Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 20:21   #61
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat is iets totaal anders. Toen ik voor het eerst ansjovis at, moest ik ook spontaan overgeven. Dat is een reactie op een bepaalde smaak. Tenzij u denkt dat ik moest overgeven owv de ontwenningsverschijnselen van een ansjovis.



Volgens mij kan af een toe een pint drinken idd geen kwaad, volgens kan het "achter elkaar snuiven van enkele lijnen coke" geen kwaad.

Tja, wie klinkt er dan als een drugsverslaafde ...
Heb ik gezegd dat ik moest kotsen van mijn eerste pint? Djeezes u bent echt wel een drugspusherke he. Ik kotste van teveel bier niet van de smaak van bier.

Volgens mij kan af en toe een joint smoren ook geen kwaad en zelfs minder kwaad dan een pint. Over snuiven kan ik u zeggen dat het verslavender is dan alcohol, maar hetzelfde soort recreatiedrug is.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:23   #62
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Dat is iets totaal anders. Toen ik voor het eerst ansjovis at, moest ik ook spontaan overgeven. Dat is een reactie op een bepaalde smaak. Tenzij u denkt dat ik moest overgeven owv de ontwenningsverschijnselen van een ansjovis.



Volgens mij kan af een toe een pint drinken idd geen kwaad, volgens kan het "achter elkaar snuiven van enkele lijnen coke" geen kwaad.

Tja, wie klinkt er dan als een drugsverslaafde ...
U want ik zit niet in de ontkenningsfase.

Ik weet hoe verslavend drugs kunnen zijn en dan bedoel ik ook alcohol.
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:31   #63
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Hebt u ooit een joint gesmooord? Hebt u ooit een lijn gesnoven? Weet u eigenlijk wel waar u over praat?
Een joint heb ik een paar geleden eens gerookt. Vond er toen niet zo veel aan. Met snuiven van coke of andere hard-drugs heb ik echter geen ervaring.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:35   #64
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Een joint heb ik een paar geleden eens gerookt. Vond er toen niet zo veel aan. Met snuiven van coke of andere hard-drugs heb ik echter geen ervaring.
Houden zo!
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:37   #65
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

[quote=Bazilfunk;2345957]Heb ik gezegd dat ik moest kotsen van mijn eerste pint? Djeezes u bent echt wel een drugspusherke he. Ik kotste van teveel bier niet van de smaak van bier.[quote]

U stelde dat iedereen die meer dan 1 pint gedronken heeft al eens heeft kennis mogen maken met de afkickverschijnselen daarvan. Ter illustratie gaf u uw eigen geval, u moest overgeven na het gebruik van meer dan 1 pint.
Daarop stelde ik dat dat een reactie op (teveel) bier was, wat iets totaal anders is dan ontkenningsverschijnselen.

Citaat:
Volgens mij kan af en toe een joint smoren ook geen kwaad en zelfs minder kwaad dan een pint. Over snuiven kan ik u zeggen dat het verslavender is dan alcohol, maar hetzelfde soort recreatiedrug is.
Ik geloof gerust dat iemand die zwaar dronken is wel heel wat recreatie kan meemaken hoor, dat beweer ik niet. Maar voor zulke reactie moet een persoon heel wat meer drinken dan af en toe 1 pintje.
Voor cocaïne e.d. ...
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:43   #66
Bazilfunk
Minister
 
Bazilfunk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 mei 2003
Locatie: Anvers
Berichten: 3.531
Standaard

[quote=Savatage;2346016][quote=Bazilfunk;2345957]Heb ik gezegd dat ik moest kotsen van mijn eerste pint? Djeezes u bent echt wel een drugspusherke he. Ik kotste van teveel bier niet van de smaak van bier.
Citaat:

U stelde dat iedereen die meer dan 1 pint gedronken heeft al eens heeft kennis mogen maken met de afkickverschijnselen daarvan. Ter illustratie gaf u uw eigen geval, u moest overgeven na het gebruik van meer dan 1 pint.
Daarop stelde ik dat dat een reactie op (teveel) bier was, wat iets totaal anders is dan ontkenningsverschijnselen.



Ik geloof gerust dat iemand die zwaar dronken is wel heel wat recreatie kan meemaken hoor, dat beweer ik niet. Maar voor zulke reactie moet een persoon heel wat meer drinken dan af en toe 1 pintje.
Voor cocaïne e.d. ...
nee u vergeleek het met de eerste keer ansjovis eten


veel mensen die ik ken drinken net als ik enkel sociaal, dus in gezelschap. Bvb ik drink omdat ik dan losser word. Ik heb ervaring met coke (jaren terug) en het effect van coke is zowat hetzelfde, je denkt socialer te zijn en meer te durven.

Waarom drinkt u eigenlijk? Uw dorst kan je ook lessen met melk
__________________
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren,
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2007, 09:29   #67
Ozymandias
Gouverneur
 
Ozymandias's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 november 2006
Berichten: 1.393
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
U stelde dat iedereen die meer dan 1 pint gedronken heeft al eens heeft kennis mogen maken met de afkickverschijnselen daarvan. Ter illustratie gaf u uw eigen geval, u moest overgeven na het gebruik van meer dan 1 pint.
Daarop stelde ik dat dat een reactie op (teveel) bier was, wat iets totaal anders is dan ontkenningsverschijnselen.
Jij hebt "spontaan" moeten kotsen van ansjovis, zoals je zo plastisch vermeldde. Van bier moet je meestal de volgende dag kotsten.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik geloof gerust dat iemand die zwaar dronken is wel heel wat recreatie kan meemaken hoor, dat beweer ik niet. Maar voor zulke reactie moet een persoon heel wat meer drinken dan af en toe 1 pintje. Voor cocaïne e.d. ...
Dus alcohol is in mindere mate een harddrug dan cocaïne, maar het blijft een harddrug. Stel dat we een soort van gradatie aannemen in de harddrugs. Dan nog blijft het feit dat een joint *soft*drugs is, en dus nóg minder schadelijk is dan jouw "onschadelijke" alcohol.
Ozymandias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be