Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 oktober 2023, 13:46   #1
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard Klimaat geen prioriteit meer.

https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086

Citaat:
De Europese leiders lijken van plan de pauzeknop in te drukken voor nieuwe klimaat- of milieumaatregelen. De nadruk komt te liggen op de concurrentiekracht van bedrijven in een steeds vijandiger wereld.
Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 13:52   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.430
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik denk eerder dat onze politici doorhebben dat het in hun zakken gaat zitten, dat hele klimaatgezeik.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 14:02   #3
StV
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 16 december 2020
Berichten: 863
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086



Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



Geen paniek PatrickVe,
Soms moet het vuur wat eventjes minder hard gezet worden als de kikker iets begint door te hebben ....
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 14:45   #4
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086



Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



Net nu ik bijna overstag ging...


__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 15:56   #5
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
Geen paniek PatrickVe,
Soms moet het vuur wat eventjes minder hard gezet worden als de kikker iets begint door te hebben ....
2 !!

Ze merken dat steeds meer mensen hun smerig klimaat spelleke doorzien en hun klimaat drogredenen spuugzat zijn.

Plus de klimaatproblemen werden door de politiek zelf veroorzaakt...
Ga maar na: de stikstofcrisis van de boeren is de schuld van de politiek die de landbouwers dwong om fors uit te breiden zogenaamd voor de export/concurrentie positie waardoor de stikstofproductie enorm toenam en dat leidde tot de stikstofcrisis.
Lokkertjes waren uiteraard de landbouw/(eu)subsidies met medewerking van chantage en dwang door de banken die geen leningen meer wilden verstrekken aan boeren die weigerden uit te breiden.
De wef/eu/politiek veroorzaakte opzettelijk en gepland de stikstofcrisis waarvoor ze nu de schuld steken op de boeren, die kapot en vervangen moeten worden door eu-gestuurde multinationals voor de controle over onze hele voedselvoorziening.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 16:00   #6
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.888
Standaard

Ze gaan van too little too late naar helemaal niks. Onder druk van de sheeple die met hunnen otto willen blijven rijen, elke dag vlees willen en in het algemeen eerst nog alle olie en gas willen oosmossen. Het zij zo.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 2 oktober 2023 om 16:05.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 16:46   #7
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.430
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ze gaan van too little too late naar helemaal niks. Onder druk van de sheeple die met hunnen otto willen blijven rijen, elke dag vlees willen en in het algemeen eerst nog alle olie en gas willen oosmossen. Het zij zo.
Alsof het u nog veel kan schelen? Hoeveel jaar hebt ge nog? 30 als het goed gaat?

Maar het is nu al een gegeven, als het nog 5 jaar goed gaat hier in West Europa, dan mogen we juichen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 18:34   #8
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
De Europese leiders lijken van plan de pauzeknop in te drukken voor nieuwe klimaat- of milieumaatregelen.
Bestaan er dan nog strengere dan het laatste klimaatverdrag van Parijs?

Citaat:
https://www.consilium.europa.eu/nl/p...ris-agreement/

Klimaatovereenkomst van Parijs

De EU-landen zijn vastbesloten de Overeenkomst van Parijs na te komen en de opwarming van de aarde binnen de perken te houden. De EU zal in 2050 klimaatneutraal zijn.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 2 oktober 2023 om 18:41.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 19:09   #9
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.447
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086

Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



Men is vrij ambitieus en veranderingen gaan nu éénmaal traag. Bijvoorbeeld de woningbouw. Huizen gaan decennia lang mee en we zitten nu éénmaal met een oud woningpark waarvan er nog massaal veel energetisch moeten gerenoveerd worden of gesloopt moeten worden. Voor nieuwbouw is het geen probleem, voor het leeuwendeel van de woningen is het dat wel. Om deze aan te passen gaat er veel tijd over en daar is ook veel geld voor nodig.

Nu mensen zijn zwakzinnige wezens die aan wishful thinking doen. Ze nemen de waarheid niet aan, maar geloven liever sprookjes. Het zal dus allemaal wel meevallen. Vergelijk het met de pedofiele priesters waar geen haan naar kraaide tot er weer eens een uitzending op TV komt, dan is het alle hens aan dek. Meevallen zal echter niet. Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht en de mens gaat zwaar op zijn bek gaan. De beste leerschool. Laat dus het dak van de mensen hun huis maar wegwaaien of laat hun huis onder water lopen om hen op die manier uit de denial mode te halen.
__________________
Ignorance is bliss

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 2 oktober 2023 om 19:10.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 02:55   #10
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.430
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Men is vrij ambitieus en veranderingen gaan nu éénmaal traag. Bijvoorbeeld de woningbouw. Huizen gaan decennia lang mee en we zitten nu éénmaal met een oud woningpark waarvan er nog massaal veel energetisch moeten gerenoveerd worden of gesloopt moeten worden. Voor nieuwbouw is het geen probleem, voor het leeuwendeel van de woningen is het dat wel. Om deze aan te passen gaat er veel tijd over en daar is ook veel geld voor nodig.

Nu mensen zijn zwakzinnige wezens die aan wishful thinking doen. Ze nemen de waarheid niet aan, maar geloven liever sprookjes. Het zal dus allemaal wel meevallen. Vergelijk het met de pedofiele priesters waar geen haan naar kraaide tot er weer eens een uitzending op TV komt, dan is het alle hens aan dek. Meevallen zal echter niet. Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht en de mens gaat zwaar op zijn bek gaan. De beste leerschool. Laat dus het dak van de mensen hun huis maar wegwaaien of laat hun huis onder water lopen om hen op die manier uit de denial mode te halen.
Dat onderlopen, dat gaat voornamelijk een probleem zijn van nieuwere huizen op de verkeerde lokatie, of van oudere huizen, waar de (r)overheid vriendjes zoals Aquafin, snoepprojecten in de buurt heeft laten uitvoeren.

Het afwaaien van daken. Daar gaat weinig kruit tegen opgewassen zijn.
Of we moeten alle huizen in Blegië (ook de nieuwbouw) afbreken, en fort-achtige flatgebouwen neerzetten die effectief daarop gebouwd zijn.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 04:47   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Ze gaan van too little too late naar helemaal niks. Onder druk van de sheeple die met hunnen otto willen blijven rijen, elke dag vlees willen en in het algemeen eerst nog alle olie en gas willen oosmossen. Het zij zo.
Dat was ook mijn idee. En zelfs het allerergste: allemaal blijven leven en samen proberen gelukkig te zijn. Miljaar toch.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 04:50   #12
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht en de mens gaat zwaar op zijn bek gaan. De beste leerschool. Laat dus het dak van de mensen hun huis maar wegwaaien of laat hun huis onder water lopen om hen op die manier uit de denial mode te halen.
Aangezien die klimaatsverandering niet ons als oorzaak heeft, zal "onze huizekes isoleren" dat ook niet tegenhouden, he. Maar als de klimaatsverandering snel genoeg gaat, hebben we zelfs geen huizen meer nodig

Laten we ervan genieten. Allemaal samen, hand in hand
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 07:39   #13
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086



Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



Eindelijk
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 07:46   #14
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Men is vrij ambitieus en veranderingen gaan nu éénmaal traag. Bijvoorbeeld de woningbouw. Huizen gaan decennia lang mee en we zitten nu éénmaal met een oud woningpark waarvan er nog massaal veel energetisch moeten gerenoveerd worden of gesloopt moeten worden. Voor nieuwbouw is het geen probleem, voor het leeuwendeel van de woningen is het dat wel. Om deze aan te passen gaat er veel tijd over en daar is ook veel geld voor nodig.

Nu mensen zijn zwakzinnige wezens die aan wishful thinking doen. Ze nemen de waarheid niet aan, maar geloven liever sprookjes. Het zal dus allemaal wel meevallen. Vergelijk het met de pedofiele priesters waar geen haan naar kraaide tot er weer eens een uitzending op TV komt, dan is het alle hens aan dek. Meevallen zal echter niet. Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht en de mens gaat zwaar op zijn bek gaan. De beste leerschool. Laat dus het dak van de mensen hun huis maar wegwaaien of laat hun huis onder water lopen om hen op die manier uit de denial mode te halen.
Heb je al eens naar de bevolkingsopbouw gekeken ? Gaan de Groenen mensen uit hun huizen zetten omdat ze te oud of te jong zijn om te investeren ? Tegen dan dit, tegen dan dat, ... zonder rekening te houden met de mogelijkheden van de mensen of enkel het financiële plaatje in aanmerking te nemen ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 08:19   #15
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf2023...BT=76601484086



Ik moet er even van bekomen.

GANS de onderbouw voor mijn genocidaire visie valt in het water. De wereld kan hard zijn.

Ik trek er mijn lessen uit. Ik hou op met genocidair te willen zijn. Mijn drijfveer hiervoor wordt mij ontnomen hierbij. Een nieuw hoofdstuk van politics.be opent zich.



Ga je nu een Trumpke doen ?


De Amerikaanse president Donald Trump erkent dat klimaatveranderingen bestaan. Maar hij denkt niet dat menselijk handelen de oorzaak is en hij denkt dat het klimaat "vanzelf terugverandert".



https://www.nu.nl/klimaat/5513978/tr...anzelf-op.html
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 12:33   #16
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ga je nu een Trumpke doen ?
Kijk, de Europese leiders vonden dat we iets moesten doen aan het klimaat. IN DAT KADER is het enige dat wij echt kunnen doen dat een significant effect heeft: 90-99% van de wereld uitmoorden. Iets anders doet niks, vanuit ons oogpunt, aan wat de mens doet op klimaat, he, dat is een feit, ik hoop dat we het daarover eens zijn.

Ik hoop dat we het eens zijn dat ALS we absoluut de klimaatsverandering moeten indijken op een heel significante manier, er VANUIT Europa, maar 1 enkele afdoende methode bestaat: de rest van de wereldbevolking grotendeels afmaken. Iets anders werk niet, ik hoop dat we het over die elementaire evidentie eens zijn.

ALS dusdanig ging ik er van uit dat we in Europa tot een groot genocidair compromis moesten komen, VERMITS de klimaatsverandering tegenhouden een GROTE PRIORITEIT was en er geen andere methode bestaat.

Alles wat BIJ ONS de CO2 uitstoot vermindert heeft geen enkele betekenis, vermits wij nu al minder dan 10% van de werelduitstoot betekenen, en dat dalende is.

EENS we het eens waren om met een grote genocide het klimaatsprobleem aan te pakken, en dus het principe zelf van genocide omarmd wordt, kunnen we dat OOK gebruiken om andere problemen zoals het ongepaste-migranten-invasie probleem aan te pakken.

Maar nu de Europese leiders NIET MEER van opinie zijn dat we absoluut iets efficients aan het klimaat moeten doen, is zo een groot genocidair plan - vergeet niet, de enige echte mogelijke aanpak - niet meer nodig of wenselijk. En bijgevolg ook het gebruiken van het genocidaire concept om ons ongepaste-migranten-invasie probleem aan te pakken wordt dan twijfelachtig, want het haalde zijn kracht juist uit het idee dat we TOCH massief mensen moesten afmaken, en dus was het concept van 'teveel volk afmaken' geen probleem maar een voordeel.

Kortom, zonder het objectief om echt iets te doen aan de klimaatsverandering, valt gans het genocidaire concept in duigen, en dus ook de colloraria die aan andere problemen een oplossing boden.

DAAROP was gans mijn discours gebaseerd de laatste jaren: elke dode is een goede dode want CO2 voetafdruk. Als die CO2 voetafdruk niet meer de hoofdreden van al onze daden en beslissingen is, dan is het ultieme excuus om voor andere redenen volk neer te maaien ook weg.

En daar gaat mijn ganse construct he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 12:45   #17
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Men is vrij ambitieus en veranderingen gaan nu éénmaal traag. Bijvoorbeeld de woningbouw. Huizen gaan decennia lang mee en we zitten nu éénmaal met een oud woningpark waarvan er nog massaal veel energetisch moeten gerenoveerd worden of gesloopt moeten worden. Voor nieuwbouw is het geen probleem, voor het leeuwendeel van de woningen is het dat wel. Om deze aan te passen gaat er veel tijd over en daar is ook veel geld voor nodig.

Nu mensen zijn zwakzinnige wezens die aan wishful thinking doen. Ze nemen de waarheid niet aan, maar geloven liever sprookjes. Het zal dus allemaal wel meevallen. Vergelijk het met de pedofiele priesters waar geen haan naar kraaide tot er weer eens een uitzending op TV komt, dan is het alle hens aan dek. Meevallen zal echter niet. Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht en de mens gaat zwaar op zijn bek gaan. De beste leerschool. Laat dus het dak van de mensen hun huis maar wegwaaien of laat hun huis onder water lopen om hen op die manier uit de denial mode te halen.
"Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht"
Dat komt omdat klimaatwetenschappers zeer conservatief waren in hun voorsprellingen, dit om zeker geen ongelijk te krijgen. Zo zijn wetenschappers, en zo is het aan het geschieden, in de zin dat alle voorspellingen zwaar worden overtroffen, langs de negatieve zijde. Het zijn fatsoenlijke mensen, wetenschappers. De rest van de maatschappij begrijpt het niet of heeft het "veel te druk", met andere dingen. Probleem is dat die klimaatverandering 40 jaar vertraging heeft. Er gaat nog dit decennium paniek uitbreken over dit onderwerp, daar kun je zowat zeker van zijn.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 3 oktober 2023 om 12:57.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 06:13   #18
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
"Het is duidelijk dat de klimaatverandering veel sneller gaat dan gedacht"
Dat komt omdat klimaatwetenschappers zeer conservatief waren in hun voorsprellingen, dit om zeker geen ongelijk te krijgen.
De klimaatsverandering gaat helemaal niet "veel sneller dan gedacht". Wat niet lukt is het intomen van de uitstoot, maar voor de rest zit men eigenlijk op schema. De dingen die we dit jaar meemaken zijn geen klimaatsverandering, maar El Nino.

Dat men de uitstoot niet kan intomen is een evidentie, omdat zij die daar het hardste over roepen ten eerste vooral nep maatregelen nemen die "communicatie" zijn en niet efficient (zoals wegdoen van kernenergie), maar vooral: het zijn zij niet die voor het gros van de uitstoot zorgen.

De klimaatsverandering is dus iets dat we moeten ondergaan, daar valt niks tegen te doen - tenzij datgene dat ik beslist heb om niet meer voor te staan: namelijk een grote genocide.

Die logica blijft keihard de waarheid zijn: zonder grote genocide geen mogelijkheid om echt iets aan de klimaatsverandering te doen.

Wil men geen genocide, dan houdt men op te lullen over uitstoot.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 10:08   #19
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.345
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve
Ik hou op met genocidair te willen zijn.
Dat heeft ook niet lang geduurd...


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Die logica blijft keihard de waarheid zijn: zonder grote genocide geen mogelijkheid om echt iets aan de klimaatsverandering te doen.
Al chance dat er nog zekerheden zijn in't leven...
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 12:53   #20
Infowarrior
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 21 maart 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 2.121
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Kijk, de Europese leiders vonden dat we iets moesten doen aan het klimaat. IN DAT KADER is het enige dat wij echt kunnen doen dat een significant effect heeft: 90-99% van de wereld uitmoorden. Iets anders doet niks, vanuit ons oogpunt, aan wat de mens doet op klimaat, he, dat is een feit, ik hoop dat we het daarover eens zijn.

Ik hoop dat we het eens zijn dat ALS we absoluut de klimaatsverandering moeten indijken op een heel significante manier, er VANUIT Europa, maar 1 enkele afdoende methode bestaat: de rest van de wereldbevolking grotendeels afmaken. Iets anders werk niet, ik hoop dat we het over die elementaire evidentie eens zijn.

ALS dusdanig ging ik er van uit dat we in Europa tot een groot genocidair compromis moesten komen, VERMITS de klimaatsverandering tegenhouden een GROTE PRIORITEIT was en er geen andere methode bestaat.

Alles wat BIJ ONS de CO2 uitstoot vermindert heeft geen enkele betekenis, vermits wij nu al minder dan 10% van de werelduitstoot betekenen, en dat dalende is.

EENS we het eens waren om met een grote genocide het klimaatsprobleem aan te pakken, en dus het principe zelf van genocide omarmd wordt, kunnen we dat OOK gebruiken om andere problemen zoals het ongepaste-migranten-invasie probleem aan te pakken.

Maar nu de Europese leiders NIET MEER van opinie zijn dat we absoluut iets efficients aan het klimaat moeten doen, is zo een groot genocidair plan - vergeet niet, de enige echte mogelijke aanpak - niet meer nodig of wenselijk. En bijgevolg ook het gebruiken van het genocidaire concept om ons ongepaste-migranten-invasie probleem aan te pakken wordt dan twijfelachtig, want het haalde zijn kracht juist uit het idee dat we TOCH massief mensen moesten afmaken, en dus was het concept van 'teveel volk afmaken' geen probleem maar een voordeel.

Kortom, zonder het objectief om echt iets te doen aan de klimaatsverandering, valt gans het genocidaire concept in duigen, en dus ook de colloraria die aan andere problemen een oplossing boden.

DAAROP was gans mijn discours gebaseerd de laatste jaren: elke dode is een goede dode want CO2 voetafdruk. Als die CO2 voetafdruk niet meer de hoofdreden van al onze daden en beslissingen is, dan is het ultieme excuus om voor andere redenen volk neer te maaien ook weg.

En daar gaat mijn ganse construct he
India en China nuken volstaat.
__________________
Ik ben absoluut géén fan van Alex Jones!
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be