Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 april 2007, 12:11   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik vind dat we in dat geval trouwens ook een speciaal stemhokje en stembus moeten disignen, zodat die coureurs nie van hunne velo moeten stappen, ...

een soort van Drive - Trough stemkotje, hunne rugnummer dient als identificatie, 't deurke gaat open, met een clipbord op het stuur van hunne velo rijden ze door het stemkotje, terwijl ze hune stem uitbrengen en op 't einde van 't stemkotje staat dan de bus, waar ze hun formulier kunnen invullen.

Ik stel voor dat kotje in een stijl stuk van de beklimming te steken, zodat ze tijd genoeg hebben om hun formulier in te vullen.
een stemhokje met stop en go !

Bertje geeft het herstartschot na een "goede" stem te hebben uitgebracht !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 12:18   #22
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

De Feremans zal dat natuurlijk weer goed bestuur vinden...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 12:24   #23
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
die breekt tenminste geen ellebogen.
moeilijk hé... op huwelijksreis
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2007, 12:26   #24
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
je moet er ook nog de verplaatsing bijtellen. Als je 7u onderweg bent om eens te gaan stemmen, en de dag nadien heb je een examen, dan noem ik dat echt wel serieus wat tijdverlies.
Ik zat op kot op 25 km van mijn woonplaats, en ik zou er al 4u over gedaan hebben om met het openbaar vervoer heen en weer te gaan. Als er zo ne kloefer op u wacht van 800 bladzijden die je eigenlijk toch graag nog eens zou doorbladeren, dan kan je die 4u best wel zinvoller gebruiken dan over-en-weer gaan. Ik hoop dat de universiteiten zelf er dan ook rekening mee houden. Ik heb eens op zaterdag en maandag examens gehad, toen ik op zondag moest stemmen. Dat voel je echt hoor, dat tijdverlies. Dat heeft niks te zien met 'verkeerd bezig' zijn. En natuurlijk is studeren net als gaan fietsen iets dat niet verplicht is, maar studeren voor een examen lijkt me nu toch net wat dwingender dan een hobby uitoefenen. Je zou me bijv. niet horen klagen dat ik minder tijd heb om sudokuutjes op te lossen als ik moet gaan stemmen.
moet je dat nu echt te voet doen ? neem de trein en studeer daar een beetje
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be