Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 januari 2005, 03:31   #41
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde
 
Meia noite's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2004
Berichten: 928
Standaard

Citaat:
FlipgirlNog zo'n ultratof pc-probleemke ... Werk met Windows XP (op mijne pc - zit nu op die van mijn ouders) en werk daar met 2 accounts ... Demijne en die van mijn moeder (die er haar bankzaken op regelt) ... De laatste dagen wel erg veel troubles ... PC die zomaar ineens uitvalt, zonder enige reden, en daarna weer opstart (en dan altijd drie keer moet proberen vooraleer hij echt opgestart raakt en ik beeld heb) ... Daarnet weer eens ...
Gisteren (hij deed gene klop meer) es alles laten draaien (schijfcontrol, defrag, virus, spyware, cookiesverwijdering, ...) ... Het gekke is dat de ene account het meestal wel nog doet, terwijl de mijne (met al mijn documenten waaronder veel grief voor naderende exaams) gene klop wilt doen ...
Iemand dit nog al meegemaakt?
Hmmm; ik zit met een gelijkaardig probleem, maar dan alleen als ik hem voor de eerste keer per dag wil opstarten. Hij valt na een minuut nl. garantie uit (tenminste mijn scherm toch, de rest blijft reutelen en lawaai maken), dan moet ik zeker nog drie keer proberen met hetzelfde resultaat. Vanaf de vierde keer lukt het evt. met wat goede wil van mijn pc, om te blijven draaien.
wtf?

Het vreemde is dat ik dit pas heb sinds ik op dit forum zit, en iemand anders die ik ken die hier ook zit, heeft recentelijk een gelijkaardig probleem.
Zou er hier iemand virussen aan het verspreiden zijn ofzo? of komt er spyware op de pc als ge nr deze site surft? De moderators zouden da toch beter eens nachecken volgens mij.
Meia noite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2005, 13:04   #42
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
Hmmm; ik zit met een gelijkaardig probleem, maar dan alleen als ik hem voor de eerste keer per dag wil opstarten. Hij valt na een minuut nl. garantie uit (tenminste mijn scherm toch, de rest blijft reutelen en lawaai maken), dan moet ik zeker nog drie keer proberen met hetzelfde resultaat. Vanaf de vierde keer lukt het evt. met wat goede wil van mijn pc, om te blijven draaien.
wtf?

Het vreemde is dat ik dit pas heb sinds ik op dit forum zit, en iemand anders die ik ken die hier ook zit, heeft recentelijk een gelijkaardig probleem.
Zou er hier iemand virussen aan het verspreiden zijn ofzo? of komt er spyware op de pc als ge nr deze site surft? De moderators zouden da toch beter eens nachecken volgens mij.
Af en toe je 'tijdelijke bestanden' opkuisen via Extra-InternetOpties-Algemeen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2005, 13:24   #43
Griffin
Eur. Commissievoorzitter
 
Griffin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2004
Locatie: België, Nederland
Berichten: 9.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meia noite
...

Het vreemde is dat ik dit pas heb sinds ik op dit forum zit, en iemand anders die ik ken die hier ook zit, heeft recentelijk een gelijkaardig probleem.
Zou er hier iemand virussen aan het verspreiden zijn ofzo? of komt er spyware op de pc als ge nr deze site surft? De moderators zouden da toch beter eens nachecken volgens mij.
Om spyware of virussen op te lopen moet je volgens mij op vage links geklikt hebben. Eventueel vermommen ze zoiets als een afbeelding maar als je een goeie browser hebt dan merk je dat het bestand eigenlijk een dubbele extensie heeft: .mpeg.exe enzo.
__________________
Het is de NWO!
Eentje voor Pindar & co:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3214024953129565561&hl=en-CA



en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2005, 22:09   #44
DaBlacky
Europees Commissaris
 
DaBlacky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2003
Locatie: Hasselt
Berichten: 7.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flipgirl
Het gaat intussen ietsje beter ... Heb net zelfs 3 uur op mijn pc zitten werken zonder dat hij uitviel (daarvoor wou hij ni opstarte, maar na een half uur proberen en wa draden in en uit te trekken kwam der eindelijk beweging in) ... Gisterenavond viel hij nochtans alweer eens uit ... Je moet maar naar da ding wijzen of hij valt uit (en start meestal trug op - alhoewel da minder en minder gebeurt) ...
Formateren: daar begin ik ni aan ... Heb hier voor 1.5 Gigabyte muziek opstaan (iets van een 350 liedjes en 10 cd's) ... Als ik da allemaal moet overbrengen, tesamen met al de rest dan nog, ben ik 2 dagen bezig (en kost mij da stukken van mensen aan CD-R's) ...
Voorlopig nog effe afwachte (het werkt weer eens effe, dus ben es positief ) ...
Een CD-R kost €0,25. Op 1 cd gaat 800 MB. Dus uw muziek is gebackuped voor een halve euro... Zoveel is dat nu ook weer niet.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be