Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO
Ja 24 20,34%
Nee 75 63,56%
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk 19 16,10%
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 augustus 2008, 00:38   #561
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Ik ken maar één tape die is vrijgegeven. Kan je eens links sturen van andere tapes?

Het doet me denken aan verhalen over UFO's. Waarom staan die nooit deftig op tape of foto? Omdat ze er misschien nooit waren? Dus, waar is de Pentagon Boeing?
Zucht.

Citaat:
On March 8, 2002 five video frames captured by a security camera at the Pentagon were leaked. Only the first frame preceded the impact: this frame shows what may be an object heading for the Pentagon. On May 16, 2006, the security camera footage was released as part of a Judicial Watch Freedom of Information Act request.[67][68] However, due to a low number of frames per second, the videos are also inconclusive, thus keeping the "No Boeing" theory alive. Security camera footage from a nearby Citgo gas station, from a local Doubletree Hotel, and from the Virginia Department of Transportation, was swiftly confiscated by the FBI. The footage from both the gas station and the hotel were later released following successful FOIA Requests, but neither captured the impact.[69][70][71]

Additional photographs were released in 2006 after the Zacarias Moussaoui trial and several FOIA requests.[72] Some show large aircraft parts and human remains, but no content that could prove the location is the Pentagon at the correct time.

http://en.wikipedia.org/wiki/9/11_conspiracy_theories#The_Pentagon


Probeer jij eens een afgevuurde geweerkogel duidelijk te fotograferen met een standaard fototoestel. In vlucht wel te verstaan natuurlijk.
Veel succes, het zal nodig zijn.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 00:40   #562
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Het gaat natuurlijk niet om de 2 of 3 camerastandpunten die we wel gezien hebben maar om de 80 anderen die ze "within minutes" opgehaald hebben en niemand mag zien.

Denk je dat dat is omdat er niets op te zien is?
Inderdaad, vanzelfsprekend.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 01:05   #563
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Inderdaad, vanzelfsprekend.
Een mogelijke dader kiest ervoor bewijsmateriaal achter te houden, legt bovendien diegene die het wél gezien hebben het zwijgen op, en uw conclusie daaruit is dat er niks op te zien is?

Gij zijt één van de beste moppen die ik al ben tegengekomen.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 02:00   #564
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Een mogelijke dader kiest ervoor bewijsmateriaal achter te houden, legt bovendien diegene die het wél gezien hebben het zwijgen op, en uw conclusie daaruit is dat er niks op te zien is?

Gij zijt één van de beste moppen die ik al ben tegengekomen.
Een mogelijke dader? Bewijsmateriaal?
Maar vent toch, waarom moedwillig zo onnozel doen?

Judicial Watch HEEFT video's laten uitbrengen, niet alleen van de toegang tot het Pentagon maar ook van het CITGO benzinestation, van het doubletree hotel en van het Virginina Dep. of transportation.

In het beste geval was het beeld wazig en unconclusive,
En dat ging dan nog over camera's die A) het dichtste bij de aanvliegroute stonden en B) er direct op gericht waren.
Bijgevolg lijkt het mij logisch om te besluiten dat bewakingscamera's die A) verder af stonden en B) NIET op de aanvliegroute gericht stonden, MINDER kans hebben om iets relevants opgenomen te hebben.

Dit blijkt overigens uit de beelden die zijn naarbuiten gebracht van CITGO, Doubletree en Virgina Dep. of transport.

Maar al die logica gaat u natuurlijk voorbij want U gelooft blijkbaar onvoorwaardelijk in een cover up omtrent het Pentagon.
Wel, wake up, normale mensen geloven daar niet in en het FBI heeft best wel gelijk dat ze dergelijk materiaal niet uitbrengt ENKEL om conspiracy wacko's te plezieren.

Dat volk is toch nooit content te stellen. So, why bother?

Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2008 om 02:03.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 02:18   #565
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een mogelijke dader? Bewijsmateriaal?
Maar vent toch, waarom moedwillig zo onnozel doen?

Judicial Watch HEEFT video's laten uitbrengen, niet alleen van de toegang tot het Pentagon maar ook van het CITGO benzinestation, van het doubletree hotel en van het Virginina Dep. of transportation.

In het beste geval was het beeld wazig en unconclusive,
En dat ging dan nog over camera's die A) het dichtste bij de aanvliegroute stonden en B) er direct op gericht waren.
Bijgevolg lijkt het mij logisch om te besluiten dat bewakingscamera's die A) verder af stonden en B) NIET op de aanvliegroute gericht stonden, MINDER kans hebben om iets relevants opgenomen te hebben.

Dit blijkt overigens uit de beelden die zijn naarbuiten gebracht van CITGO, Doubletree en Virgina Dep. of transport.

Maar al die logica gaat u natuurlijk voorbij want U gelooft blijkbaar onvoorwaardelijk in een cover up omtrent het Pentagon.
Wel, wake up, normale mensen geloven daar niet in en het FBI heeft best wel gelijk dat ze dergelijk materiaal niet uitbrengt ENKEL om conspiracy wacko's te plezieren.

Dat volk is toch nooit content te stellen. So, why bother?
Dus men toont videos waar niets is op te zien, en andere videos, waar ook niets is op te zien toont men niet omdat er niets is op te zien?

Zo is het toch hé?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 02:33   #566
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Dus men toont videos waar niets is op te zien, en andere videos, waar ook niets is op te zien toont men niet omdat er niets is op te zien?

Zo is het toch hé?
Nope, alweer grandioos fout uiteraard.

De FBI beschermt uiteraard zijn bronnen, dat is een deel van hun job, hun dagelijkse modus operandi.

Enkel door legale actie wordt van de standaard procedure afgeweken, en dat is niet 1, niet 2, niet 3, niet 4 maar 5-maal gebeurd.

En wat zegt een typ als Akufen dan? "Ha, er staat misschien iets op die andere tapes,waarvan de camera's verder af stonden en die niet op het pentagon gericht waren."
Logica? Nihil.
Conspiracy Nut Indicator? Tilt.

Vraag je misschien eens af waarom Judicial Watch die overige video's niet laat uitbrengen?
Zitten ze nu ook plots in het complot misschien?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 07:36   #567
Zadeh
Partijlid
 
Zadeh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2007
Locatie: Attica!
Berichten: 227
Standaard

Als er dan toch niets op te zien is, kan men de andere tapes van verder gelegen camera's eveneens laten zien. Ik trek er andere conclusies uit dan u beste parcifal. Dat heeft niets te maken met conspiracy, gewoon normaal redeneren.
__________________
.
..
... dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 08:50   #568
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Blijft erg weinig van die Parcifal over zeg

Ik begin zelfs medelijden te krijgen met zo iemand


Ik met P..?



yac!


Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 10:07   #569
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh Bekijk bericht
Als er dan toch niets op te zien is, kan men de andere tapes van verder gelegen camera's eveneens laten zien. Ik trek er andere conclusies uit dan u beste parcifal. Dat heeft niets te maken met conspiracy, gewoon normaal redeneren.
Het staat u vrij om de daarvoor voorziene wegen te bewandelen, dus een rechtzaak in te spannen via een Amerikaanse advocaat en u te beroepen op de Freedom Of Information Act.

Als u tijd en geld genoeg heeft zal dat uiteindelijk wel tot resultaat leiden. (zie naar de acties van Judicial Watch).

Er is dus een manier, er zijn precedenten. Wat houdt u tegen?
Of gaat het er u om dat de FBI per definitie zijn bronnen wenst geheim te houden en u dat bij voorbaat verdacht vind?

Een geheime dienst die zijn bronnen geheim houdt, mja, klinkt zeer verdacht nietwaar?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 12:14   #570
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, mijn beste, da's net de essentie van mijn wereldbeeld : dat volgt de feiten en de logica errond.
Alles is met andere woorden bekritiseerbaar maar je moet je wel neerleggen bij 'conclusive evidence'.
En het is net dát wat believers niet kunnen omdat hun wereldbeeld het niet toelaat.
Jouw wereldbeeld volgt helemaal geen logica maar een geloof in de dingen hoe ze mainstream zijn. En alles wordt daarin geplaatst terwijl je zelf ervan overtuigt bent dat het logisch is. Het is niet meer dan een geloof hoor. Blindelings accepteren van officiele onderzoeksresultaten en eenn naief geloof in de goedheid van onze "leiders" hoort daar bij.

Citaat:
Moest morgen blijken dat Prins Filip een gemuteerd reptiel is, zal ik dat, indien de bron mijn vertrouwen heeft en er voldoende cross-checks gedaan worden- dat zonder tegenspartelen aanvaarden.
Dat geloof ik niet. Je zou het nog niet geloven als zou je het met je eigen ogen zien.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 12:17   #571
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
exodus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 mei 2004
Berichten: 13.621
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een charlatan is een verkoper van gebakken lucht met als enig doel : zichzelf verrijken. Denk aan Thierry Meysan, Alex Jones etc. Dat soort tuig.
http://nl.youtube.com/watch?v=aoyn_doplUM

Alex Jones 10 jaar geleden.
__________________
Yesterday I was clever, so I wanted to change the world. Today I am wise, so I am changing myself. – Rumi
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 14:10   #572
Pindar
Banneling
 
 
Pindar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 8.258
Standaard

Ik las vandaag in een PC tijdschrift over Alex Jones! Dat er video's van hem verdwijnen op internet!
Stond in een mainstream pc blad dat we genaaid worden achter de schermen!!!

er is hoop!!


Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 15:02   #573
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nope, alweer grandioos fout uiteraard.

De FBI beschermt uiteraard zijn bronnen, dat is een deel van hun job, hun dagelijkse modus operandi.

Enkel door legale actie wordt van de standaard procedure afgeweken, en dat is niet 1, niet 2, niet 3, niet 4 maar 5-maal gebeurd.

En wat zegt een typ als Akufen dan? "Ha, er staat misschien iets op die andere tapes,waarvan de camera's verder af stonden en die niet op het pentagon gericht waren."
Logica? Nihil.
Conspiracy Nut Indicator? Tilt.
Kan u mij vertellen waar u de positie van die 84 camerastandpunten heeft gevonden?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Vraag je misschien eens af waarom Judicial Watch die overige video's niet laat uitbrengen?
Zitten ze nu ook plots in het complot misschien?
Ja waarom?




Citaat:
The president of the organization that sued for the video footage, also made an appearance on Fox on the same day of the government-released video clips. He appeared for a few minutes on Mr. O'Reilly's show, on which the new footage was also aired. On that show, the JW president made the absurd statement "this definitely proves a plane was present." Even O'Reilly, well known as a staunch supporter of the administration was forced to state "I can't see a plane there."
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 15:05   #574
Zadeh
Partijlid
 
Zadeh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2007
Locatie: Attica!
Berichten: 227
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Het staat u vrij om de daarvoor voorziene wegen te bewandelen, dus een rechtzaak in te spannen via een Amerikaanse advocaat en u te beroepen op de Freedom Of Information Act.

Als u tijd en geld genoeg heeft zal dat uiteindelijk wel tot resultaat leiden. (zie naar de acties van Judicial Watch).

Er is dus een manier, er zijn precedenten. Wat houdt u tegen?
Of gaat het er u om dat de FBI per definitie zijn bronnen wenst geheim te houden en u dat bij voorbaat verdacht vind?

Een geheime dienst die zijn bronnen geheim houdt, mja, klinkt zeer verdacht nietwaar?
FBI etc maken zichzelf verdacht door hun houding. Als ze zo zeker zijn van hun stuk, waarom houden ze dan dingen achter. Om "het geheim" van het onderzoek niet te schaden ofzo? Om hun eigen falen te verbergen? Het hele dossier hangt met haken en ogen aan elkaar. Om dat te zien, hoef je niets eens een conspiracy believer te zijn.
__________________
.
..
... dreaming permits each and every one of us to be quietly and safely insane every night of our lives
Zadeh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2008, 23:01   #575
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

Wie is dit?
http://nl.youtube.com/watch?v=5SzS3N6ps1I

En ken je deze Zadeh?
zalige website met vele vele onthullingen
http://www.projectcamelot.org/

Laatst gewijzigd door Babylonia : 2 augustus 2008 om 23:03.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 00:20   #576
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Een zekere Myron Fagin
1

uit projectcamelot;
Citaat:
A past Space Shuttle ScO, admits ET's are Real. And this ScO has seen them, himself with another witness!
"I, Clark C. McClelland, former ScO, Space Shuttle Fleet, personally observed an 8 to 9 foot tall ET on my 27 inch video monitors while on duty in the Kennedy Space Center, Launch Control Center (LCC). The ET was standing upright in the Space Shuttle Payload Bay having a discussion with TWO tethered US NASA Astronauts! ...."
link

Laatst gewijzigd door eti1777 : 3 augustus 2008 om 00:30.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 00:47   #577
eti1777
Gouverneur
 
eti1777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2006
Locatie: Selfish-land
Berichten: 1.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee. die professionele piloten hebben zelf leren vliegen in een dergelijke simulator.
En hun jaarlijkse evaluaties gebeuren ook in een dergelijke simulator.

Als het manoeuvre in die simulator kan, kan het ook in een echte boeing.
DAT is een FEIT. Wat die piloten vertellen is hun MENING.
Blijkbaar zie jij dat cruciale verschil consequent over het hoofd.
Ik denk niet dat je één piloot vindt die jouw FEIT 100% zou ondersteunen. Darentegen zijn het diezelfde piloten die hebben leren vliegen in dergelijke simulatoren en jaarlijks hun evaluaties doen, die hun MENING, gebaseerd op hun ERVARING, hebben vertelt. Dat heeft voor mij veel meer waarde dan een simulatie, met een paar onbekende parameters.
eti1777 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2008, 13:40   #578
Babylonia
Parlementslid
 
Geregistreerd: 4 januari 2007
Berichten: 1.605
Standaard

dank u eti!!!

The Kissinger TRials
Alle shit komt extra boven voor wie wil horen en zien en niet meer zwijgen
Kissinger was de mascotte van de Rockefellers.

http://nl.youtube.com/watch?v=mRmkQOo7Inw&NR=1

ik gok een ashkenazi Jood?
Hij is joods en gevlucht voor Hitler en heeft 13 familieleden verloren naar zegge.

Laatst gewijzigd door Babylonia : 3 augustus 2008 om 13:42.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2024, 00:24   #579
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Uit de laatste gesprekken mogen we ons aan iets erger dan een corona app verwachten.

Ze gaan uw ecologische voetafdruk opvolgen. Ze gaan dat doen door al uw verplaatsingen en aankopen te monitoren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2024, 23:26   #580
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.626
Standaard

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be