Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 1 juni 2004, 21:51   #1
Ben Patriot
Burger
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 126
Standaard

De criminele voogd (Resul K.) van Murat D., heeft een cd gemaakt volgens een artikeltje in het landelijke ochtendblad Algemeen Dagblad (A.D.) van vandaag dinsdag 01 06 2004 :

Voogd Murat maakt cd

Van een onzer verslaggevers
Den Haag- Resul Kaya, de ´voogd` van Murat D., heeft een cd gemaakt.
Daarop staat een lied dat begrip toont voor de jongen die op 13 januari zijn conrector Hans van Wieren doodschoot.
"Ik beschouw Van Wieren én Murat allebei als slachtoffers van het systeem. Daar gaat het lied over".
Kaya trad na de moord op als woordvoerder van Murats familie.
Hij zegt al zo´n 25 jaar zanger te zijn. Hij was met de voorbereidingen van deze cd bezig toen de moord op het Terra College in Den Haag plaatsvond. De hele cd is Turkstalig en bevat volgens Kaya vooral protestliederen.
Het nummer over Murat draagt als titel
`O God, verlos uw onderdaan`.

Ben Patriot:
Van Wieren en Murat zijn inderdaad slachtoffers van het systeem, inderdaad daar ben ik het dit keer helemaal mee eens ´heer´ Resul K.
Dat systeem noemen sommige mensen democratie en wordt gedomineerd door een rood-fascistische elite van pro-islamitische immigratieliefhebbers en beleidsmakers die nog altijd denken dat er een harmonieuze multi-cul turele samenleving zal gaan ontstaan.
Als Resul K. datzelfde systeem die er in zijn geval wel voor zorgt dat zijn aanwezigheid hier in ons NL bestendigd en waarborgt niet bevalt,
zal niemand hem tegen houden om naar zijn geboorteland Turkije terug te gaan.
Ik zie hem nog liever vandaag dan morgen terugkeren naar dat Middeleeuwse moslimland.
Van Wieren, zijn vrouw en twee dochters zijn de meest tragische slachtoffers van dit systeem, zij zijn oorspronkelijke en rechtmatige bewoners van dit land, zij kunnen niet verweten worden niet aangepast te zijn of haat te koesteren tegen de NLers,
iets wat je van het milieu waarin MuRAT D. verkeerde niet kunt zeggen.
van Wieren zou niet kunnen vluchten of terugkeren naar zijn volk in dat andere land, want zijn land heette NL.
(Raar eigenlijk dat het al zover is gekomen dat ik dit zo moet gaan zitten uitleggen).
Een krachtdadig optreden van politici en justitie
(die eens de politieke moed zouden moeten opbrengen om grondwetten te wijzigen) zou er voor moeten zorgen dat dit soort tuig van de onderste richel teruggestuurd zou moeten worden naar het volk in dat andere werelddeel waartoe ook Murat D. behoort.
Murat D. is één van de velen die door hun overtuiging en levenswijze te kennen geven ons NLers nooit te zullen accepteren, dus ook het nog altijd levende bewijs zijn van het ontaarden van de NLse samenleving in de grote steden in een multi-cul tureel drama.
Deze cd is een grove belediging, en ook een harde klap in het gezicht van ons NLers.
Er is volgens mij maar één antwoord op dit soort deloyale uitingen die in een veel breder kader van vervreemding, ontheemding en verovering te plaatsen zijn, en dus enigste als oplossing gezien kunnen worden, en dat is een terugkeerbeleid voor criminele vreemdelingen van buiten-Europa :

Hand in hand terug
naar eigen land!!

P.S.: Deze zin:

De hele cd is Turkstalig en bevat volgens Kaya vooral protestliederen.

Zegt toch genoeg over waar de loyaliteit ligt van die criminele familie en het milieu waarin zij verkeren of moet ik daar ook nog uitleg over geven??
Naar mijn indruk zou justitie er verstandig aan doen een gerechteliijk onderzoek te starten naar de inhoud van de teksten op deze cd, dus de cd eens goed onder de loep nemen en niet anders dan concluderen de cd te verbieden.
Er lopen volgens diverse mensen in het onderwijs immers nog wel meer potentieële Murats rond!!
´t Is toch een hele eer,
je liquideert "gewoon" een conrector wiens hoofd je niet aanstaat ten overstaan van je vrienden die in een volle schoolkantine gelijk getuige zijn van je "prestaties", en vervolgens mogen je vrienden en andere sympathisanten op plek delict een steunbetoging houden, en om het "feest" helemaal compleet te maken wordt er ter ere voor jou,
ook nog een cd over je gemaakt!!!

Dit land is ziek, wat zeg ik DOODZIEK!!
Onze rechtsstaat bevindt zich volgens mij in een terminale fase

Murat D. een onderdaan van God....................tssssssssssssssssssssssss!! !
Die vent (Resul K.) is echt krankzinnig!!
Ben Patriot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2004, 10:22   #2
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

muRAT was een typische doorsnee allochtoon met een laag iq (70?) zoals er zoveel zijn.
het is (zoals helaas gebleken) gevaarlijk deze quasi achterlijke sujetten zomaar los te laten lopen.
in feite horen zij niet thuis in een westerse maatschappij. de complexiteit van deze maatschappij kunnen zij geestelijk niet aan.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2004, 12:24   #3
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Als ze die mannekes dan toch laten rondlopen, dat ze ze dan droppen in de wijken en gemeenten waar onze politiek-correcte bewindslieden wonen, in de scholen waar hun kinderen les volgen, ...
Wedden dat de 'verdraagzaamheid' zal verdwijnen als sneeuw voor de zon?
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be