Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 3 november 2016, 12:31   #381
djoebidoebidoe
Gouverneur
 
Geregistreerd: 30 augustus 2014
Locatie: Binnnen-mongolië
Berichten: 1.470
Standaard



bericht naar volgend topic overgeplaatst: "Alliantie Poetin - Erdogan in de maak ???"

Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 3 november 2016 om 12:40.
djoebidoebidoe is offline  
Oud 3 november 2016, 16:33   #382
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Ik zeg de dingen rechtuit zoals ze zijn, zonder verbloemende poco zever.
Dat is erg leuk.

Alleen, je kan je beweringen niet hard maken. En dat maakt ze zelf tot 'poco zever'.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
De navo heeft het islamitisch jihadistengespuis geholpen door Europese christelijke nationalisten te bombarderen (met ons belastingsgeld).
Kijk, je doet het weer. Hetzelfde herhalen zonder de minste duiding. En zonder in te gaan op duiding die ik gaf op een bijdrage van een andere poster.

Ik houd me bovendien ver van dergelijk taalgebruik. Meer nog, ik vind dat erg bedenkelijk. Debiel eigenlijk. Maar goed, iedereen maakt zijn keuzes.

Mijn keuze is niet in te gaan op dergelijk taalgebruik. Ik voel me daar - zonder blozen en zonder hoogmoed - te 'goed' voor.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 3 november 2016, 16:49   #383
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Alleen, je kan je beweringen niet hard maken.
Thuleander zegt het naar jouw aanvoelen mss wat aan de groffe kant, maar z’n bewering klopt wel.
daarom 'n hardmakende flashback to the ‘90’s, ditmaal in ‘beschaafde’ bewoordingen, at your service:

De oorlog tegen Europa begon in Servië

http://www.4pt.su/nl/content/de-oorl...on-servi%C3%AB
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 november 2016 om 16:50.
Diego Raga is offline  
Oud 3 november 2016, 16:54   #384
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Thuleander zegt het naar jouw aanvoelen mss wat aan de groffe kant, maar z’n bewering klopt wel.
daarom 'n hardmakende flashback to the ‘90’s, ditmaal in ‘beschaafde’ bewoordingen, at your service:

De oorlog tegen Europa begon in Servië

http://www.4pt.su/nl/content/de-oorl...on-servi%C3%AB
Ik heb het gelezen. Tot de eerste lijn in elk geval. Toen ik daarin las over de "wereldregering" wist ik genoeg. Weer een hoop gezeik van een conspiracy nutter.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 3 november 2016, 17:12   #385
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb het gelezen. Tot de eerste lijn in elk geval. Toen ik daarin las over de "wereldregering" wist ik genoeg. Weer een hoop gezeik van een conspiracy nutter.
Spijtig dat je de rest niet gelezen hebt, maar dan zou je ook niet zijn beginnen trollen.
Enfin, zoals gewoonlijk kun je daarvan niks weerleggen, dus hello & goodbye.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 3 november 2016, 17:28   #386
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.294
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Spijtig dat je de rest niet gelezen hebt, maar dan zou je ook niet zijn beginnen trollen.
Enfin, zoals gewoonlijk kun je daarvan niks weerleggen, dus hello & goodbye.
Vertel eens wie de president is van de wereldregering.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 3 november 2016, 18:30   #387
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Spijtig dat je de rest niet gelezen hebt,
Ik heb het wel helemaal gelezen, getuige het volgende citaat van de laatste zin: We staat voor de keuze : met de internationale bankiers en slavernij of met Rusland en de vrijheid. Ik heb al gekozen.

Ik heb ook al gekozen.

Uit de Standaard van vandaag:

Zonder verklaring is het kantoor van Amnesty International in Moskou woensdagochtend ontoegankelijk gemaakt door de Russische autoriteiten. 'We hebben hier geen enkele kennisgeving van gekregen. Gelet op het huidige klimaat voor ngo's in Rusland zijn er wel enkele plausibele verklaringen te bedenken maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken', zegt de mensenrechtenorganisatie in een reactie.

Amnesty International huist al twintig jaar in zijn kantoor in Moskou, het enige dat de ngo heeft in Rusland. Woensdag werden het gebouw plotseling verzegeld: de sloten werden vervangen en de elektriciteit werd afgesloten. Alle computers en documentatie van de organisatie bevinden zich momenteel achter gesloten deuren. De directeur van Amnesty Rusland werkt woensdag vanuit een café.

In Rusland werd in mei van dit jaar een wet goedgekeurd tegen 'ongewenste organisaties'. Die laat de autoriteiten toe om internationale ngo’s die een 'gevaar zijn voor de nationale veiligheid' zonder waarschuwing op een zwarte lijst zetten, waardoor ze opgedoekt kunnen worden en hun bankrekeningen kunnen worden afgesloten.


Of de relativiteit van de combinatie van woorden als 'Rusland' en 'vrijheid'

Hebt u al gekozen? Of heb je je mentale vrijheid al verkwanseld aan een of andere conspiracy theorie? Ook een vorm van slavernij.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 3 november 2016, 20:27   #388
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Kijk, je doet het weer.
Jep.
En ik niet alleen.
Het aantal mensen dat de onverbloemde waarheid zegt neemt alleen maar toe.
En samen beuken we elke dag in op die grote globalistische leugenmachine waar jij een klein waterdragertje van bent.
Dus wen er maar aan.
Je bent nog lang niet van ons af.
Thuleander is offline  
Oud 3 november 2016, 20:41   #389
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht

Hetzelfde herhalen zonder de minste duiding.
Duiding?
Wat is er 'onduidelijk' dan?
Wat begrijp je niet aan 'jihadisten helpen'?
Wat begrijp je niet aan 'Europese christenen bombarderen'?
Wil je er soms beelden van?

https://www.youtube.com/watch?v=uuqVo0yoEFM
https://www.youtube.com/watch?v=H-fj8Pnsl3w
Thuleander is offline  
Oud 3 november 2016, 20:51   #390
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Geen paniek, mensen!
We hebben youtube experten in de zaal!

Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 november 2016 om 20:51.
Another Jack is offline  
Oud 3 november 2016, 23:07   #391
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Duiding?
Wat is er 'onduidelijk' dan?
Ik zal je even wat duiding geven. Gebrek aan duiding is niet onduidelijk, het is gewoon de afwezigheid van duiding. Anderzijds kan duiding ook erg onduidelijk zijn.

Begrepen? Of is deze duiding te hoog gegrepen?
__________________
Fortuna favet fortibus

Laatst gewijzigd door JeeBee : 3 november 2016 om 23:08.
JeeBee is offline  
Oud 3 november 2016, 23:11   #392
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik heb het wel helemaal gelezen, getuige het volgende citaat van de laatste zin: We staat voor de keuze : met de internationale bankiers en slavernij of met Rusland en de vrijheid. Ik heb al gekozen.
Het artikel ging over voormalig Joegoslavië/Servië en hoe de VS-NAVO Europa in de rug schoot…

Nu goed, die laatste zin vat nochtans alle voorgaande tekst samen, waar je in één grote stap aan voorbijgaat en dus ook aan het feit dat de NAVO in wezen een imperialistische VS-tool is, om de doelstelling aka wereldhegemonie van de internationale bankiers dichterbij te brengen.
Helaas zijn de in dat artikel beschreven feiten wat ze zijn en de NAVO komt er aantoonbaar niet zo goed uit, vandaar wsl dat je over die oorlog er liever met geen woord verder over rept.
Citaat:
Ik heb ook al gekozen.
Je bént gekozen vanwege je intellectuele en fysieke capaciteiten om her en der de ‘westerse mensenrechten’ te gaan uitdragen, alleen spijtig dat je destijds de bommen op de verkeerde plaatsen moest droppen in voormalig Joegoslavië.
Citaat:
Uit de Standaard van vandaag:

Zonder verklaring is het kantoor van Amnesty International in Moskou woensdagochtend ontoegankelijk gemaakt door de Russische autoriteiten. 'We hebben hier geen enkele kennisgeving van gekregen. Gelet op het huidige klimaat voor ngo's in Rusland zijn er wel enkele plausibele verklaringen te bedenken maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken', zegt de mensenrechtenorganisatie in een reactie.

Amnesty International huist al twintig jaar in zijn kantoor in Moskou, het enige dat de ngo heeft in Rusland. Woensdag werden het gebouw plotseling verzegeld: de sloten werden vervangen en de elektriciteit werd afgesloten. Alle computers en documentatie van de organisatie bevinden zich momenteel achter gesloten deuren. De directeur van Amnesty Rusland werkt woensdag vanuit een café.

In Rusland werd in mei van dit jaar een wet goedgekeurd tegen 'ongewenste organisaties'. Die laat de autoriteiten toe om internationale ngo’s die een 'gevaar zijn voor de nationale veiligheid' zonder waarschuwing op een zwarte lijst zetten, waardoor ze opgedoekt kunnen worden en hun bankrekeningen kunnen worden afgesloten.


Of de relativiteit van de combinatie van woorden als 'Rusland' en 'vrijheid'
Jaja, Assange, Snowden ea klokkenluiders kennen anders ook goed de westerse betekenis van ‘vrijheid’.
Btw, wat de ‘integriteit’ van het ‘westerse’ Amnesty International betreft, die is even betrouwbaar als een ratelslang onder je bed.
Geniet even mee:

“That Amnesty is supporting the US State Department’s agenda should be no surprise, it is run literally by the US State Department’s Deputy Assistant Secretary for International Organizations, Suzanne Nossel. “
“And it is there, at Amnesty International Limited, where ties to both governments and corporate-financier interests are kept. On page 11 of Amnesty International Limited’s 2011 Report and Financial Statement (.pdf) it states (emphasis added):

“The Directors are pleased to acknowledge the support of the John D. and Catherine T. MacArthur Foundation, the Oak Foundation, Open Society Georgia Foundation, the Vanguard Charitable Endowment Programme, Mauro Tunes and American Jewish World Service. The UK Department for International Development (Governance and Transparency Fund) continued to fund a four year human rights education project in Africa. The European Commission (EuropeAid) generously awarded a multi-year grant towards Amnesty International’s human rights education work in Europe.”

Clearly then, Amnesty does take money from both governments and corporate-financier interests.”

http://www.globalresearch.ca/amnesty...opaganda/32444

Clearly…, maw, AI is de pianist die de geostrategische deuntjes tokkelt van z'n financiële mentors, zowel die van de US State Department als die van een handvol Big Bucks Foundations, maar zoals verwacht is die nuance is je blijkbaar ontgaan of zal dit niet relevant zijn, want vooral Poetin is ne slechte...
Het lijkt er dus op dat de relativiteit van de combinatie van woorden als 'Amnesty International' en 'vrijheid', eerder jouw oordeelsvermogen daarover hebben aangetast. beste JB, niet het mijne.

Probeer het anders nog eens of beter nog: weerleg de inhoud van dat gegeven artikel, want als daar propaganda of leugens in staan, dan kan je dat ongetwijfeld direct weerleggen, alvast succes ermee.

Jouw probleem - en dat van vele andere zgn ‘democraten’- is het feit dat jij gelooft in een westerse schijnvrijheid, dat om het handvol jaren wat opgesmukt wordt met een bollekeskermis, om het plebs de illusie te geven dat we met z’n allen in een ‘democratie’ leven.
Ondertussen blijkt de EU een technocratische dictatuur van formaat te zijn, waar de belangen van de Europese bevolking ondergeschikt worden gemaakt aan de belangen van het grootkapitaal, om over het omgekeerd evenredig gebrek aan échte democratie nog maar te zwijgen.

Ook dié conclusie staat in het artikel te lezen, hetzelfde artikel dat geen gedogmatiseerde Navo-adept op dit forum kan weerleggen.
Citaat:
Hebt u al gekozen? Of heb je je mentale vrijheid al verkwanseld aan een of andere conspiracy theorie? Ook een vorm van slavernij.
Ik kies niet voor het Russisch leefmodel, dank u, maar met een slaafse medewerking naar het opgedrongen multi-leefmodel van Washington-EU, zal Europa evolueren naar een 2-de wereld niveau waar massa-immigratie en toenemende armoede versus kapitaalvlucht en braindrain het gevolg van zal zijn.
Europa zal branden/verarmen door plaatselijke aanslagen/burgeroorlogen met verschillende partijen die naast en door elkaar naar het leven zullen staan en met een Patriot Act in volle uitvoering, ‘want we moeten het terrorisme bestrijden’, quoi.

Alsof we d�*n niet in slavernij zouden leven, maar hey, dat is dan ook de ultieme bedoeling van (de broodheren van) onze ‘bestuurlijke elite’, je weet wel, de gecorrumpeerde Barosso’s, de Junckers, de Verhofstadjes eva EU-judassen die ‘geen deontologische obstakels zien’, in bv de lucratieve lobbycont(r)acten die ze onderhouden met de diverse GoldmanSachs-elites van deze wereld.

Diezelfde ‘bestuurlijke EU-elite’ die stilzwijgend/actief collaboreerde in valsheid in geschrifte met deze onschendbare geldzwendelaars, om door deze frauduleuze constructie zo Griekenland bij de EU te krijgen.
De maatschappelijke gevolgen kennen we ondertussen, mooie bende is dat.
Of is deze manier van werken liegen/bedriegen door de ‘EU-elite’ dan volgens jou ook geen vorm van (monetaire) slavernij instigeren, waarbij het grootste deel van de Griekse bevolking het gelag betaalt en de rest van Europa hiervoor mag meelammeren ?
Op het gebied van 'betrouwbaarheid naar de bevolking toe', is de EU alvast dik gebuisd.

Soit, het verleden is gekend en de toekomst ligt nog open, maar nu weet je tenminste toch voor welke ‘bestuurlijke elite’ je destijds je leven mocht gaan wagen in gevaarlijke oorlogsmissies.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 november 2016 om 23:22.
Diego Raga is offline  
Oud 3 november 2016, 23:22   #393
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee Bekijk bericht
Ik zal je even wat duiding geven. Gebrek aan duiding is niet onduidelijk, het is gewoon de afwezigheid van duiding. Anderzijds kan duiding ook erg onduidelijk zijn.

Begrepen? Of is deze duiding te hoog gegrepen?
O wacht.
Jij bedoelt met 'duiding' natuurlijk politiek correcte, globalistische kletspraat en westerse navo-propaganda.
Nee, dan is er inderdaad geen 'duiding' nee.
Het spijt me.
Thuleander is offline  
Oud 4 november 2016, 00:02   #394
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
O wacht.
Jij bedoelt met 'duiding' natuurlijk politiek correcte, globalistische kletspraat en westerse navo-propaganda.
Nee, dan is er inderdaad geen 'duiding' nee.
Het spijt me.
JeeBee heeft daar - uiteraard op humanitaire wijze - aan meegewerkt.
Mohamedanen redden door de stoute Serven te bombarderen.
SDX is offline  
Oud 4 november 2016, 05:09   #395
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Jep.
En ik niet alleen.
Het aantal mensen dat de onverbloemde waarheid zegt neemt alleen maar toe.
En samen beuken we elke dag in op die grote globalistische leugenmachine waar jij een klein waterdragertje van bent.
Dus wen er maar aan.
Je bent nog lang niet van ons af.
Maar wie is/zijn "ons" dan?
Alleen Belgen en Nederlanders gelden in mijn optiek als "ons"
Adrian M is offline  
Oud 4 november 2016, 05:14   #396
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
JeeBee heeft daar - uiteraard op humanitaire wijze - aan meegewerkt.
Mohamedanen redden door de stoute Serven te bombarderen.
Toch tijd om de geschiedenis vanaf begin jaren 90 maar eens door te nemen ipv een losse kreet in het wilde weg erop los te laten
Adrian M is offline  
Oud 4 november 2016, 06:35   #397
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.294
Standaard

Kan iemand Diego misschien helpen ? Wie is de president van de 'wereldregering' waar hij blijkt in te geloven ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 4 november 2016, 09:51   #398
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Btw, wat de ‘integriteit’ van het ‘westerse’ Amnesty International betreft, die is even betrouwbaar als een ratelslang onder je bed.
Geniet even mee:
Zonde van de lange tekst.

Ik ben even gaan neuzen op de site uit je referentie.

Blijkt dat ze de bewuste tekst hebben geplukt uit een blog van een of andere illustere onbekende.

Maar dat is niet alles, je referte schrijft zelf dat ze niet kunnen garanderen of de inhoud correct is

Nou moe, wanneer je referte zelf een grote slag om de arm neemt, wie ben dan om grote waarheden te debiteren, sorry, af te schrijven, waar de auteurs zelf geen waarheid zien.

Ga vlug binnen, want je staat in je hemd en daar is het nu wat koud voor.

Amnesty International als vehikel om de werelddominantie van de VS te helpen verwezenlijken. Jongen toch.

Eén pilletje per dag zou kunnen helpen. Maar pas op, je weet wel zeker dat de meeste pilletjes geproduceerd worden door Carnegie en Co in hun droom om hun wereldominantie verder uit te bouwen. Pas dus goed op met die dingetjes.

Succes gewenst.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 4 november 2016, 09:51   #399
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Btw, wat de ‘integriteit’ van het ‘westerse’ Amnesty International betreft, die is even betrouwbaar als een ratelslang onder je bed.
Geniet even mee:
Zonde van de lange tekst.

Ik ben even gaan neuzen op de site uit je referentie.

Blijkt dat ze de bewuste tekst hebben geplukt uit een blog van een of andere illustere onbekende.

Maar dat is niet alles, je referte schrijft zelf dat ze niet kunnen garanderen of de inhoud correct is

Nou moe, wanneer je referte zelf een grote slag om de arm neemt, wie ben dan om grote waarheden te debiteren, sorry, af te schrijven, waar de auteurs zelf geen waarheid zien.

Ga vlug binnen, want je staat in je hemd en daar is het nu wat koud voor.

Amnesty International als vehikel om de werelddominantie van de VS te helpen verwezenlijken. Jongen toch.

Eén pilletje per dag zou kunnen helpen. Maar pas op, je weet wel zeker dat de meeste pilletjes geproduceerd worden door Carnegie en Co in hun droom om hun wereldominantie verder uit te bouwen. Pas dus goed op met die dingetjes.

Succes gewenst.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
Oud 4 november 2016, 10:01   #400
JeeBee
Minister-President
 
JeeBee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 februari 2009
Berichten: 4.175
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
JeeBee heeft daar - uiteraard op humanitaire wijze - aan meegewerkt.
Mohamedanen redden door de stoute Serven te bombarderen.
Geef eens aan wat er na de dood van Tito had moeten gebeuren. Liefst een realistisch scenario.

De grote wereldleiders hebben er hun tanden op stukgebeten.

Maar misschien heb jij een sterker gebit.
__________________
Fortuna favet fortibus
JeeBee is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be