![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() hij gaat weg en geeft een jongere een kans , so wat
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De werlozenuitkering gebeurt in onze bananenstaat nog steeds door de vakboengden. Wel de overheid nu eindelijk eens beslissen om die taak uit de klauwen van de vakboengden te halen. Want het is voor hen een uitstekend systeem om druk uit te oefenen en leden te werven.
En, last but not least, de vakbonden moeten verplicht worden om de rechtspersoonlijkheid aan te nemen. Nu zijn het “feitelijke verenigingen” waardoor ze bij gewelddadige conflicten hun verantwoordelijkheid ontlopen.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 2 maart 2023 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sneaky ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men zou eens moeten nagaan hoeveel vakbondsmensen hem dit al voordeden.
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar al zo lang 100.000 euro per jaar rapen, een dikke auto gratis onder uw gat, een budget om met politici en anderen te gaan fretten enz. enz. om dan zo te profiteren van a) de sociale bijdragen van anderen, EN b) de lidgelden van uw eigen betalende leden .... DIKKE SCHANDE.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Veel liever wat meer profiteurs dan een administratie die politieke tegenstanders vervolgt.
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Anthonissen was de beste belastingambtenaar die we ooit gehad hebben en was een redelijk man. Het is De Gucht die een gangster is en die erin geslaagd is de wet zo te laten interpreteren dat hij bij de verkoop van zijn bedrijf geen frank belasting heeft moeten betalen. En ons dan nog zijn omhooggevallen incapabele zoontje opdringen. Bah. Het enige goede aan junior is dat de bevolking dit al zo haatte dat het de andere gangster, Verhofstadt, niet meer gelukt is ons ook zijn nitwit op te dringen.
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen! Evenementen zijn of maken geen sociaal weefsel. Woke = reactionair psychologisch terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke jongere krijgt precies een kans?
Is het hij niet die steeds riep dat we werk moeten maken van werkbaar werk zodat ouderen langer aan de slag kunnen blijven?
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En zoals Leemans aantoont, er zijn genoeg fraudeurs ter linkerzijde. Men is dus gerechtvaardigd om Anthonissen te zien als een partisaan vervolger van politieke tegenstanders.
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef hem alvast het voordeel van de twijfel.
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Als we politiekers gaan vervolgen nadat ze niet herverkozen zijn, om welke reden dan ook, dan gaan we de weg op van de bananenrepublieken.
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Net zoals in de "echte wereld" geeft men de verzekeringsfraude van Marc Leemans blijkbaar niet al te veel aandacht op het forum.
Hoe zit het met de beste man? Gaat hij zijn "laten ontslagen om vervroegd pensioen op te strijken-plan" doorzetten?
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Gaat hij zich dan ook inschrijven bij de "wijkwerkers" de vroegere PWA's?
aan 4,54 € per uur |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Leemans pleegt verzekeringsfraude. Dit betekent voor mij nietigheid van het contract, en verbeurdverklaring van de betaalde premies. Hij verliest zijn functie, zijn recht op pré-pensioen, onder welke vorm dan ook, en ontvangt bij pensionering nog het wettelijke minimum. Een gepaste straf.
Kamp 1; ik wens me te beschermen Kamp 2; ik wens me niet te beschermen Kamp 3; ik beslis voor 1 en 2 Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 maart 2023 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
En corrupte media. Kijk nu wat er in Amerika gebeurt met Trump, wil je dat ook hier?
![]() |