Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Bekijk resultaten enquête: Mag een user in een conflict een andere user "liefje" of "zoetje" noemen.
Ja, niets mis mee. 7 87,50%
Nee, dat kan niet. 0 0%
Nee, die persoon moet een waarschuwing krijgen en desnoods geband. 1 12,50%
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 13 juni 2004, 09:46   #1
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Ik wil niet door Raf met "liefje" en "zoetje" aangesproken worden. Ligt dat aan mij of ergeren meer users zich daar aan.
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 10:41   #2
FT
Provinciaal Statenlid
 
FT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2004
Locatie: Rand
Berichten: 638
Standaard

Ik heb 'ja' stemt, maar als iemand dat expleciet niet wil, is het stijlvol van U om dat dan ook niet meer te doen bij hem of haar.
__________________
CD&V/NV-A 15de plaats Kamer BHV
FT is offline  
Oud 13 juni 2004, 14:37   #3
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Stoor u daar toch niet aan, schatje.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 13 juni 2004, 14:46   #4
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Ik stoor er mij ook niet aan,waarom moest die persoon mij zien hij zou geen liefje of schatje,gemeend durven zeggen.En raf mag tegen mij gelijk wat zeggen,ik weet wie ik ben
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline  
Oud 13 juni 2004, 15:08   #5
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Wat misschien ook scheelt is dat ik die persoon geen enkele zinnige opmerking heeft zien maken. Summon is zijn opmerking onder "geen islamlessen op Sint Willibrods College" dat "leraren weten dat kinderen lastig kunnen zijn en moeten daar dan ook nooit over klagen, moeten ze maar geen leraar worden".

Ik ga me niet verlagen door bijvoorbeeld moslima's met "schatje", "liefje" of "zoetje" aan te spreken. Zou immers het zelfde zijn als wat die troll doet.

Maar ja. Volgens een moderator heeft hij al twee waarschuwingen. Bij drie waarschuwingen ligt hij er uit. Een moderator heeft mij geadviseerd wanneer iemand iemand die tegen de islam is een racist noemt op de blauwe knop te drukken. Inmiddels heeft hij al weer twee keer die opmerking heeft gemaakt. Ik neem aan dat ik zo van hem af ben.
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 15:35   #6
Beer
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 1 maart 2004
Locatie: Gent
Berichten: 909
Standaard

Akkerloot wat u zegt over de islam ,geef ik u volkomen gelijk.Iemand die dit betwist is voor Raf een racist.Maar van dat liefje en schatje dat zou ik zo maar laten,raf heeft meschien nog geen vriendt,en zoek hij er meschien een ,met zijn schatje,en liefje gedoe
__________________
eigen volk eerst men wordt niet als racist geboren maar wel gemaakt
HELL WAS FULL ,SO I CAME BACK
Beer is offline  
Oud 13 juni 2004, 16:33   #7
Aangebrande Phönix
Minister
 
Aangebrande Phönix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Hoofd
Berichten: 3.818
Standaard

What the hell?

Zou een negatief antwoord van deze peiling mij dan verbieden om anderen minkozend aan te spreken?

Ik denk dat er wel wat zwaardere scheldnamen in omloop zijn (te beginnen met troll). Omdat jij niet er niet tegen schijnt te kunnen dat onze Raf net dezelfde tactiek toepast als zowat 3/4 van dit forum, zij het wat origineler, moet er maar een (deontologische) regel tegen komen?

Vergeet het, lustspeeltje, deze poll is waardeloos, regel het met onze Raf in der minne of verdraag het onderwerp te zijn van zijn dagdromen.
__________________
Ik sta in den avond
Op den rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:29   #8
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
What the hell?

Zou een negatief antwoord van deze peiling mij dan verbieden om anderen minkozend aan te spreken?
Als de persoon in kwestie nou niet minkozend aangesproken wil worden ? Als hier op dit forum een overtuigde moslima verschijnt ga ik haar toch ook niet aanspreken met "liefje" en "zoetje". (Ik heb namelijk betere argumenten dan die Raf ).
Citaat:
Ik denk dat er wel wat zwaardere scheldnamen in omloop zijn (te beginnen met troll).
Een troll is iemand die mensen alleen maar op stang wil jagen. Zoals met de zin "leraren weten dat kinderen lastig kunnen zijn en moeten daar dan ook nooit over klagen, moeten ze maar geen leraar worden". Zoiets kan een weldenkend mens immers niet menen.
Citaat:
Omdat jij niet er niet tegen schijnt te kunnen dat onze Raf net dezelfde tactiek toepast als zowat 3/4 van dit forum, zij het wat origineler
Nou als niet-homo ga ik mannelijke users echt niet aanspreken met liefje of zoetje hoor. Dus een kwestie van orginaliteit is het niet
Citaat:
Vergeet het, lustspeeltje, deze poll is waardeloos, regel het met onze Raf in der minne of
In den minne regelen is bij Raf niet van toepassing. Eerder zei hij nog toe om mensen die tegen de islam zijn geen racisten te noemen. Maar hij is al twee keer in de fout gegaan.
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 17:35   #9
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
In den minne regelen is bij Raf niet van toepassing. Eerder zei hij nog toe om mensen die tegen de islam zijn geen racisten te noemen. Maar hij is al twee keer in de fout gegaan.
Hier dus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Als je het heel lief vraagt misschien...
Wil je alsjeblieft mensen die anti-islam zijn geen racisten noemen ?
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 19:24   #10
Dies
Europees Commissaris
 
Dies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2003
Berichten: 6.621
Standaard

Moeilijke dag gehad?!
__________________
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:41   #11
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Moeilijke dag gehad?!
Nee hoor. Dat die fascistische rechters zich aan dat Gents arrest behoorlijk hun vingers hebben gebrand vind ik niet zo erg hoor.
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 21:56   #12
Herman Desmedt ©HD
Minister-President
 
Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 maart 2004
Locatie: Beersel (Halle-Vilvoorde dus)
Berichten: 5.801
Standaard

Lief zijn voor mekaar, (b)engeltjes !
__________________
Er zijn altijd 3 kanten aan een medaille ... en soms is die waar je eindeloos in de zelfde richting kan gaan zelfs nog de interessantste. ©HD
Herman Desmedt ©HD is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:28   #13
Akkersloot
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 15 mei 2004
Locatie: pro-islam is extreem-rechts.
Berichten: 698
Standaard

Ha mijn topic http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=17609 is dan gesloten door Jeroen. Ik was benieuwd dat het onder "nee, geen probleem" ook storm zou lopen als een irritante user een moslima continu "liefje" of "zoetje" zou noemen.
Akkersloot is offline  
Oud 13 juni 2004, 22:31   #14
Jeroen
 
 
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 4.011
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akkersloot
Ha mijn topic http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=17609 is dan gesloten door Jeroen. Ik was benieuwd dat het onder "nee, geen probleem" ook storm zou lopen als een irritante user een moslima continu "liefje" of "zoetje" zou noemen.
En deze sluit ik ook om dezelfde reden als die vorige.

Topics openen met alleen de reden andere gebruikers aan te vallen is niet meteen de bestaansreden van dit forum.
Jeroen is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be