Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 juni 2021, 14:50   #121
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

De eerste corona barsten in het msm medialandschap?

Eindelijk een journaliste/radiopresentatrice, Julia Hartley-Brewer, met ballen aan haar lijf die de juiste vragen durft stellen aan de kwakzalver Richard Taylor, die pleit voor een permanente lockdown! (tot alle antivaxxers gevaccineerd zijn en daarvoor beter gecolloqueerd zou worden, de zot.)

Hadden we hier ook maar een journalist met kl*ten aan zn lijf die van ranst en co dezelfde vragen zou durven stellen, helaas..
Citaat:
Sla ze in de boeien en ram die spuit in hun arm, de hooligans!

Complottheoristen: je zou ze met een beetje fantasie ook de Nostradamussen van de 21ste eeuw kunnen noemen.
Heel wat van de fabeltjes die ze een jaar geleden vertelden, zijn inmiddels – wellicht door stomme toevalligheden – realiteit geworden.
Neem nu het coronapaspoort: een jaar geleden nog een woord dat je een ban kon opleveren op Facebook, straks reist enkel wie er één op zak heeft vrij door Europa.

Nog een theorie van Wim Wappie en Andy Antivaxer: na de zomer mogen we opnieuw massaal besmettingen en lockdowns verwachten, en het zijn nieuwe varianten en vaccinweigeraars die daar de schuld van zullen krijgen.
Of ze gelijk krijgen, dat zullen we over enkele maanden zien.

In het Verenigd Koninkrijk is een groot deel van de bevolking reeds gevaccineerd. Desondanks zit het aantal besmettingen er weer in de lift.
Officieel is dat allemaal de schuld van de ‘Delta-variant’, tot voor kort nog Indische variant genoemd.
Er zitten in Brexit-land weer verstrengingen aan te komen.
Radiopresentatrice Julia Hartley-Brewer interviewde daarom dokter Richard Taylor, zo’n beetje de Geert Molenberghs der Britten.
En dat interview nam een bizarre wending.

“De verstrengingen zijn absoluut noodzakelijk”, zo legt-ie uit. “We moeten het risico ernstig nemen.”

Waarop Julia: “Ik denk dat we het risico al meer dan een jaar serieus nemen, niet? Inmiddels is al een groot deel van de bevolking gevaccineerd, inmiddels zijn de medische zorgen erop vooruit gegaan. Er sterven jaarlijks ook duizenden mensen aan de griep, daarvoor gooien we het land toch ook niet op slot? Waarom moeten die maatregelen nog?”

Taylor antwoordt hierop dat het virus erg besmettelijk is, en dat mensen het kunnen verspreiden zonder te weten dat ze besmet zijn.
Volgens hem is het grote probleem: de antivaxers. Ook al is een groot deel van de bevolking gevaccineerd, het zijn de antivaxers die het virus blijven verspreiden. Lockdowns zullen volgens de man nodig zijn tot alle antivaxers gevaccineerd zijn.

Waarop Julia Hartley-Brewer een heel klein beetje boos wordt: “Ik heb maar een leven, ik wil leven en jij verkloot dit! Wat als jij nu eens voor de rest van je leven thuisblijft, en de rest van de wereld weer gewoon kan doen, dan loop jij geen risico, is dat geen goed idee?”

Wanneer Richard Taylor daarop in de lach schiet, is het hek helemaal van de dam.
https://pnws.be/lockdown-tot-alle-an...ccineerd-zijn/

Geheel terecht noemt Julia verplichte en gedwongen vaccinatie onethisch, wijst zij erop dat er altijd mensen zullen zijn voor bijv. religieuze of andere redenen die deze medische handeling niet wensen te ondergaan en dat we dus voor altijd in lockdown zouden moeten leven?
Intussen hebben we alles wat mogelijk is, gedaan: al een jaar maatregelen ondergaan, vaccinaties EN er zijn geneesmiddelen.
Waarom moeten die maatregelen nog?
Er sterven jaarlijks ook duizenden mensen aan de griep, daarvoor gooien we het land toch ook niet op slot?
Het is genoeg geweest, mensen willen normaal leven, mensen willen sociaal contact, kinderen willen weer gewoon naar school, mensen willen feesten en trouwen!
De ouwe zot maakt zichzelf belachelijk met zijn geleuter over een permanente lockdown voor besmette mensen die nergens last van hebben.

Taylor lacht groen en staat met de bek vol tanden want hij heeft geen enkel antwoord op haar vragen, laat staan argumenten.
Hij zet zichzelf te k*kken voor de hele wereld, spartelend als een duivel in een wijwatervat...hilarisch om te zien.

Laten we alle bange gevaccineerden beschermen door hen in een permanente lockdown te steken in hun eigen kot zodat dan ongevaccineerden terug het normale leven kunnen hervatten.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 15:46   #122
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Helemaal niet, in Belgie is het bijna gratis.
Ah, omdat er overaanbod is dan. Waar maken we ons druk over. Er zijn zodanig veel dokters en verpleegsters dat ze gratis willen werken
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 15:55   #123
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 22.830
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
De eerste corona barsten in het msm medialandschap?

Eindelijk een journaliste/radiopresentatrice, Julia Hartley-Brewer, met ballen aan haar lijf die de juiste vragen durft stellen aan de kwakzalver Richard Taylor, die pleit voor een permanente lockdown! (tot alle antivaxxers gevaccineerd zijn en daarvoor beter gecolloqueerd zou worden, de zot.)

Hadden we hier ook maar een journalist met kl*ten aan zn lijf die van ranst en co dezelfde vragen zou durven stellen, helaas..


https://pnws.be/lockdown-tot-alle-an...ccineerd-zijn/

Geheel terecht noemt Julia verplichte en gedwongen vaccinatie onethisch, wijst zij erop dat er altijd mensen zullen zijn voor bijv. religieuze of andere redenen die deze medische handeling niet wensen te ondergaan en dat we dus voor altijd in lockdown zouden moeten leven?
Intussen hebben we alles wat mogelijk is, gedaan: al een jaar maatregelen ondergaan, vaccinaties EN er zijn geneesmiddelen.
Waarom moeten die maatregelen nog?
Er sterven jaarlijks ook duizenden mensen aan de griep, daarvoor gooien we het land toch ook niet op slot?
Het is genoeg geweest, mensen willen normaal leven, mensen willen sociaal contact, kinderen willen weer gewoon naar school, mensen willen feesten en trouwen!
De ouwe zot maakt zichzelf belachelijk met zijn geleuter over een permanente lockdown voor besmette mensen die nergens last van hebben.

Taylor lacht groen en staat met de bek vol tanden want hij heeft geen enkel antwoord op haar vragen, laat staan argumenten.
Hij zet zichzelf te k*kken voor de hele wereld, spartelend als een duivel in een wijwatervat...hilarisch om te zien.

Laten we alle bange gevaccineerden beschermen door hen in een permanente lockdown te steken in hun eigen kot zodat dan ongevaccineerden terug het normale leven kunnen hervatten.
Je moet 'm horen die seniele zak, "virussen zijn erg slim in tegenstelling tot bacterie's waarvoor we antibiotica hebben." "de lockdown moet onbeperkt blijven duren tot het virus verdwenen is"

Zij is prachtig!
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:17   #124
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Ik heb nog nooit iemand meer door de mand zien vallen dan die Dr Richard Taylor. Van onze journalisten moeten we natuurlijk niet verwachten dat ze Van Ranst en co eens op de rooster leggen.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:24   #125
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Hoog tijd dat de virocratie getermineerd wordt.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:27   #126
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Virologen nemen tijdig ontslag voor de lastige vragen komen.

Het is een dead race tegen de klok. Maximum vaccineren alvorens het gif begint te werken.
Dat ze er zoveel mogelijk in 1 klap kunnen te pakken krijgen.

Hurry up.
Iedere seconde telt.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 16:29   #127
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je moet 'm horen die seniele zak, "virussen zijn erg slim in tegenstelling tot bacterie's waarvoor we antibiotica hebben." "de lockdown moet onbeperkt blijven duren tot het virus verdwenen is"

Zij is prachtig!
We wisten al door van ranst, van gucht, vlieghe, vandamme en co dat het coronavirus veel slimmer is: dat kan kloklezen, dat kan verspringen, dat virus weet wanneer je gaat zitten, dat weet wanneer je de wc gaat doortrekken, dat weet wanneer je een mondmasker draagt, dat weet wanneer de afstand van 1,5 meter wordt overschreden, dat weet wanneer de deuren van de kappers en winkels zullen opengaan om te attaqueren wie geen mondvod draagt enz...enz..
Maw: deze kwakzalvers dichten een virus dus al menselijke eigenschappen toe om hun wurgende en onwettige noodmaatregelen te kunnen rechtlullen.

En taylor is ook nog eens compleet tegenstrijdig met zijn arts-collega's en wetenschappers die beweren dat we moeten leren leven met dit virus, dat nooit meer zal weggaan.
Deze idioot denkt dus nog dat het virus zal gaan verdwijnen en wat zou zijn mening dan zijn over de andere miljarden virussen waarmee onze lucht gevuld is?
Of weet ie zelfs dat basis gegeven niet?
Wat een blaam voor een 'dokter', die duidelijk kwakzalver blijkt te zijn.
Toch ook duidelijk dat een permanente lockdown het doel is, dat helemaal niks te maken heeft met de gezondheid, maar dat weten sommigen al geruime tijd en anderen willen het nog steeds niet weten.

Yep: die dame heeft meer ballen dan al onze lamme nepjournalisten bijeen.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 17:33   #128
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.874
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik heb nog nooit iemand meer door de mand zien vallen dan die Dr Richard Taylor. Van onze journalisten moeten we natuurlijk niet verwachten dat ze Van Ranst en co eens op de rooster leggen.

Ja zeg makker,tegenwoordig zouden ze MVR zelfs niet kunnen VINDEN....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 17:41   #129
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ja, en dan nog geel en zwart, net zoals de Jodenster uit de tweede wereldoorlog.
Dat past nog voor de fascisten, een geel-zwarte sneer.
Geel en zwart....

Van welke partij zijn dat de kleuren ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 17:50   #130
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Geel en zwart....

Van welke partij zijn dat de kleuren ?
Het geel van fascistische collaborateurs van nva?

Overigens totaal irrelevant voor de vergelijking met de schandelijke, discriminerende Jodenster waarover de discussie ging.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 17:57   #131
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het geel van fascistische collaborateurs van nva?

Overigens totaal irrelevant voor de vergelijking met de schandelijke, discriminerende Jodenster waarover de discussie ging.
Ik weet niet waar u het idee haalt om met de Davidster te komen aandraven Oma.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 18:19   #132
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
We wisten al door van ranst, van gucht, vlieghe, vandamme en co dat het coronavirus veel slimmer is: dat kan kloklezen, dat kan verspringen, dat virus weet wanneer je gaat zitten, dat weet wanneer je de wc gaat doortrekken, dat weet wanneer je een mondmasker draagt, dat weet wanneer de afstand van 1,5 meter wordt overschreden, dat weet wanneer de deuren van de kappers en winkels zullen opengaan om te attaqueren wie geen mondvod draagt enz...enz..
Maw: deze kwakzalvers dichten een virus dus al menselijke eigenschappen toe om hun wurgende en onwettige noodmaatregelen te kunnen rechtlullen.

En taylor is ook nog eens compleet tegenstrijdig met zijn arts-collega's en wetenschappers die beweren dat we moeten leren leven met dit virus, dat nooit meer zal weggaan.
Deze idioot denkt dus nog dat het virus zal gaan verdwijnen en wat zou zijn mening dan zijn over de andere miljarden virussen waarmee onze lucht gevuld is?
Of weet ie zelfs dat basis gegeven niet?
Wat een blaam voor een 'dokter', die duidelijk kwakzalver blijkt te zijn.
Toch ook duidelijk dat een permanente lockdown het doel is, dat helemaal niks te maken heeft met de gezondheid, maar dat weten sommigen al geruime tijd en anderen willen het nog steeds niet weten.

Yep: die dame heeft meer ballen dan al onze lamme nepjournalisten bijeen.
Je ziet dat heel het “verhaal” op een zeer onstabiel fundament is gestoeld. Enkel angstzaaierij, leugens, censuur en propganda houden het recht.
Op meer en meer plaatsen heeft men het spelleke eindelijk door. Ook hier zie je dat aan de soms totaal van de pot gerukte “argumentatie” van de ergste covid-zeloten, om maar niet te hoeven toegeven dat het aan de angstigen is zichzelf te beschermen (voor een snotvallin), en dat ze geen enkel recht hebben van de niet angstigen bescherming te eisen.
Denk maar aan de gordelplicht...
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 18:22   #133
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik weet niet waar u het idee haalt om met de Davidster te komen aandraven Oma.
Dan moet je er misschien eens uw eigen berichten op na lezen, waarbij je oproept om bepaalde mensen te gaan behandelen als 2e rangsburgers met minder rechten.
__________________
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 18:25   #134
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dan moet je er misschien eens uw eigen berichten op na lezen, waarbij je oproept om bepaalde mensen te gaan behandelen als 2e rangsburgers met minder rechten.
Waar de tomeloze drang bij sommige mensen vandaan komt om anderen te onderdrukken blijft een raadsel.
Ik heb dat gen niet.
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 18:46   #135
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Waar de tomeloze drang bij sommige mensen vandaan komt om anderen te onderdrukken blijft een raadsel.
Ik heb dat gen niet.
Het is duidelijk gerelateerd aan een zekere hogere leeftijd.

Ik ben er alleen nog niet uit of het een product is van de opvoeding uit die tijd, of het is iets dat van nature komt door het ouder worden.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 20:28   #136
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.654
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Waar de tomeloze drang bij sommige mensen vandaan komt om anderen te onderdrukken blijft een raadsel.
Ik heb dat gen niet.
Dat zijn azijnpissers die andere mensen het licht in de ogen niet gunnen.
De mentaliteit van vlaams klootjesvolk.
Die denken zo: als ik geprikt moet worden omdat ik bang ben, dan moet iedereen geprikt worden.
Ze missen de moed om voor zichzelf op te komen en tegen staatspropaganda in te gaan en zijn jaloers dat anderen wel voor zichzelf en hun eigen gezondheid durven kiezen.

Dat zie je ook op de baan: dat zijn de idioten die links blijven rijden, vaak aan een slakkengangetje, om te kunnen verhinderen dat anderen hun voorbij komen aan een snelheid die ze volgens hen niet mogen rijden.
Zij willen afdwingen hoe snel iedereen mag rijden.
Ik duw zulke wegpiraten ongenadig aan de kant, als ik te snel rij, dan is de boete ook voor mij en geen lamme azijnpisser zal bepalen hoe snel ik zal rijden.
En het zijn dan ook nog net de domste schapen die menen de baas te kunnen spelen over andere mensen.

@denkimi: het zijn echt niet alleen ouderen
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 21:13   #137
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ja zeg makker,tegenwoordig zouden ze MVR zelfs niet kunnen VINDEN....
Hem vinden is volledig overbodig. Hij is perfect bereikbaar per gsm, voor alle journalisten.

Het is al zo ver dat als het bliksemt, hij pavlovs-gewijs begint te glimlachen: denkt dat er persfotografen op hem afkomen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 21:13   #138
Der Wanderer
Europees Commissaris
 
Der Wanderer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Berichten: 7.745
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ah ja, in ziekenhuizen lopen "gratis" chirurgen rond. En "gratis" verpleegsters. En de elektriciteit, die krijgen ze ook "gratis" van de stroomproducent.....
Betaald met overheidsgeld om de algemene toegankelijkheid zonder klassengeneeskunde te verzekeren. Prima toch?
__________________
De waarheid voorop
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 21:17   #139
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Het geel van fascistische collaborateurs van nva?

Overigens totaal irrelevant voor de vergelijking met de schandelijke, discriminerende Jodenster waarover de discussie ging.
Ik ga je over dezelfde leest schoeien als patricve : ik ga niet meer reageren op jouw posts omdat ik het te onaangenaam vind om met jou te discuteren.
En dat is dan nog zeer zacht uitgedrukt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juni 2021, 21:19   #140
denkimi
Banneling
 
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Berichten: 3.700
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
@denkimi: het zijn echt niet alleen ouderen
Als je hier op het forum kijkt valt het toch op dat bijna al de grootste pleiters voor fascisme stuk voor stuk gepensioneerd zijn.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be