Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 maart 2006, 10:02   #1
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard Charter en hun opstellers ontmaskerd!!!

Reeds van bij het begin was duidelijk dat dit charter, vertrekkend vanuit de “Welkomgroep” (Koen Vermant), enkel de bedoeling had N-VA nogmaals te beschadigen.

Schaamteloos werd het spelletje op dit forum opgevoerd. De grootste propagandisten van het charter zijn de grootste haatzaaiers naar N-VA.
Weer eens de VB-hypocrisie ten top!!!
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 10:09   #2
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Ge vergist u van draad, jongen.
Hier moet gij zijn:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=46322
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 10:17   #3
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Reeds van bij het begin was duidelijk dat dit charter, vertrekkend vanuit de “Welkomgroep” (Koen Vermant), enkel de bedoeling had N-VA nogmaals te beschadigen.
't Is begot nog gelukt ook. De Wetterse N-Va werd op het reservebankske gezet. One down, some more to go!


Citaat:
Schaamteloos werd het spelletje op dit forum opgevoerd. De grootste propagandisten van het charter zijn de grootste haatzaaiers naar N-VA.
Weer eens de VB-hypocrisie ten top!!!
Zo is het!
Had ik het geweten ik had verdekke dat charter mee opgesteld!
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 10:25   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Zeg Clemens, ik heb een vraagje:

In de congresteksten van de NV-a lees ik letterlijk:
"Tevens wenst de N-VA in het debat over al dan niet ondemocratische partijen af te stappen van het contraproductieve cordon sanitaire."

Op de keper beschouwd, ongeacht wie de opstellers waren, was heel dat fameuze charter toch gewoon een oproep om net d�*t deel van het N-Va programma uit te voeren, door desnoods enkel omwille van de Vlaamse onafhankelijkheid het CS te doorbreken?

Ik begrijp dus niet waarom gij als N-VA'er(?) tekeer gaat wanneer in Wetteren werk gemaakt wordt van de eigen visie.
Kan je mij daar eens duidelijkheid over verschaffen?
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 10:38   #5
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Reeds van bij het begin was duidelijk dat dit charter, vertrekkend vanuit de “Welkomgroep” (Koen Vermant), enkel de bedoeling had N-VA nogmaals te beschadigen.

Schaamteloos werd het spelletje op dit forum opgevoerd. De grootste propagandisten van het charter zijn de grootste haatzaaiers naar N-VA.
Weer eens de VB-hypocrisie ten top!!!
Voila, een bundeling van alle Vlaamse krachten is hetzelfde als de NVA beschadigen.

Clemenske , de V in NVA wordt met de dag kleiner.

'Ontmaskeren, beschadigen, hypocrisie, haatzaaiers' Dat zijn termen die jij gebruikt tegen mensen die Vlaams Nationalisten samen te brengen.

Zal ik je wat zeggen : Vlaanderen interesseert je geen reet, een betaald mandaat des te meer.

Ik heb er mijn buik van vol. Salon-Vlaams-nationalisten : onze ergste tegenstanders!!
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 11:07   #6
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Voila, een bundeling van alle Vlaamse krachten is hetzelfde als de NVA beschadigen.

Clemenske , de V in NVA wordt met de dag kleiner.

'Ontmaskeren, beschadigen, hypocrisie, haatzaaiers' Dat zijn termen die jij gebruikt tegen mensen die Vlaams Nationalisten samen te brengen.

Zal ik je wat zeggen : Vlaanderen interesseert je geen reet, een betaald mandaat des te meer.

Ik heb er mijn buik van vol. Salon-Vlaams-nationalisten : onze ergste tegenstanders!!
AVV,

‘Een betaald mandaat’, zeg dat eerder eens aan Filip De Winter die zo aast op een burgemeestersjerp!

Salon-Vlaams-nationalisten vindt u binnen de VB-kringen.

Moest het VB wat meer interesse tonen voor de Vlaamse speerpunten, dan hadden ze tenminste gezorgd om uit dat cordon sanitaire te raken. Nu doen ze met hun kiezerspotentieel niets om tot een meer en beter Vlaaanderen te komen!
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 11:21   #7
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
AVV,

‘Een betaald mandaat’, zeg dat eerder eens aan Filip De Winter die zo aast op een burgemeestersjerp!

Salon-Vlaams-nationalisten vindt u binnen de VB-kringen.

Moest het VB wat meer interesse tonen voor de Vlaamse speerpunten, dan hadden ze tenminste gezorgd om uit dat cordon sanitaire te raken. Nu doen ze met hun kiezerspotentieel niets om tot een meer en beter Vlaaanderen te komen!

De enige, werkelijk de enige manier om de Belgische onstaat tot val te brengen, is een Vlaams Belang dat elke keer groter wordt.

Met mensen als BDW en GB blijft alles 'wie gehabt' : veel grootspraak op voorhand, tot ze mogen aanzitten aan de Belgische vleespotten en bij Berke op audiëntie mogen. Dan vallen de maskers af en interesseert de Vlaamse zaak hun geen reet meer. De ministerportefeuillle daarentegen des te meer.
De geschiedenis herhaalt zich .................:zie wijlen VU.

Daarom ik heb er mijn buik van vol : niet meer dan salon Vlaams nationalisten.
Belgiekse met ludieke acties idd. in zijn hemd zetten , maar tegelijkertijd de kaart van de Vlaamse unitaristen trekken.
Nogmaals ik heb er mijn buik echt van vol. Ben ervan overtuigd dat de NVA op dit ogenblik meer tegenstander dan voorstander voor de Vlaamse zaak is.

En ja, ik schreeuw het van de daken : er is meer één echte Vlaamse volkspartij die België echt wil laten barsten : nl. DE GROOTSTE IN VLAANDEREN.

Samen met de tjeven de schijn nog enkele jaren ophouden en dan ..........exit NVA. Voor goed en voor altijd
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 11:33   #8
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV
... de kaart van de Vlaamse unitaristen trekken.
AVV,
"de kaart van de Vlaamse unitaristen trekken"

Dat doet het VB bij herhaling.
Zie maar naar hun gedrag tijdens de recente kieswethervorming.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 11:39   #9
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Schaamteloos werd het spelletje op dit forum opgevoerd. De grootste propagandisten van het charter zijn de grootste haatzaaiers naar N-VA.
Weer eens de VB-hypocrisie ten top!!!
Ik vraag mij af of je wel beseft dat jij hier je partijgenoot robert t een mes in de rug steekt.
Schaamteloos inderdaad.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 12:44   #10
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ik vraag mij af of je wel beseft dat jij hier je partijgenoot robert t een mes in de rug steekt.
Schaamteloos inderdaad.
stab,

'robert t' heeft, al of niet bewust, actief meegewerkt aan de de intriges van de welkomgroep, een groepering rond VB'ster Marie-Rose Morel en haar volgelingen, zoals Koen Vermant.

Zeg beter dat robert t een mes in de rug steekt van zijn ex-partijgenoten!
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 13:28   #11
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
stab,

'robert t' heeft, al of niet bewust, actief meegewerkt aan de de intriges van de welkomgroep, een groepering rond VB'ster Marie-Rose Morel en haar volgelingen, zoals Koen Vermant.

Zeg beter dat robert t een mes in de rug steekt van zijn ex-partijgenoten!
Je moet het maar durven schrijven!!

Robert t : voor mij HET voorbeeld van Vlaams-Nationalist

Clemens, je komt nog niet tot aan zijn enkels, simpel partijslaafje
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 13:48   #12
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ik vraag mij af of je wel beseft dat jij hier je partijgenoot robert t een mes in de rug steekt.
Schaamteloos inderdaad.
Het politieke resultaat van heel deze kwestie bevalt me uiteraard. Tweespalt bij de potentiële splitsers, een afdeling van de Vlaamsnationalisten op apegapen, en een duidelijke garantie dat een Vlaamse eenheid tussen N-Va en Vb verder weg is dan ooit.

Ik ben wél deerlijk verwonderd over de reacties vanwege de N-VA........
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 14:11   #13
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV Bekijk bericht
Je moet het maar durven schrijven!!

Robert t : voor mij HET voorbeeld van Vlaams-Nationalist

robert t :

Eerder een voorbeeld van een tweedrachtzaaier tussen twee Vlaamse nationalistische partijen, die een totaal andere politieke strategie volgen.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 14:19   #14
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
robert t :

Eerder een voorbeeld van een tweedrachtzaaier tussen twee Vlaamse nationalistische partijen, die een totaal andere politieke strategie volgen.
Is dat zo?
Ik dacht net dat robert t met zijn charter Vlaamse eenheid wilde bereiken rond jullie gemeenschappelijke programmapunt inzake Vlaamse onafhankelijkheid?
Ik denk dat je hier zware leugens post, Clemens!
Foei!


(Erg dat ik hier al flaminganten moet beginnen verdedigen )
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2006, 21:00   #15
AVV
Gouverneur
 
AVV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: OVERPELT
Berichten: 1.106
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
robert t :

Eerder een voorbeeld van een tweedrachtzaaier tussen twee Vlaamse nationalistische partijen, die een totaal andere politieke strategie volgen.
Meen je dat nu echt??

Wel Clemens, dan zijn er serieuze kosten aan U. Twijfel of reparatie nog mogelijk is??
__________________
AVV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 09:21   #16
Clemens
Parlementsvoorzitter
 
Clemens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Berichten: 2.069
Standaard

[quote=AVV;1570778]Meen je dat nu echt??
[quote]

AVV,

Dat het VB en N-VA een totaal andere politieke strategie volgen kan u niet ontkennen.

Dat het charter vertrokken is vanuit het VB al evenmin!

Het voorontwerp is vertrokken van bij Koen Vermant, een trouwe adept van Marie-Rose Morel en haar “Welkomgroep”

Het kan zijn dat robert t onbewust de speelbal is geworden van het VB, zoals het VB bij velen probeert.
Nooit is er in het charter geëist dat de Welkomgroep moest worden opgedoekt. Dat maakt heel het charter ongeloofwaardig. Enerzijds vragen naar samenwerking en anderzijds blijven dulden dat het VB zijn vuile spelletjes tegen N-VA verderzet, is onaanvaardbaar en hypocriet!!!

Laatst gewijzigd door Clemens : 6 maart 2006 om 09:23.
Clemens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 11:53   #17
robert t
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 7.440
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht

AVV,

Dat het VB en N-VA een totaal andere politieke strategie volgen kan u niet ontkennen.
Dit is correct. So what? VLD en SPA-SPIRIT hebben ook hun eigen strategie. Waar het mij om gaat is de verwezenlijking van programma-punt nr 1 van beide nationalistische partijen, nl. een eigen huis.
Citaat:
Dat het charter vertrokken is vanuit het VB al evenmin!

Het voorontwerp is vertrokken van bij Koen Vermant, een trouwe adept van Marie-Rose Morel en haar “Welkomgroep”
Ook juist, maar de definitieve versie verschilt hemelsbreed van het voorontwerp. Deze werd opgesteld door mezelf en drie andere personen, waarvan één VB-lid. Hierbij werd nog rekening gehouden met suggesties van mensen die niet aktief zijn op het forum.
Citaat:
Het kan zijn dat robert t onbewust de speelbal is geworden van het VB, zoals het VB bij velen probeert.
Nooit is er in het charter geëist dat de Welkomgroep moest worden opgedoekt. Dat maakt heel het charter ongeloofwaardig. Enerzijds vragen naar samenwerking en anderzijds blijven dulden dat het VB zijn vuile spelletjes tegen N-VA verderzet, is onaanvaardbaar en hypocriet!!!
Onbewust? Denk je dat ik zo gemakkelijk beïnvloedbaar ben? Dit charter is een zeer bewuste keuze, ik wist trouwens zeer goed wat de gevolgen ervan konden zijn. En wat de "Welkomgroep" betreft, ik ben daar ook niet gelukkig mee, maar de verwijzing ernaar werd weggelaten. Het charter is een oproep tot éénheid, en er één strategisch punt in uitvergroten, leek ons niet gepast. Trouwens, indien de verwijzing er geweest was, denk je één ogenblik dat de partijleiding er dan anders over geoordeeld zou hebben?
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 12:48   #18
KVE
Provinciaal Statenlid
 
KVE's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 februari 2004
Berichten: 701
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
Reeds van bij het begin was duidelijk dat dit charter, vertrekkend vanuit de “Welkomgroep” (Koen Vermant), enkel de bedoeling had N-VA nogmaals te beschadigen.

Schaamteloos werd het spelletje op dit forum opgevoerd. De grootste propagandisten van het charter zijn de grootste haatzaaiers naar N-VA.
Weer eens de VB-hypocrisie ten top!!!
Het Vlaams Belang en de Welkomgroep hebben hier niets mee te maken. Dit was een persoonlijk initiatief. Robert T. heeft dit met anderen naar de werkelijkheid omgezet. Met de uiteindelijke tekst, waar ik me zeker kan in terugvinden, heb ik dus niets van doen. Wat maakt dat jouw ballonetje meteen doorprikt wordt!
KVE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 13:01   #19
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Clemens Bekijk bericht
robert t :

Eerder een voorbeeld van een tweedrachtzaaier tussen twee Vlaamse nationalistische partijen, die een totaal andere politieke strategie volgen.
En d�*t durf JIJ zeggen? JIJ die het levende voorbeeld bent van tweedrachtbeluste N-VA-er tegenover het VB?

Als tweedracht zaaien op de wijze gebeurt zoals jij het beschrijft, is het verschil in strategie tussen N-VA en CD&V om Vlaanderen onafhankelijk te maken daar dan ook een voorbeeld van?

Waarom antwoord je trouwens niet op het stukje dat Superstaaf postte uit de eigenste congrestekst van jouw leugenachtige en jassendraaiende partij?

Citaat:
[SIZE=5]"Tevens wenst de N-VA in het debat over al dan niet ondemocratische partijen af te stappen van het contraproductieve cordon sanitaire."[/SIZE][SIZE=5]
[/SIZE]
Als ik de leugens en verdachtmakingen zie die jij hier neerpoot dan kan het niet anders of jij hebt het charter niet eens gelezen. Daarom post ik het hier nogmaals:

Citaat:
CHARTER VOOR VLAAMS-NATIONALE EENHEID


[SIZE=3]Deze oproep van ongebonden Vlamingen is gericht aan al wie met de toekomst van Vlaanderen begaan is en in het bijzonder aan de leden van de N-VA en het Vlaams Belang.[/SIZE]
[SIZE=3]België loopt steeds meer vast op de onoverbrugbare visies van zijn twee gemeenschappen, die bovendien steeds verder uit elkaar groeien. Voorbeelden uit de recente actualiteit zijn er bij de vleet voor wie zijn ogen niet wil sluiten. Om te kunnen overleven wordt de Belgische staat verplicht de wil van zijn grootste gemeenschap te negeren (vreemdelingenstemrecht, BHV) en broodnodige beslissingen (pensioenen, vergrijzing) voor zich uit te schuiven.[/SIZE]

[SIZE=3]In het licht van deze dramatische toestand, komen de institutionele status quo en het uitblijven van gepaste maatregelen neer op een misdadige verwaarlozing van onze economie en onze welvaart.[/SIZE]

[SIZE=3]Zelfbestuur voor Vlaanderen en Wallonië moet ons bevrijden van de steeds weerkerende, energie-opslorpende spanningen van een land met twee snelheden. In dat Vlaanderen is plaats voor eenieder die onze democratische spelregels, vrijheden én plichten respecteert [/SIZE]

[SIZE=3]Wij sturen aan op een boedelscheiding, maar richten ons niet tegen Wallonië. Wij pleiten voor een doorzichtige en redelijke solidariteit, en wensen de Walen een voorspoedige toekomst.[/SIZE]

[SIZE=3]Wij veroordelen het cordon sanitaire, dat één Vlaamse kiezer op vier buitenspel zet met de bedoeling Vlaanderen blijvend te minoriseren binnen de Belgische structuren [/SIZE]
[SIZE=3]Tegelijk stellen wij vast dat beide Vlaams-nationale partijen steeds verder verstrikt raken in onderlinge concurrentie. Die verdeeldheid bestaat nauwelijks aan de basis, maar des te meer tussen de leiding van[/SIZE] [SIZE=3]N-VA en VB, en belemmert de verwezenlijking van het gemeenschappelijke doel: de Vlaamse onafhankelijkheid.[/SIZE]
[SIZE=3]Daarom vragen wij dat N-VA en Vlaams Belang: [/SIZE]

[SIZE=3]de doelstellingen van de ruime Vlaamse Beweging en de vijf resoluties van het Vlaams Parlement van 3 maart 1999 voorop plaatsen [/SIZE]

[SIZE=3]een positieve houding aannemen ten aanzien van elkaars verschillende inzichten en strategie;[/SIZE] [SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3][/SIZE]
[SIZE=3]samenwerking tussen leden en afdelingen toelaten.[/SIZE]

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande …


Lees vooral wat in het rood staat, Clemens. Dan zie je dat dit identiek hetzelfde is als wat in de congrestekst van de N-VA staat.

Wat in het blauw staat is niet meer of minder dan met dit congresbesluit komaf maken, EN het 'Vlaams' kartel aan de afspraken herinneren die bij de regeringsvorming (nog maar eens!) gemaakt werden.

Niet Robert maar JIJ CLEMENS, doet er alles aan opdat wij ondergaan in tweedracht, broedertwist en schande.
Robert deed, ALS ENIGE, nét het tegenovergestelde van waar jij hem van beschuldigt.
Grotere valschaard en haatdragende partijslaaf dan jij ben ik nog nooit van mijn leven tegen gekomen. BAH!

Intussen is het iedereen die het weten wil zonneklaar dat de N-VA geen samenwerking tussen de afdelingen toelaat!
Met anderen woorden dat de N-VA degene is die haar keutel intrekt [SIZE=6]telkens[/SIZE] ze de kans krijgt om te bewijzen dat ze bereid is haar eigen woorden ook in daden om te zetten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 maart 2006 om 13:09.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2006, 13:03   #20
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KVE Bekijk bericht
Het Vlaams Belang en de Welkomgroep hebben hier niets mee te maken. Dit was een persoonlijk initiatief. Robert T. heeft dit met anderen naar de werkelijkheid omgezet. Met de uiteindelijke tekst, waar ik me zeker kan in terugvinden, heb ik dus niets van doen. Wat maakt dat jouw ballonetje meteen doorprikt wordt!
Klopt.

Ik wéét met wie Robert ZIJN charter opstelde en daar was Koen Vermant NIET bij.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be