Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 juni 2004, 20:33   #21
Nowan
Vreemdeling
 
Nowan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 82
Stuur een bericht via MSN naar Nowan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcival
In tegenstelling tot jij zuig ik dat dus niet uit mijn duim. De universele verklaring van de rechten van de mens ondergeschikt gemaakt aan de koran : http://www.alhewar.com/ISLAMDECL.html
OMFG da gater toch wel over... nu gaan ze ookal wereldverdragen naar hun hande willen zetten?! correctie: Internationaal aanvaarde verdragen...

Kunne die manne nu is nx gewoon laten zijn zoalst is en zich erbuite houden als hun zaken ni zijn, sinds de islamande zich toch ni aan da verdrag houden...

@ Attila... sry, kan je het me ooit vergeven?
__________________
:: You can't change the way you feel, but you can change the way you think

Citaat:
To know Life, you must know death, to know life, you must die - uit The Quest
:: Student 5de jaar secundair onderwijs

:: Vlaams blok, u weet wel waarom
Nowan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 21:50   #22
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
MDP is ervan overtuigd dat een zeer groot deel van het zogenaamde `integratieprobleem' vooral te zoeken is in de etnocentrische en superieure inrichting van de Vlaamse samenleving.
Dit is wel straf.

Het is juist door de superieure inrichting van de Vlaamse samenleving en die van de samenlevingen in de ons omringende Europese landen dat de moslims hier massaal naartoe trekken. Omdat het het in de moslimlanden al eeuwenlang één grote knoeiboel is tegenover hier en de moslims zelf te lui zijn om de Europese levensstijl te kopiëren en in hun eigen landen de hand aan de ploeg te slaan.

Daarom komen ze massaal naar Europa om te parasiteren op onze -zoals ze zelf zeggen- samenleving die superieur ingericht is ten opzichte van de moslimsamenlevingen.

Wij moeten de moslims aan het verstand brengen dat ze niet moeten komen parasiteren in de maatschappelijk superieur ingerichte Europese landen, maar moeten leren om zelf het initiatief te nemen in hun eigen landen.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 21:56   #23
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Abou Jahjah en zijn criminele kliek is het logische gevolg van het uitbouwen van een multiculturele samenleving rond islamieten. Men oogst wat men gezaaid heeft.
Op vélé vlakken zijn jullie niet beter dan Abou Jahjah maar kom. Het is idd een feit dat de M.D.P een ronduit racistische en anti-semietische organisatie is die wat mij betreft ook in een cordon sanitaire mag gezet worden.Jahjah zelf heeft de nationaleit op frauduleuze wijze verkregen en mag best teruggestuurd worden naar zijn land van herkomst. Zulke personen kunnen we missen als de pest in ons land.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 09:19   #24
Attiladehun
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 maart 2004
Locatie: Mongoolse steppe
Berichten: 1.181
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nowan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcival
In tegenstelling tot jij zuig ik dat dus niet uit mijn duim. De universele verklaring van de rechten van de mens ondergeschikt gemaakt aan de koran : http://www.alhewar.com/ISLAMDECL.html
OMFG da gater toch wel over... nu gaan ze ookal wereldverdragen naar hun hande willen zetten?! correctie: Internationaal aanvaarde verdragen...

Kunne die manne nu is nx gewoon laten zijn zoalst is en zich erbuite houden als hun zaken ni zijn, sinds de islamande zich toch ni aan da verdrag houden...

@ Attila... sry, kan je het me ooit vergeven?
Attila, die nochtans doorgaat voor een barbaar, vergeeft het u groothartig.
Gaat henen, jonge vriend, en vertel eenieder van Attila's grootmoedigheid!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 21:15   #25
Nowan
Vreemdeling
 
Nowan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 82
Stuur een bericht via MSN naar Nowan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke

Op vélé vlakken zijn jullie niet beter dan Abou Jahjah maar kom. Het is idd een feit dat de M.D.P een ronduit racistische en anti-semietische organisatie is die wat mij betreft ook in een cordon sanitaire mag gezet worden.
Zozo op vélé vlakken, zoals? gefe eens enkele voorbeelden...? omdat we ons goed willen voelen in ons eigen land is het dat...?

En OOK een cordon? het cordon rond het blok is volledig ondemocratisch en ongerechtvaardigd! geen enkele partij verdient het recht zo genegeerd te worden, ook Abou jah jah niet, die mannen moeten in de eerste plaats hier al geen partij oprichten, kan dat in libië ook niet?????

@ attilla, dank o grote heerser uit het Oosten, ik zal het woord der goede daden van attilla de hun verspreiden, met grote eer en moed zoals een echte Vlaming het belieft...
__________________
:: You can't change the way you feel, but you can change the way you think

Citaat:
To know Life, you must know death, to know life, you must die - uit The Quest
:: Student 5de jaar secundair onderwijs

:: Vlaams blok, u weet wel waarom
Nowan is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be