Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juni 2013, 00:05   #21
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Het probleem zoals hier geschetst is eigenlijk dat men de lijst van verjaardagen te lang vindt. Indien de probleemstelling niet beter uitgewerkt wordt zou ik daar als moderatie niet veel aandacht aan besteden.
In tegenstelling tot wat u aangeeft gaat het helemaal niet om de lengte zelve van de lijst der verjaardagen, mijnheer Bollen. Wie het profiel van veruit de meeste der bedoelde forumdeelnemers bekijkt, zal begrijpen wat ik bedoel in mijn openingspost, zonder dat ik daar zonodig nog een tekeningetje bij moet maken, laat staan dat ik “de probleemstelling” beter zou dienen uit te werken, wetend dat elke tekst die langer is dan enkele zinnetjes hier sowieso door zo goed als niemand gelezen wordt.

Hoe dan ook kan ik slechts vaststellen dat amper een enkeling inhoudelijk reageert ; de anderen houden het, bij gebrek aan meer inzicht, bij het gebruikelijk ad hominem.

Maar laten we wel wezen : als de forumeigenaar – voor zover nog aanwezig – van mening mocht zijn dat aan mijn suggestie of aan eerdere suggesties of vragen van tuttebellen (dixit mijnheer Raf, kennelijk over zichzelf, maar anders wel een mooi woord, vind ik) geen gevolg moet worden gegeven of er zelfs geen aandacht aan dient geschonken te worden, dan maak ik daar geenszins een probleem van : het is uiteindelijk de forumeigenaar zelf die verantwoordelijk is voor het kwaliteitsniveau van dit forum, dus hij/zij beheert naar believen.

De logische vraag waarom het forumonderdeel “Suggesties en Mededelingen” dan wel bestaat laat ik desgevallend zelfs graag open. En aan de duidelijk door xenofobie ingegeven sneren en sneertjes die mij hier ten allen kante te beurt vallen ben ik inmiddels dermate gewend geraakt dat ook dat geen erg voor mij is.

Kortom, ik noteer : voor wat dit forum betreft is alles perfect, luidens sommigen. Zo ongeveer zoals met België zelf, wellicht. Ik zal dat maar beschouwen als zijnde een onvermoed aspect der Belgische logica. Méér niet.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 00:15   #22
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
In tegenstelling tot wat u aangeeft gaat het helemaal niet om de lengte zelve van de lijst der verjaardagen, mijnheer Bollen. Wie het profiel van veruit de meeste der bedoelde forumdeelnemers bekijkt, zal begrijpen wat ik bedoel in mijn openingspost, zonder dat ik daar zonodig nog een tekeningetje bij moet maken, laat staan dat ik “de probleemstelling” beter zou dienen uit te werken, wetend dat elke tekst die langer is dan enkele zinnetjes hier sowieso door zo goed als niemand gelezen wordt.
Een tekening lijkt me niet nodig indien u een uitleg zou geven in plaats van vanzelfsprekendheid te veronderstellen. Wat is het probleem met het profiel van de 'bedoelde' forumleden? Iedereen verjaart dus bedoelt u iedere forummer? Een beetje meer duidelijkheid lijkt me niet overbodig.

Ik zou wel kunnen beginnen gissen naar wat u eigenlijk verkeerd vind met 'het profiel', maar ik vraag u liever om een uitleg omdat er verschillende mogelijke antwoorden zijn.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 00:46   #23
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Een tekening lijkt me niet nodig indien u een uitleg zou geven in plaats van vanzelfsprekendheid te veronderstellen. Wat is het probleem met het profiel van de 'bedoelde' forumleden? Iedereen verjaart dus bedoelt u iedere forummer? Een beetje meer duidelijkheid lijkt me niet overbodig.

Ik zou wel kunnen beginnen gissen naar wat u eigenlijk verkeerd vind met 'het profiel', maar ik vraag u liever om een uitleg omdat er verschillende mogelijke antwoorden zijn.
Als een intelligent mens als u, mijnheer Bollen, eventjes de moeite had gedaan om al was het maar een twintigtal van bedoelde gebruikersprofielen te lezen, dan ben ik er van overtuigd dat elke verdere uitleg mijnerzijds volstrekt overbodig zou zijn.

Maar laten we onze tijd niet verder kennelijk onnuttig geven aan een als ongewenst omschreven suggestie mijnerzijds, waarvan de aanleiding sinds de dagwende in de duisternis van het voorbije is beland.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 01:02   #24
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN
 
Johan Bollen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Locatie: La Paz - Lanaken
Berichten: 23.618
Standaard

U schiet uw eigen suggestie misschien wat te vroeg af beste Gwylan. Ik probeerde me niet van de domme te houden, maar te helpen de puntjes op de i te zetten, zodat de moderatie beter geholpen zou zijn en de discussie duidelijker.
__________________

Website
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 01:06   #25
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
U schiet uw eigen suggestie misschien wat te vroeg af beste Gwylan. Ik probeerde me niet van de domme te houden, maar te helpen de puntjes op de i te zetten, zodat de moderatie beter geholpen zou zijn en de discussie duidelijker.
Goed dan. Puur uit beleefdheid, en zeer beknopt :

Mijn openingspost behelst een veel eerdere suggestie om de toegang tot het forum voor wat betreft spambots en nefaste dubbelnicks, waarvan wij allen vaststellen dat zij elke ernstige discussie verstoren cq. in de weg staan, wat beter in de gaten te houden.

De in de lijst der verjaardagen van gisteren voorkomende “gebruikers”, tonen aan dat dit geenszins gebeurt. In één vraag gebald : hoe is het mogelijk dat spambots zelfs na jaren nog tot de reguliere gebruikers van het forum kunnen behoren : is er dan werkelijk totaal geen controle op de toegang tot het forum ?

Laatst gewijzigd door Gwylan : 17 juni 2013 om 01:33.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 07:04   #26
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Goed dan. Puur uit beleefdheid, en zeer beknopt :

Mijn openingspost behelst een veel eerdere suggestie om de toegang tot het forum voor wat betreft spambots en nefaste dubbelnicks, waarvan wij allen vaststellen dat zij elke ernstige discussie verstoren cq. in de weg staan, wat beter in de gaten te houden.

De in de lijst der verjaardagen van gisteren voorkomende “gebruikers”, tonen aan dat dit geenszins gebeurt. In één vraag gebald : hoe is het mogelijk dat spambots zelfs na jaren nog tot de reguliere gebruikers van het forum kunnen behoren : is er dan werkelijk totaal geen controle op de toegang tot het forum ?
Even kijken...

Ik heb lukraak het profiel van ‎mitchellwest920 eens bekeken. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van susanstark283 schept ook al niet veel verduidelijking. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van jackeverett132 dan maar... Oeps! Aantal berichten op het forum: 0.

Dat zijn er maar drie uit dat verjaardagslijstje van gisteren, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het resultaat voor de meesten zal opgaan: aantal berichten op het forum: 0.

Nu mag u mij eens uitleggen, mevrouw Gwylan, op welke wijze deze forumleden volgens u "elke ernstige discussie verstoren cq. in de weg staan", want dat is mij toch niet geheel duidelijk. Bovendien, mevrouw Gwylan, verneem ik graag van u hoe u uit een totaal van 0 berichten meent te kunnen afleiden dat het in al deze gevallen en zonder enige mogelijke twijfel om spambots gaat.

En ten slotte, mevrouw Gwylan, zal het mij benieuwen wat u nu feitelijk van de moderatie verwacht. Moeten zij op basis van wat vage vermoedens uwerzijds lukraak geregistreerde leden van het forum beginnen te gooien? Mij lijkt het namelijk beter om in te grijpen wanneer zo'n vermoedelijke spambot overgaat tot actie en daarmee elke twijfel wegneemt. Voor zover ik daar tot nu toe getuige van mocht zijn, deed de moderatie dat ook zo en ik vind dat prima!

Ongetwijfeld zijn de Franse fora die u frequenteert in alle opzichten aanzienlijk beter dan dit onnozele Belgische forumpje. Naar mijn bescheiden mening is de enige juiste conclusie die u daaruit mag trekken dat u zich voortaan beter onledig houdt op die Franse fora, zodat u zichzelf (en ons) een hoop ergernis kan besparen. Maar dat is allicht een �*l te "Belgische logica"...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 07:08   #27
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Ik wil graag aannemen dat nationaliteit in deze voor u niet belangrijk is, maar voor diverse andere forumdeelnemers is het dat kennelijk wel.
Inmiddels heb ik de betekenis van het woord “pispaal” opgezocht…en weer iets bijgeleerd.

Als ik zo eventjes rondneus op diverse forums in mijn land en elders heb ik absoluut niet de indruk dat de moderatoren aldaar de “pispaal” zijn. Maar dat zal aan mij liggen, ongetwijfeld.
hoe vertaal je "pispaal" in het Frans?

bwa, overal heb je mensen die moeite hebben met gezag hé, ook op fora. Mensen denken dat omdat ze anoniem vanachter hun pc zitten, ze alles mogen schrijven. Als er dan eens iemand zegt dat ze dat niet mogen doen, is het hek van de dam natuurlijk.

Mocht jij trouwens mod worden, zou er 1 probleem zijn, ze gaan je direct herkennen, je Nederlands is te perfect, te mooi
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.

Laatst gewijzigd door vlijmscherp : 17 juni 2013 om 07:09.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 09:03   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
Mocht jij trouwens mod worden, zou er 1 probleem zijn, ze gaan je direct herkennen, je Nederlands is te perfect, te mooi
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 09:23   #29
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

oh, maar jou zouden ze ook direct herkennen aan je taalgebruik hoor, Raf!
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 10:40   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mocht de forumeigenaar de opvallend lange lijst "verjaardagen van vandaag" bekijken, en dan eens gaan zien naar het profiel van veruit de meeste "forumdeelnemers" in die lijst, dan zou hij/zij misschien kunnen overwegen om

1. uiteindelijk aandacht te schenken aan een voorstel dat sommige leden, waaronder ikzelf, hier al lang geleden zonder resultaat hebben gedaan, met name om de registratie van nieuwe gebruikers wat meer en beter te controleren.

2. zich af te vragen of het dan toch geen goed idee ware om een paar ernstige en objectieve moderatoren in te schakelen om het zaakje wat beter in de gaten te houden.

Enerzijds is het uiteraard juist dat de forumeigenaar het forum beheert zoals hij/zij belieft, maar anderzijds doet dat niets af aan het principe dat wanneer iemand het initiatief neemt om een potentieel interessant project op te zetten, er mag verwacht worden dat hij/zij begaan is en blijft met de kwaliteit en de goede werking ervan. Men kan zich afvragen of dit hier het geval is…
Gwylan.

Je reactie is meer dan begrijpelijk. Je wilt een kwaliteitsforum.

Terzijde. Het aankondigen van verjaardagen is niet meer dan achterhaald. Niet meer dan een achterhaald gadget. Stel je voor dat plots mijn 18de verjaardag publiekelijk wordt verkondigd, terwijl ik sinds een kleine 10 jaar ben geregistreerd op politics.be.

Neen. Projecten worden niet opgevolgd. Het modereren beperkt zich tot het naleven van het forumreglement, en bij uitbreiding de wet, uiteraard.

vriendelijke groet
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)

Laatst gewijzigd door Rudy : 17 juni 2013 om 10:40.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:18   #31
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hoe vertaal je "pispaal" in het Frans?

bwa, overal heb je mensen die moeite hebben met gezag hé, ook op fora. Mensen denken dat omdat ze anoniem vanachter hun pc zitten, ze alles mogen schrijven. Als er dan eens iemand zegt dat ze dat niet mogen doen, is het hek van de dam natuurlijk.

Mocht jij trouwens mod worden, zou er 1 probleem zijn, ze gaan je direct herkennen, je Nederlands is te perfect, te mooi
In de gegeven context zou ik pispaal vertalen als tête de turc of naargelang de gewilde nuance als bouc émissaire.

Voor wat mijn "direct herkenbaar Nederlands" betreft, dank voor de vriendelijke woorden.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:27   #32
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Even kijken...

Ik heb lukraak het profiel van ‎mitchellwest920 eens bekeken. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van susanstark283 schept ook al niet veel verduidelijking. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van jackeverett132 dan maar... Oeps! Aantal berichten op het forum: 0.

Dat zijn er maar drie uit dat verjaardagslijstje van gisteren, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het resultaat voor de meesten zal opgaan: aantal berichten op het forum: 0.

Nu mag u mij eens uitleggen, mevrouw Gwylan, op welke wijze deze forumleden volgens u "elke ernstige discussie verstoren cq. in de weg staan", want dat is mij toch niet geheel duidelijk. Bovendien, mevrouw Gwylan, verneem ik graag van u hoe u uit een totaal van 0 berichten meent te kunnen afleiden dat het in al deze gevallen en zonder enige mogelijke twijfel om spambots gaat.

En ten slotte, mevrouw Gwylan, zal het mij benieuwen wat u nu feitelijk van de moderatie verwacht. Moeten zij op basis van wat vage vermoedens uwerzijds lukraak geregistreerde leden van het forum beginnen te gooien? Mij lijkt het namelijk beter om in te grijpen wanneer zo'n vermoedelijke spambot overgaat tot actie en daarmee elke twijfel wegneemt. Voor zover ik daar tot nu toe getuige van mocht zijn, deed de moderatie dat ook zo en ik vind dat prima!

Ongetwijfeld zijn de Franse fora die u frequenteert in alle opzichten aanzienlijk beter dan dit onnozele Belgische forumpje. Naar mijn bescheiden mening is de enige juiste conclusie die u daaruit mag trekken dat u zich voortaan beter onledig houdt op die Franse fora, zodat u zichzelf (en ons) een hoop ergernis kan besparen. Maar dat is allicht een �*l te "Belgische logica"...
Er is geen enkele ergernis mijnerzijds, maar toch bedankt voor uw bekommernis.

Mochten mijn berichten bij u ergenis wekken, dan is de remedie eenvoudig : het volstaat om ze niet te lezen, mijnheer. Het ligt evenwel heel wat moeilijker indien mijn louter bestaan voor u al ondraaglijk is. Ik vrees dat u daar zult moeten leren mee leven.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:30   #33
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Gwylan.

Je reactie is meer dan begrijpelijk. Je wilt een kwaliteitsforum.

Terzijde. Het aankondigen van verjaardagen is niet meer dan achterhaald. Niet meer dan een achterhaald gadget. Stel je voor dat plots mijn 18de verjaardag publiekelijk wordt verkondigd, terwijl ik sinds een kleine 10 jaar ben geregistreerd op politics.be.

Neen. Projecten worden niet opgevolgd. Het modereren beperkt zich tot het naleven van het forumreglement, en bij uitbreiding de wet, uiteraard.

vriendelijke groet
Dank voor uw reactie mijnheer.
Zoals reeds eerder uitgelegd ging het mij niet om de aankondiging van de verjaardagen zelve, maar soit.

Hartelijke groet,

Gwylan

Laatst gewijzigd door Gwylan : 17 juni 2013 om 15:32.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:31   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Er is geen enkele ergernis mijnerzijds, maar toch bedankt voor uw bekommernis.
Juist ja... Vandaar dit topic natuurlijk...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mochten mijn berichten bij u ergenis wekken, dan is de remedie eenvoudig : het volstaat om ze niet te lezen, mijnheer.
Uw berichten werken - zoals steeds - enkel op mijn lachspieren. Uw hoogdravende zelfingenomenheid is ronduit hilarisch.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:36   #35
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Even kijken...

Ik heb lukraak het profiel van ‎mitchellwest920 eens bekeken. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van susanstark283 schept ook al niet veel verduidelijking. Aantal berichten op het forum: 0. Het profiel van jackeverett132 dan maar... Oeps! Aantal berichten op het forum: 0.

Dat zijn er maar drie uit dat verjaardagslijstje van gisteren, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het resultaat voor de meesten zal opgaan: aantal berichten op het forum: 0.

Nu mag u mij eens uitleggen, mevrouw Gwylan, op welke wijze deze forumleden volgens u "elke ernstige discussie verstoren cq. in de weg staan", want dat is mij toch niet geheel duidelijk. Bovendien, mevrouw Gwylan, verneem ik graag van u hoe u uit een totaal van 0 berichten meent te kunnen afleiden dat het in al deze gevallen en zonder enige mogelijke twijfel om spambots gaat.

En ten slotte, mevrouw Gwylan, zal het mij benieuwen wat u nu feitelijk van de moderatie verwacht. Moeten zij op basis van wat vage vermoedens uwerzijds lukraak geregistreerde leden van het forum beginnen te gooien? Mij lijkt het namelijk beter om in te grijpen wanneer zo'n vermoedelijke spambot overgaat tot actie en daarmee elke twijfel wegneemt. Voor zover ik daar tot nu toe getuige van mocht zijn, deed de moderatie dat ook zo en ik vind dat prima!

Ongetwijfeld zijn de Franse fora die u frequenteert in alle opzichten aanzienlijk beter dan dit onnozele Belgische forumpje. Naar mijn bescheiden mening is de enige juiste conclusie die u daaruit mag trekken dat u zich voortaan beter onledig houdt op die Franse fora, zodat u zichzelf (en ons) een hoop ergernis kan besparen. Maar dat is allicht een �*l te "Belgische logica"...
omdat ze Frans is en omdat ze hier in jouw ogen onterecht klaagt, zou ze beter op Franse fora zich onledig houden?

Bizar.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:39   #36
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Juist ja... Vandaar dit topic natuurlijk...


Uw berichten werken - zoals steeds - enkel op mijn lachspieren. Uw hoogdravende zelfingenomenheid is ronduit hilarisch.
Ik zou niet weten waarom u in de veronderstelling verkeert dat mijn of andermans suggesties of berichten alhier uit ergernis voortspruiten.

Voor het overige is het goed om te lezen dat mijn berichten bij u dan toch geen ergernis maar zelfs enig plezier opwekken. Daar doe ik het weliswaar niet voor, maar het is graag meegenomen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:41   #37
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
omdat ze Frans is en omdat ze hier in jouw ogen onterecht klaagt, zou ze beter op Franse fora zich onledig houden?

Bizar.
Nee, alleen omdat ze onterecht klaagt. Hier posten nog buitenlanders, maar die hebben het fatsoen om zich niet hoogdravend uit te laten over die 'pauvres petits Belges'.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:45   #38
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Nee, alleen omdat ze onterecht klaagt. Hier posten nog buitenlanders, maar die hebben het fatsoen om zich niet hoogdravend uit te laten over die 'pauvres petits Belges'.
ah ok, jij beslist dat ze onterecht klaagt, dus ze mag opstappen.

ok, ik heb het begrepen.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 15:47   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ah ok, jij beslist dat ze onterecht klaagt, dus ze mag opstappen.

ok, ik heb het begrepen.
Oef! Ik dacht dat ik er een tekeningetje bij ging moeten maken...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2013, 17:04   #40
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.971
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Raf. Is dit je uithangsbord. De aars likken .
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be