Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2005, 06:40   #1
Willy Degheldere
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 209
Standaard Politicus Dewael: respect privéleven

Minister Dewael vraagt respect voor zijn privé-leven. Hij verlaat zijn vrouw en kinderen om het eens met een andere vrouw van 17 jaar jonger te proberen. Dat noemt "respect" hebben voor het privé-leven. Of "respect" voor de trauma's die de kinderen beleven bij een scheiding. "Respect" voor al het leed dat anderen (familie en kennissen) overkomt door zo'n daad. Privé is hier bewust gebruikt voor al wat het daglicht niet mag zien (wat zouden de mensen wel denken?). Terwijl publieke figuren in alles geacht worden een voorbeeldfunctie te bekleden. Politici matigen zich aan dat zij het volk leiden, wijzen en opleggen hoe ze het moeten doen! In die zin is privé gewoon een excuus zonder grond. Zohaast iets méér dan één mens raakt is het niet meer privé. Ook de omgeving is er door geraakt. Méér nog! Wat politici doen gaat iedere burger aan! Anders moeten ze zich terugtrekken uit de politiek en dan doen ze wat ze willen. En dan nog!
Willy Degheldere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 06:55   #2
De Nachtuil
Gouverneur
 
De Nachtuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.472
Standaard

Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?
Echtscheidingen behoren nu eenmaal tot de dinges des leven.
En ik heb genoeg kinderen van gescheide ouders in mijn vriendenkring om tot weten dat zoiets niet tot drama's hoeft te leiden.
Of wel je soms terug naar de jaren 1800. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De Nachtuil on 25-08-2005 at 07:56
Reason:
--------------------------------

Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?
Echtscheidingen behoren nu eenmaal tot de dinges des leven.
En ik heb genoeg kinderen van gescheide ouders in mijn vriendenkring om tot weten dat zoiets niet tot drama's hoeft te leiden.
Of wel je soms terug naar de jaren 1800. [/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?
Echtscheidingen behoren nu eenmaal tot de dinges des leven.
En ik heb genoeg kinderen van gescheide ouders in mijn vriendenkring om tot weten dat zoiets niet tot drama's hoeft te leiden.
Of wel je soms terug naar de jaren 1800. [/size]
[/edit]
__________________

Laatst gewijzigd door De Nachtuil : 25 augustus 2005 om 06:56.
De Nachtuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 07:28   #3
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?
Echtscheidingen behoren nu eenmaal tot de dinges des leven.
En ik heb genoeg kinderen van gescheide ouders in mijn vriendenkring om tot weten dat zoiets niet tot drama's hoeft te leiden.
Of wel je soms terug naar de jaren 1800.
Hoef te leiden... Jammer genoeg gaan echtscheidingen maar al te vaak gepaard met trekken en duwen, wat voor het kinder/de kinderen niet zelden psychologisch belastend is. Niet zelden zijn het trouwens regelrechte vechtscheidingen. Neem het van mij aan: iemand die als leraar meer dan eens het hoopje ellende onder de kinderen moet aanschouwen en verondersteld wordt er iets aan te doen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 07:54   #4
Willy Degheldere
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 209
Standaard

Alleen al de uitdrukking :"Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?" zegt veel over de mentaliteit van wie zoiets verdedigen!

Ook zo'n progressieve held of "gebruiker" van "de dinges des levens", zoals drugs, abortussen, euthanasie, echtscheidingen, holebi's, pedofielen, seksmanialkken, enz.
Willy Degheldere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:24   #5
De Nachtuil
Gouverneur
 
De Nachtuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Alleen al de uitdrukking :"Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?" zegt veel over de mentaliteit van wie zoiets verdedigen!
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik mij niks van de wereld aantrek. Maar wel dat zoiets niet zo erg hoeft te zijn als sommige conservatieven het voorstellen. Ik ken meer dan genoeg kinderen van gescheiden ouders(en ben er trouwens zelf een) om te weten dat zoiets niet het einde van de wereld is. Alleen is het inderdaad zo dat sommige ouders hun verstand niet gebruiken bij een echtscheiding, dan is er inderdaad een probleem. Maar wie zegt dat Patrick & ex dat zullen doen(innocent till proven guilt!). En in zo'n situatie is er nog altijd de rechtbank.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Ook zo'n progressieve held of "gebruiker" van "de dinges des levens",
Ja, daarom zijn ze nu eenmaal "des levens"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
zoals drugs,
Heeft u ooit Alcohol, nictine, kalmeringsmiddelen gebruikt.
Ik hoop van niet, want anders bent een drugsgebruiker
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
abortussen,
Er bestaan genoeg andere voorbehoedsmiddelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
euthanasie,
Ik zit hier wel nog te typen, he
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
echtscheidingen,
Ik heb een samenlevingscontract
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
holebi's,
Oervlaams spreekwoord: "Een gat is een gat"
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
pedofielen,
Ik ben geen katholiek
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
seksmanialkken, enz.
Sex is Leuk
__________________
De Nachtuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:30   #6
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik mij niks van de wereld aantrek. Maar wel dat zoiets niet zo erg hoeft te zijn als sommige conservatieven het voorstellen. Ik ken meer dan genoeg kinderen van gescheiden ouders(en ben er trouwens zelf een) om te weten dat zoiets niet het einde van de wereld is. Alleen is het inderdaad zo dat sommige ouders hun verstand niet gebruiken bij een echtscheiding, dan is er inderdaad een probleem.
Vervang dat "sommige" maar door "vele". En daarnaast lijdt een kind hoe dan ook onder een echtscheiding, ook daar waar ouders in peis en vrede uit elkaar gaan. Als leraar zie ik genoeg wat er gebeurt. U moet niet doen alsof er bij een echtscheiding niets aan de hand is. Het is erg genoeg. Echtscheiding is niet om te lachen. U doet net alsof het op dezelfde hoogte staat als eventjes een brood gaan kopen bij de bakker om de hoek.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:32   #7
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

volgens mij heeft dewael een spanking-fetisj.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:34   #8
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Minister Dewael vraagt respect voor zijn privé-leven. Hij verlaat zijn vrouw en kinderen om het eens met een andere vrouw van 17 jaar jonger te proberen. Dat noemt "respect" hebben voor het privé-leven. Of "respect" voor de trauma's die de kinderen beleven bij een scheiding. "Respect" voor al het leed dat anderen (familie en kennissen) overkomt door zo'n daad. Privé is hier bewust gebruikt voor al wat het daglicht niet mag zien (wat zouden de mensen wel denken?). Terwijl publieke figuren in alles geacht worden een voorbeeldfunctie te bekleden. Politici matigen zich aan dat zij het volk leiden, wijzen en opleggen hoe ze het moeten doen! In die zin is privé gewoon een excuus zonder grond. Zohaast iets méér dan één mens raakt is het niet meer privé. Ook de omgeving is er door geraakt. Méér nog! Wat politici doen gaat iedere burger aan! Anders moeten ze zich terugtrekken uit de politiek en dan doen ze wat ze willen. En dan nog!
Ei! Rob Verreyken, ween van spijt, en werp uw kroon naar Patrick Dewael!
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!
Luddo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:35   #9
De Nachtuil
Gouverneur
 
De Nachtuil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.472
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
U doet net alsof het op dezelfde hoogte staat als eventjes een brood gaan kopen bij de bakker om de hoek.
Eventjes mezelf quoten:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Ik ken meer dan genoeg kinderen van gescheiden ouders(en ben er trouwens zelf een) om te weten dat zoiets niet het einde van de wereld is.
Tuurlijk is zoiets niet leuk.
Maar als de volwassenen zich is volwassenen gedragen is zoiets echt geen ramp.
__________________
De Nachtuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:38   #10
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Nachtuil
Maar als de volwassenen zich is volwassenen gedragen is zoiets echt geen ramp.
Op onze school kan ik u concrete gevallen aanwijzen waar de echtscheiding van de ouders tot grote psychologische verstoring van de leefwereld van de jongere leidde. Dan heb ik het over echtscheidingen die met wederzijdse toestemming verlopen.

Over de vechtscheidingen heb ik het dan nog niet.

Niet iedereen reageert op dezelfde manier... Misschien moet u dat eens in gedachten houden. Net zo zijn er mensen die voor de rest van hun dagen blijven treuren na het heengaan van hun wederhelft, terwijl anderen zich daar veel gemakkelijker overzetten en na een half jaar al met iemand anders door het leven gaan. Net zo bij echtscheidingen. Er zijn kinderen die het maar nauwelijks aankunnen.

Echtscheiding is hoe dan ook ellende. Men zou er dan ook wat omzichtiger mee moeten omspringen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 08:53   #11
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Minister Dewael vraagt respect voor zijn privé-leven. Hij verlaat zijn vrouw en kinderen om het eens met een andere vrouw van 17 jaar jonger te proberen. Dat noemt "respect" hebben voor het privé-leven. Of "respect" voor de trauma's die de kinderen beleven bij een scheiding. "Respect" voor al het leed dat anderen (familie en kennissen) overkomt door zo'n daad. Privé is hier bewust gebruikt voor al wat het daglicht niet mag zien (wat zouden de mensen wel denken?). Terwijl publieke figuren in alles geacht worden een voorbeeldfunctie te bekleden. Politici matigen zich aan dat zij het volk leiden, wijzen en opleggen hoe ze het moeten doen! In die zin is privé gewoon een excuus zonder grond. Zohaast iets méér dan één mens raakt is het niet meer privé. Ook de omgeving is er door geraakt. Méér nog! Wat politici doen gaat iedere burger aan! Anders moeten ze zich terugtrekken uit de politiek en dan doen ze wat ze willen. En dan nog!
Beste Willy Deheldere,

Kan je eens even in je archief scharrelen en je vernietigende kritiek posten op Wilfried Martens indertijd?

Die ouwe bok is er na zijn politieke carrière en wat gescharrel links en rechts ook met een groen blaadje vanonder getrokken. Als goede katholiek, heeft hij zich nog wat kinderen te hope geschoten op 't moment dat hij waarschijnlijk al vele malen opa was.

Ik ben benieuwd om uw kritiek daarop te lezen...........[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 25-08-2005 at 09:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Minister Dewael vraagt respect voor zijn privé-leven. Hij verlaat zijn vrouw en kinderen om het eens met een andere vrouw van 17 jaar jonger te proberen. Dat noemt "respect" hebben voor het privé-leven. Of "respect" voor de trauma's die de kinderen beleven bij een scheiding. "Respect" voor al het leed dat anderen (familie en kennissen) overkomt door zo'n daad. Privé is hier bewust gebruikt voor al wat het daglicht niet mag zien (wat zouden de mensen wel denken?). Terwijl publieke figuren in alles geacht worden een voorbeeldfunctie te bekleden. Politici matigen zich aan dat zij het volk leiden, wijzen en opleggen hoe ze het moeten doen! In die zin is privé gewoon een excuus zonder grond. Zohaast iets méér dan één mens raakt is het niet meer privé. Ook de omgeving is er door geraakt. Méér nog! Wat politici doen gaat iedere burger aan! Anders moeten ze zich terugtrekken uit de politiek en dan doen ze wat ze willen. En dan nog!
Beste Willy Deheldere,

Kan je eens even in je archief scharrelen en je vernietigende kritiek posten op Wilfried Martens indertijd?

Die ouwe bok is er na zijn politieke carrière en wat gescharrel links en rechts ook met een groen blaadje vanonder getrokken. Als goede katholiek, heeft hij zich nog wat kinderen te hope geschoten op 't moment dat hij waarschijnlijk al vele malen opa was.

Ik ben benieuwd om uw kritiek daarop te lezen...........[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Minister Dewael vraagt respect voor zijn privé-leven. Hij verlaat zijn vrouw en kinderen om het eens met een andere vrouw van 17 jaar jonger te proberen. Dat noemt "respect" hebben voor het privé-leven. Of "respect" voor de trauma's die de kinderen beleven bij een scheiding. "Respect" voor al het leed dat anderen (familie en kennissen) overkomt door zo'n daad. Privé is hier bewust gebruikt voor al wat het daglicht niet mag zien (wat zouden de mensen wel denken?). Terwijl publieke figuren in alles geacht worden een voorbeeldfunctie te bekleden. Politici matigen zich aan dat zij het volk leiden, wijzen en opleggen hoe ze het moeten doen! In die zin is privé gewoon een excuus zonder grond. Zohaast iets méér dan één mens raakt is het niet meer privé. Ook de omgeving is er door geraakt. Méér nog! Wat politici doen gaat iedere burger aan! Anders moeten ze zich terugtrekken uit de politiek en dan doen ze wat ze willen. En dan nog!
Kan je eens even in je archiegf scharrelen en je vernietigende kritiek posten op Wilfried Martens indertijd?

Die ouwe bok is er na zijn politieke carrière en wat gescharrel links en rechts ook met een groen blaadje vanonder getrokken. Als goede katholiek, heeft hij zich nog wat kinderen te hope geschoten op 't moment dat hij waarschijnlijk al vele malen opa was.

Ik ben benieuwd om uw kritiek daarop te lezen...........[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2005 om 08:54.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:09   #12
Aereal
Burger
 
Aereal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 102
Standaard

Het bericht over de relatie tussen Dewael en Op de Beeck is inmiddels al van vrtnieuws gehaald.
Aereal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:15   #13
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Als goede katholiek, heeft hij zich nog wat kinderen te hope geschoten op 't moment dat hij waarschijnlijk al vele malen opa was.
Sedert wanneer is Wilfried Martens een "goed katholiek"?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:19   #14
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Een echtscheiding is indd loodzwaar voor alle partijen en jammergenoeg maken er dan nog es een echte vechtscheiding van, ipv te denken aan het belang van het kind. OK; als het niet meer gaat; gaat het niet meer maar probeer dan alles op een respectvolle manier te regelen en de pijn nog niet groter te maken dan het al allemaal is.
Nu ik moet wel zeggen sommigen scheiden vandaag al voor de kleinste "prul" van niets, sommigen kunnen gewoon niets meer van elkaar verdragen en dit is héél erg; maar ja als m'n niet praat met elkaar hoe kan het dan ook anders...

Nu wat Patrick Dewael betreft dat is indd iets omtrent zijn privé leven; ik vind het moedig van hem daar een perscomminiqué rond te geven om zo alle roddels en achterpraat de grond in te drukken; maar voor de rest hebben wij daar geen zaken mee vind ik.
Werk en privé moeten m'n van elkaar scheiden.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:20   #15
thondermonst
Vreemdeling
 
thondermonst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2005
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Op onze school kan ik u concrete gevallen aanwijzen waar de echtscheiding van de ouders tot grote psychologische verstoring van de leefwereld van de jongere leidde. Dan heb ik het over echtscheidingen die met wederzijdse toestemming verlopen.
Ik twijfel zeker niet aan je ervaringen, maar ken zelf een aantal voorbeelden van kinderen die trauma's hebben opgelopen door hun ouders en hun opvoedingsmethodes. Deze ouders zijn echter nog steeds getrouwd en lijken van buitenaf een perfect koppel. Vaak is het gewoon de relatie tussen beide ouders en/of de relatie van een ouder tov de kinderen die een psychologische verstoring vd leefwereld van het kind veroorzaakt.

Natuurlijk is een echtscheiding een verstoring van de leefwereld, zowel praktisch als psychologisch. Maar of dit blijvende schade aanricht hangt volgens mij van de ouders af en op welke manier zijn met de situatie en hun kinderen omgaan. In sommige gevallen denk ik zelfs dat een echtscheiding in het voordeel van de kinderen kan zijn.

Terug on-topic: wat Dewael uitspookt in zijn privé-leven kan me inderdaad niet schelen. Een politicus moet beoordeeld worden op zijn politieke ideeën, hoe hij deze denkt te bereiken en de resultaten die haalde, de rest is dikke zever.
thondermonst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:21   #16
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik wil hier nog aan toevoegen dat het soms wel beter is dat de ouders uiteengaan, want wat heeft het kind aan dagelijkse ruzies?? Het kan er nog veel meer aan ten onder gaan.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:24   #17
Willy Degheldere
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 209
Standaard

Dat sommigen van echtscheidingen absoluut géén last hebben is er géén enkele reden om ze goed te praten of te doen alsof het de gewoonste zaak is van de wereld.

Dat goedpraten is als 10 het goed verteren, de andere 100.000 maar moeten oplazeren. Puur egoïsme en dikwijls omdat men zelf in het geval is.
Willy Degheldere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:28   #18
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Het is in alle geval beter van uit elkaar te gaan dan dagelijks elkaar zitten op te wreten; zelfs zonder kinderen is dat het beste geval, waarom elkaar ongelukkig maken als het anders kan?? Dan is een echtscheiding mijn inziens de beste oplossing als er na wederzijds overleg besloten is dat er geen toekomst meer zit in de relatie.
Vroeger was echtscheidingen nog een taboe; nu niet meer en maar goed ook!!
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:28   #19
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Sedert wanneer is Wilfried Martens een "goed katholiek"?
Zijn de meeste CVP'ers//CD&V'ers dan geen goede katholieken? En zeker hun topmannen?
Foei!
Dat stelt me teleur.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:28   #20
Willy Degheldere
Partijlid
 
Geregistreerd: 1 mei 2002
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thondermonst
wat Dewael uitspookt in zijn privé-leven kan me inderdaad niet schelen. Een politicus moet beoordeeld worden op zijn politieke ideeën, hoe hij deze denkt te bereiken en de resultaten die haalde, de rest is dikke zever.
Totaal mis!

Wie zal een politicus kiezen die in zijn zogenaamd "privéleven" de grootste smeerlap is tegenover zijn vrouw en kinderen, een hoerenloper, alcoholieker, drugsgebruiker, enz? Gesnapt dat privé niet telt als dekmantel voor wat de buitenwereld niet mag weten. Die dat weerstreven hebben wellicht ook iets waarvan ze hopen dat het niet zal aan het daglicht komen. Wat zijn voor zo'n mensen een belofte van eeuwige trouw in goede en slechte tijden waard? Als ze dat al niet kunnen houden, zijn ze voor de rest of hun werk ook niet te vertrouwen. Aan het leed dat ze rondom zich bezorgen, gaan ze noncholant voorbij, want dat is slechts nevenbij schade om hun egoïsme te versterken!
Willy Degheldere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be