Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 24 augustus 2005, 18:42   #21
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Waar het omgaat is dat Hans precies hetzelfde wilde als zijn FDF-vrienden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2005, 09:13   #22
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Typisch Vlaams-nationalistisch: woorden verdraaien. Ik heb niet gezegd dat ik de "oplossingen" van het FDF goed vind, wel dat hun brochures intelligenter zijn opgesteld in die zin dat ze professioneler overkomen dan die van het VB en dat je ze ook minder gemakkelijk kan betrappen op racistische uitspraken.
Typisch tricoloor gebubbel: woorden verdraaien.

U vond de publicaties van het FDF intelligent. Een webstek is ook een publicatie.

Blijven kronkelen, Hans I Le Grand !
De Knut is offline  
Oud 25 augustus 2005, 09:20   #23
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
Het hangt ervan af naar waar je Brussel wil uitbreiden. Een uitbreiding ten voordele van Vlaanderen is geen slechte zaak. Brussel is altijd al uitgebreid geweest ten voordele van Wallonië, het mag ook eens keren. Maar goed, ikzelf zie Brussel het liefst blijven zoals het is, zonder verdere uitbreidingen.
Hunk? Wat moeten wij dan wel verstaan onder de merkwaardige omschrijving "uitbreiding ten voordele van Vlaanderen"?

Bij mijn weten is Brussel nooit uitgebreid "ten voordele van Wallonië". Brussel bleef Brussel. Brussel werd niet bij Wallonië aangehecht.

Feit is dat uw opperbubbel, Hans I le Grand, dezelfde standpunten heeft over de uitbreiding van Brussel alsook over de aanpassing van de taalgrens als het FDF. Niet echt toevallig, als men dan ook weet dat Hans I le Grand zich al meermaals laagdunkend heeft uitgelaten over het Nederlands in relatie tot het Frans, dat we van niemand minder dan Bob Vangeel (alias Patriot!) vernomen hebben dat hij op het Nederlands neerziet en die taal omschrijft als een boerentaaltje... Dan zien we toch zo stilaan FDF-trekjes bij uw Président-Fondateur.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 25 augustus 2005, 10:53   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Klopt als een bus.

Zoals ik al zei, Brussel k�*n niet anders dan uitgebreid woreden ten koste van Vlaanderen omdat het in Vlaanderen ligt.

Hans heeft op dit forum duidelijk laten verstaan dat hij voor de uitbreiding van Brussel is. Identiek hetzelfde standpunt als het FDF dat de Vlaamse rand wil inlijven bij Brussel.

Dat de hele bubclub een uitgesproken voorliefde heeft voor de franstaligen uit 'Zuid-Belgique' blijkt trouwens elke dag opnieuw uit hun 'bijdragen' op dit forum.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 25 augustus 2005, 14:53   #25
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
In uw post toont u dat u geen haar beter bent dan hen. Soort zoekt soort blijkbaar.
Ik voel mij niet superieur...
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be