Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 26 augustus 2005, 22:18   #81
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

We gaan dus allen akkoord!
luc broes is offline  
Oud 26 augustus 2005, 22:24   #82
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
We gaan dus allen akkoord!
jep en zeg nu niet dat ik ne vb'er ben e
Gertj3 is offline  
Oud 26 augustus 2005, 22:33   #83
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Dat is jou visie. Iemand die jou visie niet deelt doet daarom nog niet aan volksmisleiding.
Het betreft hier geen verschil in visie, het Vlaams Belang misleidt voor de moment de bevolking door te stellen dat cultuur de verklarende factor is voor criminaliteit. In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken, daar spreekt men over sociaal-economische achterstand. Wat wel in het voordeel van het Vlaams Belang pleit is dat omtrent cultuur en criminaliteit weinig studies beschikbaar zijn, volgens het Vlaams Belang te wijten aan "politieke correctheid". Onderzoek in deze sfeer dient ontdaan te worden van taboe. Maar waarom trekt het Vlaams Belang conclusies uit studies die volgens hun de waarheid kwaad aandoen en waarom heeft men zelf het initiatief niet genomen tot dergelijke studie en waarom heeft men al reeds maatregelen klaar voor iets waar onvoldoend studiemateriaal over bestaat?
Towelie030981 is offline  
Oud 26 augustus 2005, 22:56   #84
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 30 augustus 2002
Berichten: 15.667
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Het betreft hier geen verschil in visie, het Vlaams Belang misleidt voor de moment de bevolking door te stellen dat cultuur de verklarende factor is voor criminaliteit. In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken, daar spreekt men over sociaal-economische achterstand. Wat wel in het voordeel van het Vlaams Belang pleit is dat omtrent cultuur en criminaliteit weinig studies beschikbaar zijn, volgens het Vlaams Belang te wijten aan "politieke correctheid". Onderzoek in deze sfeer dient ontdaan te worden van taboe. Maar waarom trekt het Vlaams Belang conclusies uit studies die volgens hun de waarheid kwaad aandoen en waarom heeft men zelf het initiatief niet genomen tot dergelijke studie en waarom heeft men al reeds maatregelen klaar voor iets waar onvoldoend studiemateriaal over bestaat?
"In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken" Dit is wellicht juist. Andere bevindingen zijn verboden door de linkse kerk. Zie Van San.
Maar laat ons eerst kijken naar dat boek vooraleer verdere commentaar te geven.
luc broes is offline  
Oud 26 augustus 2005, 23:09   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
jep en zeg nu niet dat ik ne vb'er ben e
Jij bent echt niet de enige die terwille van dezelfde angst het VB zelfs niet durft gelijk te geven indien het beweert dat 2+2=4 is, hoor Gertje...
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 26 augustus 2005, 23:14   #86
Towelie030981
Gouverneur
 
Towelie030981's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2004
Berichten: 1.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
"In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken" Dit is wellicht juist. Andere bevindingen zijn verboden door de linkse kerk. Zie Van San.
Maar laat ons eerst kijken naar dat boek vooraleer verdere commentaar te geven.
Afwachten dan maar. Misschien inderdaad naar het boek kijken, maar dan had diegene die deze post geopend heeft beter wat meer info kunnen geven i.p.v. vage veronderstellingen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Towelie030981 on 27-08-2005 at 00:24
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
"In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken" Dit is wellicht juist. Andere bevindingen zijn verboden door de linkse kerk. Zie Van San.
Maar laat ons eerst kijken naar dat boek vooraleer verdere commentaar te geven.
Afwachten dan maar. Misschien inderdaad naar het boek kijken, maar dan had diegene die deze post geopend heeft beter wat meer info kunnen geven i.p.v. vage veronderstellingen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
"In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken" Dit is wellicht juist. Andere bevindingen zijn verboden door de linkse kerk. Zie Van San.
Maar laat ons eerst kijken naar dat boek vooraleer verdere commentaar te geven.
Afwachten dan maar.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 26 augustus 2005 om 23:24.
Towelie030981 is offline  
Oud 27 augustus 2005, 11:02   #87
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Jij bent echt niet de enige die terwille van dezelfde angst het VB zelfs niet durft gelijk te geven indien het beweert dat 2+2=4 is, hoor Gertje...
Maar ik moet toch niet zwijgen omdat ik bij de sp.a zit zeker

En ok ik durf ook wel eens het vb afbreken maar als ze goede voorstellen hebben zal ik het ook wel zeggen

want in het migrantenstemrecht hadden ze 100% gelijk
Gertj3 is offline  
Oud 27 augustus 2005, 19:34   #88
praha
Secretaris-Generaal VN
 
praha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2004
Berichten: 29.533
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
Maar ik moet toch niet zwijgen omdat ik bij de sp.a zit zeker

En ok ik durf ook wel eens het vb afbreken maar als ze goede voorstellen hebben zal ik het ook wel zeggen

want in het migrantenstemrecht hadden ze 100% gelijk
kan je dat effe uitklaren, want ik vond/vind dat ze totaal geen gelijk hadden/hebben

ik zie echt niet in wat voor onzinnige logica er toe kan komen om EU-leden dat wel te verlenen en niet-EU-leden dat niet

je moet me dat echt es uitleggen
praha is offline  
Oud 27 augustus 2005, 20:02   #89
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Towelie030981
Het betreft hier geen verschil in visie, het Vlaams Belang misleidt voor de moment de bevolking door te stellen dat cultuur de verklarende factor is voor criminaliteit. In 95% van de studies wordt dit tegen gesproken, daar spreekt men over sociaal-economische achterstand.
En in de reden waarom dat zo is is Annemans nogal duidelijk: omdat het door cultureel marxisme of politieke korrektheid onmogelijk neen zelfs verboden (zie arrest van 21 april) is om een onderzoek te doen naar andere dan sociaal-economische redenen voor verhoogde kriminaliteit.
Een prachtvoorbeeld is de studie van Van San:
A/ Aangevraagd door Verwilghen
B/ Daarna toen er een stukje van de sluiere werd opgelicht geboycot door Verwilghen
C/ In het VB vonnis verboden om te gebruiken wegens niet politiek korrekt
Cave! vergeet niet dat Van San een studie maakte van de correlatie criminaliteit-kultuur TUSSEN de Turken en Marokkanen en niet tussen allochtonen en autochtonen
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me
Fieseler is offline  
Oud 27 augustus 2005, 20:06   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
kan je dat effe uitklaren, want ik vond/vind dat ze totaal geen gelijk hadden/hebben

ik zie echt niet in wat voor onzinnige logica er toe kan komen om EU-leden dat wel te verlenen en niet-EU-leden dat niet

je moet me dat echt es uitleggen
En jij legt dan in één moeite uit waarom Belgen aan de opkomstdwang onderworpen worden terwijl nationaliteistweigeraars stemRECHT krijgen, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 augustus 2005, 10:52   #91
napoleondegrote
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 1.137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
uit wat zou dat mogen blijken ?
Het antwoord staat in mijn posting, leer lezen...
napoleondegrote is offline  
Oud 28 augustus 2005, 10:57   #92
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
kan je dat effe uitklaren, want ik vond/vind dat ze totaal geen gelijk hadden/hebben

ik zie echt niet in wat voor onzinnige logica er toe kan komen om EU-leden dat wel te verlenen en niet-EU-leden dat niet

je moet me dat echt es uitleggen
wij moeten ook niet gaan stemmen in marokko of turkey
Gertj3 is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be