Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Geschiedenis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Geschiedenis Van de Romeinen tot 9/11...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 augustus 2009, 19:32   #161
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

[quote=ERLICH;4272756][quote=LiberaalNL;4272672]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
We weten het jonge, het is u ingelepeld, het is u ingewreven Duitsland, NS Duitsland, A.Hitler Duitsland is de boeman. Al de rest is verwaarloosbaar. Uw teksten lezen komt op hetzelfde neer als het continue beluisteren van een automatische antwoordapparaat.

Verder kan ik u felicteren met het neerzetten van de teksten die men al jaren kan lezen, zien en horen in enkelzijdige boekskes en docu's met tot doel enkelzijdige geschiedschrijving.
Nee, volgens jou zijn de Geallieerden de boemannen en hebben zij de oorlog uitgelokt met een verdedigingspact met Polen. Als je zulke verbanden legt, kun je niet serieus worden genomen. Tevens zijn al jouw posts in de geschiedenisdraad revisionistische teksten die ik op stormfront gezien heb.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:34   #162
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=LiberaalNL;4272708]Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]

Ik beschuldig deze er alleen niet van, ik ben er zeker van. En voor personen die enkel in sprookjes geloven, daar hoeft men toch zeker geen angst voor te hebben laat staan bepaalde wetten in elkaar te flansen om hen het zwijgen op te leggen. Wat kan nu verkeerd en gevaarlijk zijn aan het vertellen van sprookjes nietwaar.

Wel kan ik u vertellen dat de Duitse jeugd bij sprookjes vertelt door andere (u weet wel wie en wat hopelijk) zich vragen begint te stellen. Hier een kleine hint, de oorlogsmisdaad Dresden. Volgens de Duitse versie altijd geweest om en bij de 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door de grote aantallen vluchtelingen uit het oosten. Door de verhalen vertellers van na WO2 u weet wel degene waar u zo'n belang aan hecht, de ene keer 35.000 de andere keer 30.000 en dan weer ergens om en bij de 50.000. Moest men zulks toepassen op andere verhalen sprak men van, negationisme. Maar zoals blijkt, personen van uw slag staan open voor een correcte geschiedschrijving maar ze moet u dan wel passen.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 augustus 2009 om 19:35.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:38   #163
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Wie bezeten is van "rechtsen" en "prefixen", vergeet al eens de dt-regel.
inderdaad, fout

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 augustus 2009 om 19:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:41   #164
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

[quote=LiberaalNL;4272708]Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ik beschuldig deze er alleen niet van, ik ben er zeker van. En voor personen die enkel in sprookjes geloven, daar hoeft men toch zeker geen angst voor te hebben laat staan bepaalde wetten in elkaar te flansen om hen het zwijgen op te leggen. Wat kan nu verkeerd en gevaarlijk zijn aan het vertellen van sprookjes nietwaar.

Wel kan ik u vertellen dat de Duitse jeugd bij sprookjes vertelt door andere (u weet wel wie en wat hopelijk) zich vragen begint te stellen. Hier een kleine hint, de oorlogsmisdaad Dresden. Volgens de Duitse versie altijd geweest om en bij de 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door de grote aantallen vluchtelingen uit het oosten. Door de verhalen vertellers van na WO2 u weet wel degene waar u zo'n belang aan hecht, de ene keer 35.000 de andere keer 30.000 en dan weer ergens om en bij de 50.000. Moest men zulks toepassen op andere verhalen sprak men van, negationisme. Maar zoals blijkt, personen van uw slag staan open voor een correcte geschiedschrijving maar ze moet u dan wel passen.
_____________
Blut und Ehre(klik)
Google eens op "Gleiwitz-incindent".

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 augustus 2009 om 19:44.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:45   #165
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=LiberaalNL;4272785][quote=ERLICH;4272756]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Nee, volgens jou zijn de Geallieerden de boemannen en hebben zij de oorlog uitgelokt met een verdedigingspact met Polen. Als je zulke verbanden legt, kun je niet serieus worden genomen. Tevens zijn al jouw posts in de geschiedenisdraad revisionistische teksten die ik op stormfront gezien heb.
Bezoekt u stormfront? Wat gaat u daar zoeken? Daar kom ik nog niet eens. Dus daar zult u zeker mijn teksten niet hebben kunnen tegenkomen. Ik heb daar nog nooit iets geplaatst. Misschien moet ik er toch eens gaan kijken aangezien daar precies meer open staat met betrekking op onze recente geschiedenis.

U als bezoeker van stormfront dit even ter inlichting, wegen ze daar meer de verhalen op waarheidsgehalte af, of nemen ze ook klakkeloos alles over wat bepaalde personen van hen verwachten aangezien dat het politiek correct zou zijn.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:49   #166
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

[quote=ERLICH;4272788]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]

Ik beschuldig deze er alleen niet van, ik ben er zeker van. En voor personen die enkel in sprookjes geloven, daar hoeft men toch zeker geen angst voor te hebben laat staan bepaalde wetten in elkaar te flansen om hen het zwijgen op te leggen. Wat kan nu verkeerd en gevaarlijk zijn aan het vertellen van sprookjes nietwaar.

Wel kan ik u vertellen dat de Duitse jeugd bij sprookjes vertelt door andere (u weet wel wie en wat hopelijk) zich vragen begint te stellen. Hier een kleine hint, de oorlogsmisdaad Dresden. Volgens de Duitse versie altijd geweest om en bij de 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door de grote aantallen vluchtelingen uit het oosten. Door de verhalen vertellers van na WO2 u weet wel degene waar u zo'n belang aan hecht, de ene keer 35.000 de andere keer 30.000 en dan weer ergens om en bij de 50.000. Moest men zulks toepassen op andere verhalen sprak men van, negationisme. Maar zoals blijkt, personen van uw slag staan open voor een correcte geschiedschrijving maar ze moet u dan wel passen.
Veel onderzoekers en historici, ongeacht hun politieke strekking, vinden de verwoesting van Dresden door een Brits bombardement volledig onterecht en buiten alle proportie.

Ik sluit me daar bij aan.

Vermoedelijk wou Groot-Brittannië een voorbeeld stellen, en ook wel ergens wraak nemen voor o.a. de Battle of Britain (meer dan 20.000 Engelse burgerslachtoffers...).
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:49   #167
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=filosoof;4272801]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]
Google eens op "Gleiwitz-incindent".
En filo zelf niets bij te dragen dat u andere moet verzoeken eens te gaan google? Vertel het eens manneke wat u hebt u gevonden, deel het mede u bespaart andere tijd en moeite.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:53   #168
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

[quote=ERLICH;4272788]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]

Ik beschuldig deze er alleen niet van, ik ben er zeker van. En voor personen die enkel in sprookjes geloven, daar hoeft men toch zeker geen angst voor te hebben laat staan bepaalde wetten in elkaar te flansen om hen het zwijgen op te leggen. Wat kan nu verkeerd en gevaarlijk zijn aan het vertellen van sprookjes nietwaar.

Wel kan ik u vertellen dat de Duitse jeugd bij sprookjes vertelt door andere (u weet wel wie en wat hopelijk) zich vragen begint te stellen. Hier een kleine hint, de oorlogsmisdaad Dresden. Volgens de Duitse versie altijd geweest om en bij de 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door de grote aantallen vluchtelingen uit het oosten. Door de verhalen vertellers van na WO2 u weet wel degene waar u zo'n belang aan hecht, de ene keer 35.000 de andere keer 30.000 en dan weer ergens om en bij de 50.000. Moest men zulks toepassen op andere verhalen sprak men van, negationisme. Maar zoals blijkt, personen van uw slag staan open voor een correcte geschiedschrijving maar ze moet u dan wel passen.
Je eerste punt: Ik heb nochtans geen enkele weerlegging van mijn argumenten gezien en ik heb jou pas 1 argument zien geven die ik weerlegt heb en van jou geen reactie op kreeg. Daarnaast is Holocaustontkenning erger dan historische onkunde, hoewel beide van een extreem rechts standpunt uitgaan.
Je tweede punt: Als je het bombardement op Dresden een oorlogsmisdaad vindt, dan zou het logisch zijn dat je de wandaden van de asmogenheden ten zeerste zou moeten afkeuren. Ik zie je daar echter niet voor aan. Bovendien wil ik meteen bronnen zien dat het volgens jou 110.000 doden zou betreffen. Ik houd het bij 35.000 namelijk.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:53   #169
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En filo zelf niets bij te dragen dat u andere moet verzoeken eens te gaan google? Vertel het eens manneke wat u hebt u gevonden, deel het mede u bespaart andere tijd en moeite.
klik en lees.

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 augustus 2009 om 19:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:55   #170
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=kiko;4272818]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Veel onderzoekers en historici, ongeacht hun politieke strekking, vinden de verwoesting van Dresden door een Brits bombardement volledig onterecht en buiten alle proportie.

Ik sluit me daar bij aan.

Vermoedelijk wou Groot-Brittannië een voorbeeld stellen, en ook wel ergens wraak nemen voor o.a. de Battle of Britain (meer dan 20.000 Engelse burgerslachtoffers...).
Daar moogt ge er dan 5000 op Churchill z'n rekening van zetten. Welke 5000, deze van Coventry die Churchill gewoon heeft laten stikken terwijl hij op de hoogte was van het komende bombardement. Waarom had hij deze 5000 laten stikken, omdat deze verwittigen van het naderende gevaar zou blootleggen dat de Britten de Duitse enigma hadden gekraakt. Wat maakt dit van een Churchill?
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:56   #171
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=filosoof;4272824]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
klik en lees.
Filo niet de makkelijkte weg zoeken hé manneke, zet het zelf eens neer inplaats van altijd maar te verwijzen naar andere.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 19:59   #172
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

[quote=ERLICH;4272809][quote=LiberaalNL;4272785]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Bezoekt u stormfront? Wat gaat u daar zoeken? Daar kom ik nog niet eens. Dus daar zult u zeker mijn teksten niet hebben kunnen tegenkomen. Ik heb daar nog nooit iets geplaatst. Misschien moet ik er toch eens gaan kijken aangezien daar precies meer open staat met betrekking op onze recente geschiedenis.

U als bezoeker van stormfront dit even ter inlichting, wegen ze daar meer de verhalen op waarheidsgehalte af, of nemen ze ook klakkeloos alles over wat bepaalde personen van hen verwachten aangezien dat het politiek correct zou zijn.
Ik heb stormfront uit pure interesse bezocht om de retoriek van Neonazi's omtrend de Tweede Wereldoorlog te begrijpen. Jij maakt van dezelfde 'argumenten' gebruik.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:01   #173
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
klik en lees.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Filo niet de makkelijkte weg zoeken hé manneke, zet het zelf eens neer inplaats van altijd maar te verwijzen naar andere.
_____________________________
Blut und Ehre(klik)
Indien je zelfs schrik hebt een url te volgen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 augustus 2009 om 20:12.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:03   #174
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Veel onderzoekers en historici, ongeacht hun politieke strekking, vinden de verwoesting van Dresden door een Brits bombardement volledig onterecht en buiten alle proportie.

Ik sluit me daar bij aan.

Vermoedelijk wou Groot-Brittannië een voorbeeld stellen, en ook wel ergens wraak nemen voor o.a. de Battle of Britain (meer dan 20.000 Engelse burgerslachtoffers...).
Dat er een debat gaande is klopt, maar het zijn figuren als ERLICH die daar misbruik van maken om de Holocaust te minimaliseren.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 augustus 2009 om 20:10.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:07   #175
kiko
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
kiko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 12.718
Standaard

Wowowow....

Je citeert mij - groot gelijk - maar blijkbaar onder de naam van Erlich.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:09   #176
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Daar moogt ge er dan 5000 op Churchill z'n rekening van zetten. Welke 5000, deze van Coventry die Churchill gewoon heeft laten stikken terwijl hij op de hoogte was van het komende bombardement. Waarom had hij deze 5000 laten stikken, omdat deze verwittigen van het naderende gevaar zou blootleggen dat de Britten de Duitse enigma hadden gekraakt. Wat maakt dit van een Churchill?
De Luftwaffe bombardeerde Coventry en Churchill wist slechts dat er ergens een groot bombardment zat aan te komen: het aanvalsdoel en de datum wist hij niet. Wederom raakt je opmerking kant noch wal.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 augustus 2009 om 20:11.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:11   #177
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wowowow....

Je citeert mij - groot gelijk - maar blijkbaar onder de naam van Erlich.
Verbeterd.
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:12   #178
ERLICH
Minister-President
 
ERLICH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juli 2006
Berichten: 5.035
Standaard

[quote=LiberaalNL;4272822]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

Je eerste punt: Ik heb nochtans geen enkele weerlegging van mijn argumenten gezien en ik heb jou pas 1 argument zien geven die ik weerlegt heb en van jou geen reactie op kreeg. Daarnaast is Holocaustontkenning erger dan historische onkunde, hoewel beide van een extreem rechts standpunt uitgaan.
Je tweede punt: Als je het bombardement op Dresden een oorlogsmisdaad vindt, dan zou het logisch zijn dat je de wandaden van de asmogenheden ten zeerste zou moeten afkeuren. Ik zie je daar echter niet voor aan. Bovendien wil ik meteen bronnen zien dat het volgens jou 110.000 doden zou betreffen. Ik houd het bij 35.000 namelijk.
Artikel van '89/'90 uitgegeven door de "bund der vertriebenen", 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door het grote aantal vluchtelingen uit het oosten. . Misschien volgens u neo-nazi's wie weet. Er zijn al door pc personen in Duitsland stemmen opgegaan dat er daar zich wel neo-nazi's zouden kunnen in verschuilen. Waarom, omdat een bepaald gedeelte vindt dat ze recht hebben op het grondgebied dat ze hebben moeten afgeven aan Polen en dit natuurlijk terug willen of toch willen vergoed zien.

Dit misschien in navolgeling van een bepaald volk dat ook aanspraak maakt op bepaalde zaken die hen zouden zijn ontnomen maar waar dan wel gehoor wordt aan gegeven.

Nu al teruggebracht tot 25000 inplaats van 35000. In een ander geval zou men spreken van zuiver negationisme nietwaar. Dus u loopt al achter.
__________________
Gott mit uns.
Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe)

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:12   #179
Nestor Burma
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 4.914
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Op "jouw" Stormfront.org lezen we ook altijd dezelfde enkelzijdige "geschiedschrijving".
Dat klinkt niet bijzonder strijdlustig.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2009, 20:20   #180
LiberaalNL
Europees Commissaris
 
LiberaalNL's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 7.390
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Artikel van '89/'90 uitgegeven door de "bund der vertriebenen", 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door het grote aantal vluchtelingen uit het oosten. . Misschien volgens u neo-nazi's wie weet. Er zijn al door pc personen in Duitsland stemmen opgegaan dat er daar zich wel neo-nazi's zouden kunnen in verschuilen. Waarom, omdat een bepaald gedeelte vindt dat ze recht hebben op het grondgebied dat ze hebben moeten afgeven aan Polen en dit natuurlijk terug willen of toch willen vergoed zien.

Dit misschien in navolgeling van een bepaald volk dat ook aanspraak maakt op bepaalde zaken die hen zouden zijn ontnomen maar waar dan wel gehoor wordt aan gegeven.

Nu al teruggebracht tot 25000 inplaats van 35000. In een ander geval zou men spreken van zuiver negationisme nietwaar. Dus u loopt al achter.
Jouw bron is achterhaald. Na vier jaar voorafgaand onderzoek is sinds 2008 bekend dat het er 25.000 zijn. Lees hier maar het artikel http://nl.nntp2http.com/geschiedenis...46e30623d.html
__________________
Russian Warship, go fuck yourself!- 13 helden

Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 12 augustus 2009 om 20:20.
LiberaalNL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be