Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 augustus 2016, 18:48   #21
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
een dozijn? Waar baseert u zich op?
Doe daar maar een veelvoud van is mijn gevoelen.
Laat ons stellen dat de separatisten, in vergelijking met de Belgische samenleving, oververtegenwoordigd zijn op dit forum. Als ze dan nog continu elkaar gelijk geven geeft dat een indruk alsof driekwart van de Belgen voor het separatisme zijn. Het is niet eens aan de orde van de dag laat staan dat er een draagvlak zou voor zijn.
Gipsy is offline  
Oud 4 augustus 2016, 18:55   #22
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Laat ons stellen dat de separatisten, in vergelijking met de Belgische samenleving, oververtegenwoordigd zijn op dit forum. Als ze dan nog continu elkaar gelijk geven geeft dat een indruk alsof driekwart van de Belgen voor het separatisme zijn. Het is niet eens aan de orde van de dag laat staan dat er een draagvlak zou voor zijn.
Ik stel dat niet, u stelt dat, op een subjectieve basis.
Wat doet u denken dat separatisten hier op dit forum oververtegenwoordigd zijn? Is dit een separatistisch forum?
Er is zeker en vast een draagvlak. Was VB niet in schutkring gegijzeld, dan was van België al geen sprake meer, behalve in de geschiedenisboeken.
Mindset is offline  
Oud 4 augustus 2016, 19:05   #23
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.593
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mindset Bekijk bericht
Ik stel dat niet, u stelt dat, op een subjectieve basis.
Wat doet u denken dat separatisten hier op dit forum oververtegenwoordigd zijn? Is dit een separatistisch forum?
Er is zeker en vast een draagvlak. Was VB niet in schutkring gegijzeld, dan was van België al geen sprake meer, behalve in de geschiedenisboeken.
Ik zal niet verder een discussie aangaan omdat ik er geen interesse voor heb. Wat niet belet naargelang ik goesting heb eens tussenkom maar voor mij is dit geen uitdagend item.
Gipsy is offline  
Oud 4 augustus 2016, 19:08   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Stervend land? Nog niet teveel van gezien.
De meest rabiate verdedigers van het unitaire België is het soort mensen dat het verdwijnen van Quick een "gastronomische ramp" noemen. Dat zou toch al een indicatie moeten zijn voor U. Over de communautaire verschillen die de laatste tijd in de vakbonden opduiken zullen we ook maar zwijgen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 4 augustus 2016 om 19:08.
Libro is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be