Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 februari 2010, 00:00   #1
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard Vaders verbannen voor moslims

http://creepingsharia.wordpress.com/...pease-muslims/

Niet de eerste keer dat ik erover hoor/lees maar steeds weer vind ik het verbazingwekkend om te lezen. Ik wil gerust geloven dat de school het met de beste intenties doet maar zo doet ze gewoon aan enabling en dan bedoel ik het niet in de positieve betekenis.

Ik ben zelf (nog) geen vader maar het lijkt me een degoutant gevoel om niet naar ouderavonden te mogen komen wegens de sexistische/discriminerende houdingen van anderen. En ik die in al mijn naïviteit dacht dat normaal de discrimineerder gestrafd zou worden in plaats van beloond. Ze worden inderdaad beloond voor hun houding vermits ze krijgen wat ze wensen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:05   #2
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Voelt u ook die warme gloed van de multicultuur?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:12   #3
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik heb niets tegen het concept, de uitvoering daarentegen laat al eens te wensen over. Nu niet om racistisch te doen of zo maar als we negatieve feiten horen over multicultuur lijken deze vooral uit arabische hoek te komen...
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:14   #4
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.685
Standaard

Helaas, steeds vaker worden burgers van een gastland gediscrimineerd om eisen die een minderheid immigranten stelt in te willigen en dit voor onder meer electoraal gewin.
Ik ben benieuwd waar en vooral w�*nneer de politiek eindelijk eens gaat ingrijpen en grenzen stellen om ons gelijkheidsprincipe te vrijwaren.
Een voorkeursbehandeling impliceert immers ALTIJD de discriminatie van anderen - en van d�*t hebben we ook hier in ons 'gastland' meer dan genoeg voorbeelden...
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:20   #5
grimbergen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 januari 2009
Berichten: 3.033
Standaard

Respect dat is het woord waar de onrespectvolle moslims mee afkomen. Wij moeten hen respecteren. Dit komt neer dat ze ons assimileren en discrimineren. Het zijn de dwaze linksen die plat op de buik gaan. Only possible in stupid europe.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 21 februari 2010 om 00:20.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:30   #6
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.685
Standaard

"Respect" werkt alléén bij tweerichtingsverkeer en gelijkwaardigheid - aangezien een ongelovige zelfs niet als 'mens' beschouwd wordt en dus geen respect 'verdient': het standpunt van de opportunistische moslim, is er géén sprake van tweerichtingsverkeer, enkel van éénrichting.....als autochtoon zouden wij respect moeten krijgen voor onze leefwijze, onze cultuur én onze 'religie' net zoals moslims respect 'eisen' voor hun 'geloof' (dat trouwens een politieke ideologie is, géén religie) en d�*�*r wringt het schoentje....

By the way: hoe verander ik 'Vreemdeling' onder mijn nick?

Laatst gewijzigd door Oma : 21 februari 2010 om 00:34.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:33   #7
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Je bedoelt zoiets als http://www.youtube.com/watch?v=maHSOB2RFm4 eh?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 00:36   #8
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.685
Standaard

Onder andere.....in deze tijd komen moslims er vrij voor uit dat het de bedoeling is onderwerping wereldwijd om een kaliefaat te stichten, elke ongelovige moet of bekeren of eraan gaan.
En de politiek laat ze begaan, hell, ze helpen ze nog een handje..
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 08:30   #9
Erwinvds
Gouverneur
 
Erwinvds's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 april 2008
Berichten: 1.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

By the way: hoe verander ik 'Vreemdeling' onder mijn nick?
100 berichten plaatsen.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 09:05   #10
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
http://creepingsharia.wordpress.com/...pease-muslims/

Niet de eerste keer dat ik erover hoor/lees maar steeds weer vind ik het verbazingwekkend om te lezen. Ik wil gerust geloven dat de school het met de beste intenties doet maar zo doet ze gewoon aan enabling en dan bedoel ik het niet in de positieve betekenis.

Ik ben zelf (nog) geen vader maar het lijkt me een degoutant gevoel om niet naar ouderavonden te mogen komen wegens de sexistische/discriminerende houdingen van anderen. En ik die in al mijn naïviteit dacht dat normaal de discrimineerder gestrafd zou worden in plaats van beloond. Ze worden inderdaad beloond voor hun houding vermits ze krijgen wat ze wensen.
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 10:23   #11
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Neen ik wil niet zo correct zijn om dat te doen Artisjok vermits het niet het eerste keer is dat ik dit hoor. Ik weet dat dit eene xperiment is in de school maar toch...dan is het idee van de 2de school tenminste iets aanvaardbaarder (doch nog steeds niet ok) doordat ze tenminste ook een vaderavond organiseren.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 10:29   #12
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Neen ik wil niet zo correct zijn om dat te doen Artisjok vermits het niet het eerste keer is dat ik dit hoor. Ik weet dat dit eene xperiment is in de school maar toch...dan is het idee van de 2de school tenminste iets aanvaardbaarder (doch nog steeds niet ok) doordat ze tenminste ook een vaderavond organiseren.
Waar is dit nog al gebeurd?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 10:30   #13
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
De poging op zich was natuurlijk een barslecht idee.
Een beter middel had geweest die onintegreerbare ouders duidelijk te maken dat ze hun kindergeld verliezen als ze niet meer moeite doen om zich te bekommeren om de opvoeding en schoolprestaties van hun kinderen.
Met dit experiment wordt verkeerdelijk de indruk gegeven dat sexistische apartheid op zijn islamitisch een optie zou kunnen zijn. Dit is een totaal verkeerde benadering. Geef moslims een vinger, en daarna nemen ze een arm.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:05   #14
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Onder andere in enkele scholen in Antwerpen.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:09   #15
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Onder andere in enkele scholen in Antwerpen.
Dus in enkele scholen in Antwerpen zijn er al ouderavond(en) geweest waar de vaders niet welkom waren?

Dat kwam ongetwijfeld in de media.
Kan je daar nog een artikel van terugvinden?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:29   #16
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?
Als ze het voor één ouderavond invoeren, geldt het meestal ook voor de daaropvolgende. In ieder geval is het niet minder dan correct, te verwachten dat het niet bij één gesegregeerde ouderavond zal blijven, te meer daar de maatschappij in haar geheel de kant van zwichten voor de mohammedaanse discriminatie en onverdraagzaamheid op loopt.

En nu vraag ik me af of iemand zo correct zal zijn om "ouderavonden", met excuses aan haar mikpunt, maar weer in het meervoud te gaan schrijven.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:30   #17
Cut de krap
Banneling
 
 
Geregistreerd: 4 november 2009
Berichten: 2.075
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dus in enkele scholen in Antwerpen zijn er al ouderavond(en) geweest waar de vaders niet welkom waren?

Dat kwam ongetwijfeld in de media.
Kan je daar nog een artikel van terugvinden?
Doe geen moeite Gwyndion, dit is weer een bliksemafleider �* la artisjok.
Feit is dat het zelfs niet één keer had mogen gebeuren. Het is weer een vorm van appeasement voor integratieonwillige moslims, jawel hoor: moslims, niet voor boeddhisten, katholieken, joden, anderen.
Het kan niet zijn dat er uitzonderingen worden georganiseerd met sexistisch, apartheidskarakter, louter omdat het steeds weer deze gemeenschap is die dwars ligt.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:41   #18
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
By the way: hoe verander ik 'Vreemdeling' onder mijn nick?
Door veel te posten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 11:43   #19
Gwyndion
Minister-President
 
Gwyndion's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 december 2007
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.952
Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik heb deze niet meer bij de hand (had een paar scans op mijn oude PC) maar hier heb je een ander artikel, al even oud maar toch. http://crookedtimber.org/2007/02/07/...s-not-allowed/ Let vooral op hoe ze er zelf over denkt.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2010, 12:34   #20
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Doe geen moeite Gwyndion, dit is weer een bliksemafleider �* la artisjok.
Feit is dat het zelfs niet één keer had mogen gebeuren. Het is weer een vorm van appeasement voor integratieonwillige moslims, jawel hoor: moslims, niet voor boeddhisten, katholieken, joden, anderen.
Het kan niet zijn dat er uitzonderingen worden georganiseerd met sexistisch, apartheidskarakter, louter omdat het steeds weer deze gemeenschap is die dwars ligt.
Zeg niet zeuren hé.
Volgend jaar gaan die scholen bij wijze van éénmalige experiment geen moslimleerlingen toelaten waarbij men kinderen die anders nooit komen wil bereiken
Ik ben ervan overtuigd dat niemand daar graten gaat in zien.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be