Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 december 2004, 12:40   #1
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard Rood Niqaabje voorkomt terreuraanslagen in Italie

In Italie heeft men zijn les geleerd uit de executie van godslasteraar Theo Van Gogh. Men is er slimmer dan in Nederland want men beseft daar nu dat vrijheid van meningsuiting in Europa voortaan enkel nog gereserveerd is voor de moslims.

Daarom heeft men in Italie nu beslist om in de scholen de traditionele kerststallen niet meer te plaatsen en het zingen van de godslasterlijke kerstliederen te vervangen door het vertellen van het sprookje van Rood Niqaabje en de Grijze Wolf.

Op die manier hoopt men in Italie de religieuze gevoelens van de islamkinderen niet te krenken.


En zo zorgt Rood Niqaabje ervoor dat de slimme doch ongelovige Italianen behoed worden voor terreuraanslagen van in hun eer en religie gekrenkte moslimgelovigen.

http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergr...313095569.html


Waarachtig een zeer mooi voorbeeld van inburgering van de autochtonen. Bert Anciaux en samen met hem de hele progressieve linkerzijde zullen hier zeer mee in hun nopjes zijn.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 13:22   #2
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Yikes, Wreker! Ik geloof dat ik dit jaar eindelijk eens - uit Protest! - uitbundig Kerstmis ga vieren. Wel oppassen dat ik geen steen door mijn ruit krijg natuurlijk.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 15:18   #3
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Hier een photo van Italië's Nieuwe Decemberheilige:
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 19:30   #4
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Maar toen bleek dat de islamitische leerlingen geen moeite met Jezus hadden, werd alles bij het oude gelaten
Citaat:
Veel islamieten blijken het gedrag van de schooldirecties overigens overdreven te vinden. Een imam uit Milaan: ,,Het is mooi om verdraagzaam te zijn, maar tradities die al tweeduizend jaar bestaan, moeten behouden blijven en gerespecteerd worden.''



Lekker de positieve dingen weglaten. Lees eerst het bericht. het was gewoon een initiatief van de scholen zelf.

Citaat:
Degelijke voorvallen doen enorm veel stof opwaaien. De burgemeester van Como: ,,Het woord Jezus vervangen in een kerstliedje is een belediging van de hele katholieke gemeenschap.''
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 19:33   #5
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.204
Standaard

Het gaat in Italie wel om staats-scholen dacht ik zo????


Guiseppe Garibaldi(de man die Italie te vuur en te zwaard verenigd heeft tegen vreemde overheersers EN DE PAUS) zal rammelen van plezier in zijn graf....

De invloed van de Paus,veruit zijn geduchtste vijand,gaat er aan...
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 20:56   #6
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Lekker de positieve dingen weglaten. Lees eerst het bericht. het was gewoon een initiatief van de scholen zelf.
Citaat:
Citaat:
Veel islamieten blijken het gedrag van de schooldirecties overigens overdreven te vinden. Een imam uit Milaan: ,,Het is mooi om verdraagzaam te zijn, maar tradities die al tweeduizend jaar bestaan, moeten behouden blijven en gerespecteerd worden.''
Mogen de christenen in Italie volgens jou van de imams hun tradities behouden? Die ene imam kan wel zeggen dat er grenzen zijn aan tolerantie en dat christenen meer respect moeten hebben voor hun eigen tradities. Maar je hebt toch gezien in Nederland tot wat een gebrek aan tolerantie tegenover de moslims kan leiden. De Nederlanders dachten dat ze in Nederland zich als een Nederlander mochten gedragen. Je hebt toch ook gezien dat je dat niet ongestraft doet als niet-moslim in een land waar moslims steeds meer de plaats van de oude bevolking innemen?

Volgens een posting van Lincon hier, heeft liefst de helft van de moslims in Europa begrip voor Mohammed die de executie van Theo Van Gogh uitvoerde. Volgens een moslima, Nadia Fadil, sociologe aan de Gentse universiteit moeten de autochtonen leren begrip opbrengen voor moslims als Mohammed B. Als intellectuele moslims die aan onze universiteiten doctoreren dit tegen ons zeggen, moeten we toch naar hen luisteren, niet? We moeten er ons nu eenmaal bij neerleggen dat we in onze eigen landen als autochtonen niets meer te zeggen zullen hebben. De universiteiten hebben dat al begrepen. Daar komen binnenkort speciale bidplaatsen voor de nieuwe Europeanen, de Europese moslims.

Dat moet jou als moslim toch deugd doen, dat Europa over enkele decennia Europa Europa niet meer is, maar dat men er dan net als in de Arabische wereld vandaag zo goed als geen boeken meer zal vertalen en dat er geen uitvindingen meer zullen gedaan worden, en dat de islam er in al zijn glorie en pracht als het ware woord van God zal schitteren. Dat is toch wat jullie moslims willen? Weg met het vrije onderzoek, Leve de onderwerping aan Allah.

Dat is nu eenmaal de onomkeerbare gang van de geschiedenis, de verdienste van de multiculturele samenleving. Learn to live with it!

Laatst gewijzigd door Wreker : 7 december 2004 om 20:59.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 21:00   #7
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Die ene imam kan wel zeggen dat er grenzen zijn aan tolerantie en dat christenen meer respect moeten hebben voor hun eigen tradities.
Citaat:
Volgens een posting van Lincon hier, heeft liefst de helft van de moslims in Europa begrip voor Mohammed die de executie van Theo Van Gogh uitvoerde. Volgens een moslima, Nadia Fadil, sociologe aan de Gentse universiteit moeten de autochtonen leren begrip opbrengen voor moslims als Mohammed B.
Spreek je jezelf tegen of lijkt het alleen maar zo.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 21:04   #8
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Spreek je jezelf tegen of lijkt het alleen maar zo.
Maar natuurlijk niet. Ik maak me juist, net als bijna alle ander autochtone Europeanen juist veel zorgen over Mohammed B. Zou het nu al beter zijn met zijn been?

In ieder geval sterkte aan jouw broeder die het nu wel moeilijk zal hebben. En ook een hart onder de riem voor al jouw broeders en zusters die het vandaag nogal eens hard te verduren krijgen van sommigen onder ons die het niet zo goed met jullie menen. Wij zijn niet allemaal zo hoor. Er zijn zelfs al veel mensen in Nederland en Belgie die zich tot de islam bekeerd hebben. Cool toch?

Laatst gewijzigd door Wreker : 7 december 2004 om 21:05.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2004, 21:50   #9
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
In ieder geval sterkte aan jouw broeder die het nu wel moeilijk zal hebben.
Associeer mij a.ub niet met die moordenaar. En zeker niet als mijn famillielid.

Citaat:
Wij zijn niet allemaal zo hoor.
Bedankt dat je mij eraan herinnert dat er ook normale mensen onder jullie zijn. Mensen die niet thuis met vreugde op een oorlog tegen moslims zitten te wachten.
Ik kreeg bijna een vooroordeel.

Laatst gewijzigd door sinan123 : 7 december 2004 om 21:51.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 08:46   #10
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Goed dat moslims (nog) niet weten dat het hier om een HEIDENS (oei!) Joelfeest gaat. Wie weet wat zouden de gevolgen dan kunnen zijn?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:32   #11
camus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Associeer mij a.ub niet met die moordenaar. En zeker niet als mijn famillielid.

Bedankt dat je mij eraan herinnert dat er ook normale mensen onder jullie zijn. Mensen die niet thuis met vreugde op een oorlog tegen moslims zitten te wachten.
Ik kreeg bijna een vooroordeel.
Haal uwe domme kop is uit uwe wc pot stomme kloot
camus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 10:47   #12
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Goed dat moslims (nog) niet weten dat het hier om een HEIDENS (oei!) Joelfeest gaat. Wie weet wat zouden de gevolgen dan kunnen zijn?
In Skandinavie zegt men toch nog steeds 'Goed Jul'?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 december 2004, 18:42   #13
sinan123
Banneling
 
 
Geregistreerd: 14 september 2004
Locatie: Rotterdam
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Haal uwe domme kop is uit uwe wc pot stomme kloot
Zielige scheldpartij. Gelukkig weet ik van mijzelf dat ik mij niet ga verlagen tot het niveau van sommige forum-leden hier.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be