Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 juli 2016, 22:02   #241
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
IS, dat zijn jouw vrienden hoor, niet de onze. Of denk je dat er een onderscheid is tussen collaboreren met 'gematigde' of 'radicale' moslims (nazis)?
Als goed geld verdienen en mooie marges maken collaboreren is, dan collaboreer ik met veel plezier, wat de afgunstigen uit het plebs ook mogen denken. Fuck them.
DucDEnghien is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:12   #242
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
IS, dat zijn jouw vrienden hoor, niet de onze. Of denk je dat er een onderscheid is tussen collaboreren met 'gematigde' of 'radicale' moslims (nazis)?
Hij verdient dik zijn boterham aan deze buitenlanders. Doet mij denken aan de kolonies.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 22:13.
Lukkas is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:13   #243
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ziet u: u hebt meer gemeen met IS dan u wilt toegeven. U wilt diegenen die voor vrijheid pleiten dood. De islamisering van Skobolev is ingezet.
Wij wijzen gewoon op het ultieme gevolg van uw standpunt: dat uzelf een kopje kleiner gemaakt wordt door de mensen die u nu verdedigt. En wij Europeanen hebben het recht te radicaliseren op ons eigen continent: dat komt ervan als je bommen naar onze kop gooit. Of mogen alleen die arme Syriërs en IS-ers zich daarop beroepen?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:16   #244
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hij verdient dik zijn boterham aan deze buitenlanders. Doet mij denken aan de kolonies.
Hij doet mij denken aan collaborateurs die veel geld verdienden aan handel met "den Duits". Afkomstig uit een familie van Rexisten?
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:16   #245
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wij wijzen gewoon op het ultieme gevolg van uw standpunt: dat uzelf een kopje kleiner gemaakt wordt door de mensen die u nu verdedigt. En wij Europeanen hebben het recht te radicaliseren op ons eigen continent: dat komt ervan als je bommen naar onze kop gooit. Of mogen alleen die arme Syriërs en IS-ers zich daarop beroepen?
Slim zijn de linkse rakkers zeker niet. Tenzij zij zich natuurlijk al bekeerd hebben tot de islam. Maar dat is zelfs geen garantie. Dom, dommer, domst. Wraakroepend wordt het pas als zij Jan Modaal mee in de dodelijke neerwaartse spiraal sleuren.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 22:18.
Lukkas is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:22   #246
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Wij wijzen gewoon op het ultieme gevolg van uw standpunt: dat uzelf een kopje kleiner gemaakt wordt door de mensen die u nu verdedigt. En wij Europeanen hebben het recht te radicaliseren op ons eigen continent: dat komt ervan als je bommen naar onze kop gooit. Of mogen alleen die arme Syriërs en IS-ers zich daarop beroepen?
Ik weet dat u het verschil niet maakt tussen moslims en terroristen, maar ik wel.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:25   #247
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Hij verdient dik zijn boterham aan deze buitenlanders. Doet mij denken aan de kolonies.
https://www.youtube.com/watch?v=oQCpkMwkO7o
DucDEnghien is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:27   #248
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet dat u het verschil niet maakt tussen moslims en terroristen, maar ik wel.
ze hebben nochtans dezelfde doelstellingen hé (een islamitisch Europa)
HOUZEE ! is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:31   #249
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
ze hebben nochtans dezelfde doelstellingen hé (een islamitisch Europa)
Ik maak ook een onderscheid tussen racisten en racistische terroristen zoals Breivik. Dus maak ik ook een onderscheid tussen moslims en islamitische terroristen zoals IS.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:31   #250
Boduo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 58.960
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet dat u het verschil niet maakt tussen moslims en terroristen, maar ik wel.
Die terroristen ZIJN moslims !!!
Wat is het verschil tussen moslims & islamieten ?

Laatst gewijzigd door Boduo : 27 juli 2016 om 22:33.
Boduo is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:36   #251
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.983
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik weet dat u het verschil niet maakt tussen moslims en terroristen, maar ik wel.
Dit is geen antwoord op wat ik eerder schreef: je verdedigt het verheerlijken van IS onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Je verdedigt m.a.w. de terroristen en hun "fanbasis". Dan moet je niet proberen de discussie om te leiden naar de vraag of ik al dan niet het onderscheid maak tussen moslims en terroristen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:37   #252
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Die terroristen ZIJN moslims !!!
Ja, en?

Citaat:
Wat is het verschil tussen moslims & islamieten ?
Dat zijn synoniemen.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:40   #253
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dit is geen antwoord op wat ik eerder schreef: je verdedigt het verheerlijken van IS onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Je verdedigt m.a.w. de terroristen en hun "fanbasis". Dan moet je niet proberen de discussie om te leiden naar de vraag of ik al dan niet het onderscheid maak tussen moslims en terroristen.
Ik dacht dat u met dat vette alle moslims bedoelde. My bad, de generaliseringen zijn hier soms moeilijk te volgen.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:42   #254
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Hij doet mij denken aan collaborateurs die veel geld verdienden aan handel met "den Duits". Afkomstig uit een familie van Rexisten?
Ach, ik denk eerder dat hij een trolleke is, eenzaam op een donker zolderkamertje waar het binnen regent, geen vrienden en een levendige fantasie. Hij staat al lang op mijn negeerlijst. De moeite niet waard.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 22:43.
Lukkas is offline  
Oud 27 juli 2016, 22:59   #255
HOUZEE !
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 oktober 2008
Berichten: 4.837
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik maak ook een onderscheid tussen racisten en racistische terroristen zoals Breivik. Dus maak ik ook een onderscheid tussen moslims en islamitische terroristen zoals IS.
Dat siert u, maar ik denk dat die visie op termijn onhoudbaar is. Zolang een gevaar niet imminent is, kan je die nuances blijven maken. Maar we leven in een oorlogstijd, waarin -voor de eerste maal in de geschiedenis- het voortbestaan van de Europeaan in vraag wordt gesteld... Dan is het niet het moment om vijanden te fileren en in vakjes te verdelen, dan moet je keihard en met de grove borstel terugslaan.
HOUZEE ! is offline  
Oud 27 juli 2016, 23:09   #256
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat siert u, maar ik denk dat die visie op termijn onhoudbaar is. Zolang een gevaar niet imminent is, kan je die nuances blijven maken. Maar we leven in een oorlogstijd, waarin -voor de eerste maal in de geschiedenis- het voortbestaan van de Europeaan in vraag wordt gesteld... Dan is het niet het moment om vijanden te fileren en in vakjes te verdelen, dan moet je keihard en met de grove borstel terugslaan.
Laten we wel wezen; oorlogstijd is 10.000 dode Europeanen per dag.
TV-verslaafde is offline  
Oud 27 juli 2016, 23:15   #257
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat siert u, maar ik denk dat die visie op termijn onhoudbaar is. Zolang een gevaar niet imminent is, kan je die nuances blijven maken. Maar we leven in een oorlogstijd, waarin -voor de eerste maal in de geschiedenis- het voortbestaan van de Europeaan in vraag wordt gesteld... Dan is het niet het moment om vijanden te fileren en in vakjes te verdelen, dan moet je keihard en met de grove borstel terugslaan.
Kom kom. Oorlogstijd? We moeten IS niet meer krediet geven dan nodig.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 27 juli 2016, 23:28   #258
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
http://www.lemonde.fr/police-justice...8_1653578.html

De witte mars die voorzien was in Saint-Etienne-du-Rouvray waar de priester in zijn kerk gekeeld is wordt door de overheid verboden.

Officiële reden, veiligheid. Echte reden de makakken niet voor het hoofd stoten.

Laat 2 westerlingen een imman kelen in een moskee in Europa en gans Europa staat in vuur en vlam. Twee moslims kelen een priester in zijn kerk en de overheid treed sussend op en zegt kijk de andere kant op.

De blanken zijn de grootste dwaze kloten van deze wereldbol. Dat moslim crapuul gaat er in zoals in warme boter.
Je politiek-correcte EU-helden zijn nochtans de faciliteerders van de ‘immigratie- en vluchtelingenpolitiek’ en het decennialang doorgedreven beleid van het tot zelfhaat aanzettende cultuurmarxisme, die een dikke strop legt rond Europa’s nek:

http://curiales.nl/2015/10/21/vluchtelingen-europa-vn/

Begin je nu stilaan te snappen, witmans, wat je enige tijd geleden nog smalend wegtrolde ?:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=228634
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 27 juli 2016 om 23:30.
Diego Raga is offline  
Oud 27 juli 2016, 23:47   #259
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Ik maak ook een onderscheid tussen racisten en racistische terroristen zoals Breivik.
Breivik zijn doelwitten waren nochtans zijn eigen landgenoten...

Dus uw redenering klopt niet hélemaal gezien de afkomst van zijn doelwitten ,en eigenlijk een nationale politieke geïnspireerde daad was tegen één welbepaalde partij....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
. Dus maak ik ook een onderscheid tussen moslims en islamitische terroristen zoals IS.

Ik begrijp u,zolang hij niet aan het koordje trekt is het een goede moslim....

Trekt hij er echter wel aan ,veranderd die goede moslim gelijk in een islamitische terrorist...

En dat is dus alvast niet de schuld van de islam zeker....

Dat is toch vrede....

En is het uiteraard de schuld van ons,en onze maatschappij dat die brave gast,echt waar,zo braaf vindt ge ze niet meer in ultra korte tijd van vroom engeltje in terroristisch duiveltje veranderd....

Juist ja....

Welke moslim zei ook alweer dat " wat de moslims vooral het beste kunnen, is de schuld bij een ander te leggen voor wat hun daden betreft"....
Svennies is offline  
Oud 27 juli 2016, 23:56   #260
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.773
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Eeuwigdurende strijd, daar IS islam is, exact doet als voorgeschreven in hun geschriften en hun profeet heeft voorgedaan.
Voor de volle 100% !
daiwa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be