Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 augustus 2016, 06:01   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.231
Standaard 25 jaar Linux

Jawel....we zouden het uit het oog verliezen maar het meest invloedrijke softwareproject ooit is begonnen in 1991.

http://www.zdnet.com/article/linux-r...where-to-next/

Gedurende de vroege jaren negentig ging het er om om UNIX te emuleren (herinner U: LInux is Not UniX ) zonder voor de rechtbank gesleurd te worden wegens inbreuk op iemands patentrecht.Dit kon mede omdat het GEDRAG van een UNIX-systeem genormeerd was(en gelukkig niet gepatenteerd).De uitdaging die Linux Thorvalds aanpakte,was om op een PC-tje iets te beginnen coderen dat zich volgens die norm gedroeg.

Tegenwoordig DEFINEERT iedereen die Linux-gerelateerde kernel-code kan schrijven de wereld en de toekomst.In het artikel wordt opgemerkt dat er op deze planeet eigenlijk maar weinig mensen zijn die zoveel vakmanschap en de geloofwaardigheid hebben dat hun code in de distributie-kernel MAG gebracht worden.Voor dergelijke elitegroep codeurs zal er altijd werk zijn!

Want dat is het project inmiddels geworden,een locomotief in de sofware-ontwikkeling.

"privé"-personen die aan de kernel meeschrijven zijn een kleine minderheid geworden.De "hard-core" programmeeurs worden nu meestal door bedrijven betaald.Bedrijven die begrepen hebben dat dit,het ontwikkelen van code die ook door de concurrentie gebruikt zal worden,GEEN verloren geld is.....

Dit is "open source" in werking.


25 jaar....

Laatst gewijzigd door kelt : 23 augustus 2016 om 06:04.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 06:10   #2
Carmagnole
Banneling
 
 
Geregistreerd: 20 juni 2014
Locatie: Europa der volkeren. Ideologie: wantrouw iedereen.
Berichten: 1.498
Standaard

Ik gebruik zelf Linux Mint, een gebruiksvriendelijke, gemakkelijke variant. Heb meegewerkt aan kerneloptimalisatie voor bepaalde toepassingen.

Linux Mint is zeer goed en een aanrader voor de meeste mensen. Helaas lijdt Linux aan elitarisme door de ontwikkelaars, die van mening zijn dat een toegankelijke grafische interface en gebruiksvriendelijkheid voor "leken" afbreuk doet aan Linux, en dat iedereen maar de command line moet leren.
Zo lang dit denken blijft primeren, zal Linux nooit echt doorbreken bij de gewone gebruiker.
Carmagnole is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 06:19   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Ik gebruik zelf Linux Mint, een gebruiksvriendelijke, gemakkelijke variant. Heb meegewerkt aan kerneloptimalisatie voor bepaalde toepassingen.

Linux Mint is zeer goed en een aanrader voor de meeste mensen. Helaas lijdt Linux aan elitarisme door de ontwikkelaars, die van mening zijn dat een toegankelijke grafische interface en gebruiksvriendelijkheid voor "leken" afbreuk doet aan Linux, en dat iedereen maar de command line moet leren.
Zo lang dit denken blijft primeren, zal Linux nooit echt doorbreken bij de gewone gebruiker.
Dat "doorbreken bij de gewone gebruiker" is al lang een feit.Op de grote meerderheid van de smartphoontjes en de tabletten,inmiddels een meerderheid van de computertjes die in gebruik zijn bij de "gewone" mensen dus...

Dat W10 heerst over de PC-markt is niet van de geringste zorg meer,al jaren niet meer,voor het Linux-project.

Als je op het internet iets moet zoeken kom je uiteindelijk vrijwel zeker terecht op een .....Linux-server......
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 07:05   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht
Ik gebruik zelf Linux Mint, een gebruiksvriendelijke, gemakkelijke variant. Heb meegewerkt aan kerneloptimalisatie voor bepaalde toepassingen.

Linux Mint is zeer goed en een aanrader voor de meeste mensen. Helaas lijdt Linux aan elitarisme door de ontwikkelaars, die van mening zijn dat een toegankelijke grafische interface en gebruiksvriendelijkheid voor "leken" afbreuk doet aan Linux, en dat iedereen maar de command line moet leren.
Zo lang dit denken blijft primeren, zal Linux nooit echt doorbreken bij de gewone gebruiker.
Ze hoeven zich bij Linux geen zorgen te maken qua 'doorbreken' als Microsoft zo voortdoet met Windows want dan gaan er véél afhaken.

Ik heb een Linux (Debian) distributie draaien op een usb3.0 stick met LibreOffice ook aan 'boord' en dat draait best vlotjes.

Op een RaspBerryPi staat er ook eentje met RetroPie op de microSD

Voor zij die Windows gewoon zijn en een overschakeling wagen lijkt mij Ubuntu het meest, niet dat ik er persoonlijk fan van ben.

Ik ben er zelf nog niet zo in thuis in Linux.

Politics draait Linux
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2016 om 07:12.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 07:36   #5
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Mijn desktop wordt voornamelijk gebruikt om te gamen, dus daar is windows spijtig genoeg onvermijdelijk (toch voor de games die ik wil spelen).
Verder een gelukkig linux en BSD gebruiker. HTPC draait kodibuntu momenteel.
Nog aan het nadenken hoe ik mijn server ga inrichten wanneer we terug in onze woning trekken (na de verbouwing).
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 07:46   #6
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Mijn desktop wordt voornamelijk gebruikt om te gamen, dus daar is windows spijtig genoeg onvermijdelijk (toch voor de games die ik wil spelen).
Verder een gelukkig linux en BSD gebruiker. HTPC draait kodibuntu momenteel.
Nog aan het nadenken hoe ik mijn server ga inrichten wanneer we terug in onze woning trekken (na de verbouwing).
Zo is dat inderdaad.

Not All About SteamOS: Other Great Linux Distros for Gamers
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 07:59   #7
Drosamadaris
Minister
 
Geregistreerd: 2 februari 2014
Berichten: 3.755
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ze hoeven zich bij Linux geen zorgen te maken qua 'doorbreken' als Microsoft zo voortdoet met Windows want dan gaan er véél afhaken.
Dat zingt de Linux-community intussen al 25 jaar .
Not gonna happen; zeker niet in een digitale wereld die meer en meer gedomineerd wordt door apps en touch-screen based stuff zoals tablets en smart phones. If anything wordt de doorsnee computer-gebruiker (en dat is ruim te rekenen, gaande van PC/Laptop tot GSM/Tablet) meer en meer digibeet, ook al beginnen ze al met die dingen te spelen vanaf ze nog maar kunnen lopen. Simplificatie is the name of the game; dumb it down for the masses.

In de achtegrond kan er heus wel een Linux/Unix kernel draaien, maar daar heeft de doorsnee gebruiker geen boodschap aan; die wil enkel zijn grafische interface, that's it. Wie ooit nog in DOS heeft moeten werken voor zijn games op te starten, die heeft wellicht meer IT-kennis in zijn kleine teen, dan een doorsnee 18-jarige nu.

Einde nineties en begin de nillies draaide ik ook Linux naast een Win2k bak. Intussen is dat allemaal lang verleden tijd; OSX is de dominante OS hier nu, aangevuld met een win10 laptop, en die dingen doen perfect wat ze moeten doen voor huis, tuin en domotics .
Drosamadaris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 05:41   #8
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.231
Standaard

Google heeft al enkele jaren geleden ,zo lijkt het wel,het fuseren van Android en Chrome opgegeven.Het is niet eenvoudig om vlot werkend geheel te maken dat zowel op "platte computerkes en phoontjes" als "gewone computers" vlot bruikbaar is en de sterktes van beide soorten families apparatuur compromisloos behoudt..
Microsoft heeft daarin ook gefaald(tot en met het debacle van hun smartphone business)
Ubunto Linux met hun "ONE" concept is gefaald in zijn originele doelstelling om beide werelden via "ONE" ter fuseren.
Apple is er ,voor zover we weten,nooit aan begonnen,Apple "platte computerkes,incvlusief smartphones) en "gewone computers" draaien sinds mensenheugnis op hun eigen systemen...
Google is blijkbaar aan een langdurige studie bezig voor een opvolger van Android,we zullen daar ter gelegener tijd nog van horen en voelen.
Maar ondertussen gaat Chrome langzaam verder met zijn opmars....
Eerst met bijna "wegwerp" machientjes die eigenlijk gewoon een browser toonden en dienden om "in de cloud" (het kon ook een lokale cloud zijn) te handelen.Enorm aantrekkelijk voor onderwijsinstellingen,ook al door de zeer lage prijzen die bulk aankopen met zich meebrachten,de steun van google in "onderwijsgerelateerd materiaal" en de verwaarloosbare update en onderhoudskosten...Voor zeer gereglementeerde en nauwkeurig ingeperkte werkomgevingen is Chrome eigenlijk een "no-brainer"

Maar,zeer langzaam komt in de VS een generatie jonge mensen op de arbeidsmarkt die nu gewoon is met Chrome-machines in het Google universum te werken,blijkbaar is het Google-aanbod van "professioneel bruikbare" software apps steeds aan het verbeteren......
Dit MOET uiteindelijk ghevolgen hebben op de IT in bedrijven (zolas "professionele" telefoons met Windows en Blackberry-toestanden vrijwel uitgeroeid zijn geweest doordat vrijwel idereen en zijn schoonmoeder gewoon Android wilde.....bedrijven moesten wel volgen...)
https://arstechnica.com/gadgets/2018...ft/?comments=1


Het is vooralsnog vooral een VS verhaal......

Maar,zoals de auteur van het stukje uitleg,Het Microsoft ecosysteem in de "professionele wereld" is bedreigd!Zelfs hun 365-aanbod!


O ja,Crome is diep onderhuids eigenlijk ook Linux...
__________________
Waarschuwing: geen betrouwbare informatiebron!

Laatst gewijzigd door kelt : 4 september 2018 om 05:46.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2018, 08:24   #9
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drosamadaris Bekijk bericht
Dat zingt de Linux-community intussen al 25 jaar .
Not gonna happen; zeker niet in een digitale wereld die meer en meer gedomineerd wordt door apps en touch-screen based stuff zoals tablets en smart phones. If anything wordt de doorsnee computer-gebruiker (en dat is ruim te rekenen, gaande van PC/Laptop tot GSM/Tablet) meer en meer digibeet, ook al beginnen ze al met die dingen te spelen vanaf ze nog maar kunnen lopen. Simplificatie is the name of the game; dumb it down for the masses.

In de achtegrond kan er heus wel een Linux/Unix kernel draaien, maar daar heeft de doorsnee gebruiker geen boodschap aan; die wil enkel zijn grafische interface, that's it. Wie ooit nog in DOS heeft moeten werken voor zijn games op te starten, die heeft wellicht meer IT-kennis in zijn kleine teen, dan een doorsnee 18-jarige nu.

Einde nineties en begin de nillies draaide ik ook Linux naast een Win2k bak. Intussen is dat allemaal lang verleden tijd; OSX is de dominante OS hier nu, aangevuld met een win10 laptop, en die dingen doen perfect wat ze moeten doen voor huis, tuin en domotics .
Ik gebruik er verschillende door elkaar puur om ze maar eens te bekijken de besturingssystemen niet voor professionele doeleinden.

Puur hobby niets anders.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2020, 21:13   #10
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.231
Standaard Raspbian...Linux

Ondergetekende is,met het verschijnen van de Raspberry-Pi4B met 4GB RAM ook op de Pi-kar gesprongen,temeer daar men voor net geen 100€ een kompleet systeempje,met een Pi,een mooi Alu-kastje,ventilatortje,koelblokjes,voeding én installatieklare software kan verkrijgen....

Wat die software betreft,men kan ook andere versies van Linux installeren en blijkbaar zelfs een Windows versie....

En ja,na alweer een paar weken kan ik wel stellen dat mijn oude kast van een desktop (>10 jaar oud) die de laatste paar jaar Mint Linux draaide ,maar helaas kuren begon te vertonen ,vervangen is door een spotgoedkoop klein dingetje dat zelfs merkelijk betere prestaties vertoont.Opslag deed ondergetekende toch al vrijwel niet op de HD in die oude desktop...

Voor internetsurfen,Libroffice en zelfs al eens een YT-filmpje levert het ding kompleet acceptabele resultaten......Ook Librcad (Qcad) werkt exellent.

En ja....programmeren.....waar de "Pi" eigenlijk voor bedoeld is,...ach....te veel gewoon,te veel.

De vooruitgang,waar stopt het...
__________________
Waarschuwing: geen betrouwbare informatiebron!

Laatst gewijzigd door kelt : 6 februari 2020 om 21:15.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 07:17   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ondergetekende is,met het verschijnen van de Raspberry-Pi4B met 4GB RAM ook op de Pi-kar gesprongen,temeer daar men voor net geen 100€ een kompleet systeempje,met een Pi,een mooi Alu-kastje,ventilatortje,koelblokjes,voeding én installatieklare software kan verkrijgen....

Wat die software betreft,men kan ook andere versies van Linux installeren en blijkbaar zelfs een Windows versie....

En ja,na alweer een paar weken kan ik wel stellen dat mijn oude kast van een desktop (>10 jaar oud) die de laatste paar jaar Mint Linux draaide ,maar helaas kuren begon te vertonen ,vervangen is door een spotgoedkoop klein dingetje dat zelfs merkelijk betere prestaties vertoont.Opslag deed ondergetekende toch al vrijwel niet op de HD in die oude desktop...

Voor internetsurfen,Libroffice en zelfs al eens een YT-filmpje levert het ding kompleet acceptabele resultaten......Ook Librcad (Qcad) werkt exellent.

En ja....programmeren.....waar de "Pi" eigenlijk voor bedoeld is,...ach....te veel gewoon,te veel.

De vooruitgang,waar stopt het...
Ik heb als leek redelijk wat plezier gehad met het nalezen van de RasPi rubriek op volgende site met nog tal van andere onderwerpen op de voorpagina.

Ik gebruik soms een USB stick met één van de Debian distributies op. (persistence)

LibreOffice (gratis) heb ik draaien op een Windows 7 & Windows 10 en ik ben daar voor wat ik het maar nodig heb héél tevreden over.

Ik geloof dat LibreOffice met Gnome meekomt in Linux, precies eens voorgehad een tijd geleden bij één of andere update/upgrade/dist-upgrade <-- die laat je meestal best achterwege.

Kan zijn dat ik wat verkeerd gedaan heb toen want zo bedreven ben ik echt niet in die dingen, puur als hobbyist.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2020 om 07:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 08:18   #12
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ondergetekende is,met het verschijnen van de Raspberry-Pi4B met 4GB RAM ook op de Pi-kar gesprongen,temeer daar men voor net geen 100€ een kompleet systeempje,met een Pi,een mooi Alu-kastje,ventilatortje,koelblokjes,voeding én installatieklare software kan verkrijgen....

Wat die software betreft,men kan ook andere versies van Linux installeren en blijkbaar zelfs een Windows versie....

En ja,na alweer een paar weken kan ik wel stellen dat mijn oude kast van een desktop (>10 jaar oud) die de laatste paar jaar Mint Linux draaide ,maar helaas kuren begon te vertonen ,vervangen is door een spotgoedkoop klein dingetje dat zelfs merkelijk betere prestaties vertoont.Opslag deed ondergetekende toch al vrijwel niet op de HD in die oude desktop...

Voor internetsurfen,Libroffice en zelfs al eens een YT-filmpje levert het ding kompleet acceptabele resultaten......Ook Librcad (Qcad) werkt exellent.

En ja....programmeren.....waar de "Pi" eigenlijk voor bedoeld is,...ach....te veel gewoon,te veel.

De vooruitgang,waar stopt het...
Voor wat simpel surfgedoe zal de 4 wel voldoende zijn, maar voor mij om hem als desktop te gebruiken lijkt het mij nog wat krapjes.
Mijn thuisserver heb ik ondertussen wel vervangen door een synology en een pi (v3). Daar draait nu een Arch-linux op, die dienst doet als vpn, dhcp en pihole server. Kost geen drol en verbruikt geen hol.
Een 4 heb ik nog niet, de 3 voldoet prima
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 12:33   #13
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Werk er hier eigenlijk nog iemand met die Apple namaak ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 13:01   #14
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Werk er hier eigenlijk nog iemand met die Apple namaak ?
Apple tjah.

Zij hebben hun fans ...

Ik heb hier een iets oudere iPad liggen waar ik zeker geen Wi-Fi op gebruik en waar de batterij van leegt gegaan is.

Probeer dat maar eens terug in gang te krijgen als je die Wi-Fi zever niet wenst.

Die werkte tot voor een tijd vrij goed enkele spelletjes en andere die ik in een ver verleden eens gedownload had.

Ik slaagde er zelfs eens in die op Ethernet te laten draaien.

Persoonlijke mening is dat juist dat een ferme blunder is van Apple om er geen ethernet aansluiting aan te hangen aan dat toestel wat uiteindelijk veiliger blijkt te zijn dan Wi-Fi.

Op huidig ogenblik zit iPad aan iOS13 geloof ik.

Met het oude toestel dat ik heb kan je dat niet installeren, dus wegwerpartikel??? (en dat lost redelijk wat zo een iPad)

Steve Jobs draait zich om in zijn graf.

Een Surface met een Ethernet adapter dan maar?

p.s.

Gelukkig had ik die iPad eens gekregen want zelf zou ik er geen geld aan geven.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2020 om 13:02.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 13:14   #15
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Werk er hier eigenlijk nog iemand met die Apple namaak ?
Natuurlijk, want Apple maakt enkel overprijsd huis-tuin-en-keukenspul.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 16:57   #16
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Natuurlijk, want Apple maakt enkel overprijsd huis-tuin-en-keukenspul.
Maar het werkt.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 17:44   #17
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar het werkt.
Aangezien de laatste posts over pi's gaan, nee, eigenlijk niet.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 18:30   #18
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Maar het werkt.
En gaan ook kapot.

En als je dan de harde schijf wilt omwisselen merk je dat ze er een model speciaal voor Apple ontworpen erin hebben gestoken die veel duurder is omdat er een temperatuur sensor aan hangt.

En zonder die sensor maakt die evenveel geluid als een stofzuiger.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 20:05   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.948
Standaard

Voor de echte fan.

iPad 2 batterij vervangen.

Veel succ6.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2020, 21:09   #20
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.690
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Voor de echte fan.

iPad 2 batterij vervangen.

Veel succ6.
Of vastgesoleerde SSD's
't Is wa gelijk de kant en klare gerechtjes van sterrenchefs in de Delhaize, 't is eten, maar als ge kunt koken blijft ge er ver van weg.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be