Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke.

 
 
Discussietools
Oud 5 februari 2007, 22:50   #1
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard zoekfunctie website

Beste,

Gezien veel symphatisanten van het VB op dit forum regelmatig schermen met woorden als vrije meningsuiting, ga ik er van uit dat recht op informatie mee in dat vaarwater komt.
Toch viel het me op dat de VB website de enige is van alle Vlaamse politieke websites waar geen zoek-functie voorzien is.
Volgens mij is dit zeker een vereiste voor mensen die zich willen informeren over het VB en bemoeilijkt dit de bezoekers, waaronder uw kiezers, om efficient informatie over uw partij te vergaren. Dit geeft de indruk dat men liever heeft dan de bezoekers van de website niet te diep graaft en enkel leest wat de redacteur de leze voorkouwt.
Kunt u zich hier in vinden? En wat is hier uw mening over?
Starkan is offline  
Oud 5 februari 2007, 22:55   #2
Jürgen Verstrepen
 
 
Jürgen Verstrepen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 100
Standaard

Goh.Een zoekfunctie is idd. normaal, maar je hebt ook google hé. Op mijn weblog kan je dat allemaal terugvinden. Say no more.
__________________
Freedom of speech weblog www.jurgenverstrepen.be
Jürgen Verstrepen is offline  
Oud 5 februari 2007, 23:00   #3
maarte
Minister-President
 
maarte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2004
Locatie: Hage(n)land
Berichten: 4.471
Standaard

Vind u de reacties op u weblog tegen u persoon soms niet kwetsend?
__________________
La causa nostra:Mani pulite
maarte is offline  
Oud 6 februari 2007, 00:09   #4
HFV
Partijlid
 
HFV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 230
Standaard

Vrijheid van meningsuiting he
__________________
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen
HFV is offline  
Oud 6 februari 2007, 22:40   #5
Jürgen Verstrepen
 
 
Jürgen Verstrepen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maarte Bekijk bericht
Vind u de reacties op u weblog tegen u persoon soms niet kwetsend?
Ja. Je moet daar maar tegen kunnen maar men vergeet wel eens dat je mens bent.
__________________
Freedom of speech weblog www.jurgenverstrepen.be
Jürgen Verstrepen is offline  
Oud 6 februari 2007, 22:40   #6
Jürgen Verstrepen
 
 
Jürgen Verstrepen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HFV Bekijk bericht
Vrijheid van meningsuiting he
Aha. En dat rechtvaardigt dan maar alles?
__________________
Freedom of speech weblog www.jurgenverstrepen.be
Jürgen Verstrepen is offline  
Oud 6 februari 2007, 23:04   #7
Jazeker
Secretaris-Generaal VN
 
Jazeker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 66.000
Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Dit geeft de indruk dat men liever heeft dan de bezoekers van de website niet te diep graaft en enkel leest wat de redacteur de leze voorkouwt.
Dit lijkt me er nogal over. Als je niet wil dat de bezoeker bepaalde zaken leest, dan publiceer je die in de eerste plaats gewoon niet op je site. Of je haalt ze eraf als je je bedenkt.
Jazeker is offline  
Oud 6 februari 2007, 23:05   #8
Jürgen Verstrepen
 
 
Jürgen Verstrepen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2007
Berichten: 100
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dit lijkt me er nogal over. Als je niet wil dat de bezoeker bepaalde zaken leest, dan publiceer je die in de eerste plaats gewoon niet op je site. Of je haalt ze eraf als je je bedenkt.
Juist. Weet er alles van.
__________________
Freedom of speech weblog www.jurgenverstrepen.be
Jürgen Verstrepen is offline  
Oud 6 februari 2007, 23:19   #9
bruut geweld
Minister-President
 
bruut geweld's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: 't stad
Berichten: 4.282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen Bekijk bericht
men vergeet wel eens dat je mens bent.
net zoals sommigen wel eens vergeten aan wie ze hun inkomen danken...en dan worden ze daar even aan herinnerd en kruipen ze in hun hokje. Dat ze zichzelf dan nog "symbool "noemen, maakt het enkel des te grappiger
__________________
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline  
Oud 6 februari 2007, 23:29   #10
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Dit lijkt me er nogal over. Als je niet wil dat de bezoeker bepaalde zaken leest, dan publiceer je die in de eerste plaats gewoon niet op je site. Of je haalt ze eraf als je je bedenkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen Bekijk bericht
Juist. Weet er alles van.
Fijn dat je hierop verdergaat en er alles van weet. Dan kan u zeker en vast op de vraag antwoorden?

In de loop van de jaren wordt er zeer veel gepubliceerd en de modale mens kent de geavanceerde zoekfuncties van Google niet.
Dus vraag ik me af: Waarom wilt het VB geen zoekfunctie op zijn site? Als zoiets niet beantwoordt kan worden, dan vul ik het gewoon zelf in. En het eerste logische dat in me opkomt is: De (modale) VB sitebezoeker dient niet te graven/zoeken.De VB sitebezoeker dient te slikken wat men hen vandaag voorschotelt en liever niets meer.

Neen? Te ver gezocht? Er is voor een ietwat webdesigner niets aan om een zoekrobot aan een database te linken. Waarom wenst men bij het VB deze simpele service, die echt wel standaard in het web-beleven is (u weet er alles van..) niet aan zijn kiezers/bezoekers aan te bieden?
Starkan is offline  
Oud 7 februari 2007, 07:00   #11
D.Nibelung
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 25 januari 2006
Locatie: Noordzeekust
Berichten: 358
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
In de loop van de jaren wordt er zeer veel gepubliceerd en de modale mens kent de geavanceerde zoekfuncties van Google niet.
Dus vraag ik me af: Waarom wilt het VB geen zoekfunctie op zijn site?
Waarom wil webdesigner X geen zoekfunctie/filehosting/mediahosting op zijn site?
- omdat de huidige websites een "don't invent the hot water" architectuur hebben. Dit idee noemt Web 2.0 http://en.wikipedia.org/wiki/Web_2 en definieert het gebruik van externe en bestaande middelen om de kosten en intensiteit van de eigen site te drukken door het gebruik van de reeds bekende, gebruiksvriendelijke middelen. "Geavanceerde google zoekfuncties?" Zelfs uw grootvader kent ze hoop ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Dan vul ik het gewoon zelf in.
Lijkt me nogal typisch voor hetgeen dat moet volgen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
En het eerste logische dat in me opkomt is: De (modale) VB sitebezoeker dient niet te graven/zoeken.De VB sitebezoeker dient te slikken wat men hen vandaag voorschotelt en liever niets meer.
Neen? Te ver gezocht? Er is voor een ietwat webdesigner niets aan om een zoekrobot aan een database te linken. Waarom wenst men bij het VB deze simpele service, die echt wel standaard in het web-beleven is (u weet er alles van..) niet aan zijn kiezers/bezoekers aan te bieden?
U spreekt zo grotesk over "de webdesigner" en het "linken aan databases" maar helaas, alle bekende sites zijn gelinked aan hun eigen databases. Behalve die over uw hond met het aambeeld op zijn gat uiteraard.
Dat noemt men namelijk een statische site. De database linked sites zijn niet meer weg te denken, die gaan tegenwoordig allemaal de richting uit van Web 2.0, in tegenstelling tot het gat van uw hond.
Bezint voor ge begint.
D.Nibelung is offline  
Oud 7 februari 2007, 11:27   #12
HFV
Partijlid
 
HFV's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2006
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen Verstrepen Bekijk bericht
Aha. En dat rechtvaardigt dan maar alles?
Is dat niet eerder een vraag voor u?
__________________
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen

Laatst gewijzigd door HFV : 7 februari 2007 om 11:27.
HFV is offline  
Oud 7 februari 2007, 11:48   #13
Starkan
Staatssecretaris
 
Starkan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 oktober 2006
Locatie: Een niet-Vlaams-nationalistische gemeente
Berichten: 2.943
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.Nibelung Bekijk bericht
Waarom wil webdesigner X geen zoekfunctie/filehosting/mediahosting op zijn site?
- omdat de huidige websites een "don't invent the hot water" architectuur hebben. Dit idee noemt Web 2.0 http://en.wikipedia.org/wiki/Web_2 en definieert het gebruik van externe en bestaande middelen om de kosten en intensiteit van de eigen site te drukken door het gebruik van de reeds bekende, gebruiksvriendelijke middelen. "Geavanceerde google zoekfuncties?" Zelfs uw grootvader kent ze hoop ik.
...
Geloof je nu echt dat met Web 2 de zoekfunctie verdwijnt. In tegendeel. Er zal net nog functioneler kunnen gezocht worden.
Als iets zo vanzelfsprekend en simpel als een zoekfunctie ontbreekt op een grote site met immens veel informatie op, dan gebeurt dit doelbewust.

En uw filosofie: 'Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan', slaat nergens op!
Starkan is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be