Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 december 2022, 21:40   #1
gunter5148
Europees Commissaris
 
gunter5148's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2020
Berichten: 7.884
Standaard Open borders

Ik ben voor de afschaffing van grenzen.

Ik ben ook voor de afschaffing van overheidsgeorganiseerde sociale zekerheid.

What says you?
__________________
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf
gunter5148 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2022, 22:51   #2
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Open grenzen maken onze boreale wereld er toch niet gezelliger op?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2022, 06:56   #3
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.681
Standaard

Het is het een of het ander: grenzen en sociale zekerheid of geen grenzen en geen sociale zekerheid maar private verzekeringen. Vermits we met een sociale zekerheid zitten en ik vermoed dat de grootste hoop van de bevolking daar voor is ben ik voor grenzen; zeker nu ik ouder word, vooralsnog meer heb bijgedragen dan ontvangen en het binnen een dik decennium aan mij is om te ontvangen. Stond ik aan het begin van mijn arbeidsloopbaan dan zou ik voor geen grenzen kiezen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 19 december 2022 om 06:56.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2022, 13:11   #4
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik ben voor de afschaffing van grenzen.

Ik ben ook voor de afschaffing van overheidsgeorganiseerde sociale zekerheid.

What says you?
Jij bent dan voor globalisme, ene pot nat, met geen grenzen, geen cultuur, geen eigenheid, geen diversiteit maar dictatuur van 1 wereldregering, 1 munt, 1 leger...de nwo?

En geen belastingen meer voor de solidaire sociale zekerheid of er wel voor betalen maar niet krijgen om dan zelf overal voor te verzekeren als je dan nog iets hebt om te verzekeren na de aderlating van de overheid?
De politiek poogt al jaren om verworven, sociale rechten af te breken in ruil voor amerikaans kapitalisme waar enkel de rijken zich nog kunnen verzekeren en oa zorg kunnen krijgen als ze ziek zijn.
En dat is precies waar de laffe politiek mee bezig is, kijk maar naar de afbraakpolitiek van oa de werkloosheidsuitkeringen waarvoor we dan nog zelf betalen ook.
Met het systeem van sociale zekerheid is niks mis, wel met het politieke misbruik ervan.

Is dat wat we onze klein/kinderen willen aandoen?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2022, 01:41   #5
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Poetin toont het goede voorbeeld.



Poetin versterkt Russische grenzen en vergroot controle op massabijeenkomsten

De Russische president Vladimir Poetin eist van de Russische veiligheidskrachten meer inzet op elk terrein. Hij gaf onder meer opdracht de Russische grenzen te versterken en de controle op massabijeenkomsten te vergroten.

Ook moeten veiligheidstroepen de bevolking "beschermen" in Oekraïense gebieden die Moskou heeft geannexeerd. Poetin noemde de inwoners van de bezette gebieden "allemaal Russische burgers".

Daarnaast beval hij de veiligheidskrachten energieker en vastberadener op te treden tegen activiteiten van buitenlandse geheime diensten. Verraders, saboteurs en spionnen moeten worden gepakt, aldus Poetin.

BRON

't Is om jaloers op te zijn, niet?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2022, 04:33   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.681
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Poetin toont het goede voorbeeld.



Poetin versterkt Russische grenzen en vergroot controle op massabijeenkomsten

De Russische president Vladimir Poetin eist van de Russische veiligheidskrachten meer inzet op elk terrein. Hij gaf onder meer opdracht de Russische grenzen te versterken en de controle op massabijeenkomsten te vergroten.

Ook moeten veiligheidstroepen de bevolking "beschermen" in Oekraïense gebieden die Moskou heeft geannexeerd. Poetin noemde de inwoners van de bezette gebieden "allemaal Russische burgers".

Daarnaast beval hij de veiligheidskrachten energieker en vastberadener op te treden tegen activiteiten van buitenlandse geheime diensten. Verraders, saboteurs en spionnen moeten worden gepakt, aldus Poetin.

BRON

't Is om jaloers op te zijn, niet?
https://www.youtube.com/watch?v=w0m9E8wKPO8

Rusland is zo 'multicultureel' als Europa. Poetin blablabla.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2022, 05:50   #7
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=w0m9E8wKPO8

Rusland is zo 'multicultureel' als Europa. Poetin blablabla.
Correct hoor, Rusland is een heel divers land. Daar ben ik mij van bewust.

Ze zijn echter niet oikofoob, moedigen geen illegale immigratie aan en de woke-ideologie is daar niet binnengedrongen.

Conclusie blijft dus dezelfde: Poetin toont ons het goede voorbeeld.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2022, 07:15   #8
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Ik ben voor de afschaffing van grenzen.

Ik ben ook voor de afschaffing van overheidsgeorganiseerde sociale zekerheid.

What says you?
Ik ben voor open grenzen, en open blaffers.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2022, 09:20   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Borders?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
...
What says you?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 08:10   #10
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.681
Standaard

Europa wil open borders met sociale zekerheid combineren ... onze politici en academici zijn achterlijke psychotische mongolen die de nagel aan de doodskist van een pak Europeanen zijn, letterlijk en figuurlijk. Bij de minste weerstand tegen vrije migratie begint Europa te dreigen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 20:28   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.631
Standaard

Het opengrenzenbeleid is dat niet de grootste misser van deze en vorige en jaren?

Intussen is de dader (merkel) al vervangen...

Nog steeds draagt men het (wir schaffen das) hoog in het vaandel?

Beter zou zijn: "wir schaffen das nicht mehr"
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 23:52   #12
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Europa wil open borders met sociale zekerheid combineren ... onze politici en academici zijn achterlijke psychotische mongolen die de nagel aan de doodskist van een pak Europeanen zijn, letterlijk en figuurlijk. Bij de minste weerstand tegen vrije migratie begint Europa te dreigen.
En wie kiest de politici?

Het volk.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 23:55   #13
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het opengrenzenbeleid is dat niet de grootste misser van deze en vorige en jaren?

Intussen is de dader (merkel) al vervangen...

Nog steeds draagt men het (wir schaffen das) hoog in het vaandel?

Beter zou zijn: "wir schaffen das nicht mehr"


Wanneer was Merkel juist verantwoordelijk voor het Belgisch migratiebeleid?
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2023, 12:34   #14
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
En wie kiest de politici?

Het volk.
Niet meer.
Verlinden werd niet verkozen, net als geldverbrander vandenbroucke, die hoort in de bak thuis en de premier was zelfs verliezer bij de verkiezingen.
Het volk kiest maar ze vegen er hun kloten aan en verdelen hun graaipostjes zelf. Wat het volk kiest telt niet.
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2023, 12:39   #15
Oma
Europees Commissaris
 
Oma's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2010
Berichten: 6.656
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht


Wanneer was Merkel juist verantwoordelijk voor het Belgisch migratiebeleid?
Als europa?
__________________
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven:
de zon, de maan en de waarheid.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2023, 21:49   #16
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Niet meer.
Verlinden werd niet verkozen, net als geldverbrander vandenbroucke, die hoort in de bak thuis en de premier was zelfs verliezer bij de verkiezingen.
Het volk kiest maar ze vegen er hun kloten aan en verdelen hun graaipostjes zelf. Wat het volk kiest telt niet.
Het volk kiest volksvertegenwoordigers en volksvertegenwoordigers kiezen ministers.

Als onze politici mongolen zijn, is dat omdat het volk hen gekozen heeft, helaas.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2023, 21:52   #17
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als europa?
Niet de EU maar de lidstaten voeren migratiebeleid he.

België en Nederland voeren een ander migratiebeleid dan Polen en Hongarije.

Ik vind Merkel een wereldvreemd takkewijf maar ze is NIET verantwoordelijk voor de omvolking in Vlaanderen.
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2023, 22:05   #18
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.631
Standaard

Sommigen zien het dan weer zo.

Politiek is verantwoordelijk voor dodelijk migratiebeleid

Hoe zou dat komen? Waarschijnlijk ¨kassa*kassa*

merkel is verantwoordelijk voor dat het migratiebeleid in de EU totaal fout gelopen is.

Zij pakte snel haar biezen toen het zwaar de spuigaten begon uit te lopen.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 04:28   #19
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.681
Standaard

Dit krijg je als je 'links' van migratie een lotto laat maken en de grenzen niet met geweld verdedigd ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2023, 09:29   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.631
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dit krijg je als je 'links' van migratie een lotto laat maken en de grenzen niet met geweld verdedigd ...
Laten wij het geweld gebruiken nog uitstellen, om wat menselijk te blijven maar uiteindelijk zal het er wel van komen want dit gaat te ver.

Pijnlijk detail daarbij is dat men alle mogelijke legerkazernes aan het veranderen is naar asielcentra in 'ons' land. (praktisch voorbeeld: Koksijde)

Zoals ik al eerder schreef: medische zorg geven in bepaalde gevallen, eten geven en daarna gelijk terugsturen vanwaar zij komen aanstappen/varen zijn.

Er zijn er die uit landen komen waar totaal niets aan de hand is of zij hebben er zelf wat uitgespookt????

Hoog tijd dat men (Politiek) er uiteindelijk eens wat gaan aan doen want dit loopt enorm fout die toestroom.

Gaat u uw kinderen en kleinkinderen dat beeld geven zoals de link die forumlid VLAD erbij gezet heeft????

Ach, doe ik dat nu weer?

Er zijn er die er groot geld met verdienen zoals met bepaalde oorlogen die op huidig ogenblik aan de gang zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 februari 2023 om 09:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be