Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 17:28   #201
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito
Dreigen met een regeringsval als de grondwet niet uitgevoerd wordtg, DAT is provocatie

DHL uit bruxelles wegjagen omdat er niets in zit voor wallonistan en bruxelles, DAT is provocatie.

Aankondigen de Rondzendbrief Peeters, een officieel regeringsdocument, flagrant te negeren, DAT is provocatie.

Aan de meerderheid van de bevolking zeggen dat er géén communitaire gesprekken meer komen tot na de volgende verkiezingen, DAT is provocatie.

Die arme franstaligen toch, ze hebben het toch zo moeilijk met die flamands
En als die Vlamingen eens acties gaan voeren die niet-partijgebonden zijn?
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 31 augustus 2005, 17:31   #202
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito
Vind ik ook, Antwerpen hoofdstad van Vlaanderen.
Ik heb in een onafhankelijk Vlaanderen geen zin in nog meer communtaire ruzies.
Men zou de pariteit in bruxelles, maar dan ook in de federale regering beter afschaffen.
De Vlamingen hebben er toch niets in de pap te brokken, net zoals in de federale regering. Bruxelles' ogen zullen wel eens open gaan.

un saludo
Sorry, maar als echte Vlamingen zouden jullie niet vies mogen zijn om proberen terug te nemen wat ons is ontnomen.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 31 augustus 2005, 17:35   #203
Miguelito
Minister
 
Miguelito's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 december 2004
Locatie: Puerto de la Cruz, Tenerife
Berichten: 3.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ba ja laat mij maar achter in de klauwen van het FDF
ik laat u niet achter in de klauwen van het front des fascistes.
Als Vlaanderen bruxelles laat vallen of onafhankelijk wordt zonder bruxelles zal het niet lang duren of ze kloppen al aan de Vlaamse deur.
Een hoofdstad zonder luchthaven en bedrijfsleven (vele bedrijven trekken omwille van de ps uit de stad weg.) wordt een provinciestad.
Ik zou eerder schrik hebben van de ps.
Bruxelles als stadstaat en het is op één, twee drie Engelstalig.

Maar als Vlaams-nationalististen moeten we durven pokeren en 5 minuten politieke moed hebben, nog 25 jaar en bruxelles is helemaal verloren, de franstaligen willen nu al de uitbreiding van bruxelles, ten koste van Vlaams grondgebied en dat is onaanvaardbaar

un saludo[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Miguelito on 31-08-2005 at 18:36
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ba ja laat mij maar achter in de klauwen van het FDF
ik laat u niet achter in de klauwen van het front des fascistes.
Als Vlaanderen bruxelles laat vallen of onafhankelijk wordt zonder bruxelles zal het niet lang duren of ze kloppen al aan de Vlaamse deur.
Een hoofdstad zonder luchthaven en bedrijfsleven (vele bedrijven trekken omwille van de ps uit de stad weg.) wordt een provinciestad.
Ik zou eerder schrik hebben van de ps.
Bruxelles als stadstaat en het is op één, twee drie Engelstalig.

Maar als Vlaams-nationalististen moeten we durven pokeren en 5 minuten politieke moed hebben, nog 25 jaar en bruxelles is helemaal verloren, de franstaligen willen nu al de uitbreiding van bruxelles, ten koste van Vlaams grondgebied en dat is onaanvaardbaar

un saludo[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ba ja laat mij maar achter in de klauwen van het FDF
ik laat u niet achter in de klauwen van het front des fascistes.
Als Vlaanderen bruxelles laat vallen of onafhankelijk wordt zonder bruxelles zal het niet lang duren of ze kloppen al aan de Vlaamse deur.
Een hoofdstad zonder luchthaven en bedrijfsleven (vele bedrijven trekken omwille van de ps uit de stad weg.)
Ik zou eerder schrik hebben van de ps.
Bruxelles als stadstaat en het is op één, twee drie Engelstalig.

Maar als Vlaams-nationalististen moeten we durven pokeren en 5 minuten politieke moed hebben, nog 25 jaar en bruxelles is helemaal verloren, de franstaligen willen nu al de uitbreiding van bruxelles, ten koste van Vlaams grondgebied en dat is onaanvaardbaar[/size]
[/edit]
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Neem van me aan dat, als het nu verkiezingen worden, de NVA de weg opgaat van het VB. Te weten: pardoes de berg af. Wees daar maar zeker van

Laatst gewijzigd door Miguelito : 31 augustus 2005 om 17:36.
Miguelito is offline  
Oud 31 augustus 2005, 17:57   #204
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miguelito
ik laat u niet achter in de klauwen van het front des fascistes.
Als Vlaanderen bruxelles laat vallen of onafhankelijk wordt zonder bruxelles zal het niet lang duren of ze kloppen al aan de Vlaamse deur.
Een hoofdstad zonder luchthaven en bedrijfsleven (vele bedrijven trekken omwille van de ps uit de stad weg.) wordt een provinciestad.
Ik zou eerder schrik hebben van de ps.
Bruxelles als stadstaat en het is op één, twee drie Engelstalig.

Maar als Vlaams-nationalististen moeten we durven pokeren en 5 minuten politieke moed hebben, nog 25 jaar en bruxelles is helemaal verloren, de franstaligen willen nu al de uitbreiding van bruxelles, ten koste van Vlaams grondgebied en dat is onaanvaardbaar

un saludo
Reden genoeg om overal te verkondigen:

BRUSSEL VLAAMS!
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 31 augustus 2005, 17:58   #205
Jong N-VA'er
Europees Commissaris
 
Jong N-VA'er's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 maart 2005
Berichten: 6.045
Standaard

Onder de Franstaligen is Brussel verloederd; als we dat de Brusselaar kunnen duidelijk maken en laten zien dat we begrip tonen voor de verfransing en de mensen een tweede kans willen geven, dan denk ik toch wel dat als de mensen daar nadenken, zij zullen inzien dat ze in Vlaanderen meer kans zullen hebben op een beter leven dan onder francofoon bestuur.
__________________
VLAANDEREN VRIJ
Jong N-VA'er is offline  
Oud 31 augustus 2005, 18:29   #206
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Ba ja laat mij maar achter in de klauwen van het FDF
De Vlamingen in de Rand (mij dus inbegrepen) zullen u niet laten zitten, Garfield!
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 31 augustus 2005, 18:32   #207
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
De Vlamingen in de Rand (mij dus inbegrepen) zullen u niet laten zitten, Garfield!
Idd. onze strijd is dezelfde
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline  
Oud 31 augustus 2005, 18:34   #208
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Waar in brussel woont u?
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be