Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 juni 2016, 16:26   #41
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.822
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dat hadden we hier nog niet
Kakken op de Rode Duivels
Maar nee, alleen op hun incompetente trainer en zijn nieuwe kapitein.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 5 juni 2016 om 16:29.
hamac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 16:33   #42
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Wat is uw criterium dan wel? Ze zijn stuk voor stuk hier geboren, de meesten zijn perfect tweetalig en ze hebben in hun korte carrière meer bijgedragen aan de Belgische staatskas dan velen van ons ooit zullen verdienen.
Via Panama of zo? En is België dan al zover overgenomen door mensen van niet-Europese afkomst?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.

Laatst gewijzigd door Libro : 5 juni 2016 om 16:38.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:03   #43
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Hopelijk eindigen de Rode Duivels zeer hoog. Al was het maar om de separatisten een serieuze kloot af te trekken.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 juni 2016 om 17:04.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:07   #44
Zucht
Secretaris-Generaal VN
 
Zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2007
Berichten: 20.280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Wat is uw criterium dan wel? Ze zijn stuk voor stuk hier geboren, de meesten zijn perfect tweetalig en ze hebben in hun korte carrière meer bijgedragen aan de Belgische staatskas dan velen van ons ooit zullen verdienen.
Hoeveel van de geselecteerden spelen eigenlijk nog in een Belgische club ?
__________________
I wish nothing but the best for you too.
Zucht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:17   #45
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Hopelijk eindigen de Rode Duivels zeer hoog. Al was het maar om de separatisten een serieuze kloot af te trekken.
Inderdaad in de optiek van jou simpele manier van redeneren denk jij net als veel bierbuikige hooligans dat dat een invloed zal hebben op de Belgische politiek ? 2 dagen na het EK zit iedereen op het strand en 5 dagen erna spreekt er geen kat meer van. Hoe jij een bedrijf kan leiden is me toch een raadsel ? Volgens mij staan jouw bedrijven vooral achter de Brusselse toogbanken

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2016 om 17:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:29   #46
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik zie niet direct het verband tussen voetbal en politiek ? Jij wel ?
Google eens op politiek en voetbal.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:36   #47
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Inderdaad in de optiek van jou simpele manier van redeneren denk jij net als veel bierbuikige hooligans dat dat een invloed zal hebben op de Belgische politiek ? 2 dagen na het EK zit iedereen op het strand en 5 dagen erna spreekt er geen kat meer van. Hoe jij een bedrijf kan leiden is me toch een raadsel ? Volgens mij staan jouw bedrijven vooral achter de Brusselse toogbanken
De zoveelste persoonlijke aanval. Wat is uw probleem? Bovendien woon ik niet in Brussel maar in Oost-Vlaanderen en ga ik nooit op cafe.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 juni 2016 om 17:39.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:49   #48
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waarom krijgen zij andere belasting voorwaarden dan iemand die de hele dag zijn kloten moet afdraaien voor een snoepcent?

Waarom staken de vakboungden daar dan niet voor?
Weeni. Vraag eens aan van overtelt of hij daaraan iets wil doen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:53   #49
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Weeni. Vraag eens aan van overtelt of hij daaraan iets wil doen.
Waarom zou hij?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:53   #50
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De zoveelste persoonlijke aanval. Wat is uw probleem? Bovendien woon ik niet in Brussel maar in Oost-Vlaanderen en ga ik nooit op cafe.
Ik zie geen persoonlijke aanval en nog minder een probleem ? Ben jij echt zo lichtgeraakt ? Als iemand in mijn ogen flauwekul plaatst is het mijn recht daar scherp op te reageren. Niets belet je om hetzelfde te doen en mijn stelling te weerleggen. In jouw plaats zou ik tenminste blij zijn dat er nog iemand reageert op hetgeen je hier zoal post.....Is het misschien daarvan dat je schrikt ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2016 om 18:11.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 17:55   #51
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Ik vind het lekker bier, ik heb een voorraadje staan.
Maar ieder zijn of haar meug.
Veel te zoet. Een pils hoort bitter te zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:02   #52
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Google eens op politiek en voetbal.
Dus de uitslag van de voetbal zal bepalend zijn voor het al dan niet voortbestaan van België als ik het goed begrijp ?
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:08   #53
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
De zoveelste persoonlijke aanval. Wat is uw probleem? Bovendien woon ik niet in Brussel maar in Oost-Vlaanderen en ga ik nooit op cafe.

Uw inbreng aangaande de separatisten is ook niet van hoog gehalte te noemen.
Opgelet. Ik ben geen separatist meer. Politiek kan mij gestolen worden om andere redenen.
Maar feitelijk is uw inbreng het uitlokken van een persoonlijke aanval.
En als je dus eens op het driehoekje wilt drukken dan kan Pontifex de dader weeral strafpunten geven.
Je kan dan fier zijn op je prestatie achteraf.
Dat forum wordt hier wel misbruikt door sommigen met zeer slechte bedoelingen. Maar in het normale leven wordt door geen enkele rechtbank een zware straf uitgesproken wanneer uitlokking bewezen wordt.
Op dit forum echter word wel een zware straf uitgesproken.
Ik heb ook al strafpunten gekregen na herhaalde uitlokkingen.
Maar soms is het wel moeilijk als mens om ook eens niet uw gedacht te zeggen. En dan heeft de bewezen uitlokking zijn beoogd resultaat opgeleverd.
En dat beoogd resultaat is dan wel het monddood maken van een forumlid.
Om welke reden? Waarschijnlijk omdat men vermoed dat dit forumlid geen deel uitmaakt van uw partij en durft reageren op stupiede bijdragen.
Momenteel reageer ik dus op niks meer. Want ik loop het risico van eruit te vliegen. En bijgevolg maak ik mij ook geen zorg meer over de kwalitatieve inhoud van dit forum. Trouwens de sanctie werd reeds toegepast voor Pontifex ze uitsprak. Meer dan honderd keer werd laconiek beweerd door bepaalde hooligans dat ze mijn bijdragen niet lazen omdat ze te lang waren.
Maar achteraf bleek dan wel dat ze wel goed op de hoogte waren van hun inhoud. Zonder lezen dus.
Leugens mogen hier ook verteld worden.

Laatst gewijzigd door werkman : 5 juni 2016 om 18:16.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:10   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Uw inbreng aangaande de separatisten is ook niet van hoog gehalte te noemen.
Opgelet. Ik ben geen separatist meer. Politiek kan mij gestolen worden om andere redenen.
Maar feitelijk is uw inbreng het uitlokken van een persoonlijke aanval.
En als je dus eens op het driehoekje wilt drukken dan kan Pontifex de dader weeral strafpunten geven.
Je kan dan fier zijn op je prestatie achteraf.
Dat forum wordt hier wel misbruikt door sommigen met zeer slechte bedoelingen. Maar in het normale leven wordt door geen enkele rechtbank een zware straf uitgesproken wanneer uitlokking bewezen wordt.
Op dit forum echter word wel een zware straf uitgesproken.
Ik heb ook al strafpunten gekregen na herhaalde uitlokkingen.
Maar soms is het wel moeilijk als mens om ook eens niet uw gedacht te zeggen. En dan heeft de bewezen uitlokking zijn beoogd resultaat opgeleverd.
En dat beoogd resultaat is dan wel het monddood maken van een forumlid.
Om welke reden? Waarschijnlijk omdat men vermoed dat dit forumlid geen deel uitmaakt van uw partij en durft reageren om stomme opmerkingen.
Zo is het.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:16   #55
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Uw inbreng aangaande de separatisten is ook niet van hoog gehalte te noemen.
Opgelet. Ik ben geen separatist meer. Politiek kan mij gestolen worden om andere redenen.
Maar feitelijk is uw inbreng het uitlokken van een persoonlijke aanval.
En als je dus eens op het driehoekje wilt drukken dan kan Pontifex de dader weeral strafpunten geven.
Je kan dan fier zijn op je prestatie achteraf.
Dat forum wordt hier wel misbruikt door sommigen met zeer slechte bedoelingen. Maar in het normale leven wordt door geen enkele rechtbank een zware straf uitgesproken wanneer uitlokking bewezen wordt.
Op dit forum echter word wel een zware straf uitgesproken.
Ik heb ook al strafpunten gekregen na herhaalde uitlokkingen.
Maar soms is het wel moeilijk als mens om ook eens niet uw gedacht te zeggen. En dan heeft de bewezen uitlokking zijn beoogd resultaat opgeleverd.
En dat beoogd resultaat is dan wel het monddood maken van een forumlid.
Om welke reden? Waarschijnlijk omdat men vermoed dat dit forumlid geen deel uitmaakt van uw partij en durft reageren om stomme opmerkingen.
Ik vermijd persoonlijk te worden en doorgaans blijft het algemeen of groepsgericht. Politiek interesseert me niet tenzij separatisme dat me een verschil op mijn portemonnee kan betekenen.

Ik ben een liberaal dus stem ik op het erzats dat overblijft maar politiek zijn er in Belgie geen echte liberalen meer dus kom niet af met partij.

PS: Ik heb nog nooit op het driehoekje gedrukt maar er zijn hier wel een paar smeerlappen in het verleden die me eerst uitgelokt hebben en dat heeft me wel strafpunten gekost.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 juni 2016 om 18:19.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:17   #56
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Uw inbreng aangaande de separatisten is ook niet van hoog gehalte te noemen.
Opgelet. Ik ben geen separatist meer. Politiek kan mij gestolen worden om andere redenen.
Maar feitelijk is uw inbreng het uitlokken van een persoonlijke aanval.
En als je dus eens op het driehoekje wilt drukken dan kan Pontifex de dader weeral strafpunten geven.
Je kan dan fier zijn op je prestatie achteraf.
Dat forum wordt hier wel misbruikt door sommigen met zeer slechte bedoelingen. Maar in het normale leven wordt door geen enkele rechtbank een zware straf uitgesproken wanneer uitlokking bewezen wordt.
Op dit forum echter word wel een zware straf uitgesproken.
Ik heb ook al strafpunten gekregen na herhaalde uitlokkingen.
Maar soms is het wel moeilijk als mens om ook eens niet uw gedacht te zeggen. En dan heeft de bewezen uitlokking zijn beoogd resultaat opgeleverd.
En dat beoogd resultaat is dan wel het monddood maken van een forumlid.
Om welke reden? Waarschijnlijk omdat men vermoed dat dit forumlid geen deel uitmaakt van uw partij en durft reageren om stomme opmerkingen.
Inderdaad ....sommigen gooien graag wat olie op het vuur en staan dan versteld dat je wat scherp gaat reageren.
Ik ben ook geen separatist maar heb het moeilijk met mensen voor wie een onbenullig spelletje het wel en wee van hun leven bepaalt en die op de koop toe nog verwachten dat iedereen daar in mee gaat.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:24   #57
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.848
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vermijd persoonlijk te worden en doorgaans blijft het algemeen of groepsgericht. Politiek interesseert me niet tenzij separatisme dat me een verschil op mijn portemonnee kan betekenen.

Ik ben een liberaal dus stem ik op het erzats dat overblijft maar politiek zijn er in Belgie geen echte liberalen meer dus kom niet af met partij.

PS: Ik heb nog nooit op het driehoekje gedrukt maar er zijn hier wel een paar smeerlappen in het verleden die me eerst uitgelokt hebben en dat heeft me wel strafpunten gekost.
Eigenaardige redenering voor iemand die alle dagen reageert op een politiek forum en zich liberaal noemt ? Maar als ik het goed begrijp interesseert politiek je alleen als het je eigen persoontje aanbelangt.
Maar goed is geen probleem...ieder zijn stijl.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 juni 2016 om 18:25.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:33   #58
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.596
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Eigenaardige redenering voor iemand die alle dagen reageert op een politiek forum en zich liberaal noemt ? Maar als ik het goed begrijp interesseert politiek je alleen als het je eigen persoontje aanbelangt.
Maar goed is geen probleem...ieder zijn stijl.
Een van mijn bedrijven die ik zogezegd niet heb doet wel 50% van zij omzet in Franstalig landsgedeelte. En als ik via het aankoopbureel reken is dat méér dan 90% Franstalig. Slecht één kleiner aankoopbureel is in Vlaanderen gelegen.
Ik volg inderdaad alleen politiek als men een aanslag op mijn portemonnee wil plegen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:37   #59
werkman
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 december 2014
Berichten: 6.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ik vermijd persoonlijk te worden en doorgaans blijft het algemeen of groepsgericht. Politiek interesseert me niet tenzij separatisme dat me een verschil op mijn portemonnee kan betekenen.

Ik ben een liberaal dus stem ik op het erzats dat overblijft maar politiek zijn er in Belgie geen echte liberalen meer dus kom niet af met partij.

PS: Ik heb nog nooit op het driehoekje gedrukt maar er zijn hier wel een paar smeerlappen in het verleden die me eerst uitgelokt hebben en dat heeft me wel strafpunten gekost.

Het troost me dan wel dat ik niet alleen ben die in de val van uitlokking getrapt ben. Trouwens ik stel mij nooit de vraag tot welke partij een deelnemer hier behoort. Tenzij het er zo vingerdik op ligt dat men het weet aan de hand van zijn reacties.
Het moet wel enerverend zijn voor sommigen dat ik geen enkele partij slaafs opvolg. Anders kreeg ik die uitlokkingen niet.
Maar ik heb ondertussen al wel door welke idioten ik moet vermijden om in debat te gaan. Het zijn messenvechters die al te graag een dolk in uwe rug planten. Ik laat ze dus voortaan maar zeveren. Voor mijn part mogen ze hier zelfs beweren dat de maagd Maria zeven tepels had volgens Bijbelse geschriften.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juni 2016, 18:52   #60
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dus de uitslag van de voetbal zal bepalend zijn voor het al dan niet voortbestaan van België als ik het goed begrijp ?
De simpelen van geest zijn dan terug wat driekleurgezind, meer niet. [BADJOKE]Het verlies van N-VA is misschien toe te schrijven aan het nakende EK.[\BADJOKE]
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be