Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 juni 2021, 13:06   #21
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wie een vaccin weigert moet ook aanvaarden dat hij/zij beperkingen zal hebben in de maatschappij.
Wie weigert van cocaine te snuiven, ook.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:07   #22
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet gevaccineerde zorgkundigen zijn een gevaar voor de patiënten en de familieleden van de patiënten.
Hoezo ? Waarom zijn die patienten, en die familieleden van patienten, dan niet gevaccineerd ?

Kijk, oftewel zijn die patienten gevaccineerd, en dan speelt het toch geen rol. Oftewel niet, en waarom moeten zij dan eisen aan anderen stellen ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juni 2021 om 13:08.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:12   #23
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Wie een vaccin weigert moet ook aanvaarden dat hij/zij beperkingen zal hebben in de maatschappij.
Ieder mens is soeverein en heeft het RECHT om zelf te beslissen zonder gediscrimineerd te worden voor zijn/haar keuze.
Overigens is vaccinatie een medische handeling die valt onder het medisch beroepsgeheim dat enkel bekend mag zijn bij de huisarts.
Jij hebt dus geen enkel argument om discriminerende beperkingen in de maatschappij te willen opleggen aan wie de vrije keuze maakt om zich niet te laten vaccineren.

Gevaccineerden zullen evenwel wél de beperkingen voor medische redenen moeten aanvaarden, ter bescherming van hun eigen gezondheid.

Zoals een verbod om nog te mogen reizen met het vliegtuig wegens een verhoogd risico op trombose door hun vaccinatie in een drukcabine op grote hoogte (DVT: Deep Vein Thrombosis) waardoor gevaccineerden sneller een hersenbloeding of hartaanval zouden kunnen krijgen.
En ze dachten ocharme nog wel om door vaccinatie hun 'vrijheid' terug te krijgen om opnieuw te mogen reizen.
Gevaccineerden komen bedrogen uit door hun geloof in pathologische leugenaars, die opnieuw voor de zoveelste keer, hun naïeve vertrouwen beschamen...ze leren het precies maar niet.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:18   #24
Jantje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 38.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet gevaccineerde zorgkundigen zijn een gevaar voor de patiënten en de familieleden van de patiënten.

Vlaanderen is veel meer vaccinatie-bereid; in Vlaanderen en in de Brusselse Vlaamse ziekenhuizen mag vaccinatie verplicht worden voor alle zorgpersoneel.

Wallonië moet zelf maar beslissen.
Ja, en elke patiënt en bezoeker die binnen komt moet eerst een Corona en HIV test ondergaan, ander geen behandeling.
En als we dan toch bezig zijn, ook laten nagaan dat hij/zij geen drager is van parasieten en andere overdraagbare ziektes.
Zodat het ziekenhuis eerst kan uitzoeken welk personeel tegen die zaken gevaccineerd is en een besmette patiënt is volledige afzondering zonder bezoekers, zodat de patiënt en zijn bezoekers geen personeel of andere patiënten en bezoekers kunnen besmetten.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:23   #25
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet gevaccineerde zorgkundigen zijn een gevaar voor de patiënten en de familieleden van de patiënten.

Vlaanderen is veel meer vaccinatie-bereid; in Vlaanderen en in de Brusselse Vlaamse ziekenhuizen mag vaccinatie verplicht worden voor alle zorgpersoneel.

Wallonië moet zelf maar beslissen.
Waarom zouden ongevaccineerden zorgkundigen een gevaar kunnen zijn voor gevaccineerde patiënten en hun familieleden?
Enkel als de vaccins niet werken en gevaccineerden dus niet beschermd zijn door hun vaccinatie.
Anders kunnen niet gevaccineerden nooit een gevaar zijn voor gevaccineerden.
Punt.

Nogmaals: vaccinatie is een medische handeling en behoort tot het medische beroepsgeheim tussen patiënt en huisarts.
Dus mag en kan niemand anders weten wie precies gevaccineerd werd of niet.
Daarom kan vaccinatie ook nooit verplicht worden, ook niet voor zorgpersoneel.
Zo moeilijk is dat toch niet, zeker?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:31   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 20.978
Standaard

Ik haat deze verdeling maar het moet zo geschieden.
Zijn wil, niet de mijne.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:42   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Dus ook de franstaligen die braaf en vol burgerzin hun vaccin hebben genomen?
Die belanden dan ook niet in het ziekenhuis. Toch niet ingevolge een covid-besmetting.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:44   #28
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Wie weigert van cocaine te snuiven, ook.
En het zou mij niet verbazen dat jij wél reeds gevaccineerd bent...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 13:46   #29
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ieder mens is soeverein en heeft het RECHT om zelf te beslissen zonder gediscrimineerd te worden voor zijn/haar keuze.
Overigens is vaccinatie een medische handeling die valt onder het medisch beroepsgeheim dat enkel bekend mag zijn bij de huisarts.
Jij hebt dus geen enkel argument om discriminerende beperkingen in de maatschappij te willen opleggen aan wie de vrije keuze maakt om zich niet te laten vaccineren.

Gevaccineerden zullen evenwel wél de beperkingen voor medische redenen moeten aanvaarden, ter bescherming van hun eigen gezondheid.

Zoals een verbod om nog te mogen reizen met het vliegtuig wegens een verhoogd risico op trombose door hun vaccinatie in een drukcabine op grote hoogte (DVT: Deep Vein Thrombosis) waardoor gevaccineerden sneller een hersenbloeding of hartaanval zouden kunnen krijgen.
En ze dachten ocharme nog wel om door vaccinatie hun 'vrijheid' terug te krijgen om opnieuw te mogen reizen.
Gevaccineerden komen bedrogen uit door hun geloof in pathologische leugenaars, die opnieuw voor de zoveelste keer, hun naïeve vertrouwen beschamen...ze leren het precies maar niet.
En ook Oma is waarschijnlijk ondertussen reeds gevaccineerd...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 14:10   #30
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.882
Standaard

Even de mede-forummers er aan herinneren dat het draadje begon in de VS....waar geschillen "in een wip en een vlieg" voor de rechtbank belanden.

Eigenlijk ,vrees ik,hebben de ziekenhuizen geen virologische argumentatie meer aldaar........De medische sector aldaar,(in essentie een zeer agressieve commerciele sector) ,moet wit of zwart zijn.Er is geen grijs....

Ik begrijp dat men hier in Europa het medisch personeel "heel sterk aanmoedigd" om zich te laten vaccineren maar door de manier van werken het niet speciaal "gevaarlijk" aanzien wordt om gevaccineerden en niet-gevaccineerden te laten samenwerken.Bemerk ook de nog voor onbepaalde tijd geldende "sanitaire" maatregelen binnen de muren van de instellingen.Daar zal men vermoedelijk nog "vermomd" moeten rondlopen terwijl wij buiten al lang weer "gewoon" mogen doen.....

Laatst gewijzigd door kelt : 11 juni 2021 om 14:14.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 14:22   #31
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En ook Oma is waarschijnlijk ondertussen reeds gevaccineerd...
Wat begrijp je niet aan medisch beroepsgeheim?
Wil je anders de telefoonnummer van mijn huisarts om een poging te wagen hem zijn medisch beroepsgeheim te laten schenden?

Waarschijnlijk komt de vraag door wanhoop van angstige en afgunstige gevaccineerden, die niet de moed hebben om hun eigen gezondheid te beschermen door tegen staatspropaganda in te gaan.
Maar oké, ik zal je dan toch maar uit je brandende onzekerheid verlossen:
De hel is nog niet bevroren..tot zolang zal oma NIET gevaccineerd worden, dat kan dus nog wel even duren..
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 14:51   #32
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En het zou mij niet verbazen dat jij wél reeds gevaccineerd bent...
Ik heb dat hier dan ook gezegd he.

https://forum.politics.be/showpost.p...8&postcount=33

Ik vond het voor mij voordelig om gevaccineerd te zijn, gezien mijn leeftijd. De kans om zwaar ziek te worden van corona is niet totaal verwaarloosbaar, en de risico's van vaccinatie voor mij lijken mij kleiner (dat is eigenlijk niet helemaal zeker op immunologisch vlak, maar het begint er toch op te lijken). Mocht ik 30 jaar geweest zijn, ik zou dat niet genomen hebben.

Dat is zoals ik anti biotica zou slikken he.

Daarentegen, dat doe ik uiteraard niet om "het virus tegen te houden" (en ik geef toe het een beetje sneu te vinden dat ik als gevaccineerde nu een beetje minder kans heb om het anderen door te geven - maar dat zal grotendeels een heel tijdelijk effect zijn volgens mij).

En nog minder voor een of ander administratief gedoe. Overal waar ik gevaccineerd zou moeten zijn om "binnen te mogen" ga ik uiteraard weigeren om binnen te gaan (zelfs al ben ik gevaccineerd). Omdat ik tegen die gekte ben. Als Schoof bijvoorbeeld enkel maar gevaccineerden bij hem thuis wil ontvangen, dan zal ik weigeren om bij hem thuis binnen te gaan he.

Want ik neem geen geneesmiddelen om "toelatingen" te krijgen, ik neem die omdat ik denk dat daar voor mij een sanitair voordeel aan zit.

Het zou bij mij niet opkomen om van anderen te eisen dat ze geneesmiddelen slikken he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 11 juni 2021 om 14:54.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:12   #33
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dus de bakker mag ook bepalen welke medicatie gij moet nemen om een brood te mogen kopen?
Even krankzinnig.
Die bakker mag dat van mij wel bepalen. Sinds wanneer mogen we ook al niet meer krankzinnig zijn?
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:14   #34
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
'k Peins dat -eens het zover is- de patiënt al lang blij zal zijn geholpen te worden. Want dat is prioriteit: dat je geholpen wordt. Het geloof van de helpend hand doet niet terzake. Maar voor de simpelen is het misschien beter dat ze door hun eigen soort geholpen worden. Apartheid moet er zijn eh.
Dat is de Waalse cultuur.
De Vlaamse cultuur is: je moet geholpen worden, snel en aan topkwaliteit.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:17   #35
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
En ayatollahs vinden dat mensen die hun niet tot de islam bekeren ook moeten aanvaarden dat ze beperkingen zullen hebben in de maatschappij.

Zoals Patrickve herhaaldelijk heeft gesteld, zie ik geen enkel (sanitair) rationeel argument voor dat principe. Enkel emo en principeargumenten gelijk de vaccinweigeraars moeten op één of andere manier gestraft worden.
Dat is hun goed recht, dat ze dat vinden.
Maar wij vinden dat ze ongelijk hebben in dit geval.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:18   #36
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
De angst zit zeer diep bij sommige mensen.

Schrik dat een niet-gevaccineerden bij hun zou aanbellen en dat soort toestanden.. Geweldig toch. Met zo een volk loopt elke führer vrolijk rond.
Moeten we nog eens dat voorbeeld aanhalen dat het verschil illustreert tussen angst en voorzichtigheid?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:21   #37
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Ja, en elke patiënt en bezoeker die binnen komt moet eerst een Corona en HIV test ondergaan, ander geen behandeling.
En als we dan toch bezig zijn, ook laten nagaan dat hij/zij geen drager is van parasieten en andere overdraagbare ziektes.
Zodat het ziekenhuis eerst kan uitzoeken welk personeel tegen die zaken gevaccineerd is en een besmette patiënt is volledige afzondering zonder bezoekers, zodat de patiënt en zijn bezoekers geen personeel of andere patiënten en bezoekers kunnen besmetten.
U overdrijft, en nog geen klein beetje.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:21   #38
Zephyrkaos
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 5 februari 2015
Berichten: 2.651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En ook Oma is waarschijnlijk ondertussen reeds gevaccineerd...
__________________
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing*
Zephyrkaos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:26   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Waarom zouden ongevaccineerden zorgkundigen een gevaar kunnen zijn voor gevaccineerde patiënten en hun familieleden?
Enkel als de vaccins niet werken en gevaccineerden dus niet beschermd zijn door hun vaccinatie.
Anders kunnen niet gevaccineerden nooit een gevaar zijn voor gevaccineerden.
Punt.

Nogmaals: vaccinatie is een medische handeling en behoort tot het medische beroepsgeheim tussen patiënt en huisarts.
Dus mag en kan niemand anders weten wie precies gevaccineerd werd of niet.
Daarom kan vaccinatie ook nooit verplicht worden, ook niet voor zorgpersoneel.
Zo moeilijk is dat toch niet, zeker?
Dat klopt, en ik vind dat op die wettelijke regel een uitzondering gemaakt moet worden.

Verder is er een grotere kans dat ongevaccineerden meer virus doen circuleren dan gevaccineerden. Wat maakt dat er een risico is dat de circulatie mensen bereikt die om medische redenen niet konden gevaccineerd worden.

Een beetje veeleisendheid voor de openbare gezondheid mag best wel.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2021, 16:31   #40
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ieder mens is soeverein en heeft het RECHT om zelf te beslissen zonder gediscrimineerd te worden voor zijn/haar keuze.
Overigens is vaccinatie een medische handeling die valt onder het medisch beroepsgeheim dat enkel bekend mag zijn bij de huisarts.
Jij hebt dus geen enkel argument om discriminerende beperkingen in de maatschappij te willen opleggen aan wie de vrije keuze maakt om zich niet te laten vaccineren.

Gevaccineerden zullen evenwel wél de beperkingen voor medische redenen moeten aanvaarden, ter bescherming van hun eigen gezondheid.

Zoals een verbod om nog te mogen reizen met het vliegtuig wegens een verhoogd risico op trombose door hun vaccinatie in een drukcabine op grote hoogte (DVT: Deep Vein Thrombosis) waardoor gevaccineerden sneller een hersenbloeding of hartaanval zouden kunnen krijgen.
En ze dachten ocharme nog wel om door vaccinatie hun 'vrijheid' terug te krijgen om opnieuw te mogen reizen.
Gevaccineerden komen bedrogen uit door hun geloof in pathologische leugenaars, die opnieuw voor de zoveelste keer, hun naïeve vertrouwen beschamen...ze leren het precies maar niet.
Niet-gevaccineerden zijn een gevaar voor de maatschappij.

Dan gaat uw verhaaltje over discriminatie niet meer op.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be