Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brandend Actueel: Politieke crisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2009, 11:43   #1
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard Wat neemt Servais Verherstraeten?

"Bedankt Ief, bedankt Jo en bedankt Inge".
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morgen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.
Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen.
Wat neemt Servais? Iemand?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 januari 2009 om 11:59.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 11:53   #2
pinarello
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 24 december 2008
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morggen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.
Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen.
Wat neemt Servais? Iemand?
eenmaal de macht geroken, verworden ze tot bloedhonden die bloed ruiken. Zijn bijna satanische lach na zijn tussenkomst sprak inderdaad boekdelen
__________________
Dit zou nu net de denkfout kunnen zijn die ook N-VA maakt, het zal wel vanzelf gaan. we slapen wel verder maak ons wakker als de begrafenis gedaan is.
pinarello is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 11:54   #3
Cisalpina
Gouverneur
 
Cisalpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 1.174
Standaard

Petit Servais, denk ik.
__________________
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 12:40   #4
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cisalpina Bekijk bericht
Petit Servais, denk ik.
Mjâh, geeft Petit Gervais aanleiding tot versprekingen? Dank zij een directe vraag van Vanvelthoven aan Verherstraeten weten we nu dat het experten team dat de voorbereidende nota voor - de al dan niet parlementaire - onderzoekscommissie opstellen moet, uit "magistraten" samengesteld zal zijn. Hoelang moet een potteke Petit Gervais wel niet openstaan om tot zo'n psychedelica te leiden ?
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 januari 2009 om 12:40.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 12:41   #5
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mjâh, geeft Petit Gervais aanleiding tot versprekingen? Dank zij een directe vraag van Vanvelthoven aan Verherstraeten weten we nu dat het experten team dat de voorbereidende nota voor - de al dan niet parlementaire - onderzoekscommissie opstellen moet, uit "magistraten" samengesteld zal zijn. Hoelang moet een potteke Petit Gervais wel niet openstaan om tot zo'n psychedelica te leiden ?
zo'n 179 jaar?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 17:48   #6
Cisalpina
Gouverneur
 
Cisalpina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2008
Berichten: 1.174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Mjâh, geeft Petit Gervais aanleiding tot versprekingen? Dank zij een directe vraag van Vanvelthoven aan Verherstraeten weten we nu dat het experten team dat de voorbereidende nota voor - de al dan niet parlementaire - onderzoekscommissie opstellen moet, uit "magistraten" samengesteld zal zijn. Hoelang moet een potteke Petit Gervais wel niet openstaan om tot zo'n psychedelica te leiden ?
Ik denk dat Servais er in gevallen is als kind.
__________________

Laatst gewijzigd door Cisalpina : 2 januari 2009 om 17:48.
Cisalpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 21:16   #7
Cacique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
"Bedankt Ief, bedankt Jo en bedankt Inge".
De tussenkomst van de heer Servais Verherstraeten tijdens de discussie over de regeringsverklaring Van Rompuy I deze morgen en dan vooral de beelden waarbij op hem ingezoomd werd nadat hij terug plaats genomen had op de parlementaire banken heeft bij mij een overgetelijke indruk nagelaten.
Wat de heer Verherstraeten ook nemen moge, ik wil er meteen 3 kilo van bestellen.
Wat neemt Servais? Iemand?
Ik denk iets tegen de schizofrenie (toepasselijk bij zijn neo-tsjevenmentaliteit) , daar trekt ge ook van die onnozele smoelen van. Iets als Zyprexa zou me niet verbazen, met een scheut wisky en een licht anti-depressivum en ge weet niet wat u overkomt.

Maar ik denk dat het in dit geval eerder Gerolf Annemans was die petit Servais misselijk lieten worden.
Cacique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 21:22   #8
Chrisis
Provinciaal Statenlid
 
Chrisis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 september 2005
Berichten: 761
Standaard

Hij slikt bollen... paternosterbollekes!
__________________
The only thing for free is the cheese in a mousetrap...
Chrisis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 21:42   #9
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Mogelijk heeft hij gewoon ADHD en krijgt hij daarvoor pillekes?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 22:04   #10
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Hij pakt in ieder geval dezelfde pillekes als Tommelein (bij de vld ruzies) en Ceysens ten tijde van de mislukte onderhandelingen van BHV.
Verherstraeten moet echter niet wanhopen, parlementsleden die judas spelen om het gezicht van de partij te redden worden immers beloond.
Patriciake kreeg na haar schertvertoning op de zevende dag, je weet wel die ene keer dat Guy niet wou komen 'uit schaamte?' omdat hij bijna half Vlaanderen had verpats, een ministerpost in de vlaamse regering. Ook brutus werd beloond, de indertijd zogoed als onbekend Tommelein kreeg achteraf het fractieleiderschap in de schoot geworpen.
__________________
La causa nostra:Mani pulite

Laatst gewijzigd door maarte : 2 januari 2009 om 22:12.
maarte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2009, 22:21   #11
Cacique
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Mogelijk heeft hij gewoon ADHD en krijgt hij daarvoor pillekes?
Ja, die is goed! Weet je wel hoe moeilijk het is om ri/(e)/latine aan volwassen te geven en welke hoge dosis dat wordt? Methylfenidaat is eigenlijk gewoon afgezwakte speed die de hersencellen onherroepelijk beschadigd. Dat zijn zeer specifieke pillen (met "retard" werking: voor ge onnozel begint te lachen, = met vertraagde afgifte). Daarvoor zou ie een klinisch psychologisch onderzoek moeten ondergaan met zijn familieleden erbij voor een vriendenprijsje van € 200 gemiddeld, en zoveel zal nen tsjeef nooit betalen bij den doktoor. Trouwens, denkt ge dat Servaiseken het zo ver zou schoppen met een psychiatrisch dossier? Medisch geheim mon oeuil hé...
Cacique is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be