Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 november 2008, 22:02   #381
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Het is evident dat UFO's bestaan. UFO' s zijn gewoon vliegende voorwerpen die men niet kan identificeren. Die bestaan. Dat is gewoon zo.

Als we alle getuigenissen van lijnpiloten, militaire piloten, astronauten, radars, op een rijtje zetten, dan moet men -als men intellectueel eerlijk wil zijn- inderdaad toegeven dat er vliegende tuigen in ons luchtruim opgemerkt worden die zodanige vliegprestaties hebben, dat ze buiten de gekende normen vallen.

En dan zijn er twee mogelijkheden:
-ofwel zijn het geheime militaire projecten waarvan de openbaarheid aan het grote publiek wordt ontzegd.
-ofwel zijn het geavanceerde vliegende voorwerpen die niet beantwoorden aan de gekende aardse technologie. Dus zijn ze buitenaards

Een derde mogelijkheid zie ik niet.
Ach, ook zeelui geloven onvoorwaardelijk in het spookschip Vliegende Hollander / Flying Dutchman onder Kapitein Joost van Der Decke.

__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 28 november 2008 om 22:04.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 22:31   #382
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

Ha, nu eindelijk ook in/boven Nederland:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...__.html?p=19,1
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 22:35   #383
system
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2006
Berichten: 40.545
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ach, ook zeelui geloven onvoorwaardelijk in het spookschip Vliegende Hollander / Flying Dutchman onder Kapitein Joost van Der Decke.
Het gekende traditioneel zwakke, afgezaagde, niet onderbouwde en niet terzake doende argument. Maw, het antwoord van de luierik.

Overigens, die zeelui van u hadden wel geen radars om hun 'Vliegende Hollander' te dedecteren.

Laatst gewijzigd door system : 28 november 2008 om 22:37.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 22:57   #384
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 14.274
Standaard

[quote=system;3827681]
Citaat:
Het gekende traditioneel zwakke, afgezaagde, niet onderbouwde en niet terzake doende argument. Maw, het antwoord van de luierik.

Overigens, die zeelui van u hadden wel geen radars om hun 'Vliegende Hollander' te dedecteren.
Juich niet te vroeg; Fransen en sommige Belgen noemen niet voor niets spoken "revenant", want ze blijven terugkomen.

http://www.subsim.com/radioroom/showthread.php?t=125104
__________________
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 15:38   #385
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Bewijs dat Aliens niet bestaan ? Als je d?*t kunt, zal ik met veel aandacht je bericht lezen .
Handige omkering van de bewijslast.

Oh en dat buitenaardse wezens bestaan, daar hoef je mij niet van te overtuigen. Dat ze zich hier op Aarde bevinden, of in de omgeving, dat is een geheel andere zaak.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 22:11   #386
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ze heeft wel nagels als beitels!
Dat is om mensen mee te krabben die niet in Aliens geloven Ik riskeer niks.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 22:16   #387
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Handige omkering van de bewijslast.

Oh en dat buitenaardse wezens bestaan, daar hoef je mij niet van te overtuigen. Dat ze zich hier op Aarde bevinden, of in de omgeving, dat is een geheel andere zaak.
Luister, ik weet dat ook niet. Ik zeg enkel dat UFO's wel degelijk bestaan, daar is genoeg informatie over. Of die nu buitenaards zijn, of militaire prototypes weet ik niet, beide zaken zijn mogelijk. Net zoals buitenaards bezoek eveneens mogelijk is.
Persoonlijk denk ik dat onze planeet reeds bezocht werd door Aliens. Maar ik wil niemand overuigen daarvan. Je gelooft dat dat allemaal zever is ? Onmogelijk ? OK, goed, moet jij weten...
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:08   #388
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

In de USA lopen er heel veel mensen rond die zeker weten dat ze ooit door Aliens ontvoerd zijn die enge dingen met ze deden en ze na afloop en gebruik weer terug op Aarde zetten.
En dat is echt waar! Ik heb het zelf in de X-Files gezien: dat gebeurt.
Maar mij is het nog niet overkomen (voor zover ik het weet, wat geen bewijs is natuurlijk dat ik nooit ontvoerd ben).
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2008, 23:23   #389
piraat
Banneling
 
 
Geregistreerd: 21 augustus 2008
Berichten: 2.807
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
In de USA lopen er heel veel mensen rond die zeker weten dat ze ooit door Aliens ontvoerd zijn die enge dingen met ze deden en ze na afloop en gebruik weer terug op Aarde zetten.
En dat is echt waar! Ik heb het zelf in de X-Files gezien: dat gebeurt.
Maar mij is het nog niet overkomen (voor zover ik het weet, wat geen bewijs is natuurlijk dat ik nooit ontvoerd ben).
Proficiat! Je hebt de Prijs Stomme Antwoorden gewonnen vanavond. Gelieve u te begeven naar het Instituut ter Bestudering der Aliens, Marsmanstraat 72, Brussel, om kunstmatig bevrucht te worden door buitenaardse wezens. Dat is uw prijs.
piraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 09:55   #390
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
In de USA lopen er heel veel mensen rond die zeker weten dat ze ooit door Aliens ontvoerd zijn die enge dingen met ze deden en ze na afloop en gebruik weer terug op Aarde zetten.
En dat is echt waar! Ik heb het zelf in de X-Files gezien: dat gebeurt.
Maar mij is het nog niet overkomen (voor zover ik het weet, wat geen bewijs is natuurlijk dat ik nooit ontvoerd ben).
http://video.google.nl/videoplay?doc...25430174&hl=nl
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 14:26   #391
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 15:02   #392
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
En de argumentatie? Of is het bullshit omdat het gewoon niet kan volgens u?
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 15:17   #393
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Komaan halvegare, checkt uw bronnen eens hé.

http://www.secretsofredgate.com/

Remote Viewing... Leg dat dan maar eens op een wetenschappelijk geargumenteerde wijze uit. Een veredelde waarzegster?? Of toch gewoon weer een of ander Amerikaans kuthol in de middel of nowhere, dat big bucks will verdienen aan UFO-nutz gelijk gij?
Die sakkerende ouwe barbietrut in het begin van uw filmke was zelf de producer van uw documentaire... Héél betrouwbaar hé...
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 15:20   #394
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Komaan halvegare, checkt uw bronnen eens hé.

http://www.secretsofredgate.com/

Remote Viewing... Leg dat dan maar eens op een wetenschappelijk geargumenteerde wijze uit. Een veredelde waarzegster?? Of toch gewoon weer een of ander Amerikaans kuthol in de middel of nowhere, dat big bucks will verdienen aan UFO-nutz gelijk gij?
Die sakkerende ouwe barbietrut in het begin van uw filmke was zelf de producer van uw documentaire... Héél betrouwbaar hé...
Voor u is het gewoon niet betrouwbaar simpelweg omdat je denkt dat die zaken niet kunnen en daarom moet het wel bedrog zijn voor jou.

Remote viewing werkt blijkbaar wel, want de CIA heeft 25 jaar aan een stuk gebruikt , misschien zelfs nu nog. Natuurlijk hebben ze in officiele termen gezegd dat het niet helpte, maar dan ga je het niet 25 jaar gebruiken en funden.

Hier een goeie docu erover van een wetenschapsjournalist (geen "esoterist" ofzo) die het onderzocht heeft:

http://video.google.nl/videoplay?doc...45984442&hl=nl
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi

Laatst gewijzigd door exodus : 1 december 2008 om 15:22.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 18:56   #395
Diederik v.d Elzas
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 november 2007
Locatie: BHV
Berichten: 333
Standaard

Remote viewing was popularized in the 1990s, following the declassification of documents related to the Stargate Project, a 20 million dollar research program sponsored by the U.S. Federal Government to determine any potential military application of psychic phenomena. The program was terminated in 1995, citing a lack of documented evidence that the program had any value to the intelligence community. Bron: Wiki
Diederik v.d Elzas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 19:26   #396
doubled
Burgemeester
 
doubled's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: andromeda
Berichten: 552
Standaard

http://nederlands.skepdic.com/dict_zienafstand.htm

Targ en Puthoff, die door Randi de Laurel en Hardy van psi-onderzoek worden genoemd, waren niet van de wijs gebracht door het feit dat Swann beweerde tijdens zijn astrale reis op Jupiter een bergketen te zien van 10000 meter hoogte terwijl die helemaal niet bestaat. Het is moeilijk te begrijpen waarom iemand dergelijke beweringen zomaar gelooft. Als ik je vertelde dat ik naar jouw dorp was geweest en er een berg van 10 km hoog had gezien, en jij wist dat er zo geen berg was, zou je dan geloven dat ik echt jouw dorp had bezocht, zelfs indien ik het juist had dat er een rivier vlakbij is en die soms overstroomt? Swann, in een mooie ad hoc- hypothese, beweert nu dat een astrale reis zo snel gaat dat hij mogelijk niet Jupiter maar een andere planeet in het zonnestelsel zag! Er is echt waar een grote berg op een of andere planeet in een of ander zonnestelsel in een of ander heelal.



als ik nu zeg dat bert en ernie op jupiter wonen kun jij bewijzen dat dat niet zo is?

Laatst gewijzigd door doubled : 1 december 2008 om 19:27.
doubled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 december 2008, 20:03   #397
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lincoln's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 februari 2004
Locatie: Ubi bene ibi patria()Qua Patet Orbis
Berichten: 10.540
Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
http://www.youtube.com/watch?v=6i1tP...eature=related
__________________
"Moslim freedom, Now !!!"
"Free people around the ka3ba for a free faith around the world !"
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 09:36   #398
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diederik v.d Elzas Bekijk bericht
Remote viewing was popularized in the 1990s, following the declassification of documents related to the Stargate Project, a 20 million dollar research program sponsored by the U.S. Federal Government to determine any potential military application of psychic phenomena. The program was terminated in 1995, citing a lack of documented evidence that the program had any value to the intelligence community. Bron: Wiki
Ik heb al gezegd dat ze het officieel afgedankt hebben in mijn vorige post. Als je echter de feiten gaat bekijken zie je wel iets heel anders. Een goeie startpunt is de docu die ik gepost heb.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 09:37   #399
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Ik sluit het niet uit.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2008, 09:45   #400
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
http://nederlands.skepdic.com/dict_zienafstand.htm

Targ en Puthoff, die door Randi de Laurel en Hardy van psi-onderzoek worden genoemd, waren niet van de wijs gebracht door het feit dat Swann beweerde tijdens zijn astrale reis op Jupiter een bergketen te zien van 10000 meter hoogte terwijl die helemaal niet bestaat. Het is moeilijk te begrijpen waarom iemand dergelijke beweringen zomaar gelooft. Als ik je vertelde dat ik naar jouw dorp was geweest en er een berg van 10 km hoog had gezien, en jij wist dat er zo geen berg was, zou je dan geloven dat ik echt jouw dorp had bezocht, zelfs indien ik het juist had dat er een rivier vlakbij is en die soms overstroomt? Swann, in een mooie ad hoc- hypothese, beweert nu dat een astrale reis zo snel gaat dat hij mogelijk niet Jupiter maar een andere planeet in het zonnestelsel zag! Er is echt waar een grote berg op een of andere planeet in een of ander zonnestelsel in een of ander heelal.



als ik nu zeg dat bert en ernie op jupiter wonen kun jij bewijzen dat dat niet zo is?
Aan skeptic begin ik niet. Zij zijn even biased tegen als diegene die persé willen dat het waar is. Ze zijn niet neutraal. Liever een neutrale tekst of docu zoals die hierboven die de lezers/kijkers zelf laat belissen dan de debunkmanie van skeptic waarin ze alles door hun bril interpreteren en veel data negeren.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be