Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 november 2021, 19:30   #41
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die gasten doen dagen van twaalf tot zestien uur per dag voor een hongerloon en amper sociale bescherming. Ik wil de fake invaliden en beroepsdoppers in mijn omgeving niet te eten geven die de job aankunnen maar er hun neus voor optrekken. Beetje respect dus voor de mensen die het wel doen.
Alleen dan als ze hun werk ook correct uitvoeren. De klant hoort trouwens niet het slachtoffer te zijn van bepaalde mistoestanden in het bedrijf. De koeriers moet zijn pijlen bijgevolg niet richten op de klant, maar op de baas.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 19:34   #42
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen dan als ze hun werk ook correct uitvoeren. De klant hoort trouwens niet het slachtoffer te zijn van bepaalde mistoestanden in het bedrijf. De koeriers moet zijn pijlen bijgevolg niet richten op de klant, maar op de baas.
En waarom moet nu een koper 's anderendaags na zijn aankoop al het pakje afgeleverd krijgen? Dat is toch allemaal waanzin.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 november 2021 om 19:35.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 19:39   #43
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En waarom moet nu een koper 's anderendaags na zijn aankoop al het pakje afgeleverd krijgen? Dat is toch allemaal waanzin.
Uit onderzoek is gebleken dat een meerderheid van de online klanten dat helemaal niet als eerste prioriteit. Het zijn wel de bedrijven die dit willen garanderen, omdat ze denken dat ze daarmee een minderkapitaalkrachtige concurrent af te kunnen zijn.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 19:43   #44
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Uit onderzoek is gebleken dat een meerderheid van de online klanten dat helemaal niet als eerste prioriteit. Het zijn wel de bedrijven die dit willen garanderen, omdat ze denken dat ze daarmee een minderkapitaalkrachtige concurrent af te kunnen zijn.
Mja, dat zou inderdaad kunnen.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 21:01   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Alleen dan als ze hun werk ook correct uitvoeren. De klant hoort trouwens niet het slachtoffer te zijn van bepaalde mistoestanden in het bedrijf. De koeriers moet zijn pijlen bijgevolg niet richten op de klant, maar op de baas.
Niks te klagen over de postNL koeriers hier. Mistoestanden dienen uiteraard aangekaart te worden.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2021, 21:04   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En waarom moet nu een koper 's anderendaags na zijn aankoop al het pakje afgeleverd krijgen? Dat is toch allemaal waanzin.
Voor mij hoeft dat ook niet. Mijn aankoopbeslissing hangt niet af van volgende dag levering of niet. Het is wel leuk om tegen betaling een snelle leveringsoptie te hebben.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2021, 08:20   #47
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.808
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Voor mij hoeft dat ook niet. Mijn aankoopbeslissing hangt niet af van volgende dag levering of niet. Het is wel leuk om tegen betaling een snelle leveringsoptie te hebben.


Als ik een boek wil bestellen dat beschikbaar is bij bol.com en/of bij De Standaardboekhandel, dan bestel ik het bij De Standaardboekhandel hier bij ons door een mail. Het duurt wel iets langer eer dat ik het heb en ik moet het zelf gaan afhalen hier in de winkel. Maar dat is een kleine moeite. Ik word door mail verwittigd wanneer het in de winkel ligt. De prijzen liggen vast voor zulke boeken waar men het ook bestelt. Meer moet dit niet zijn.

Soms kan men een voordeel halen bij tweedehands boeken door te zoeken op internet, maar als zulk boek vanuit Nederland moet worden verstuurd naar België dan betaalt men effe €8.5 port. Voor een boek van bijvoorbeeld €12 zijn de verzendingskosten enorm. En dan is het voordeel foetsie.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 november 2021 om 08:21.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be