Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 januari 2003, 23:45   #1
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Column van een Nederlandse vriend.

Kroes haar, een negerin en een Islamitische naam. Ik zie een (ras)VVD-er. Tussen namen als Darius, Alexander, Anne- Fleur en Leonie staat nu een Ayaan Hirshi Ali. Een werkelijke verrijking voor de partij die zegt dat Nederland vol is.

Ayaan, jij als voormalig Mouslima, allochtoon en door de mazen van de asielprocedures geglipt, bent naar de VVD gegaan. Je bent naar een partij gegaan die het stiekem niet zo op buitenlanders heeft. Ayaan, nog niet zo lang geleden heb je de �IND� met Afrikaanse tranen overtuigd om een verblijfsvergunning aan je te doneren. Nu je een Westerse bent geworden, is ook jouw standpunt dat alle asielzoekers die komen de pleuris kunnen krijgen. Een tip aan alle Somaliêrs die komen, zeg dat je uitgehuwelijkt werd en dat je vader je wilde vermoorden toen je niet wilde. Die truc werkte bij Ayaan ook. Ayaan, vroeger zwalkte je nog in de Somalische droogtes en was je kamelen aan het melken en nu zit je met Zalm en Therpstra te kaas fonduen. Maar ik begrijp je wel, nu ben je natuurlijk Nederlander.

Maar Ayaan, petje af. Je bent een snelle leerling. Je hebt de truc naar succes snel geleerd. Zet je eigen cultuur volkomen voor gek, gooi er een incestverhaaltje door en een verhaaltje over vrouwenmishandeling(doet het altijd goed bij Nederlanders), een paar neptranen hier en daar en je mag daarna gaan hoeren en snoeren aan tafel met Barend en van Dorp. Je moet toch wel een beetje oppassen Ayaan, je voormalig partij genoot Ousama Cherribi, die ook geen genoeg kon krijgen van liberale konten kussen, werd er ook zonder pardoes uitgeflikkerd, ik zeg niet dat ze dat met jou gaan doen, maar toch op je hoede zijn. VVD-ers blijven onberekenbaar.


Ayaan, nu je bij de VVD zit, moet je ook als een VVD-er gaan leven. Ik wil je een paar handige tips geven hoe een ex-Somalische zich moet redden in parelsnoer dragend Saab rijdend Wassenaar.
Schaf een fondue set aan. Gebruik hem nooit, want je gaat meestal uit eten. Niet te veel zeiken over de sores van mishandelde Moslimvrouwen, ook niet dat jij het zo erg had toen je onderdook. Dat willen ze helemaal niet horen joh. "Wat een zeikerd is die Ayaan toch, ik nodig haar niet meer uit hoor" , wordt er dan gezegd door je partijgenoten. Ook niet dat jij je nog steeds bedreigd voelt en zo, dat zal allemaal wel Ayaan. Vertel liever over een middeltje om lachrimpels te verminderen of iets dergelijks. Dat vinden ze veel interessanter!
Neem op feestjes altijd een pro Israelisch standpunt in. Lach om de grapjes van de rijkste vrouwen, misschien dat hun mannen jou wel in de toekomst een leuker baantje kunnen aanbieden. Drink ontzettend veel Sherry, neem een hond die bij je past en rij in een Volvo.
Ayaan, jouw kapsel vinden ze in Wassenaar ook maar niks. Gek kroes negerhaar, nee Je moet je haar goed stijlen en witblond verven. Misschien peroxideren Ayaan? Eigenlijk is je huid ook te donker, als je wil Ayaan, kun je pillen slikken die de huidtinten lichter maken.(Michael Jackson) Dit is natuurlijk wel rigoureus, maar je moet er wat voor over hebben! Oh ja, je moet trouwens als de sodemieter leren skien meid. Stel je voor dat ze je uitnodigen voor een weekendje Lech, dan sla je natuurlijk een "plee-figuur", om je partijgenoot Bolkestein te citeren, als je elke keer de piste afdondert. Leer Hollandse meezingers uit je hoofd Ayaan, koop de cd's van Marco Borsato en Andre Hazes. Dan sta je ook niet voor lul als je in de Apres-ski geen Eén nummer kan meegalmen. Dan sta je daar met een bek vol Oost-Afrikaanse tanden.

Trouw met een Xander, noem je kinderen Marcus en Nicolette en zet ze op hockey of roeien. Leer ze absoluut geen Somalisch! Ayaan lieverd, geen multi-culti praktijken hoor. Dat getweetalige gedoe, dat mag alleen als je Deens bent of Italiaans, dan is het wel leuk. Maar dat Afrikaans gebrabbel, nee! Neem niet een hele grote auto, ook al kun je het betalen, niet doen! Dadelijk rij je in een grotere auto dan Wiegel zijn vrouw of een ander belangrijke persoon, dat kan natuurlijk niet. "Bescheidenheid siert de allochtoon", is een VVD-slogan.

Nou ja, voor de rest spreekt het allemaal voor zich. Als er iets is dat ik ben vergeten, niet schrikken hoor. Je leert het wel met de tijd.


Amice Ayaan, ik wil je een ding zeggen. Je blijft die gekke zwarte Somalische. Moslim of niet, liberaal of niet, goed Nederlands sprekend of niet. Denk je nou echt dat ze in de villa's van Wassenaar of Blaricum blij zijn met de komst van een een of andere toevallig bedreigde ex-Mouslima. In de wandelgangen van de VVD zitten de koorballen al aan je Somalische poten te zagen hoor. De enige reden dat je bij de "witteboord racisten" zit is dat de VVD een excuusnegerin nodig heeft om links de mond te snoeren. Het is een hype om als rechtse partij een allochtoon (mascotte) te hebben. Deze Negertruc was al eerder toegepast bij de LPF in de Kaapferdische vorm "Varela" . Het ziet er zo raar uit om een grote "Cabo" te zien huilen om Pim Fortuyn. Er hoeft maar een camera op hem gericht te staan en meneer zit weer te wenen als een wijf. Die rol moet jij op een VVD manier invullen. Nog een vraag aan je, hoe voelt het om de belichaming van een electoraal stuntje te zijn?

Ayaan, met smart wacht ik hoe jij je gaat redden tussen al die bekakte politici. Ayaan in de tweede kamer met een parelsnoer en een mantelpakje en een geoefende kak-r, ook nog met een blonde Bob-line en blauwe lenzen, nou�! Dit wordt Somalisch smullen geblazen. Ayaan, door jou voel ik me weer betrokken bij de politiek, ik kan niet wachten! En Ayaan, een laatste tip, niet zoveel vragen aan de voorzitter stellen. Je bent gewoon een mascotte voor de VVD, niet meer gaan ambieren, dat deed Rabbae ook en zelfs Groen-links heeft hem eruit gekegeld. Ik kan niet wachten Ayaan�.!!

Ayaan, dit is echt het laatste punt. Wat heb ik gehoord, heb je 30.000 euro zitten beloven aan allemaal instellingen zonder dat de VVD er wat van wist?, dat kan echt niet hoor. Je weet toch dat mascottes niet over het geld gaan. Je moet de VVD niet boos gaan zitten maken hoor!!, geen gekke fratsen meer uithalen hoor! Maar voor de rest Ayaan, doe je het geweldig!


Met vriendelijke groet,

Een hondstrouwe fan
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 00:15   #2
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Ali is niet tegen vreemdelingen zij is een tegenstander van het middeleeuwse moslimgeloof. En wat staan de moslims op hun achterste benen als zij ons een keer een kijkje laat nemen in de keuken van de Islam. Hoe verwerpelijk deze ideologie is. Goed stuk van haar in trouw, waarin ze uit de doeken doet dat de profeet Mohammed, eigenlijk een tiran en een pedofiel was. Hoe verwerpelijk kan een geloof zijn die uitgaat van de schrift van zo een verachtelijk persoon? Neen als ik zulks lees weet ik weer al te zeker dat er maar één weg is, en dat is de weg van de werkelijke profeet, de zoon van God.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 00:21   #3
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

En als een imam wilt prediken dat 'n man zijn vrouw mag slaan, begint hij te lullen over vrije meningsuiting. Wel, dan moeten ze maar tegen Ayaan haar uitlatingen kunnen. Vrije meningsuiting is immers toch zo belangrijk voor die moslims.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 01:03   #4
ggolsteyn
Schepen
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Locatie: Sint-Amandsberg
Berichten: 436
Standaard

Beste Mustapha,

Heb je nu werkelijk zoveel haat tegenover vrouwen die zelfstandig over alles en hun eigen lichaam willen beslissen?

Hier heb je nu werkelijk de bal mis geslagen. Natuurlijk kan Ayaan zich maar bewegen in een omgeving met vreemde gewoonten enz.

Mag zij over haar voormakig geloof niet vrij zeggen wat zij wil, liefst met verwijzingen weliswaar naar nummers van teksten. Wil jij dat ook doen, want je geeft de indruk de koran niet te best te kennen. En troost u, in de bijbel, als je de moeite doet om hem te lezen staan er ook vreselijke dingen die je zeker niet moet geloven, zeker niet in Nederland waar men zelfs een paar "christelijke" fundamentalistische partijen heeft zoals de christelijke CU en SGP die gewoon krankzinnige dingen vertellen, niet doen dus en lees ook eens wat in de bijbel dan zal je er wel genoeg argumenten tegen de christelijke godsdiensten vinden zoals 1Timotheus 2:11-12 die zegt: 11:"een vrouw lere in stilheid ,met volledige onderdanigheid. 12:Ik sta een vrouw niet toe te onderwijzen of autoriteit te oefenen over een man, maar zij moet in stilheid zijn."

De Mormonen zeggen van de joden dat ze hun beloofde land moeten vinden in Amerika,(art.10 van de dertien geloofsartikelen). Leuk toch?

Dus:
__________________
Denken is twijfel aan het eerste gebod van alle goden.
ggolsteyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 12:26   #5
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Ik raad een aantal mensen aan om de dikke VanDale eens re raadplegen.
En bij "C" het woordje "column" is opzoeken.

Haat tegenover vrouwen?
Zet al mijn reacties (+/-55tal) op een rijtje. Als u daar een reactie tussen vindt dat tegen de vrouwen is gericht, krijg je een bak bier van mij.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 15:46   #6
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Even rechtzetten : Hirsi Ayaan Ali is geen negerin, maar behoort tot het Cushitische type.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 18:54   #7
Otto
Schepen
 
Otto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 september 2002
Berichten: 423
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Even rechtzetten : Hirsi Ayaan Ali is geen negerin, maar behoort tot het Cushitische type.
En Darwin was niet blank, neen hij was een germaan, het één sluit het ander niet uit. Natuurlijk is Ayaan een negerin.
Otto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2003, 22:12   #8
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otto
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Even rechtzetten : Hirsi Ayaan Ali is geen negerin, maar behoort tot het Cushitische type.
En Darwin was niet blank, neen hij was een germaan, het één sluit het ander niet uit. Natuurlijk is Ayaan een negerin.
Gij kent blijkbaar ook niet veel van de mensenrassen in Afrika.

Afrika, de wieg van de mensheid is het continent met het meeste aantal verschillende mensenrassen.

Oorspronkelijk :

1. in het zuiden de Bosjesmannen (lichtbruin, tenger, haar in toefjes)

2. in west-Afrika tussen Gambia en Kameroen in het evenaarswoud de Negers (groot, struis, zwart) die van rond het begin van onze tijdrekening zich naar het zuiden begonnen te begeven en daar de Congo inpalmden

3. deze Congo was ook de thuisbasis voor de Pygmeeën (klein en donker)

4. ten oosten van deze Pygmeeën leefden in de savanne en de omgeving van de Nijl de Niloten (heel groot en slank, zwart)

5. in het Noord-Oosten de Koesjieten (lichtbruin gekleurd, met fijne gelaatstrekken en vermengd met Arabieren van de overkant van de Zee)

6. in het noorden tenslotte de Europiden (blank of heel licht gekleurd met heel veel soorten haarkleur en haarstruktuur en oogkleuren).
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 22:03   #9
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Mostapha zit dit forum te bestoken met collums van anderen dan zichzelf , bij gebrek aan eigen inspiratie (al dan niet van hemelse oorsprong).
Dit is al de zoveelste keer dat hij het lapt om ons visjes voor te houden en als iemand toebijt ons dom te noemen omdat we de essentie van een collum niet zouden kennen. Welnu een collum verpersoonlijkt een mening als je die collum plaatst dan sta je achter die mening. Wat is anders het nut van die collum die je zelf niet geschreven hebt, maar wel post ???????????
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 22:11   #10
Nom@d
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 341
Standaard

de islam waarin die Ali is in grootgebracht is niet de islam die alle islamietische landen volgen.
haar land is het enige"islamietisch" land waar vrouwen worden besneden.
zeer terecht dat zij daar niets van moet hebben.
maar haar fout is te zeggen dat elke moslim daar achterstaat en dat is niet waar.
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 22:18   #11
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nomad
de islam waarin die Ali is in grootgebracht is niet de islam die alle islamietische landen volgen.
haar land is het enige"islamietisch" land waar vrouwen worden besneden.
zeer terecht dat zij daar niets van moet hebben.
maar haar fout is te zeggen dat elke moslim daar achterstaat en dat is niet waar.
Dan is het wel vreemd dat moslims op hun borst kloppen met te zeggen dat er meer dan 1 MILJARD "geloofsgenoten" zijn , wanneer er moslimlanden zijn waar andere moslims niet eens zouden willen wonen.
Welke islam is nu waar ?????????
Hela ik zal de vraag nog eens stellen ; welke islam is nu waar ?
Ook in Egypte wordt aan vrouwenbesnijdenis gedaan en in nog meer (uitsluitend afrikaanse) landen.
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 22:29   #12
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
de islam waarin die Ali is in grootgebracht is niet de islam die alle islamietische landen volgen.
haar land is het enige"islamietisch" land waar vrouwen worden besneden.

http://www.nidi.nl/public/demos/dm00062.html

En nu mag Nomad invullen welke van de landen die op de Afrikaanse kaart vermeld staan 'islamitisch' zijn!

verder wordt er ook nog vermeld:

Citaat:
Verreweg de meeste besneden vrouwen, circa 110 miljoen, wonen in Afrika. In zeker 28 Afrikaanse landen gelegen tussen de evenaar en de kreeftskeerkring wordt vrouwenbesnijdenis stelselmatig toegepast (zie kaart). De landen buiten Afrika waar vrouwenbesnijdenis gebruikelijk is, liggen in Zuidoost-Azië (waaronder Indonesië, Sri Lanka en Maleisië) en op het Arabisch Schiereiland (Yemen, Oman en de Verenigde Arabische Emiraten).
Over welk énige islamitisch land had je het?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2003, 22:59   #13
Nom@d
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Berichten: 341
Standaard

Citaat:
http://www.nidi.nl/public/demos/dm00062.html

En nu mag Nomad invullen welke van de landen die op de Afrikaanse kaart vermeld staan 'islamitisch' zijn!
oeps.. bedankt voor de link
Nom@d is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 01:08   #14
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Dit is het antwoord op de vorige column:

een reactie van Ayaan.



Beste,


Ik heb je brief ontvangen en stel het zeer op prijs dat je me wilt helpen in mijn "blankwordingsproces". De tips die je me gegeven hebt, vond ik echt super. Die pro-Israel tip en geen Multi-Culti, echt toppertjes! Heb je er misschien nog een paar voor me? Ik hoop echt van wel, ik wil namelijk zo erg Nederlands worden dat het gewoon "eng" wordt.
Trouwens, ik had nog gevraagd naar die pillen die je huid lichter maken, maar die bleken illegaal te zijn! Waar kan ik ze kopen Salah? Ik hoor het nog wel van je.

Ik vind het trouwens geweldig dat ik nu ook een Marokkaanse mannelijke “fan” heb. Normaal krijg ik hele boze blikken en nare woorden van deze groep! Ik heb het gevoel, dat ik met jou kan praten. Ondanks het feit dat je kleine kritiekjes had op mij in je brief, zou ik graag willen dat we voor een langere tijd met elkaar in contact blijven.

Je zei in je brief tegen mij, dat ik de IND met een paar neptranen had misleid en dat ik "daardoor" een verblijfsvergunning had gekregen. Dat heb je zeer goed gezien Salah, maar het bleef niet alleen bij neptranen hoor! Man, ik heb toneel zitten spelen… dat wil je niet weten Salah. Ik ging naar ze toe met rode ogen, had daarvoor als een gek in mijn ogen zitten wrijven met wat verse uien. Mijn vuurrode ogen traanden liters. Deed ontzettend zielig en stotterde alsof ik zwaar getraumatiseerd was haha. Ik zei dat ik uitgehuwelijkt werd in Somalië en als ik niet meewerkte, zou dat de dood als gevolg hebben. Ik had mijn “lieve vader” nog verder door het slijk gehaald, door uit mijn Somalische duim te zuigen dat ik meerdere malen het slachtoffer was geworden van incest. Ik loog en zei dat dit heel normaal was in Somalië. Toen die woorden uit mijn mond kwamen, ging ik helemaal trillen en raar doen. Had mijn haar expres niet gekamd die dag. Een enorme bos woest negerinnenhaar, zou het dramatische effect vergroten. Iedereen zou medelijden met me hebben gekregen, een Neonazi had gehuild als een kind. Dat domme wijf van de “IND” kreeg ook tranen in haar ogen en omhelsde me. Wat een stelletje naïevelingen toch, vind je niet Salah? Nu ik bij de VVD zit ga ik er alles aan doen om die irritante asielzoekers buiten Nederland te houden. Ik ga allemaal nieuwe mensen bij de IND plaatsen, stelletje domme naïevelingen, trappen overal in! Door hun wordt Nederland veels te vol. Vol is vol, ja toch Salah? Asielzoekers zijn echt parasieten, daar kan ik me echt boos om maken Salah!

Salah, ik moet je eigenlijk nog iets verklappen of vertellen. Ja, het is wat snel, maar ik heb het gevoel dat ik jou kan vertrouwen. Ik las je brief en voelde meteen een Afrikaanse band ontstaan. Ik kan je vertrouwen toch, ja toch Salah? Ja, hier komt het dan... Ik ben eigenlijk gewoon nog steeds "Moslim". Ja, erg hè en... die kwetsende uitspraken die ik steeds doe, bijvoorbeeld die in het dagblad "Trouw", ja die meen ik natuurlijk niet, maar ik kreeg geen aandacht meer van de media en dat begon te vreten aan mij. Ik heb aandacht nodig Salah, en niet te weinig ook!
Ik moet in het middelpunt van de belangstelling staan Salah, anders hou ik het gewoon niet meer. Ik begin te zweten, krijg uitslag, migraine en sterke haargroei op vreemde plekken. Mijn oren beginnen te groeien, mijn bek begint enorm te schuimen en mijn tanden worden groter en scherper. Misschien bezoek ik mijn huisarts hierover, het zit me niet helemaal lekker. In ieder geval, ik word gewoon helemaal gek. Ik begin in mezelf te praten, te vloeken zonder reden. Zonder aandacht draai ik door Salah! Dus laat me niet te lang wachten op jouw brief. Ik wil ook aandacht van "JOU" Salah!

Er was daarnaast ook een flinke som geld mee gemoeid, maar dat vertel ik ooit nog eens aan je in een andere brief. (Een-tweetje tussen mij en "Trouw" hihi kassa!) Ik moest wat verzinnen en ja, als je iets doet, doe het goed. Ja toch Salah? En het heeft me geen windeieren gelegd. Ik sta weer midden in de belangstelling, met een boel heerlijke Euro‘s in mijn Somalisch beursje. Je vindt het toch niet erg dat ik dit doe?
Ik verloochen mezelf toch niet? Wat ik zeg, is gewoon iets heel anders dan wat ik denk. Daar is toch niks huichelachtigs aan Salah?

Ik was van de week op visite bij de familie Bolkestein. Mevrouw en meneer Bolkestein staan toornhoog in aanzien binnen de VVD, dus moest er van mijn kant flink geslijmd worden. Ik had speciaal voor die avond mijn “slijmjurk” aangetrokken en mijn “slijmklieren” opgezet. Ook had ik van tevoren geoefend op die kak “R”.(best lastig joh) Ik zou HEEL diep gaan die avond.

Ik gierde al bij woordgrapjes van Frits. Als ik even de tijd had, vertelde ik snel moppen over Somaliërs, Turken en Marokkanen. Daar houdt Fritsie van! Tijdens het nieuws zagen we ook hoe gigantische Israëlische bulldozers Palestijnse krotten plat reden, met oude Palestijnse vrouwen er nog in. Ik moest natuurlijk een pro-Israëlisch standpunt innemen, Bolkestein is Joods! Ik verzon dat Palestijnse jongeren structureel Israëlische bulldozers stelen en dat ze dan hun eigen volk vermorzelen. Dit doen ze, zodat Israël weer de schuld krijgt. Israël is eigenlijk een heel vredelievend land en zou zoiets nooit doen! "Demonisering van de staat Israël", zei ik heel zelfverzekerd. Bolkestein was zeer trots op mij, het feit dat ik de westerse Antisemitische media doorhad. Frits zei dat mijn objectiviteit mij liet schitteren als een Afrikaanse parel. Zo, ik bloosde helemaal toen hij dat zei, hihi!

Honderden complimentjes gaf ik mevrouw Bolkestein. Glanzende gezonde BLANKE huid heeft u mevrouw, wat een prachtig BLOND kapsel. Wat een mooie NEDERLANDSE sproetjes heeft u. Wat bent u elegant WESTERS gekleed. En uw huis mevrouw, prachtige EUROPESE architectuur, nou ik kan daar alleen maar van dromen ooit in een dergelijk huis te wonen! Zo ging ik de hele avond door, echt het slijmgehalte boekte records die avond! Ik stond volgens mij wel een keertje voor paal die avond. Meneer Bolkestein zei iets, ik begreep het niet helemaal, maar ik begon zoals gewoon te worden die avond te schreeuwen van het lachen als Frist iets zei. Niemand lachte die keer. Ze keken me boos aan. Ik wist het niet meer, hij zei tegen zijn vrouw zei dat hij misschien een "stoma" zou krijgen. Ik wist niet wat een "stoma" was! Ik vond het woord "stoma" wel grappig! Maar ja, ik maakte er maar het beste van en zei dat stoma in het Somalisch iets grappigs betekende. Ze stelden mijn gelach niet zo op prijs. Wat betekent "stoma" Salah? Ik heb het nog aan niemand durven vragen. Toch niet iets ergs of zo?

De familie Bolkestein had trouwens heerlijke nootjes op tafel gelegd. Echt ze smolten als bonbons op mijn tong. De laatste keer dat ik zo iets lekkers at, was nog in Somalië, "gedroogde kamelendarm" ook echt lekker "hhmmmmm".(Dat mag ik nou niet meer eten, geen multi-culti praktijken!) Ik vond het zo gênant om steeds maar te graaien in die bak, allemaal zout en vet op mijn zwarte vingers, nee dat kon niet. Zij zelf aten ze niet. Af en toe kreeg de hond er eentje. Ik geneerde me. Mevrouw en meneer excuseerden zich even en voordat ik het doorhad, zat ik mijn pantalonzakken te vullen met die zalige noten. Ze waren gewoon te lekker. Ik heb ook snel wat zilver servies in mijn tas gestopt, het glinsterde zo mooi. Ik moest dat servies gewoon hebben. He, ik heb na deze slijmavond getwijfeld of ik nou een dief was of niet. Ik had wel die nootjes in mijn zak gedaan en het servies gestolen! Maar ze waren "zoooooo lekkerrr" en dat servies was zo mooi, nee toch Salah. Ik ben toch geen dief?

Toen ik naar huis ging, liep ik toevallig langs huize “Wiegel”. Ik wilde weten wat voor auto zijn vrouw heeft. Je zei namelijk, dat ik niet in een grotere auto mocht rijden dan die belangrijke VVD- vrouwen. Ze hadden de auto's in de garage geparkeerd, maar de garagedeur stond nog op een kier. Ik liep heel stiekem door hun tuin richting garage-ingang. Ik deed heel zachtjes de deur open en ik zag nog steeds niks, het was te donker. Ik zocht de lichtknop, totdat ik ineens gegrom hoorde. Twee rode ogen keken me strak aan. Oh nee, de hond had me gezien. Net toen de hond me wilde aanvallen had ik 'm al verscheurd, ik had zijn keel doorgebeten en zijn nek gebroken. In Somalië deed ik niks anders dan wilde honden elimineren als ze mijn dorpje binnendrongen. Ik had de hond als een professionele slager ondersteboven opgehangen in de garage van mevrouw Wiegel. Het was een schone klus. Een beetje bloed hier en daar, maar dat heb ik snel weggepoetst. Nou, ik wist ook weer wat voor auto "mevrouw" had. Ik ga volgende week ook voor een auto kijken namelijk. Toch best een geslaagde avond, vind je niet Salah?

Nou Salah, ik ga eindigen met mijn brief. Ik ben blij dat ik iemand heb gevonden, die mij begrijpt en die af en toe als uitlaatklep voor mij kan dienen. Ik hoop snel weer een brief van jou te ontvangen. Oh ja, ik heb nog de cd van Marco Borsato gekocht en ik ken al een paar liedjes uit mijn hoofd. "DE MEESTE DROOOOOMEN ZIJN BEDROG LALALALALALALALALA DROOM IK NOG!". Verder ken ik hem niet meer.

Oh nog iets, ik moet deze week nog wat kwetsende teksten verzinnen, er komen volgende week weer wat journalisten bij me langs en ik moet weer wat verse nieuwe toevoer hebben. Even kijken hoe ik Moslims weer kan beledigen, nou je ziet het wel!

Groetjes, jouw Ayaantje!
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 01:50   #15
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

blijkbaar is het politieke engagement van een somalische is kwetsend voor moslims dat ze er niets beters op vinden dan haar persoon door het slijk te halen. Ik vraag me af of dat wel islamitisch is ......
Maar ja met losse folders haal je geen vogels neer.
vraag is wat doe je met bovenstaande posting van mostapha; je kunt hem er niet op aanspreken want het zal weer niet van zijn hand zijn, gewoon lezen dan , een fictief discourtje om de bittere realiteit dragelijker te maken voor moslims ? Meer en meer laten niet-arabieren de islam voor wat die is ......erg, erg die vrije wil toch. 8)
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 17:54   #16
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

torvicx, blijkbaar was u altijd een ouderwetse islamiet geweest

Ga eens op zoek naar wat eigenlijk een column inhoudt en waarom m'n dat schrijft. Als u dat al weet, staan we al een lichtjaar ver.

Wat zegt u van de columns van Brusselmans die erop geilt om de vrouwen telkens onderuit te halen? Is hij daarom een vrouwenhater?

En inderdaad het is niet van mij, heb ik ook nooit gezegd, ik ben fair om te zeggen van wie die komt. Dus die argument begint afgezaagd te woren, u valt elke dag in herhaling.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:33   #17
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
torvicx, blijkbaar was u altijd een ouderwetse islamiet geweest

Ga eens op zoek naar wat eigenlijk een column inhoudt en waarom m'n dat schrijft. Als u dat al weet, staan we al een lichtjaar ver.

Wat zegt u van de columns van Brusselmans die erop geilt om de vrouwen telkens onderuit te halen? Is hij daarom een vrouwenhater?

En inderdaad het is niet van mij, heb ik ook nooit gezegd, ik ben fair om te zeggen van wie die komt. Dus die argument begint afgezaagd te woren, u valt elke dag in herhaling.
Dat ik in herhaling val zal door mijn moslimachtergrond komen zeker, elke dag de fatiha opzeggen !!! man , man geef mij maar een gebedsmolen ......

Ik wil helemaal niet dichterbijkomen laat staan een lichtjaar.

Wel ik daag je uit om nu eens rustig mijn vorige posting te herlezen; ik noem niemand een vrouwenhater, waar je dat vandaan haalt is me dan ook een koranisch raadsel die alleen door het gespitste zwaard van Ali opgelost kan worden.

En nu graag een antwoord op mijn volgende vraag :
brusselmans boeken dienen niet het debat maar het amusement, tot welke categorie behooren "uw" columns ?
En daarbij waarom zouden we u geloven ?
Misschien zit je gewoon in je vuistje te lachen om die domme ongelovige varkens die je weer eens beet hebt ........
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:36   #18
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

Zozo, uwe intelligentie daar komen we ook wat van te weten.

Ik verwees naar vrouwenhater ivm herman brusselmans, dus lees mijn reactie ook maar is opnieuw. Het zal u sieren.

tip: reageer rustig na het eerst te hebben nagedacht
Ik heb zo stilletjes aan de indruk dat u "opgefokt" raakt.
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:44   #19
torvicx
Provinciaal Statenlid
 
torvicx's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2002
Berichten: 651
Standaard

ik was mijn vorig bericht aan het hertypen maar je was tamelijk snel met antwoorden, zo snel als miraje van mohamed......
Fokken doe je met schapen dat zou jij toch moeten weten.

Het lijkt me moslimdom om iemand aan te raden diep na te denken wanneer je de betreffende persoon geen hoge intelligentie toedicht....maar ach in sprookjesland kan alles.......
__________________
God is een coctail, ieder proeft wat die wil,
en atheisten zijn geheelonthouders....
http://www.stupidarab.com/index.html

http://agnostic.org
torvicx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2003, 18:48   #20
Mustapha
Gouverneur
 
Mustapha's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.248
Standaard

is't waar?
Mustapha is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be