Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 31 augustus 2005, 23:03   #281
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Dit was de vierde IJzerwake, dus vier keer!
Ik dacht drie, maar jij telt die van WOII er ook al bij merk ik.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 1 september 2005, 00:25   #282
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Hij is op en top Vlaming,
Daar valt aan te twijfelen natuurlijk... Maar die Vlaamsgezinde Singaporiaan meent het ongetwijfeld goed.

Citaat:
En eens even naar die ras-idioten hier op het forum. Ik kan jullie met zekerheid meedelen dat Pieter meer en beter Vlaming is dan vele 'blanken' (buiten én binnen de Vlaamse Beweging).
Dat er veel mossels en idioten in de Vlaamse Beweging zitten zal ik zeker niet ontkennen. Maar welke criteria gebruik je om te gaan orrdelen of iemand "meer en beter" Vlaming is dan iemand anders?
Guderian is offline  
Oud 1 september 2005, 00:35   #283
Guderian
Banneling
 
 
Guderian's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2002
Berichten: 8.266
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
Spijtig voor u maar lees dan maar eens wat Dewinter daarover denkt: iedereen die het programma onderschrijft en uitvoert is welkom.
Kan best zijn, zoals reeds elvendertig keer gezegd: ik ben niet gehuwd met het VB. Het VB is maar een middel, als het niet meer voldoet wordt het weggegooid, met diegenen die er nog inzitten erbij.
Citaat:
Vlaams Belanger zijn houd niet in dat je in de eerste plaats Vlaming bent, dat zou discriminerend zijn.
Och ja zeg, foei toch, dat discrimineren! Gelukkig dat tegen discriminatie reageren niet politiek-correct is hé?!?
Citaat:
De criteria die jij wilt hanteren vind ik racistisch en deze hanteert de top gelukkig niet.
Mja, de vraag is natuurlijk wie je allemaal tot de top rekent en vooral, wat bepaalde mensen in die top nog mogen zeggen en schrijven gelet op de huidige wetgeving!
Citaat:
Je kan Vlaming onder de Vlaming worden zoals Dewinter zegt ipv boed en bodem theoriën.
Bloed & bodemtheorie is voor een politieke partij in Vlaanderen onhaalbaar omdat je discours al snel in de strafbare sfeer belandt + je er geen meerderheid van de Vlamingen mee kan overhalen om voor je te stemmen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat bepaalde mensen aan de top van een partij dat wél kunnen denken en daar soms in hun handelen waar mogelijk mee rekening kunnen houden.
Citaat:
Van Boxel is dus algemeen welkom in het Vlaams Belang, hij is een VB'er en Vlaams nationalist.
Dat "algemeen" welkom zou ik een "lichte" overschatting durven noemen. Ik heb al met een aantal VB'ers (lokale bestuursleden) gesproken, en die zijn héél wat minder enthousiast. Maar dat er véél simpelaars bij het VB zijn die dat een goede aanwinst vinden allicht ook.
Guderian is offline  
Oud 1 september 2005, 08:08   #284
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.279
Standaard

Awel Guderian, jij draait er tenminste geen doekjes om.

Wat denk, zou alleen het VB zijn handelswijze laten bepalen door de politiek-correcte dwingelandij?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 1 september 2005, 08:12   #285
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Wat denk, zou alleen het VB zijn handelswijze laten bepalen door de politiek-correcte dwingelandij?
als de wetgeving de partij dwingt om een aantal zaken te laten vallen en andere op te nemen.. kun je moeilijk anders met zulk een grote partij.
Ambiorix is offline  
Oud 1 september 2005, 08:37   #286
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Ik vraag me af of Guderian zelf wel van zuiver Germaansen bloede is.
luc broes is offline  
Oud 1 september 2005, 20:52   #287
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 10 december 2003
Berichten: 8.043
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hazo,een excuus allochtoon dus, om het imago van de schurkenpartij van Vlaanderen wat op te poetsen. Denk je dat er mensen zijn die ineens zouden geloven dat het VeeBee niet-racistisch en pro-multicultuur zou zijn??
Ah dus voor jou is racistisch en niet pro-multicultuur hetzelfde. Niet dat me dat van een groot en genuanceerd denker als jou verbaast...

Zouden we beter al geen klacht indienen tegen Angela Merkel? Die moet in jouw ogen wel een topraciste zijn...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Rr00ttt on 01-09-2005 at 21:53
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hazo,een excuus allochtoon dus, om het imago van de schurkenpartij van Vlaanderen wat op te poetsen. Denk je dat er mensen zijn die ineens zouden geloven dat het VeeBee niet-racistisch en pro-multicultuur zou zijn??
Ah dus voor jou is racistisch en niet pro-multicultuur hetzelfde. Niet dat me dat van een groot en genuanceerd denker als jou verbaast...

Zouden we beter al geen klacht indienen tegen Angela Merkel? Die moet in jouw ogen wel een topraciste zijn...[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Hazo,een excuus allochtoon dus, om het imago van de schurkenpartij van Vlaanderen wat op te poetsen. Denk je dat er mensen zijn die ineens zouden geloven dat het VeeBee niet-racistisch en pro-multicultuur zou zijn??
Ah dus voor jou is racistisch en niet pro-multicultuur hetzelfde. Niet dat me dat van een groo en genuanceerd denker als jou verbaast...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 1 september 2005 om 20:53.
Rr00ttt is offline  
Oud 1 september 2005, 21:31   #288
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik dacht drie, maar jij telt die van WOII er ook al bij merk ik.
Inderdaad snuggere Piano, 3 + 2 = 4 zoals iedereen terdege beseft.
luc broes is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be