Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2005, 09:31   #21
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Totaal mis!

Wie zal een politicus kiezen die in zijn zogenaamd "privéleven" de grootste smeerlap is tegenover zijn vrouw en kinderen, een hoerenloper, alcoholieker, drugsgebruiker, enz? Gesnapt dat privé niet telt als dekmantel voor wat de buitenwereld niet mag weten. Die dat weerstreven hebben wellicht ook iets waarvan ze hopen dat het niet zal aan het daglicht komen. Wat zijn voor zo'n mensen een belofte van eeuwige trouw in goede en slechte tijden waard? Als ze dat al niet kunnen houden, zijn ze voor de rest of hun werk ook niet te vertrouwen. Aan het leed dat ze rondom zich bezorgen, gaan ze noncholant voorbij, want dat is slechts nevenbij schade om hun egoïsme te versterken!
LOL ik vraag me af, hoe oud zijn die kinderen ? Hoe heeft hij het tegen zijn vrouw verteld ? Wat voor een regeling hebben ze getroffen?

Allemaal belangrijke zaken, maar gij maakt een massa veronderstellingen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:37   #22
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Totaal mis!

Wie zal een politicus kiezen die in zijn zogenaamd "privéleven" de grootste smeerlap is tegenover zijn vrouw en kinderen, een hoerenloper, alcoholieker, drugsgebruiker, enz? Gesnapt dat privé niet telt als dekmantel voor wat de buitenwereld niet mag weten. Die dat weerstreven hebben wellicht ook iets waarvan ze hopen dat het niet zal aan het daglicht komen. Wat zijn voor zo'n mensen een belofte van eeuwige trouw in goede en slechte tijden waard? Als ze dat al niet kunnen houden, zijn ze voor de rest of hun werk ook niet te vertrouwen. Aan het leed dat ze rondom zich bezorgen, gaan ze noncholant voorbij, want dat is slechts nevenbij schade om hun egoïsme te versterken!
Het is niet omdat je scheidt en je bij een andere vrouw bent, dat je een smeerlap bent hé!!!
Dat zullen de partijen in privé kring wel allemaal uitmkaen.
Als het gewoon niet meer gaat dan gaat het niet meer, en euh, bij het burgerlijk huwelijk moet je elkaar trouw beloven in goede en slechte tijden?? Ik vraag het maar hé, maar ik dacht van niet.
__________________
was ik maar een traan dan werd ik geboren in je ogen , kon ik leven op je wangen en zou ik sterven op je lippen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:38   #23
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Alleen al de uitdrukking :"Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?" zegt veel over de mentaliteit van wie zoiets verdedigen!

Ook zo'n progressieve held of "gebruiker" van "de dinges des levens", zoals drugs, abortussen, euthanasie, echtscheidingen, holebi's, pedofielen, seksmanialkken, enz.
Zeg opa, kruip eens terug in die grot van je.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Zeno! on 25-08-2005 at 10:38
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Alleen al de uitdrukking :"Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?" zegt veel over de mentaliteit van wie zoiets verdedigen!

Ook zo'n progressieve held of "gebruiker" van "de dinges des levens", zoals drugs, abortussen, euthanasie, echtscheidingen, holebi's, pedofielen, seksmanialkken, enz.
Zeg opa, kruip eens terug in die grot van je.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Alleen al de uitdrukking :"Wat kan mij dat nu in godsnaam schelen?" zegt veel over de mentaliteit van wie zoiets verdedigen!

Ook zo'n progressieve held of "gebruiker" van "de dinges des levens", zoals drugs, abortussen, euthanasie, echtscheidingen, holebi's, pedofielen, seksmanialkken, enz.
Zeg opa, kruip ees terug in die grot van je.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Zeno! : 25 augustus 2005 om 09:38.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:39   #24
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Wie zal een politicus kiezen die in zijn zogenaamd "privéleven" de grootste smeerlap is tegenover zijn vrouw en kinderen, een hoerenloper, alcoholieker, drugsgebruiker, enz?
Straffe kost om dat in Dewael zijn schoenen te schuiven.
LAster heet zoiets.
Ook niet al te proper, uit de pen komend van moraalridder eerste keus.
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:41   #25
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Je merkt wel dat kinderen van gescheiden ouders ook gemakkelijker zelf scheiden.

Wat ze vroeger erg vonden voor zichzelf , blijken ze voor hun kinderen dan weer niet zo erg te vinden.
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:43   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.264
Standaard

Scheiden behoort tot de dingen des levens. Beter dat dan je hele leven bij elkaar blijven terwijl je een afkeer hebt van elkaar.

De enige reden voor De Wael om te proberen de media te bewegen zich er niet mee te moeien is zijn angst dat het weerslag zal hebben op de kiesvoorkeur van het verplichte kiesvee, en dus op zijn politieke carriere.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:46   #27
Musketo
Banneling
 
 
Musketo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2004
Locatie: Frankfurt
Berichten: 5.408
Standaard

Ik denk dat Jan van den Berghe echtscheiding liever terug zou afschaffen.

Toch?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 09:47   #28
De Knut
Minister
 
De Knut's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 3.637
Standaard

Dat de Belze regering een groot hoerenkot is interesseert me niet. Maar men kan zich terecht weer de vraag stellen over de objectiviteit van de berichtgeving van Op de Beeck en co over Dewael en zijn smurfenpartij.
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:05   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
volgens mij heeft dewael een spanking-fetisj.
Ja maar het moet wel een blauw zweepje zijn !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:10   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Je merkt wel dat kinderen van gescheiden ouders ook gemakkelijker zelf scheiden.

Wat ze vroeger erg vonden voor zichzelf , blijken ze voor hun kinderen dan weer niet zo erg te vinden.

Die vraag heb ik, mijn eigen onlangs ook gesteld, ...


X hebt gij nu zelf geen goe voorbeeld gehad van hoe het niet moet, ... Kunde u da voorstellen, alles hebben wa ge vandoen hebt, alles mogen en dan nog nie content...

erg...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:16   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.264
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop
Je merkt wel dat kinderen van gescheiden ouders ook gemakkelijker zelf scheiden.

Wat ze vroeger erg vonden voor zichzelf , blijken ze voor hun kinderen dan weer niet zo erg te vinden.
Nogal generaliserend dit....

Er bestaan immers ook kinderen van gescheiden ouders die er alles aan doen opdat hen niet hetzelfde overkomt als hun ouders.

Er bestaan ook kinderen (ik ben er één van) die heel hun leven tegen ouders hebben aangekeken die in geen geval bij elkaar pasten. Ik heb die fout dus niet gemaakt en ben na 9 jaar huwelijk gescheiden van een alkoholieker. Twee van mijn kinderen zijn intussen al heel wat jaartjes getrouwd en ik zie ze nog niet direct scheiden. De jongste woont al jaren samen en ook hem zie ik niet gauw 'scheiden'.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:20   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.264
Standaard

Dat er meer gescheiden wordt dan vroeger is overigens normaal. Vroeger kon je niet eens wettelijk scheiden.

Waarom klagen jullie eigenlijk niet over de scheidingen van koppels die niet trouwden maar enkel samenwoonden? Of is dat minder erg omdat ze zich geen officiëel boterbriefje aanschaften voor hun verbintenis?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:28   #33
thondermonst
Vreemdeling
 
thondermonst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 mei 2005
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Willy Degheldere
Totaal mis!

Wie zal een politicus kiezen die in zijn zogenaamd "privéleven" de grootste smeerlap is tegenover zijn vrouw en kinderen, een hoerenloper, alcoholieker, drugsgebruiker, enz? Gesnapt dat privé niet telt als dekmantel voor wat de buitenwereld niet mag weten. Die dat weerstreven hebben wellicht ook iets waarvan ze hopen dat het niet zal aan het daglicht komen. Wat zijn voor zo'n mensen een belofte van eeuwige trouw in goede en slechte tijden waard? Als ze dat al niet kunnen houden, zijn ze voor de rest of hun werk ook niet te vertrouwen. Aan het leed dat ze rondom zich bezorgen, gaan ze noncholant voorbij, want dat is slechts nevenbij schade om hun egoïsme te versterken!

Dus, als ik uw gedachtengang even mag lenen:

Willy Degheldere hanteert krom taalgebruik en maakt veel fouten tegen de Nederlandse spelling, dus wat Willy te zeggen heeft zal ook wel krom en fout zijn.

Denk daar maar even over na. Ik ga ondertussen een jointje rollen.
thondermonst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:29   #34
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De Rode Willem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Berichten: 11.420
Standaard Hoe betrouwbaar nog

Ik ga toch een heel eind mee met WD.
Als er niet meer nodig zijn dan een schoon kontje en een blond koppeken om onze binnenland minister zijn privé verantwoordelijkheden te laten overboord gooien dan kan een mens zich toch afvragen wat er maar nodig is om onze ministere zijn ministeriële verantwoordelijkheid te laten vergeten.

10 afleveringen "De slimste mens" en een begeerlijkheidstitel door "Che" ?
__________________
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans)

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:45   #35
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Ik ga toch een heel eind mee met WD.
Als er niet meer nodig zijn dan een schoon kontje en een blond koppeken om onze binnenland minister zijn privé verantwoordelijkheden te laten overboord gooien
Vanwaar uw onomstotelijke zekerheid, dat slechts kop+kont onze MP deden overstag gaan?

Citaat:
dan kan een mens zich toch afvragen wat er maar nodig is om onze ministere zijn ministeriële verantwoordelijkheid te laten vergeten.

10 afleveringen "De slimste mens" en een begeerlijkheidstitel door "Che" ?
Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dat niet lukt, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 25-08-2005 at 11:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Ik ga toch een heel eind mee met WD.
Als er niet meer nodig zijn dan een schoon kontje en een blond koppeken om onze binnenland minister zijn privé verantwoordelijkheden te laten overboord gooien
Vanwaar uw onomstotelijke zekerheid, dat slechts kop+kont onze MP deden overstag gaan?

Citaat:
dan kan een mens zich toch afvragen wat er maar nodig is om onze ministere zijn ministeriële verantwoordelijkheid te laten vergeten.

10 afleveringen "De slimste mens" en een begeerlijkheidstitel door "Che" ?
Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dat niet lukt, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem
Ik ga toch een heel eind mee met WD.
Als er niet meer nodig zijn dan een schoon kontje en een blond koppeken om onze binnenland minister zijn privé verantwoordelijkheden te laten overboord gooien
Vanwaar uw onomstotelijke zekerheid, dat slechts kop+kont onze MP deden overstag gaan?

Citaat:
dan kan een mens zich toch afvragen wat er maar nodig is om onze ministere zijn ministeriële verantwoordelijkheid te laten vergeten.

10 afleveringen "De slimste mens" en een begeerlijkheidstitel door "Che" ?
Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dta niet kan, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2005 om 10:46.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:47   #36
omaplop
Minister-President
 
omaplop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2003
Locatie: Ardennen
Berichten: 5.579
Standaard

Laat het ons ook eens anders bekijken: Greet is "bijna" de slimste mens van België!!

Zou Dewael nu niet wat slimmer kunnen worden en zou ze hem niet wat kunnen bijschaven???
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:50   #37
cashflow
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Berichten: 1.616
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf


Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dat niet lukt, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.
superstaf, bepalen wat mag en niet mag valt vooralsnog en gelukkig maar niet onder uw bevoegdheden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by cashflow on 25-08-2005 at 11:59
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf


Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dat niet lukt, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.
superstaf, bepalen wat mag en niet mag valt vooralsnog en gelukkig maar niet onder uw bevoegdheden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf


Je mag uiteraard steeds een illustratie neerpennen, om aan te tonen dat Dewaels politieke werk ten koste ging van diens privé-tribulaties.
Zolang je dat niet lukt, mag je zijn particulier geval niet afmeten aan wat gij hoogst foutievelijk wenst te veralgemenen.
superstaf, bepalen wat mag en niet mag valt vooralsnog en gelukkig niet onder uw bevoegdheden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door cashflow : 25 augustus 2005 om 10:59.
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 10:57   #38
Michroscoop
Gouverneur
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Bazel
Berichten: 1.238
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Ik wil hier nog aan toevoegen dat het soms wel beter is dat de ouders uiteengaan, want wat heeft het kind aan dagelijkse ruzies?? Het kan er nog veel meer aan ten onder gaan.
Dan gaat het hier in de eerste plaats om figuren die zo al niet geschikt waren om zich voort te planten. Als er kinderen zijn mag er niet gescheiden worden, punt uit!
Michroscoop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 11:02   #39
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Toch even aanstippen dat ook het argument 'publieke figuur' hier op foute wijze gehanteerd wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Nieuwsblad
Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''
Dewael vraagt niet in de eerste plaats voor zichzelf respect voor zijn privacy, doch voor zijn kinderen en echtgenote. Dat zijn immers geen publieke figuren.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 25-08-2005 at 12:02
Reason:
--------------------------------

Toch even aanstippen dat ook het argument 'publieke figuur' hier op foute wijze gehanteerd wordt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Nieuwsblad
Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''
Dewael vraagt niet in de eerste plaats voor zichzelf respect voor zijn privacy, doch voor zijn kinderen en echtgenote. Dat zijn immers geen publieke figuren.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Toch even aanstippen dat ook het argument 'publieke figuur' hier op foute wijze gehanteerd wordt.
[QUOTEHet Nieuwsblad]
Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''
[/quote]
Dewael vraagt niet in de eerste plaats voor zichzelf respect voor zijn privacy, doch voor zijn kinderen en echtgenote. Dat zijn immers geen publieke figuren.[/size]
[/edit]
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 25 augustus 2005 om 11:02.
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2005, 11:04   #40
puud
Parlementslid
 
Geregistreerd: 2 april 2005
Berichten: 1.545
Standaard

Citaat:
[size=3]Dewael verlaat vrouw voor Greet Op de Beeck[/size]

Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD) heeft toegegeven dat hij al een tijd een relatie heeft met VRT-radiojournaliste Greet Op de Beeck. Zij is ook bekend vanwege haar deelname aan het VRT-pogramma De Slimste Mens .

Dewael, die getrouwd is, heeft de echtscheiding aangevraagd. ,,Met mijn echtgenote kwam ik een tijd geleden tot de vaststelling dat het beter zou zijn om ons huwelijk te beëindigen'', aldus de minister in een mededeling die zowel door zijn vrouw als door de VRT-journaliste is goedgekeurd.

Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''
Bron Het Nieuwsblad 25-8-2005

IK wil enkel aantonen dat al die wilde geruchten over vechtscheiding op niets berusten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by puud on 25-08-2005 at 12:05
Reason:
--------------------------------

Citaat:
[size=3]Dewael verlaat vrouw voor Greet Op de Beeck[/size]

Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD) heeft toegegeven dat hij al een tijd een relatie heeft met VRT-radiojournaliste Greet Op de Beeck. Zij is ook bekend vanwege haar deelname aan het VRT-pogramma De Slimste Mens .

Dewael, die getrouwd is, heeft de echtscheiding aangevraagd. ,,Met mijn echtgenote kwam ik een tijd geleden tot de vaststelling dat het beter zou zijn om ons huwelijk te beëindigen'', aldus de minister in een mededeling die zowel door zijn vrouw als door de VRT-journaliste is goedgekeurd.

Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''
Bron Het Nieuwsblad 25-8-2005

IK wil enkel aantonen dat al die wilde geruchten over vechtscheiding op niets berusten.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

[size=3]Dewael verlaat vrouw voor Greet Op de Beeck[/size]

Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD) heeft toegegeven dat hij al een tijd een relatie heeft met VRT-radiojournaliste Greet Op de Beeck. Zij is ook bekend vanwege haar deelname aan het VRT-pogramma De Slimste Mens .

Dewael, die getrouwd is, heeft de echtscheiding aangevraagd. ,,Met mijn echtgenote kwam ik een tijd geleden tot de vaststelling dat het beter zou zijn om ons huwelijk te beëindigen'', aldus de minister in een mededeling die zowel door zijn vrouw als door de VRT-journaliste is goedgekeurd.

Dewael betreurt dat sommige media geen respect toonden voor zijn privé-leven. ,,Mijn echtgenote en kinderen, die nooit gekozen hebben voor een publieke rol, werden hierdoor geraakt.''

Bron Het Nieuwsblad 25-8-2005

IK wil enkel aantonen dat al die wilde geruchten over vechtscheiding op niets berusten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door puud : 25 augustus 2005 om 11:05.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be