Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Conner Rousseau uit zich als niet zuivere hetero.
1. Onzin, hij is 100% niet hetero en verzwijgt voor de stemmen. 7 17,07%
2. Onzin, hij is 100% hetero maar doet voor de stemmen. 7 17,07%
3. Hij had beter gewacht met publiek te gaan tot na de verkiezinge. 9 21,95%
4. Hij gaat nu publiek in aanloop van de verkiezingen. 16 39,02%
5. Prins Laurent for president. 19 46,34%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 41. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 juni 2023, 07:11   #21
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.471
Standaard

Wat een aandachtshoer.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 07:17   #22
Indomitable
Minister-President
 
Indomitable's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2014
Berichten: 4.364
Standaard

Ik wist dat vanaf de eerste keer dat ik zijn smoel zag, en dat is geen schande. Waar ik wel heel kwaad om kan worden, is dat je met je pikkels aan minderjarigen komt.
__________________
Life is a game of Chess, changing with each move.
Indomitable is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 07:30   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ik wist dat vanaf de eerste keer dat ik zijn smoel zag, en dat is geen schande. Waar ik wel heel kwaad om kan worden, is dat je met je pikkels aan minderjarigen komt.
Welke minderjarige?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 07:39   #24
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable Bekijk bericht
Ik wist dat vanaf de eerste keer dat ik zijn smoel zag, en dat is geen schande. Waar ik wel heel kwaad om kan worden, is dat je met je pikkels aan minderjarigen komt.
Jij weet precies heel veel nogal rap ...

Zo lang ik het al weet, is de gewone seksuele meerderjarigheid 16 jaar (alhoewel veel vroeger homoseks toch 18 jaar als meerderjarigheid gold)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 07:46   #25
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Jij weet precies heel veel nogal rap ...

Zo lang ik het al weet, is de gewone seksuele meerderjarigheid 16 jaar (alhoewel veel vroeger homoseks toch 18 jaar als meerderjarigheid gold)
Wettelijk gezien lijkt de leeftijd geen probleem, maar een dertiger die seks zoekt met 17 jarigen, geef toe, dat wordt scheef bekeken, dat zou ook zo zijn bij een heterokoppel.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:01   #26
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06...-haatcampagne/

Freya Van den Bossche (Vooruit): "Gemene roddel- en haatcampagne tegen Conner Rousseau, politieke tegenstrevers willen het hem moeilijk maken"

Het feit dat er meldingen zijn gemaakt van mogelijk ongepast gedrag van Vooruit-voorzitter Conner Rousseau heeft volgens partijgenoot Freya Van den Bossche meegespeeld in het feit dat hij vandaag een video deelde waarin hij spreekt over zijn geaardheid. Maar Van den Bossche zegt in "Terzake" formeel dat Rousseau "niks verkeerd gedaan heeft". Ze heeft het over een "gemene roddel- en haatcampagne": "Sommige politieke tegenstrevers hebben er alles voor over om het hem moeilijk te maken."



Vooruit-voorzitter Conner Rousseau heeft in een YouTube-video verteld hoe hij worstelt met zijn geaardheid. Rousseau hekelt in gesprek met televisiemaker Eric Goens het feit dat er vaak over zijn geaardheid gespeculeerd wordt en hoopt door er nu zelf over te praten meer ademruimte te krijgen: "Ik snak naar adem", luidt het.

Tijdens dat gesprek zegt Rousseau ook dat hij zich "opgejaagd wild" voelt. Een merkwaardige passage, vindt onze politiek journalist Ivan De Vadder. "Dan gaat het over geruchten waar hij niet dieper op ingaat. En dan moet je vaststellen dat er de voorbije weken tot tweemaal een eenzijdig verzoekschrift ingediend is door de voorzitter om een publicatie offline te halen. Wij hebben weet van twee meldingen - geen klachten - van mogelijk ongepast gedrag."


"Gemene roddel- en haatcampagne"

Het parket van West-Vlaanderen bevestigt dat er een melding werd neergelegd tegen Conner Rousseau. "Hij werd daaromtrent verhoord, maar het dossier werd vervolgens geseponeerd wegens geen misdrijf", aldus de parketwoordvoerder van Brugge.

"Ook in Antwerpen werd er blijkbaar een zaak aangebracht met eveneens volstrekt onjuiste beweringen, maar daarover werden we nog niet formeel ingelicht", zegt Christine Mussche, de advocaat van Rousseau. "Dit ruikt naar een heksenjacht", vindt Mussche.

Freya Van den Bossche van Vooruit heeft het in "Terzake" over een "gemene roddel- en haatcampagne" tegen de partijvoorzitter en vermoedt dat dat meegespeeld heeft in de beslissing van de partijvoorzitter om zelf te communiceren over zijn geaardheid. "Het klopt dat Conner voelde dat de druk hoog was, anders had hij misschien wat langer gewacht."



Volgens Van den Bossche is die campagne al maanden aan de gang en ze vreest dat die nog wel een tijdje zou kunnen duren. "Ze zullen nog driester te werk gaan, ze gaan nog meer proberen: sommige politieke tegenstrevers hebben er alles voor over om het Conner moeilijk te maken."

De Vooruit-politica is er alleszins rotsvast van overtuigd dat haar voorzitter recht in zijn schoenen staat. "Ik, zijn familie, zijn vrienden, Vooruit: wij staan als één man achter Conner. Er is een melding geweest, het parket moest die onderzoeken en heeft duidelijk gezegd dat er niks van aan was." Elke andere melding zal volgens haar hetzelfde gevolg krijgen. "Hij heeft niks verkeerd gedaan, het is allemaal gebaseerd op roddels."



Ook federaal fractieleider voor Vooruit Melissa Depraetere spreekt in "De Afspraak" over een haatcampagne. "Het is zo dat er een aantal verhalen zijn die niet waar blijken, maar daar ontstaan roddels, geruchten en haatcampagnes rond."

Volgens haar heeft dat inderdaad meegespeeld in de beslissing van de voorzitter om een boodschap de wereld in te sturen. "Als je de populairste politicus van België bent wordt er met een vergrootglas naar je gekeken. Ofwel zwijg je en blijven die verhalen leven, of je zet die stap die je sowieso wel had willen zetten, maar misschien op een andere manier."



Conner Rosseau mandadeert Christine Mussche als zijn advocaat. Dezelfde advocaat die door de Studio 100 bazen werd ingehuurd voor een doorlichting van het gedrag van hun Plopsaland uitbater. Dezelfde advocaat die zich liet betalen door het vrouwengelijkheidsinstituut om vrouwen te overhalen zich partij te stellen tegen Bart De Pauw.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 16 juni 2023 om 08:02.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:07   #27
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Toch vreemd, die coming out.
Op zich niets mis met het twijfelen aan de eigen geaardheid.
Het is maar dat er geruchten zijn, ik las daar iets over een jongen van 17.
Conner is ondertussen 30.
Stel je voor dat het om een meisje van 17 zou gegaan zijn, een man van 30 die daar een relatie mee heeft zou heel scheef bekeken worden.

Er waren blijkbaar 2 klachten tegen hem.
De ene is geseponeerd, de andere loopt nog.

Ook raar is dat Conner Rousseau enkel met één journalist wilde praten hierover, en dat interview niet gratis mag uitgezonden worden door de VRT.
Volgens dat hij anders mediageil is, is hij nu niet al te happig om geïnterviewd te worden...

Vreemd dat ik hier geen onderwerp over vond, of heb ik ergens een bepaald ander topic gemist?

https://www.demorgen.be/nieuws/het-i...ssen~b0547765/https://www.standaard.be/cnt/dmf20230615_96981980
Conner is doodeenvoudig onvolwassen, ondanks zijn dertig jaar. Hij doet zo een beetje aan Anuna denken, die eveneens verklaarde dat ze met zichzelf nog niet in het reine is. Mocht ik een sos zijn dan zo ik mijn toch wel wat zorgen maken omtrent de geschiktheid van Rousseau voor zijn huidige partijfunctie.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:13   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Wettelijk gezien lijkt de leeftijd geen probleem, maar een dertiger die seks zoekt met 17 jarigen, geef toe, dat wordt scheef bekeken, dat zou ook zo zijn bij een heterokoppel.
Ja als 80 jarige een jonge kip van 30 pakken is veer beter aanvaard dan als 30 jarige een 18 jarige proberen versieren.

kijk zolang ze beiden akkoord zijn kan het mij niet schelen, of hij nu met een jongen of maske vogelt. verder moet hij dat ook niet aan onze neus komen hangen. Eerlijk gezegd veel wereldschokkends is hij nog niet komen zeggen, want er was toch wel een licht vermoeden.

Natuurlijk 2 verschillende parketten die met een klacht bezig zijn of geweest zijn, Dat is niet goed voor zijn zaak he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:14   #29
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Conner is doodeenvoudig onvolwassen, ondanks zijn dertig jaar. Hij doet zo een beetje aan Anuna denken, die eveneens verklaarde dat ze met zichzelf nog niet in het reine is.
Gisteren (I kid you not) was ik net wat filosoferend aan 't freewheelen om die 2 met elkander wat te laten rampetampen.
Dat, (dacht ik), zou grappig zijn...
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:17   #30
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Niet goed gelezen? Hij valt zowel op vrouwen als op mannen !!!
Kijk, dit betekent toch dat die kerel, ondanks zijn dertig jaar, nog steeds niet helemaal de puberteitsfase ontgroeid is. Mocht ik een partijgetrouwe sos zijn, dan zou ik mij wel wat zorgen maken.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:20   #31
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
De aandachtshoer
Wat kan ons dat schelen? Al neukt hij zijn moeder.
Skobe, jongen toch! Toch geen incest zeker?
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:20   #32
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Ondertussen op het Youtube kanaal van Conner Rousseau...

https://www.youtube.com/@kingconnah/videos

... zijn laatste video gaat viraal !
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:21   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Conner is doodeenvoudig onvolwassen, ondanks zijn dertig jaar. Hij doet zo een beetje aan Anuna denken, die eveneens verklaarde dat ze met zichzelf nog niet in het reine is. Mocht ik een sos zijn dan zo ik mijn toch wel wat zorgen maken omtrent de geschiktheid van Rousseau voor zijn huidige partijfunctie.
Awel ja, dat is nog een goeie analyse, er zit geen kwaad in hoor, dat geloof ik ook niet, maar een zekere naiviteit (anders zou je geen sos zijn natuurlijk) is zeker aanwezig.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:23   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.424
Standaard

De vlucht Vooruit van Conner.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:23   #35
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gisteren (I kid you not) was ik net wat filosoferend aan 't freewheelen om die 2 met elkander wat te laten rampetampen.
Dat, (dacht ik), zou grappig zijn...
En daar ons Freya bij zeker , er zal volk naar komen kijken. (verder wil ik u niet onderbreken in uw ongetwijfeld heel belangrijke freewheel filosofie sessies )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:24   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Gisteren (I kid you not) was ik net wat filosoferend aan 't freewheelen om die 2 met elkander wat te laten rampetampen.
Dat, (dacht ik), zou grappig zijn...
En dat muzikaal begeleid met "Imagine" van John Lennon.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:26   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Ondertussen op het Youtube kanaal van Conner Rousseau...

https://www.youtube.com/@kingconnah/videos

... zijn laatste video gaat viraal !
alles voor de kliks zeker ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:26   #38
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
En daar ons Freya bij zeker , er zal volk naar komen kijken. (verder wil ik u niet onderbreken in uw ongetwijfeld heel belangrijke freewheel filosofie sessies )
Een triootje dus...
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:42   #39
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 14.167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja als 80 jarige een jonge kip van 30 pakken is veer beter aanvaard dan als 30 jarige een 18 jarige proberen versieren.
Het is een andere situatie, en dat komt omdat men er dan van uitgaat dat die vrouw van 30 ergens financiële of andere belangen heeft, en het voor die 80 jarige om de seks gaat.
Een soort veredelde vorm van prostitutie dus.
Bij een 30 jarige met een 17 jarige zal men eerder denken dat de 17 jarige nog niet rijp genoeg was, en de 30 jarige daarvan geprofiteerd heeft.
Als die 30 jarige dan nog een populaire politicus blijkt te zijn, wordt het nog problematischer, zeker als er dan klacht wordt ingediend.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2023, 08:50   #40
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is een andere situatie, en dat komt omdat men er dan van uitgaat dat die vrouw van 30 ergens financiële of andere belangen heeft, en het voor die 80 jarige om de seks gaat.
Een soort veredelde vorm van prostitutie dus.
Bij een 30 jarige met een 17 jarige zal men eerder denken dat de 17 jarige nog niet rijp genoeg was, en de 30 jarige daarvan geprofiteerd heeft.
Als die 30 jarige dan nog een populaire politicus blijkt te zijn, wordt het nog problematischer, zeker als er dan klacht wordt ingediend.
Yep,

Nu vraag ik me wel af wie die klacht heeft ingediend, het vermeende slachtoffer of pa en ma van het vermeende slachtoffer. Allee ja dat zou toch een ander licht op de zaak werpen. Nu moet ik eerlijk zijn moest mijne kleinen afkomen dat hij verleid is door nen 30 jarige flierefluiter, dan zou die laatste toch ook wel met nen hele goeien uitleg over zijn intenties mogen afkomen.

Ik vraag me af of King Conna echt zo dom of door macht verblind zou zijn om iets te forceren met een net geen meerderjarige ,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be