Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2008, 10:42   #341
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Onze geheime wereldheersers zijn mild en vergevingsgezind!
Allez, toch iemand die ons graag ziet!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Ernstiger nu: is het zo moeilijk het een beetje te verstoppen dat al je bronnen Angelsaksisch zijn? Of zongen die nu echt allemaal in het Engels?
In dit soort thread spelen bronnen geen rol.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 mei 2008 om 10:44.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 12:20   #342
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Ernstiger nu: is het zo moeilijk het een beetje te verstoppen dat al je bronnen Angelsaksisch zijn? Of zongen die nu echt allemaal in het Engels?
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 12:45   #343
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Ok, verstoppen is misschien slecht gekozen. Maar zaken die vanuit een of andere taal in je bron naar het Engels vertaald zijn, kun je net zo goed naar het Nederlands vertalen. Anders is dat enorm irritant hoor.

(Ik erger me trouwens ook altijd aan krantenartikels in De Morgen, die spreken over de vieringen van "Victory Day" op het Rode Plein in Moskou of de Red Squirls Avenue in Boedapest.)
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:29   #344
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Burkide Bekijk bericht
Ok, verstoppen is misschien slecht gekozen. Maar zaken die vanuit een of andere taal in je bron naar het Engels vertaald zijn, kun je net zo goed naar het Nederlands vertalen. Anders is dat enorm irritant hoor.

(Ik erger me trouwens ook altijd aan krantenartikels in De Morgen, die spreken over de vieringen van "Victory Day" op het Rode Plein in Moskou of de Red Squirls Avenue in Boedapest.)
OK, nu weet ik wat je bedoelt.

Ik ben van het princiepe dat ik vertaal wat niet kan geschaad worden door de vertaling. De meeste van mijn bronnen komen van de Engelstalige Wiki e.d.
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 13:36   #345
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Engelstalige Wiki!


De bronnen voor jouw "onderzoek" lijken meer op dit en dit.

Vreemd dat er geen degelijke bronnen bestaan voor de vele "Rothschild heeft X laten vermoorden" en "Y werd in opdracht van Rothschild opgericht" beweringen die in deze thread voorkomen.

Erg is het niet. Wie van dit soort "literatuur" houdt geeft heus niet om bronnen en degelijke onderbouwing. Goed bezig dus voor jouw doelpubliek!

EDIT: blijkbaar blokkeert het forum de tweede link ! Hoe zou dat toch komen?
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 mei 2008 om 13:47.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:20   #346
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
EDIT: blijkbaar blokkeert het forum de tweede link ! Hoe zou dat toch komen?
Het internetadres laat me sterretjes zien. Ik wil niet weten wat er stond...
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:22   #347
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Komt er niet in voor

Maar niet echt een antwoord op mijn post naar jou
Volgens mij heb ik je zelfs een uitgebreide repliek gegeven. Blijkbaar heb ik een vraag gemist. Waar wil je antwoord op, Gun?
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:34   #348
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het internetadres laat me sterretjes zien. Ik wil niet weten wat er stond...
Blijkbaar vervangt de forumsoftware het adres van sommige negationistische websites door sterretjes.

Het is de website waar "Gun" zijn Pools verhaal van de vorige pagina heeft gehaald.

Tot en met de fouten toe.

Zo heeft "Gun" het hier over de Poolse Premier Walesa. Walesa was echter nooit premier, wel president. Op zich doet deze fout er niet toe, ze wordt echter ook begaan op de website waarnaar ik probeerde te linken.
Citaat:
One year later, in 1990, the then Polish Prime Minister Lech Walesa made his feelings towards his German neighbors publicly known:

"I do not even shrink from a statement that is not going to make me popular in Germany: if the Germans destabilize Europe anew, in some way or other, then partition is no longer what will have to be resorted to, but rather that country will have to be erased from the map, pure and simple. East and West have at their disposal the advanced technology necessary to carry this verdict out."
Conspiracisten vallen door hun gebrekkig of onbestaand onderzoek steeds opnieuw door de mand. Door te kopiëren en plakken van alles wat in hun kraam past zonder het echt te onderzoeken nemen ze de fouten mee. Soms kleine en op zich onbelangrijke fouten (zoals van Walesa de Premier maken), soms belangrijke fouten en verzinsels (de meeste straffe beweringen en beschuldigingen in deze thread).
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 mei 2008 om 14:36.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:41   #349
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Blijkbaar vervangt de forumsoftware het adres van sommige negationistische websites door sterretjes.

Het is de website waar "Gun" zijn Pools verhaal van de vorige pagina heeft gehaald.

Tot en met de fouten toe.

Zo heeft "Gun" het hier over de Poolse Premier Walesa. Walesa was echter nooit premier, wel president. Op zich doet deze fout er niet toe, ze wordt echter ook begaan op de website waarnaar ik probeerde te linken.
Conspiracisten vallen door hun gebrekkig of onbestaand onderzoek steeds opnieuw door de mand. Door te kopiëren en plakken van alles wat in hun kraam past zonder het echt te onderzoeken nemen ze de fouten mee. Soms kleine en op zich onbelangrijke fouten (zoals van Walesa de Premier maken), soms belangrijke fouten (de meeste straffe beweringen en beschuldigingen in deze thread).
Ik begrijp wat je bedoelt. Die andere website die Gun kopieert (van Hitchcock) zit ook barstenvol fouten maar dat kan Gun niet deren. Het Rothschild-Hitler verhaal waaraan ik een paar berichten terug refereerde is er één van, maar dát gaat hij ineens niet meer gebruiken, nu. Maar ik verwacht er nog wel een paar. Zo ben ik bijvoorbeeld benieuwd waar hij die conferentie van 1933 gaat laten plaatsvinden. (Dit is een tip, Gun, meteen checken nu). En zo zijn er nog meer. Het zou lachwekkend zijn als het niet zo kwaadaardig was.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:43   #350
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
N° 209
Bij mijn weten was enkel Lenins grootvader langs moederszijde een (bekeerde) jood. Voor zover mijn kennis van de joodse traditie reikt, betekent dit dat hij geen jood was.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:44   #351
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
N° 210
Het zou me verbazen mochten door ook geen joden gezeten hebben.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 14:45   #352
Burkide
Europees Commissaris
 
Burkide's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2007
Locatie: Achter Gods rug
Berichten: 6.255
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
N° 211
Weer tof van het Grote Complot dat ze Sozjenitsyn toch nog de Nobelprijs laten winnen.

wereldheersers
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het racisme van MR-FDF tegen de volkwijken en de "allochtonen" die er zich in bevinden is hetzelfde oude racisme van MR-FDF tegen de "sales flamands". Dàt is de sociologische realiteit in Brussel. Het wordt tijd dat we ons allemaal verenigen tegen deze onuitstaanbare, misprijzende bourgeoisie i.p.v. ons steeds opnieuw te laten verdelen.
Burkide is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 15:06   #353
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Ook dat Khazaren verhaal lijkt mij niet zo idioot: veel hedendaagse joden hebben weinig weg van mensen uit het midden oosten. En nochthans zouden ze er als broeders moeten uitzien. Ik heb al wel eerder donkere joden gekend, Marokkaanse joden vooral, maar toch ook veel met een lichte huidskleur, maar scherpere gelaatstrekken dan West Europeanen. Een beetje zoals Balkan bewoners. En laat het Khazaren rijk nu net in die kanten liggen zeg! Weer een toevalletje, hé Tja, niks "wetenschappelijk bewezen" natuurlijk. Maar een kat baart geen honden , hé! Donkerhuidige joodse woestijnstammen , nauw verwant met arabieren, krijgen zomaar niet opeens een bleek vel, en lichte ogen... Maar een lichthuidige Khazaar die zich voor enkele honderden jaren tot het judaïsme bekeerde wél...Toch de moeite om eens over te nadenken vind ik.
het originele boekje is volledig online te vinden.

The Thirteenth Tribe - Koestler

ik voel me niet geroepen er een welles/nietes oordeel over te vormen, maar ik ga wel akkoord met forumspook dat je er niet naast kan kijken dat er zeker en vast "balkantrekken" in sommige joden terug te vinden zijn. En me dunkt komt dat dus niet zomaar.
Anderzijds: als men dan wil beweren dat het Ychromosoom daar helemaal niks van laat merken... in feite geloof ik daar niet zoveel van.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 15:55   #354
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het originele boekje is volledig online te vinden.

The Thirteenth Tribe - Koestler

ik voel me niet geroepen er een welles/nietes oordeel over te vormen, maar ik ga wel akkoord met forumspook dat je er niet naast kan kijken dat er zeker en vast "balkantrekken" in sommige joden terug te vinden zijn. En me dunkt komt dat dus niet zomaar.
Anderzijds: als men dan wil beweren dat het Ychromosoom daar helemaal niks van laat merken... in feite geloof ik daar niet zoveel van.
Het wordt dan ook niet ontkend dat sommige Joden ook Khazaarse voorouders kunnen hebben.: http://forum.politics.be/showpost.php?p=3053237&postcount=26
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:03   #355
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het wordt dan ook niet ontkend dat sommige Joden ook Khazaarse voorouders kunnen hebben.: http://forum.politics.be/showpost.php?p=3053237&postcount=26

wat is dan het probleem in feite? Dat de khazaren niet voortspruiten uit het enige échte uitverkoren volk? Me dunkt zijn het vooral net dié mensen die uitblinken in talenten.

Of gaat het over Israel? Dat de khazaren dus niet oorspronkelijk uit Israel kwamen? Wel, de marokkanen kwamen ook oorspronkelijk niet uit Europa, en de turken evenmin.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 16:07.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:10   #356
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hertog van Gelre's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Locatie: De Nederlanden
Berichten: 16.099
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
wat is dan het probleem in feite?
Het probleem is dat Gun zegt dat van alle zichzelf Joden noemende mensen 85% eigenlijk Khazaars is. Een ander probleem is dat Gun zegt dat Asjkenazische Joden en Khazaren hetzelfde zijn. En waarom zegt hij dat? Als 85% van de Joden eigenlijk Aziatische Mongolen zijn (sic) dan hebben ze geen recht om Israel te claimen.
http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=3053224&postcount=24
Ja, soms lijkt het chaotisch maar als je de motieven van Gun een beetje kent wordt vanzelf veel duidelijk.

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 12 mei 2008 om 16:12.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:16   #357
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Het probleem is dat Gun zegt dat van alle zichzelf Joden noemende mensen 85% eigenlijk Khazaars is. Een ander probleem is dat Gun zegt dat Asjkenazische Joden en Khazaren hetzelfde zijn. En waarom zegt hij dat? Als 85% van de Joden eigenlijk Aziatische Mongolen zijn (sic) dan hebben ze geen recht om Israel te claimen.
dat is natuurlijk dikke zever. De 800.000 tot een miljoen ARABISCHE joden zijn wèl arabieren?. Die zouden dan Israel evenmin mogen claimen?
En wat met de afkomst van de zogenaamde Palestijnen: gewoon gastarbeiders uit zowel Turkije, Slovaken, als de omliggende arabische landen die werden aangetrokken door het vele werk dat zowel de Britten als de eerste zionistische settlers boden. Me dunkt dat die dan ook allemaal eens terug naar "huis" moeten gaan.

Dat is natuurlijk het probleemke met de "heilige grond": eenmaal een islamiet ergens zijn poot heeft gezet blijkt die grond ineens tot de ummah te behoren.

Israel werd door de VN als onafhankelijk land erkend in 1947 (of 48?). Zullen we de inwoners van Groenland ineens maar ook terug naar scandinavie sturen? En neen de indianen kwamen origineel niét van Amerika, maar wel van de russische of mongoolse steppen: allez vort! terug!
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 mei 2008 om 16:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:19   #358
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Als rasechte Khazare eis ik mijn oorspronkelijk thuisland overigens terug:

Naam: mijn land.jpg
Bekeken: 329
Grootte: 70,2 KB

Da's wat anders dan de miserabele 20.000 km² die de Rothschild's ons hebben aangesmeerd!
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 mei 2008 om 16:21.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 16:43   #359
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Als rasechte Khazare eis ik mijn oorspronkelijk thuisland overigens terug:

Bijlage 32894

Da's wat anders dan de miserabele 20.000 km² die de Rothschild's ons hebben aangesmeerd!

ha! ge hebt het eindelijk door! was briefke precies?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 21:31   #360
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Gun's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2005
Locatie: de BH van V
Berichten: 19.793
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Vreemd dat er geen degelijke bronnen bestaan voor de vele "Rothschild heeft X laten vermoorden" en "Y werd in opdracht van Rothschild opgericht" beweringen die in deze thread voorkomen.
Ach ja
__________________
KEEP CASH ALIVE!!!!
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be