Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 juni 2023, 15:42   #41
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Past nochtans perfect in het oproepen tot haat plaatje, waar u en uw linkse vriendjes achter staan als het gaat om het trachten veroordeeld te krijgen van Vlaams belangers.
Ik heb geen linkse vrienden die dat doen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 15:49   #42
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Nooit gedacht dat het ooit zo ver zou komen maar in het huidige 'medialandschap' begint ge hem gewoonweg te missen ja...
Inderdaad. Ik mis hem nog elke dag. Ik ben met hem bijna elke avond op de achtergrond opgegroeid.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 19:25   #43
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Geachte heren

Echte Vlaamse mannen spreken het woord uit als "zuur".

Met welbespraakte groeten
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 21:34   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik heb een video van hem bekeken en hij noemt zich inderdaad zelf éésid. Hoe Emsie Kensie is dat, de correcte uitspraak van je eigen naam niet kennen.
Let er de volgende keer eens op hoe een West-Vlaming als H. Crevits het woord "mail" of "e-mail" uitspreekt.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 21:59   #45
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik hoor op radio en tv al een dag lang spreken over e-Cid. Volgens mij wordt acid (zuur) anders uitgesproken.

The Acid Queen.
gaat alleen als ge een stuk van een3/4 cm van uw tong snijd.ne keer proberen kan geen kwaad, ook de toppen van de vingers eraf, typen kunt ge leren met de grote teen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 22:00   #46
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.070
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Let er de volgende keer eens op hoe een West-Vlaming als H. Crevits het woord "mail" of "e-mail" uitspreekt.
Is het ‘Cr-doffe e-vits’ of Crévits?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 23:38   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Precies of die pubers zijn geinteresseerd in de tiktok filmpjes van Mehdi. Het algoritme van tiktok zorgt ervoor dat alleen oude zakken uiteindelijk terecht komen bij dat filmpje en daar eens goed moeten mee lachen. Ik denk dat veel CD&V'ers vandaag liefst onder de grond van schaamte zouden willen kruipen.
Ik zag het net nog eens op De afspraak ook, ...

Mehdi, Mehdi, jongen toch hebt gij geen communicatie spindoctor op speeddial staan... ? dat camera standpunt alleen al, Had da gekropt he man, ik ben niet geintereseerd in uw kruis en 16 jarige pubermeisjes ook niet.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2023, 23:40   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ben benieuwd voor wat ze hem gaan vervolgen. De ‘afspraak’ in de media is dat ze dat pas doen als ze veroordeeld zijn. Alhoewel ‘de verdachte is Omer Y., een kapper uit de Kabouterstraat te Zwevegem met als ouders de uitbaters van het gekende café Tussen Pot en Pint’ is ook niet bepaald anoniem.

Nu hebben de kranten ook besloten om na de veroordeling de anonimiteit te bewaren ‘omwille van de toekomst van de veroordeelden’. Van De Morgen wil ik dat wel geloven, die doen dat in andere vergelijkbare gevallen ook niet, maar van HLN en het Nieuwsblad?
Voor de haan 3 keer gekraaid heeft, hebben ze het al verkloot, de morgen en Humo incluis.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2023, 16:30   #49
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Is het ‘Cr-doffe e-vits’ of Crévits?
Geachte heren

Crevits is een achternaam van oud-Waalse oorsprong: Crevice (nu: écrevisse = kreeft). De e wordt niet scherp beklemtoond, dus doffe e.
De vernederlandste uitgang -ts wijst op een overname van de Pikaardse (Picardische) uitspraak "Creviche".
Nederlandstalige tegenhangers zijn: Kreeft, Kreft, De Creeft, enz.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2023, 15:48   #50
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.630
Standaard

Dat er tijdens de 'doop' iets verschrikkelijk fout gelopen is daar is iedereen het wel eens over dacht ik. (in het verleden zijn er bij dat soort van 'feesten' nog problemen geweest geloof ik)

Had men al lang moeten afschaffen dat soort van 'doopfeesten'.

Toch blijft Acid het voor sommige mensen, die er in bepaalde gevallen zelfs niets met te maken hadden, wreed kwalijk opvoeren en hij weet naar zijn eigen zeggen van geen stoppen.

Acid belooft nog meer onthullingen over Reuzegommers

Zijn woorden:

Citaat:
Spijt over zijn actie heeft hij zeker niet. "De media hadden dat moeten doen, die namen noemen. Dan had ik mijn video niet moeten verspreiden. Dat er gevolgen zijn voor familieleden, daar heb ik niks mee te maken. Morgen komt er meer van mij, dat beloof ik."
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 4 juni 2023 om 15:50.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 18:20   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.070
Standaard

Nieuwe Acid video.

https://www.youtube.com/watch?v=p4mgnzz7iyw
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 21:55   #52
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zag het net nog eens op De afspraak ook, ...

Mehdi, Mehdi, jongen toch hebt gij geen communicatie spindoctor op speeddial staan... ? dat camera standpunt alleen al, Had da gekropt he man, ik ben niet geintereseerd in uw kruis en 16 jarige pubermeisjes ook niet.
Bij de weg, bij het nieuwsblad hadden ze mijn goede raad opgevolgd en t beeld van zijn kruis geblurd zodat de aandacht wat meer op zijne kop kwam te liggen.

(of er was daar toch ene die er iets van kent. )
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2023, 21:58   #53
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.465
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Waarom spreekt die gelijk ne west vlaamse makak met een spraakgebrek ?


Anyway, zijn background met al zijn hippe gesponserde kleren was zo vervelend , los van zijne kop dat ik maar terug geschakeld ben naar Flawless van The Ones .
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 10:59   #54
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heren

Echte Vlaamse mannen spreken het woord uit als "zuur".

Met welbespraakte groeten
Dat klopt. Het is bovendien de samenvatting van heel uw karakter.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 11:08   #55
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik hoor op radio en tv al een dag lang spreken over e-Cid. Volgens mij wordt acid (zuur) anders uitgesproken.

The Acid Queen.
A-CIED ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2023, 11:26   #56
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.252
Standaard

Als je "acid" uitspreekt als "exit" zonder de K-klank, dan moet je de wereld een plezier doen en in een oven kruipen.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2023, 01:02   #57
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Dat klopt. Het is bovendien de samenvatting van heel uw karakter.
Geachte heren

Dit klopt niet. Wij verkiezen een andere woordkeuze om een samenvatting van zijn inborst te maken: nuchter, gespierd, groot geschapen, ijverig, deugdzaam, enz.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Als je "acid" uitspreekt als "exit" zonder de K-klank, dan moet je de wereld een plezier doen en in een oven kruipen.
“Gewoon doen” zoals de blauwtjes zeggen.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be