Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Frank Vanhecke (Vlaams Blok) - 10 tot 16 mei "De media kon er niet omheen na de uitspraak in Gent. Het arrest werkte de voorzitter meteen op de voorgrond. 'We geven het toe. We zijn naïef geweest.' staat te lezen op website. Het arrest zou een aanslag op de vrije meningsuiting zijn, vanuit link

 
 
Discussietools
Oud 13 mei 2004, 10:32   #21
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

komaan zo'n rederingen zijn toch niet normaal? heb je de tekstjes erboven gelezen? ik zeg niet dat ze dan niet mag zeggen, het is haar eigen keuze om die nonsens te verkopen maar zij vertegenwoordigd wel het blok!
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:34   #22
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

en wat zijn volgens jullie dan valse homo's ?...... jezus
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:43   #23
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
komaan zo'n rederingen zijn toch niet normaal? heb je de tekstjes erboven gelezen? ik zeg niet dat ze dan niet mag zeggen, het is haar eigen keuze om die nonsens te verkopen maar zij vertegenwoordigd wel het blok!
Leentje, ik wil niet moeilijk doen, maar eerst zeg je :

"Als Alexendra colen zegt dat homoseksualiteit een uiting is van pervertisme ja sorry maar dat vind ik niet echt toelaatbaar"

En dat ze het Blok vertegenwoordigt, nou en ? Er zijn zeker en vast nog mensen die over homo's bepaalde gedachten hebben waar je woedend zult op worden en niet tot het Blok behoren.
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:47   #24
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

als je haar uitingen leest komaan al haar interviews, homo zijn is onnatuurlijk zijn geperverteerden, haar uitlatingen over bom-moeders. Als je een publieke functie heb dan moet je opletten met wat je zegt als een sp.a mandataris of iemand van groen zoiets zou zeggen dan worden die meteen uit de partij gekikkerd! want zo een prietpraat word daar niet getolereerd
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:48   #25
Maatschappelijk_axident
Vreemdeling
 
Maatschappelijk_axident's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 september 2002
Locatie: Antwârpe
Berichten: 92
Stuur een bericht via MSN naar Maatschappelijk_axident
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
als je haar uitingen leest komaan al haar interviews, homo zijn is onnatuurlijk zijn geperverteerden, haar uitlatingen over bom-moeders. Als je een publieke functie heb dan moet je opletten met wat je zegt als een sp.a mandataris of iemand van groen zoiets zou zeggen dan worden die meteen uit de partij gekikkerd! want zo een prietpraat word daar niet getolereerd

het blok is dan ook voor vrije meningsuiting, terwijl die partijen de mening van het blok proberen te verbergen [/b]
__________________
wat je zelf doet, doe je beter!
Maatschappelijk_axident is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:49   #26
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kirie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
komaan zo'n rederingen zijn toch niet normaal? heb je de tekstjes erboven gelezen? ik zeg niet dat ze dan niet mag zeggen, het is haar eigen keuze om die nonsens te verkopen maar zij vertegenwoordigd wel het blok!
Leentje, ik wil niet moeilijk doen, maar eerst zeg je :

"Als Alexendra colen zegt dat homoseksualiteit een uiting is van pervertisme ja sorry maar dat vind ik niet echt toelaatbaar"

En dat ze het Blok vertegenwoordigt, nou en ? Er zijn zeker en vast nog mensen die over homo's bepaalde gedachten hebben waar je woedend zult op worden en niet tot het Blok behoren.
ik vind het niet toelaatbaar als vertegenwoordiger van een partij!!!
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:54   #27
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

Leentje, da's dan jammer dat een vrije mening bij groen en sp.a niet wordt getolereerd en dat zegt dan misschien genoeg over deze twee.

Prietpraat: ja natuurlijk als men een vrije mening die niet met andermans mening overeenstemt is dat prietpraat . Ook leuke conclusie ( of beter, helaas betreurenswaardige situatie )

Verder, indien ze uitlatingen deed over bom-moeders dan is dat hier ook nog steeds iemand zijn goed recht daar een mening over te hebben. Of zegt u nu dat iedereen bom moeders moet goedkeuren ?

ter uwer info : ik wil in de eerste plaats hier Colen niet verdedigen, nog het VB, want ben zelfs partijloos , maar ik hecht wel enig belang aan een vrij denken - conservatief of progressief ; links of rechts , maakt me niet echt uit .
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 10:57   #28
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
als je haar uitingen leest komaan al haar interviews, homo zijn is onnatuurlijk zijn geperverteerden, haar uitlatingen over bom-moeders. Als je een publieke functie heb dan moet je opletten met wat je zegt als een sp.a mandataris of iemand van groen zoiets zou zeggen dan worden die meteen uit de partij gekikkerd! want zo een prietpraat word daar niet getolereerd
homofilie is iets dat aanvaard wordt door de maatschappij omdat het tenslotte 2 "concenting adults" zijn die dat bepaalde handelingen overgaan.
maar om nu te zeggen dat homofilie natuurlijk is vindt ik toch heel verregaand
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:01   #29
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kirie
Leentje, ik wil niet moeilijk doen, maar eerst zeg je :

"Als Alexendra colen zegt dat homoseksualiteit een uiting is van pervertisme ja sorry maar dat vind ik niet echt toelaatbaar"

En dat ze het Blok vertegenwoordigt, nou en ? Er zijn zeker en vast nog mensen die over homo's bepaalde gedachten hebben waar je woedend zult op worden en niet tot het Blok behoren.
ik vind het niet toelaatbaar als vertegenwoordiger van een partij!!!
waarmee je dan eigenlijk uitsluit dat iemand die in een politieke partij zit, minder mag zeggen dan iemand anders ?
Kan je toch niet menen ?
Wat mij betreft kan ze of iemand dat gerust. Ik kijk naar het geschreven partijprogramme om te weten hoe een partij zich tot de maatschappij wendt i.v.m. bepaalde zaken.
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:02   #30
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

Als je kiest voor een politieke partij dan ga je akkoord met de basiswaarden. Als iemand van sp.a of groen zou zeggen dat homo's pervertelingen zijn dan strookt dat niet met de ideologie van de partij en dan moet je de gevolgen daar van dragen. Natuurlijk moet je niet alles klakeloos overnemen je moet altijd kritisch blijven maar als je sorry maar ik vind alexandra haar uitlatingen discriminerend want muys homo's zijn natuurlijk ( maar jullie zijn daar zo bang voor) en dan vind ik dat het niet zo maar getolereerd mag worden maar bij het blok kan dat blijkbaar wel...
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:09   #31
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
Als je kiest voor een politieke partij dan ga je akkoord met de basiswaarden. Als iemand van sp.a of groen zou zeggen dat homo's pervertelingen zijn dan strookt dat niet met de ideologie van de partij en dan moet je de gevolgen daar van dragen. Natuurlijk moet je niet alles klakeloos overnemen je moet altijd kritisch blijven maar als je sorry maar ik vind alexandra haar uitlatingen discriminerend want muys homo's zijn natuurlijk ( maar jullie zijn daar zo bang voor) en dan vind ik dat het niet zo maar getolereerd mag worden maar bij het blok kan dat blijkbaar wel...
leg mij eens uit op welke manier homos natuurlijk kunnen zijn, de voortplanting is volgens mij het grootste wonder dat de natuur ons gegeven heeft en volgens mij kunnen mensen van hetzelfde geslacht dat nog steeds niet
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:12   #32
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

oppassen hé Leentje met " jullie" .
Schreef al zo net dat ik partijloos ben en wat betreft homo's ken je zeker mijn eigen mening niet, want die liet ik niet kennen.
Om dat dan toch te doen , persoonlijk heb ik niets tegen homo's. Ik laat die mensen in hun waarde zoals ze zijn.

Dit sluit niet uit en dat weet je ook wel, dat er een aantal mensen zijn die homofiele betrekkingen als een experiment zien om eens wat anders te doen. Zelfs dat aanvaard ik, maar laat iemand dan ook toe daar een bemerking over te geven.
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:17   #33
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

met jullie bedoelde ik jou niet ik had het op muys en zijn partijgenoten. Ok maar waarom zouden homo's niet natuurlijk zijn, het bestaat al van 1000-den jaren geleden.. in het oude rome waren er al homo's volgens mij is dat het bewijs dat het juist wel natuurlijk is.
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:20   #34
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
met jullie bedoelde ik jou niet ik had het op muys en zijn partijgenoten. Ok maar waarom zouden homo's niet natuurlijk zijn, het bestaat al van 1000-den jaren geleden.. in het oude rome waren er al homo's volgens mij is dat het bewijs dat het juist wel natuurlijk is.
nogal logisch, ik zie niet in hoe homofilie in de 20ste eeuw plots zou opgedoken zijn. maar volgens mij gaat homofilie wel degelijk tegen het natuurlijke in, zowel anatomisch als met het oog op procreatie passen 2 mensen van het zelfde geslacht niet bij mekaar.
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:22   #35
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

tegen de natuur in ? volgens de kerk is scheiden ook tegen de natuur in maar met al die conservatieve gedachten komen we er niet
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:23   #36
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

ik vind homo's een "natuurlijke afwijking" hebben.
Waarmee ik bedoel dat ze een afwijking op de normale natuur van de mens hebben.
Ook deze formulering schiet bij sommigen in het verkeerde keelgat, terwijl dat nochtans wetenschappelijk zo schijnt te zijn.
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:24   #37
muys
Parlementsvoorzitter
 
muys's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 2.468
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leentje20
tegen de natuur in ? volgens de kerk is scheiden ook tegen de natuur in maar met al die conservatieve gedachten komen we er niet
wat heeft de kerk hiermee te maken, ik zie niet in hoe scheiden tegen de natuur kan zijn
__________________
Daar is een Belgische koning
Veel Belgische vertoning
Een Belgische vlag, een Belgisch lied
Maar Belgen, neen Belgen zijn er niet
muys is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:25   #38
leentje20
Vreemdeling
 
leentje20's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 64
Standaard

tja dat is natuurlijk u goed recht, maar ik moet daar niet mee akkoord gaan , het enigste wat ik kan proberen is u te overtuigen....in principe zijn we weer afgeweken van de oorspronkelijke discussie over ons alexandra maar soit
leentje20 is offline  
Oud 13 mei 2004, 11:29   #39
kirie
Burger
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: één van de 6 rond Brussel
Berichten: 191
Standaard

En afgeweken van al of niet hypocriete vrije meningsuiting
kirie is offline  
Oud 13 mei 2004, 13:41   #40
lumbumbashibushwacker
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 9 mei 2004
Berichten: 6
Standaard

een mooi understatement!
je vergelijkt zo maar even homofilie met aids
waar zijn we hier nu in gods(allah's)naam over aan het discussieren zeg
__________________
de tederste onder alle ietwat kortzichtige forumdandy's
lumbumbashibushwacker is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be