Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 januari 2007, 11:56   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard Niet iedereen wint bij HLN

Op de site van Het Laatste Nieuws, is er een wedstrijd bezig, waarbij iedere deelnemer een prijs zou winnen.
De enige voorwaarden zijn:

1) Maak van HLN je startpagina

2) Zorg dat je een ultra geavanceerde PC hebt, want anders kan je het formulier niet invullen.

Blijkbaar lukt het niet om het wedstrijdformulier door te scrollen om de vraag door te sturen en het formulier te verzenden. Je gegevens invullen lukt wel, maar je kan niet verder scrollen op het formulier, om de vraag in te vullen en te versturen. Met andere woorden: wie een oude computer heeft, met windows 98, kan niet deelnemen.
Je hebt inderdaad gewonnen, maar je kan je prijs niet valideren. Erg frustrerend. Nu wint een mens eindelijk eens iets, nu is hij er nog vet mee.

Deze campagne is met andere woorden erg misleidend. Je moet al bijna een nieuwe computer gaan kopen, wil je iets kunnen winnen. Dat staat dus nergens vermeld. Er staat enkel vermeld: iedereen wint, maar vermits niet iedereen kan meedoen ...

Ik vind het daarom misleidende reclame en ga er van uit dat dit ook aangeklaagd mag worden. Als je iets organiseert waarbij iedereen moet winnen, zorg er dan ook voor dat iedereen kan deelnemen en niet dat bepaalde mensen hun formulier niet kunnen invullen.

Het downloaden van de Flashplayer helpt ook geen bal. Ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Ik heb al een e-mail verstuurd om het probleem duidelijk te maken, maar beschouw dit als discriminatie. Misschien toch eens gaan horen bij meneer De Witte. Benieuwd of hij me als Belg wil helpen in deze zaak.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc

Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 januari 2007 om 11:57.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be