Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Mocht u in de Niger-Delta leven, wat zou u doen?
Ik zou me aansluiten bij het gewapend verzet 18 56,25%
Ik zou me aansluiten bij het ongewapende milieuverzet, met risico opgehangen te worden 4 12,50%
Ik zou proberen te emigreren, naar Europa 5 15,63%
Ik zou niks ondernemen en mijn miserabele lot aanvaarden 5 15,63%
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2007, 13:26   #21
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Ik heb gehoord dat er geen degelijke elektriciteitsvoorzieningen zijn in die regio.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 13:34   #22
Brandaan
Minister
 
Brandaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 december 2005
Locatie: Delft
Berichten: 3.739
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
Ik heb gehoord dat er geen degelijke elektriciteitsvoorzieningen zijn in die regio.
Ik heb gehoord dat het sowieso moeilijk is om in Afrika deftige electriciteitsvoorzieningen te vinden.
__________________
--------------
Brandaan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 13:36   #23
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.074
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat "ginder" betreft. hetgeen ze daar nu ondergaan hadden we hier tijdens de 30 jarige oorlog. We zijn er toch ook bovenop gekomen nietwaar. Handen uit de mouwen en bouwen aan de toekomst.
En dat doe je niet door oliepijpleidingen proberen af te tappen met een vuurstenen boor, noch door de mensen die de know how hebben te ontvoeren en/of te doden.
Alleen de handen uit te mouwen is niet genoeg. Je moet ook nog een kolonie ergens hebben en die dan uitzuigen voor het nodige basiskapitaal om een maatschappij op te bouwen zoals wij die hebben. Een kolonie als Vlaanderen bijv. Je laat de Vlamingen in lemen hutjes wonen zoals weleer, je laat ze werkskes voor water en brood uitvoeren en je plukt de vruchten van de noeste arbeid der Vlamingen. Zo, en niet anders, bouw je een welvarende maatschappij op. En zeg nu niet dat niet waar zou zijn!
__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 13:37   #24
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brandaan Bekijk bericht
Ik heb gehoord dat het sowieso moeilijk is om in Afrika deftige electriciteitsvoorzieningen te vinden.
Wel ik zag een interview met een milieu-activist in die regio, en tijdens dat interview ging de lamp soms een keer uit.
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 13:46   #25
evilbu
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
evilbu's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2006
Locatie: Dietse Drugsvrije Republiek
Berichten: 10.589
Standaard

We spreken toch over dat rode stukje? Hoe komt het dat de overheid die mensen benadeelt (andere etnische groep?)
__________________
Steun Oranje-Blauw!
evilbu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 13:58   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.464
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Alleen de handen uit te mouwen is niet genoeg. Je moet ook nog een kolonie ergens hebben en die dan uitzuigen voor het nodige basiskapitaal om een maatschappij op te bouwen zoals wij die hebben. Een kolonie als Vlaanderen bijv. Je laat de Vlamingen in lemen hutjes wonen zoals weleer, je laat ze werkskes voor water en brood uitvoeren en je plukt de vruchten van de noeste arbeid der Vlamingen. Zo, en niet anders, bouw je een welvarende maatschappij op. En zeg nu niet dat niet waar zou zijn!

In de 17de eeuw was het toch ook zo. De boeren hier werden gepluimd als kiekens, het vee en de vrouwen verkracht en meegenomen als ze lekker genoeg waren.

Het enige wat nu veranderd is dat we niet langer boeren zijn, maar we worden nog steeds geplunderd door de heersers. Gelukkig hebben we materiele welvaart verkregen.

Nu is het grote verschil met die arme negertjes en de arme vlaamse boertjes 400 jaar + aan ontwikkeling. Hier hebben we zonder hulp van buitenaf universiteiten opgezet, om maar 1 voorbeeld te geven.
We moesten niet gaan bedelen bij de " westerlingen" want wij waren die. En desondanks dat de legerbendes hier jaarlijks voorbij kwamen als een zwerm sprinkhanen, zijn we uit die donkere dagen gekropen.

En om het verschil nog donkerder te maken. Japan, eind 19de eeuw een feodale staat zonder enige serieuze technologie (ja, ze hadden superieure ambachtlui) , begin 20ste eeuw al een lokale grootmacht, en midden 20ste eeuw een grootmacht die de halve stille oceaan in haar macht had. Terug gebombardeerd tot het stenen tijdperk, en 30 jaar later terug een industrieële grootmacht. Zonder lokale olie.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 14:21   #27
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Metternich's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2006
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Berichten: 10.620
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
(andere etnische groep?)
Dat is eigenlijk de verklaring van 75% van de problemen in Afrika.
__________________


Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 19:36   #28
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.516
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
In de 17de eeuw was het toch ook zo. De boeren hier werden gepluimd als kiekens, het vee en de vrouwen verkracht en meegenomen als ze lekker genoeg waren.

Het enige wat nu veranderd is dat we niet langer boeren zijn, maar we worden nog steeds geplunderd door de heersers. Gelukkig hebben we materiele welvaart verkregen.

Nu is het grote verschil met die arme negertjes en de arme vlaamse boertjes 400 jaar + aan ontwikkeling. Hier hebben we zonder hulp van buitenaf universiteiten opgezet, om maar 1 voorbeeld te geven.
We moesten niet gaan bedelen bij de " westerlingen" want wij waren die. En desondanks dat de legerbendes hier jaarlijks voorbij kwamen als een zwerm sprinkhanen, zijn we uit die donkere dagen gekropen.

En om het verschil nog donkerder te maken. Japan, eind 19de eeuw een feodale staat zonder enige serieuze technologie (ja, ze hadden superieure ambachtlui) , begin 20ste eeuw al een lokale grootmacht, en midden 20ste eeuw een grootmacht die de halve stille oceaan in haar macht had. Terug gebombardeerd tot het stenen tijdperk, en 30 jaar later terug een industrieële grootmacht. Zonder lokale olie.
Het is gewoon een kwestie van mentaliteit.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2007, 19:58   #29
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
en 30 jaar later terug een industrieële grootmacht. Zonder lokale olie.
Omdat de VS de sponsor was, men noemt dat ook "development by invitation". Zie Wallerstein.
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 03:52   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.464
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Oh Praetorian, bedoel je het Marchall plan.
Gewoon het verstrekken van langlopende, renteloze leningen.

Dat krijgt Afrika ook hoor, "ontwikkelingshulp".
Zelfs jouw geliefde USSR heeft miljarden, die moedertje Rusland niet kon missen, in Afrika gestoken, en het resultaat is dat er geen ploegen zijn, maar des te meer kalashnikovs.

Neen, van de koloniale infrastructuur die Afrika had in de jaren 50 schiet niet veel meer over. Of gewoon vernield in de euforie van de onafhankelijkheid, of blatant geplunderd.
Als recent voorbeeld. Zimbabwe. Tot een paar jaar geleden een graanschuur in Afrika, nu een land in hongersnood.
Zuid Afrika, tijdens de gruwelijke appartheid, een rijk land. Nu een heel pak armer, met een criminaliteitsratio die Tsjetsjenië jaloers maakt.

Het lijkt erop dat hoe minder grondstoffen, hoe rijker de cultuur van een land word.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 12:39   #31
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Oh Praetorian, bedoel je het Marchall plan.
Gewoon het verstrekken van langlopende, renteloze leningen.

Dat krijgt Afrika ook hoor, "ontwikkelingshulp".
Zelfs jouw geliefde USSR heeft miljarden, die moedertje Rusland niet kon missen, in Afrika gestoken, en het resultaat is dat er geen ploegen zijn, maar des te meer kalashnikovs.

Neen, van de koloniale infrastructuur die Afrika had in de jaren 50 schiet niet veel meer over. Of gewoon vernield in de euforie van de onafhankelijkheid, of blatant geplunderd.
Als recent voorbeeld. Zimbabwe. Tot een paar jaar geleden een graanschuur in Afrika, nu een land in hongersnood.
Zuid Afrika, tijdens de gruwelijke appartheid, een rijk land. Nu een heel pak armer, met een criminaliteitsratio die Tsjetsjenië jaloers maakt.

Het lijkt erop dat hoe minder grondstoffen, hoe rijker de cultuur van een land word.
Neen, dat was toch iets meer dan enkel een Marshall-plan. We kunnen gerust stellen dat er een comprador-bourgeoisie was tot de jaren '70.

En infrastructuur in Afrika? Er bestond alleen een bureaucratie om de exploitatie zo efficiënt mogelijk te maken. Het is onzin om te beweren dat er op een gegeven moment een werkende staatsstructuur aanwezig was. Opnieuw een mythe van onze uitbuitende voorouders.
__________________

Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 augustus 2007 om 12:41.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 12:56   #32
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Ik zou me aansluiten bij de corrupte klasse, een evidente optie die je over het hoofd hebt gezien.
dat kan enkel als je door je geboorte bij de "goede" groep behoort, of als je , aan het hoofd van een troep rebellen, de macht genomen hebt. Dan neem je wraak op de families van de overwonnen stam, die tot dan toe de macht in handen had, en dan word je zelf een uitbuiter. Tot ook jij door nieuwe rebellen verslagen, vermoord en/of afgezet word...Zo gaat dat in Afrika...Stammenoorlogen.Genocide, massamoord en verkrachting, plunder en diefstal...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 12:58   #33
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dat kan enkel als je door je geboorte bij de "goede" groep behoort, of als je , aan het hoofd van een troep rebellen, de macht genomen hebt. Dan neem je wraak op de families van de overwonnen stam, die tot dan toe de macht in handen had, en dan word je zelf een uitbuiter. Tot ook jij door nieuwe rebellen verslagen, vermoord en/of afgezet word...Zo gaat dat in Afrika...Stammenoorlogen.Genocide, massamoord en verkrachting, plunder en diefstal...
Dat klinkt een beetje zoals Europa. Alleen dat wij onze oorlogen de laatste 60 jaar nu buiten de eigen regio voeren.
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:00   #34
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Ik zou me aansluiten bij de goede blanke man. Die weet het tóch beter en zijn ongelofelijke verwezenlijkingen en wereldbeheersing brengen vrede en voorspoed naar mijn dorp.

Na enkele jaren ben ik burgemeester en eet uit de handen van mijn meesters. Zo kan ik op termijn een tweedehands Mercedes 280SE (uit 1971) kopen waarmee ik met mijn paramilitaire garde domme zwartjes die weigeren onder de goddelijke hand van de goede Europeanen te leven, van de oliepijpen kan wegjagen. 's Middags, na een rustig maal met de notabelen van mijn oliedorp, besteed ik dan aandacht aan het ziekenhuis en de middelbare school van mijn dorp, de enigen in een straal van honderden kilometers, die gebouwd zijn met het ingezamelde geld van de brave christenvrouwen van mijn heren. Elke twee jaar word ik met overweldigende meerderheid herverkozen.

En dan, tegen mijn zeventigste, als ik het roer heb overgedragen en mensen me nog altijd vlot bezoeken voor advies, hoe de withuidige noorderlingen best te dienen, kan ik tevreden terugzien op mijn keuze en denken aan al die kinderachtige mede'broeders' die zich verzet hebben tegen de Evolutie met dromen als 'macht voor zwarten' en 'onafhankelijkheid', en mijn pensioen niet meer kunnen meemaken.
dat zou een biografie van de doorsnee Afrikaanse diktator kunnen zijn, maar er mankeert wat bloederig gedoe aan uw verhaal...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:07   #35
Bolsjewiek
Minister
 
Bolsjewiek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 3.697
Standaard

Een beetje moeilijk in te schatten, want rebellen lopen natuurlijk het gevaar gevangengenomen, gefolterd en gruwelijk gedood te worden, waar ik denk dat mijn geweten het niet zou aankunnen mijn broeders in Nigeria in de staak te laten.

Gewapend verzet is dus het antwoord.
__________________
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen"
Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé

Bolsjewiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:08   #36
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Ik ga resoluut voor een carriere als seriemoordenaar, keuze genoeg van mensen waarbij ik geen schuldgevoel moet aan overhouden omdat ik ze één keer in hun leven een kogel door hun hersenpan heb gejaagd.
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:12   #37
carlgustaaf
Banneling
 
 
carlgustaaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2005
Berichten: 10.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Dat klinkt een beetje zoals Europa. Alleen dat wij onze oorlogen de laatste 60 jaar nu buiten de eigen regio voeren.
Dat klinkt inderdaad een beetje zoals Europa, een paar honderd jaar terug dan...Zwarten zijn OOK mensen hoor, wist je dat niet? Maar ze zijn nog een beetje dichter bij de prehistorie dan wij, daarom maken ze elkaar af, inplaats van hun oorlogen in andere kontinenten te gaan uitvechten.Draai en keer het zoals je wil, wij (westerse mensen) zijn nu éénmaal beschaafder, meer geëvolueerd, en doorgaans een pak slimmer en intelligenter dan zwarten...Wreedheid en agressiviteit hebben we gemeen met hen, dat is iets eigen aan �*lle mensen, maar wij beleven dat op een andere manier.Veel van onze aangeboren agressiviteit word op redelijk onschuldige manier afgereageerd in sport (en supporteren), het kijken naar gewelddadige films, videogames enz enz.De arme zwarten hebben dat allemaal niet, die doen dat nog écht, al die slachtpartijen...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:15   #38
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Dat klinkt inderdaad een beetje zoals Europa, een paar honderd jaar terug dan...Zwarten zijn OOK mensen hoor, wist je dat niet? Maar ze zijn nog een beetje dichter bij de prehistorie dan wij, daarom maken ze elkaar af, inplaats van hun oorlogen in andere kontinenten te gaan uitvechten.Draai en keer het zoals je wil, wij (westerse mensen) zijn nu éénmaal beschaafder, meer geëvolueerd, en doorgaans een pak slimmer en intelligenter dan zwarten...Wreedheid en agressiviteit hebben we gemeen met hen, dat is iets eigen aan �*lle mensen, maar wij beleven dat op een andere manier.Veel van onze aangeboren agressiviteit word op redelijk onschuldige manier afgereageerd in sport (en supporteren), het kijken naar gewelddadige films, videogames enz enz.De arme zwarten hebben dat allemaal niet, die doen dat nog écht, al die slachtpartijen...
Ik wist niet dat het al zo lang geleden was dat westerlingen een geheel volk in de gaskamers stak en een klein Aziatisch land naar de steentijd bombardeerde. Onze civilisatie is zeker op dat vlak al vooruitstrevend.

Dan moet ik nog niet melden hoe het westers kapitalisme elke dag opnieuw op mondiaal niveau winsten genereert door de dood van inwoners in de periferie. Ik vraag mij af of wij niet geheel onderaan de piramide staan qua menselijke progressie. Het is wel gemakkelijker om te beweren dat ze het zelf hebben gezocht, maar dat verhaaltje is nu toch ook al zo oud als de kolonisatie. Dit werd ook verteld door de Spaanse geestelijken in de Nieuwe Wereld.
__________________

Laatst gewijzigd door Praetorian : 27 augustus 2007 om 13:18.
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:17   #39
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ik wist niet dat het al zo lang geleden was dat westerlingen een geheel volk in de gaskamers stak en een klein Aziatisch land naar de steentijd bombardeerde. Onze civilisatie is zeker op dat vlak al vooruitstrevend.
Natuurlijk zijn we dan vooruitstrevend, we nemen een aziatisch land en geen eigen land!

Het gaat hier over zeer relatieve vooruitstrevendheid wel te verstaan...
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2007, 13:20   #40
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Praetorian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 mei 2004
Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Berichten: 12.529
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Natuurlijk zijn we dan vooruitstrevend, we nemen een aziatisch land en geen eigen land!

Het gaat hier over zeer relatieve vooruitstrevendheid wel te verstaan...
Gelukkig komt het geweld nu terug op onze bodem. We kunnen het nog altijd wijten aan de innerlijke slechtheid van de terroristen, dat maakt de propaganda opnieuw zoveel eenvoudiger.
__________________
Praetorian is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be