatie kiest.



(er zou zelfs een zelfde soort afwijking in de hersenen (tov hetero's) zijn maar dat laat ik liever aan jou over )

Dit alles heeft meer te zien met het psychologische profiel van de gemiddelde pedoseksueel dan met het feit dat er een rechtstreekse link zou zijn.

Dan natuurlijk nog even in de verf zetten dat naargelang de gehanteerde definitie er een onderscheid is tussen een pedoseksueel en een kindermisbruiker en beiden staan dan weer los van pedoseksueel

Laatst gewijzigd door praha : 24 oktober 2019 om 15:31.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:27   #193
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou nee, en dat ook liever niet!
bah ik ken hem niet... wie weet zo lang hij zijn mond niet opent
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:33   #194
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Geen idee waar u het over heeft en nog minder wat de link met mijn stellingname zou zijn.
Waarschijnlijk iets in de zin van : er stonden wat mannen folderkes uit te delen aan schoolpoorten waaruit moest blijken dat er niks mis was met homoseksualiteit aan onschuldige kinderkes
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:39   #195
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Paul de leeuw...en u denkt dat dit bewijst dat de man een pedo is?
...dat zie je toch duidelijk ?
Trouwens zeer betrouwbare internetsites die hun bronnen 101x checken alvorens er mee uit te pakken zeggen dat ook zo.
Maar is de mainstream media onder controle van het staatsapparaat dat het anders voorstelt.
Één groot complot zeg ik je

Er is trouwens nog iets vreemds aan dat filmpje
Als ge goed oplet dan kan je zien dat het cloaking-device van Paul soms wat hapert en ontwaar je een reptile
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 15:49   #196
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Merci , bedankt voor uw commentaar.
graag gedaan

Iets vat men nog steeds niet goed
Een pedoseksueel valt net niet of veel minder op het geslacht.
Zo niet spreken we over efebofilie etc

...en om nog eens terug te komen op het daderprofiel :
"Bijzonder betekenisvol zijn de onderzoeken van Beech (1998) en Thornton (2002) naar psychologische kenmerken van daders.
Voor het formuleren van een adequaat behandelaanbod onderzocht Beech in hoeverre psychologische problemen, in kaart gebracht met zelfrapportagevragenlijsten, een onderverdeling zouden kunnen aanbrengen in de groep pedoseksuele daders. Hij vond een hoog- en een laag-deviante subgroep. Laag-deviante daders waren minder afwijkend in hun attitudes en functioneerden in sociaal opzicht beter. Hun slachtoffers waren vooral meisjes binnen het gezin. De hoog-deviante subgroep bestond uit daders met sterke cognitieve vervormingen en beperkingen in de sociale competentie. Deze daders waren vaker veroordeeld en hun slachtoffers waren vooral jongens."


Vrij duidelijk dus...al die brave huisvaderkes
Wie weet hebt ge wel gelijk want het juiste cijfer daarvan is compleet niet bekend...aangiftes liggen zéér laag

Laatst gewijzigd door praha : 24 oktober 2019 om 15:50.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 16:28   #197
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
@mambo

ik vond alvast dit
Een brochure van 44 pagina's lang
En schuinweg doorgenomen vind ik niet meteen dat keerpunt van 1978 terug waarover ge het hebt.
Wel véél andere keerpunten beginnende vanaf 1953, een vrouw, onder het pseudoniem Suzan Daniel met de oprichting van het CCB

en wat te denken van een heuse TV-uitzending ‘Diagnose van het Anders-Zijn’,
op 1 december 1966 ... lijkt me wel wat beweging teweeg gebracht te hebben

... en hier iets over 1978 : Athis -> een groepje lesbiennes...misschien hebben die ons wel 'gesensibiliseerd' om homo te worden ?

...echt man wat een complot is me datte als ge dat zo allemaal leest..zelfs tot op nationaal niveau heeft men ons blijkbaar 'gesensibileerd' om homo te worden
Niet moeilijk dat er plots zoveel uit de kast gekomen zijn...die zijn als heteroman in die kast gekropen en als homoman eruit gekomen
Dat is nogal wat he?

Voorheen waren ze ook heel actief hoor.
Maar omdat wat meer te kaderen is dat idd gans uitgebreid opgezet.
Zelfs internationaal.

Ontstaan uit gure louche homobars uit Amsterdam. Naar Antwerpen met subsidie godbetert gekomen en een heus imposant netwerk opgericht. Kassa en vers vlees in de kuip.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 24 oktober 2019 om 16:32.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 17:11   #198
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat is nogal wat he?

Voorheen waren ze ook heel actief hoor.
Maar omdat wat meer te kaderen is dat idd gans uitgebreid opgezet.
Zelfs internationaal.

Ontstaan uit gure louche homobars uit Amsterdam. Naar Antwerpen met subsidie godbetert gekomen en een heus imposant netwerk opgericht. Kassa en vers vlees in de kuip.
allez gij dus dat van 1978 en die 800000 was niet eens zo heel belangrijk ?
Ook een leuke manier om er onderuit te geraken van een bron te geven ...dat moet ik je nageven

Ja mambo...1 groot complot is het !

Ik heb zelfs wat meer opgezocht en duidelijk een link gevonden met het Roswell-inccident (1947)
Je weet dat de VS daar stiekem een alien-tuig hebben geborgen en sindsdien is het hek van den dam...de ene na de andere technologische sprong voorwaarts en de komst van allerhande organisaties die onder het mom van emancipatie folderkes uitdeelden met kleine alien-microtransistors ingebouwd om ons allemaal tot homo's te 'sensibiliseren' opdat de mensheid minder weerbaar zou worden tegen de nakende invasie van de greys
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 17:12   #199
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

zeg mabo ik ben van '66 .. dat is 1966
Gij zijt dan van 1866 neem ik aan ?
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2019, 17:16   #200
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard


duidelijk sekse-loze of intersekse wezens die liever geen echte mannen met echte piemels zouden willen aantreffen als hulpjes op hun nieuwe thuisplaneet
praha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be